• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Taka schreef:
    (...)

    Nou ja, ik vond de laatste arc een beetje wat te over de top, maar ik kan wel inkomen waarom anderen het einde mooi en goed vonden. Ik heb veel respect voor de manier waarop de wereld in elkaar is gezet met leuke restricties. Ik vind het echt jammer dat het verhaal soms wat te cliché en lopende soms wat saai begint te worden, terwijl ik echt wel potentie zag in dit vehraal vanaf het begin. En waarom moest Kizuna dood? xd Zoooo lullig. Ik begon het net een goed en leuk personage vinden, zegt die gozer begraaf me maar xd en ik had de stille hoop dat hij terug zou komen,maar ja dat wilde die ook niet. Echt lullig xd

    Ik las ook ergens dat het afgeleid was uit een boek en daarom vond ik het wel interessant om het te proberen. Alleen gezien het vast en zeker een heel goed verhaal zou kunnen zijn, zag ik toch een paar foutjes, niet erg hinderlijk, maar meer dat je het gewoon jammer vind hoe het is gegaan. Dus uiteindelijk vind ik het toch een 7 waard. :) Toch nog een aardig cijfer, maar ik had miss er te veel van verwacht xd maar ja, als ze mijn faovriete personage in die serie al in epi 3 dood laten gaan xd tja, dat vind ik niet leuk!


    Ik bleef ook iedere week weer - ik keek de anime toen hij 'airing was - hopen dat hij weer op kwam duiken, maar dat gebeurde helaas niet. :'D Hij was alleen niet mijn favo, puur omdat ik hem bijna de hele anime niet kon zien, en ja, als je maar één episode per week kijkt, is dat toch iets sterker.
    Ik was sowieso fan van Kiriko en Allis, maar ik vond Dee stiekem ook leuk. ^^
    Maar wat ik zo prachtig aan deze anime vond was de art... Ik vond het zo mooi, ieder episode weer. Vooral met het licht enzo, echt prachtig.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vond deze AMV net... T.T
    Spoilers mensen, spoilers. Kamisama no Inai Nichiyoubi niet gezien? Niet kijken. Tenzij je gespoild wil worden. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik bleef ook iedere week weer - ik keek de anime toen hij 'airing was - hopen dat hij weer op kwam duiken, maar dat gebeurde helaas niet. :'D Hij was alleen niet mijn favo, puur omdat ik hem bijna de hele anime niet kon zien, en ja, als je maar één episode per week kijkt, is dat toch iets sterker.
    Ik was sowieso fan van Kiriko en Allis, maar ik vond Dee stiekem ook leuk. ^^
    Maar wat ik zo prachtig aan deze anime vond was de art... Ik vond het zo mooi, ieder episode weer. Vooral met het licht enzo, echt prachtig.


    Jaa, dat klopt wel. Ze zijn erg goed in de belichting en laten dingen op altijd de juiste sfeer zien. Ik vond de art ook wel goed gedaan ja, doet me een beetje denken aan angel beats qua art, hoewel er ook wat verschillen inzitten, vooral in de personages zie je dat goed. Maar qua belichting, landschap en sfeer vind ik er wel iets van weghebben. Het ligt idd niet aan de art.

    Tja, ik vond Kizuna gewoon mooi uitgewerkt. Hij kleed zich heel donker, maar heeft lichte haren en vrij lichte ogen, waarmee hij een soort van uitstraalt dat hij eigenlijk een moordenaar is met het gezicht van een engel. Of zoiets tja xd ik vind het gewoon heel mooi symbolisch bedacht. . Ook zijn persoonlijkheid is op zich wel interessant en ik vind het leuk hoe ze hem erin brachten.

    Kiriko en Allis vind ik wel meevallen. Ik vind het soms wel een beetje geforceerd op het fantasy genre. Ze proberen het wel leuk te doen, maar soms weet niet dan trekt het mij gewoon niet echt. Ik vind de Ortus arc ook niet echt heel geweldig, bij de Goran Academy arc ging het al wat beter, maar tja, was het nog niet helemaal. Persoonlijk vond ik de eerste arc het best en daarna de laatste, want Kizuna is by far naar mijn mening het beste personage, hoewel ik die gozer met dat rode haar Alice colors volgens mij ook wel iets vond hebben. Die begon ik ook wel aardig in de buurt van Kizuna te komen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    Ik vond deze AMV net... T.T
    Spoilers mensen, spoilers. Kamisama no Inai Nichiyoubi niet gezien? Niet kijken. Tenzij je gespoild wil worden. (':



