• Je kent het wel, het bekende programma waarin vijf meisjes, die niet al te slim zijn behalve als het woord "fashion" valt, maar wel bloedmooi. En vijf jongens, die meer aandacht hebben voor hun toekomst dan voor hun looks of hoe ze op andere mensen neerkomen. Dit jaar weer, strijdend voor de 25.000 euro, elke "Beauty" slaapt op een kamer met haar "Geek" en moeten samen opdrachten uitvoeren. Voor de "Beauties" zijn de opdrachten kennisgericht, voor de "Geeks" meer fashion en populariteit. Maar zullen de meisjes walgen van de jongens, ze haten of bloeit er misschien wel liefde op? En welk koppel gaat ervandoor met de 25.000 euro?


    Rollen:

    Beauties (max 5): VOL

    Louis Tomlinson: Phantasie
    Camilla Rye Lively: Daddario
    Ruby Jasmine Wakefield: Regbo
    Nymilia “Nym” Ellie Averin: Phyre
    Ally Dylarah Anthony: xMeCrazyMofo

    Geeks:

    Harry Styles: Dobreva
    Zayn Malik: Kendizzzzle
    Niall Horan: Aquari
    Liam Payne: KiliOfDurin
    Lois Daphne Deffontaine (een vrouwelijke Geek): Kendizzzzle

    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Dobreva en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

    Kamerindeling:

    Kamer 1: Liam & Nymilia
    Kamer 2: Zayn & Ally
    Kamer 3: Niall & Ruby
    Kamer 4: Louis & Lois
    Kamer 5: Harry & Camilla


    Het begin: Iedereen komt aan bij de grote villa waar ze de komende tijd verblijven. Het heeft een zwembad en veel meer luxe, deze eerste dag is om kennis te maken met elkaar. De volgende dag komen de opdrachten pas, dus doe maar rustig aan. Je kan het terrein gaan verkennen, of gewoon rustig bij het zwembad gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 18:57 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    "Tuurlijk, als je het niet erg vind tenminste" zei ze waardoor ik bijna direct mijn hoofd schudde. 'Nee, natuurlijk niet, want de woorden zouden mijn mond anders echt niet verlaten hebben.' zei ik naar de waarheid, want ik was altijd wel direct. Ik zei waar het op stond en niets anders, maar probeerde het op zich nog wel lief over te brengen, ook al ging dat niet altijd.
    Ik moest zeggen dat dit anders liep dan ik had verwacht maar wel opeen positieve manier. Ik had namelijk gedacht dat ik binnen vijf minuten al hoogstaande bonje zou hebben met mijn kamergenoot waarna een van de twee de kamer zou worden uitgetrapt. Maar in plaats daarvan hadden we nu een normaal gesprek waarna ik mijn telefoon griste uit mijn tas en naar de deur liep, om deze voor haar open te houden. Ik had nog wel mijn manier van huis meegekregen en paste deze ook nog wel toe. 'Dames eerste,' glimlachte ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lois Daphne Deffontaine:

    Hij schudde bijna direct zijn hoofd, wat me wel gerust stelde. "Nee, natuurlijk niet, want de woorden zouden mijn mond anders echt niet verlaten hebben." Zei hij. "Oke, dan ga ik graag met je mee" Zei ik glimlachend. Ik was blij dat mijn kamergenoot zo aardig tegen me deed, het had ook heel anders kunnen zijn. Hij liep naar de deur en opende die voor mij "Dames eerst" Zei hij glimlachend. Wat mij natuurlijk weer liet blozen, nou ja, hij wist nu tenminste dat ik al gauw verlegen werd, dus hopelijk merkte hij het niet op. "Dankje" Zei ik glimlachend, en ik liep door de deur de gang op. "Heb jij eigenlijk al andere deelnemers ontmoet?" Vroeg ik nieuwsgierig, ik was best benieuwd tegen wie ik het op moest nemen tijdens de opdrachten. De geeks kregen fashion gerichte opdrachten, en de beautys kennis gerichte opdrachten, wat mij best nerveus maakte want ik wist helemaal niets van fashion af.


    How far is far

    Harry Styles

    Ze dook weer onderwater om haar haar goed te doen. Na een tijdje kwam ze weer boven en keek me aan. 'Wil je nog iets doen?' vroeg ze en klom het zwembad uit om daarna haar badjas aan te doen.
    'Maakt mij niet uit hoor,' glimlach ik. Ze gaat op de rand zitten en kijkt me glimlachend aan. 'Werd je echt altijd gepest? Vertel me je verhaal over je tattoos, je leven. Weet ik veel wat.' vroeg ze zachtjes.
    'Nou ehm,' ik wees naar een van de tattoos op mijn schouder, in Griekse letters. 'Dat is de naam van mijn zus in het Grieks.' glimlach ik zwakjes, de andere betekenissen waren te pijnlijk om over te praten.
    'En ja, ik werd altijd gepest. Of het nou ging om die ene keer dat ik dat soort lunch meenam, of om die acht voor een toets.' de herinneringen kwamen allemaal heel snel boven en tranen vormden zich langzaam in mijn ogen, waardoor ik mijn hoofd van haar afwendde.
    'Sorry,' mompelde ik zachtjes.