    Leuke AMV das volgens mij niet even met windows moviemaker gedaan xd :P
    Ik heb altijd wel respect voor die mensen die echt goede Amv's kunnen maken.
    Zelf doe ik het ook weleens, hoewel ik de laatste tijd het wat minder doe en alles van youtube heb gehaald, omdat ik eigenlijk met iets nieuws of zo wil beginnen, maar ja. Ik zie nog wel. Ik heb eigenlijk tot dusver nog geen Amv gemaakt over anime, dus miss kan ik dat proberen ooit als ik tijd krijg.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Jaa, dat klopt wel. Ze zijn erg goed in de belichting en laten dingen op altijd de juiste sfeer zien. Ik vond de art ook wel goed gedaan ja, doet me een beetje denken aan angel beats qua art, hoewel er ook wat verschillen inzitten, vooral in de personages zie je dat goed. Maar qua belichting, landschap en sfeer vind ik er wel iets van weghebben. Het ligt idd niet aan de art.

    Tja, ik vond Kizuna gewoon mooi uitgewerkt. Hij kleed zich heel donker, maar heeft lichte haren en vrij lichte ogen, waarmee hij een soort van uitstraalt dat hij eigenlijk een moordenaar is met het gezicht van een engel. Of zoiets tja xd ik vind het gewoon heel mooi symbolisch bedacht. . Ook zijn persoonlijkheid is op zich wel interessant en ik vind het leuk hoe ze hem erin brachten.

    Kiriko en Allis vind ik wel meevallen. Ik vind het soms wel een beetje geforceerd op het fantasy genre. Ze proberen het wel leuk te doen, maar soms weet niet dan trekt het mij gewoon niet echt. Ik vind de Ortus arc ook niet echt heel geweldig, bij de Goran Academy arc ging het al wat beter, maar tja, was het nog niet helemaal. Persoonlijk vond ik de eerste arc het best en daarna de laatste, want Kizuna is by far naar mijn mening het beste personage, hoewel ik die gozer met dat rode haar Alice colors volgens mij ook wel iets vond hebben. Die begon ik ook wel aardig in de buurt van Kizuna te komen.


    Allis = Alice. Tenminste in mijn wereld. (': Ik zeg altijd Allis omdat ik Alice een meisjesnaam vind en in de subs hielden ze volgens mij ook Allis of Alis aan, alleen op MAL staat wel Alice. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Taka schreef:
    (...)

    Leuke AMV das volgens mij niet even met windows moviemaker gedaan xd :P
    Ik heb altijd wel respect voor die mensen die echt goede Amv's kunnen maken.
    Zelf doe ik het ook weleens, hoewel ik de laatste tijd het wat minder doe en alles van youtube heb gehaald, omdat ik eigenlijk met iets nieuws of zo wil beginnen, maar ja. Ik zie nog wel. Ik heb eigenlijk tot dusver nog geen Amv gemaakt over anime, dus miss kan ik dat proberen ooit als ik tijd krijg.


    Ik ook ja! Ik heb er zelf ooit twee gemaakt, maar ik heb er geen talent voor, dus ik heb het opgegeven en geniet nu van andermans AMV's. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Allis = Alice. Tenminste in mijn wereld. (': Ik zeg altijd Allis omdat ik Alice een meisjesnaam vind en in de subs hielden ze volgens mij ook Allis of Alis aan, alleen op MAL staat wel Alice. :/


    Ahh okeey, ik was ff zijn naam kwijt omdat ik hem meer herinnerde als Colors dan als Allis. Wss wilde ik dat niet geloven vanwege zijn meisjesachtige naam, maar daar is niets mis mee hoor. Er zijn jongens die zo kunnen heten, maar ik vind het gewoon niet bij hem passen. Maar kan goed dat het toch Allis is. Maar dat is ook nog een aardig personage, alleen Kizuna blijft beter. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik ook ja! Ik heb er zelf ooit twee gemaakt, maar ik heb er geen talent voor, dus ik heb het opgegeven en geniet nu van andermans AMV's. ;p


    Nou ja, ik kan een beetje omgaan met after effect & premiere pro, dus een beetje verstand heb ik er wel van alleen ik ben nog lang niet zo goed als sommigen op youtube, dat zijn gewoon kunstwerken xd Ik ben denk ik meer deskundig in het schrijven, hoewel ik wel het verschil goed kan zien en sommige kunststukken wat goed of slecht is, ik kan die onderscheid wel maken en onderbouwen, hoewel bij dans dat niet echt gaat xd hahaha