    Because I love him, do I need another reason?

    Camille Rye Lively

    Ik beet even op mijn lip en keek hem weer aan. 'Nou ehm,' Hij wees naar een tattoo op zijn schouder in Griekse letters. 'Dat is de naam van mijn zus in het Grieks.' Hij glimlachte zwakjes. Ik glimlachte licht en zuchtte. 'En ja, ik werd altijd gepest. Of het nou ging om die ene keer dat ik dat soort lunch meenam, of om die acht voor een toets.' Ik beet op mijn lip. Harry wendde zijn blik van me af en mompelde nog een verontschuldiging. Ik zuchtte en deed mijn badjas uit om die op één van de strandstoelen te gooien. Ik sprong weer in het zwembad en zwom richting Harry toe. "Het spijt me. Ik wilde je niet rot laten voelen." Mompelde ik zacht. Ik veegde zijn tranen weg en drukte een korte kus op zijn lippen. Oh mijn God. Ik moest mezelf echt aanleren om geen flirt meer te zijn. "Je bent prachtig zoals je zelf bent. Geloof het of niet, zelfs ik werd vroeger gepest. Dus ik ging meer make-up dragen en dat is zowat de rede waarom ik me onzeker voel zonder dat spul." Mompelde ik zacht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Toen ik al mijn spullen had liep ik vlug de kamer uit. Ik had me zo goed mogelijk groot gehouden, net als tegenover pestkoppen, maar ik voelde me daar wel ontzettend oncomfortabel. Ik liep snel het huis uit. Ondanks dat het druk was bij het zwembad vond ik een rustig plekje bij een tafel en stalde daat al mijn spullen uit. De notitieblokken, stripboeken, studieboeken en pennen. En potloden lagen als een schijbare ongeordende bende over de tafel. Ik sloeg er een aantal open en keek even waar ik gebleven was voor ik verder ging met de berekeningen. Ook moest ik er veel aanvullen met de qantekeningen uit mijn zaknotitieblokje uit mijn kontzak. Dat ik geen bril en overhemddroeg betekende niet dat ik geen echte nerd was. De jongens en meisjes bij het zwembad hadden me dat geen van alle geleken, al had ik niet echt goed gekeken. Ik was toch liever alleen. Langzaam aan werden de berekeningen lastiger en begon is steeds meer tegelijk te doen. Dan weer las ik stukjes stipboek, dan weer rekende ik verder en dan weer maakte ik aantekeningen. Alles terwijl mijn bleke huid werd verwarmd door de zon. Het zwart van mijn batman shirt hield de warmte ook erg goed vast, maar over mijn shirt uit trekken dacht ik echt niet. Ik had misschien wel spieren, dqt betekende niet dat ik me er gemakkelijk bij voelde om mijn shirt uit te doen.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    "Oke, dan ga ik graag met je mee" Zei ze glimlachend waardoor mijn haar een scheve glimlach toewierp. 'Dat is altijd gezellig, maar niet dat je veel keuze had, want ik had je gewoon meegesleurd,' verliet mijn mond, want heel de dag hier zitten leek me ook niets. Daarbij was het met z'n twee ook gewoon een stuk gezelliger en dat kon niemand ontkennen.
    Mijn woorden toen ik de deur uiteindelijk voor haar openhield, zorgde weer voor een rode blos op haar wangen, maar ik wist hoe het zat en besloot er dan ook niets meer over te zeggen. Dat zou voor haarzelf ook niet leuk zijn en voor mij ook weer niet. 'Geen dank en om gelijk je volgende vraag te beantwoorden: Nee, eigenlijk niet. Ik was de verkeerde kamer naar binnengelopen net, maar blijkbaar was ik onzichtbaar voor de mensen daar,' antwoordde ik terwijl ikzelf ook de kamer uitliep, om vervolgens de deur weer te sluiten.
    Ik had geen idee of ik de andere wel wilde ontmoeten, want wie weet wat voor figuren dat waren. Mijn kamergenoot viel gelukkig mee, maar het kon nooit dat je dat van iedereen kon zeggen. Die gedachten zette ik alleen snel weer, om vervolgens Lois haar hand te pakken en haar mee te trekken naar buiten. Ik hoorde haar iets zeggen over een zwembad en mijn vermoeden zei dat we daar wel andere mensen konden vinden aangezien daar altijd mensen te vinden waren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lois Daphne Deffontaine:

    'Dat is altijd gezellig, maar niet dat je veel keuze had, want ik had je gewoon meegesleurd,' Zei hij. "Haha, en ik zou sowieso wel meegegaan zijn, de hele dag op deze kamer zitten is ook niks." Zei ik. 'Geen dank en om gelijk je volgende vraag te beantwoorden: Nee, eigenlijk niet. Ik was de verkeerde kamer naar binnengelopen net, maar blijkbaar was ik onzichtbaar voor de mensen daar,' Antwoorde hij op mijn vraag of hij de andere al had gezien. "O, dat ken ik, ik ben vaak onzichtbaar voor mensen." Mompelde ik. Hij sloot de deur, en hij pakte mijn hand om me mee te trekken naar buiten, om vervolgens naar het zwembad te lopen. "Ik ben best benieuwd naar wat voor opdrachten we krijgen" Zei ik. "Ik hoop dat ze niet al te moeilijk zijn, want ik weet namelijk helmaal niets over fashion" Grinnikte ik.


    How far is far

    Louis Tomlinson
    Een zachte lach rolde over mijn lippen toen ze mijn gedachten hardop uitsprak en wist dat als het vaker voor ging komen het nog wel eens goed uit kon gaan pakken. Dan hadden we snel een voorsprong te pakken, maar wist dat ik niet te snel moest juichen gezien ik nu niet echt een van de slimste was.
    'Nee, dat is ook niets nee,' zei ik en na het beantwoorden van haar volgende vraag, trok ik haar langzaam mee in de richting van buiten, om daarna naar het zwembad toe te lopen. 'Ik wil het eigenlijk niet weten, omdat ik weet dat de helft toch een mislukte antwoord zal worden aangezien ik niet echt snugger ben in die vlakken,' mompelde ik wat zachter, want ik kon nu niet echt blij zijn met het feit dat ik niet een van de slimste was. 'Maar voor dat laatste ben ik je kamergenoot, want daar weet ik nu net wel alles van,' zei ik toch wel weer vrolijker, want die vragen kon ik in mijn slaap nog beantwoorden, net als de vragen over voetbal.
    Mijn blik ging heel even naar de mensen bij het zwembad terwijl een opgewekte 'hallo' mijn mond verliet voor ik me weer op Lois richtte. Ja, dit ging nog wat worden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lois Daphne Deffontaine:

    'Nee, dat is ook niets nee,' Zei hij. Hij trok me mee richting het zwembad. 'Ik wil het eigenlijk niet weten, omdat ik weet dat de helft toch een mislukte antwoord zal worden aangezien ik niet echt snugger ben in die vlakken,' Mompelde hij wat zachter. 'Maar voor dat laatste ben ik je kamergenoot, want daar weet ik nu net wel alles van,' Zei hij vrolijk. "En ik weet nou weer alles van school vakken, en nou weer niks over fashion, dus ik kan je ook helpen met die opdrachten" Zei ik met een glimlach. We liepen verder naar het zwembad waarna Louis "Hallo" Tegen de jongen en het meisje zei die daar al waren. Waarna ik ook "Hoi" zei. Ik hoop dat onze tegen spelers aardig zijn, en dat deze beautys niet gelijk een vooroordeel hebben, zoals die op mijn school. Ik ben allang blij dat mijn kamergenoot aardig is, ik had echt geluk met Louis, hij was aardig, en wist veel over fashion. Ik had geen idee of we zouden winnen, maar ik hoop dat we een kans maken.


    How far is far

    [Liam is helemaal vrij]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javvad Malik

    'Oké! Dan gaan we daar toch heen!' Zegt ze. Zonder op mij te wachten rent ze weg. Ik pak rustig mijn spullen bij elkaar en loop naar het zwembad. Er zijn al een paar mensen. Ik hou niet van drukte, dus ga ik in een hoekje zitten. Ik kijk een beetje rond en schets wat op mijn tekenblok. Gewoon wat fantasiedingetjes. Na een tijdje leg ik mijn blok weg en kijk ik een beetje rond. Ik ben hier waarschijnlijk niet eens de grootste "geek". Die gedachte maakt me weer wat vrolijker. Mijn mobiel gaat. Ik kijk even. Josh. Heb net op je roommate gegoogled, ze is knap 0.o Don't you dare to ruin this. Ik glimlach even en stuur een berichtje terug. Yup, I know. Vanaf mogen kunnen jullie me lekker zien op TV ;] Ik leg mijn telefoon weg en kijk weer rond.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Zal ik Liam naar Zayn sturen?]


    Bowties were never Cooler

    [doe maar]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ik maak hem na het eten]


    Bowties were never Cooler

    [Oke :)]


    Spoiler alert: you will save yourself