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Mijn favoriete AMV is nog altijd die van Pandora Hearts. ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Wat veel tekst D: Ik wil dat niet allemaal lezen D: Ik ken stiekem al die namen niet.. alleen die Hampfie Humbert of zo ;d... -Ook al zijn jullie al overgestapt op amv's... Ik ken wel een paar leukes, zal ze later wel even weer opzoeken-
    Toch ga ik zeggen dat ik die dude met rood haar mijn favoriet was en daarom bijna een hart verzakking kreeg aan het eind en daarna schold ik de anime vol want ze waren net zo dickish bezig als Tasogare Otome x Amnesia...


    Nu ga ik Diabolik Lovers kijken.. -en misschien daarna Loveless..-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Wat veel tekst D: Ik wil dat niet allemaal lezen D: Ik ken stiekem al die namen niet.. alleen die Hampfie Humbert of zo ;d... -Ook al zijn jullie al overgestapt op amv's... Ik ken wel een paar leukes, zal ze later wel even weer opzoeken-
    Toch ga ik zeggen dat ik die dude met rood haar mijn favoriet was en daarom bijna een hart verzakking kreeg aan het eind en daarna schold ik de anime vol want ze waren net zo dickish bezig als Tasogare Otome x Amnesia...


    Nu ga ik Diabolik Lovers kijken.. -en misschien daarna Loveless..-


    Hahahha jaaa dat einde van Tasogare Otome x Amnesia :'D
    Ah ik vond Loveless echt zo goed! Alleen het einde vond ik een beetje tegenvallen (de anime had langer mogen zijn).


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Hahahha jaaa dat einde van Tasogare Otome x Amnesia :'D
    Ah ik vond Loveless echt zo goed! Alleen het einde vond ik een beetje tegenvallen (de anime had langer mogen zijn).


    Helemaal mee eens! Daarom lees ik de manga ;D
    Alleen als ik nu kijk zit ik echt op heel veel moment van; The hell?...
    Waarschijnlijk omdat ik nu veel meer soorten anime's heb gezien en de eerste keer dat ik het keek had ik alleen daarvoor Vampire Knight gezien.
    + ik heb hem al eens gezien dus meestal als je iets voor de 2e keer kijk zie je gewoon veel meer dingen.

    Mja ik zou Diabolik Lovers kijken -intro was bezig toen ik dit zag-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Wat veel tekst D: Ik wil dat niet allemaal lezen D: Ik ken stiekem al die namen niet.. alleen die Hampfie Humbert of zo ;d... -Ook al zijn jullie al overgestapt op amv's... Ik ken wel een paar leukes, zal ze later wel even weer opzoeken-
    Toch ga ik zeggen dat ik die dude met rood haar mijn favoriet was en daarom bijna een hart verzakking kreeg aan het eind en daarna schold ik de anime vol want ze waren net zo dickish bezig als Tasogare Otome x Amnesia...


    Nu ga ik Diabolik Lovers kijken.. -en misschien daarna Loveless..-


    Jaaa! Hampfie Humbert xd
    Das een schuilnaam van Kizuna Astin!
    En dies awesome Kizuna :P Das het personage dat ik support.

    Trouwens, ik heb niet echt een favoriete amv, maar ik heb wel een aantal die ik wel goed vind.
    Zoals dees:


    Dees:


    En natuurlijk dees:


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ok wat was dat voor aflevering in Diabolik Lovers?
    Begin was raar en ze doen echt te dramatisch met de gezichten en muziek over de naam van hun moeder xd -Muziek was wel awesome tho..-
    en dan heb je Kanato ineens; There's a hole in you chest, mother...
    I wonder where your heart went.. Help me look for it. C'mon Are you dead, mother?
    ... .... .... Juist en om het af te maken; All right I warm you up -steekt haar in de fik-

    Hmm van Subaru vond ik het minder erg dat hij aan dr zoog xd. Daar kan ik het nu nog van hebben. Waarschijnlijk omdat hij niet zo geobsedeerd deed over haar en die andere wel.
    Ok.. 3 keer achter elkaar.. Hij wilde zeker de rest in halen.. Maar hij brengt het alsnog anders over.. Dus nog steeds goedgekeurd.

    Ahww dat van Ayato was zo lief en cute ;d
    Jup dat was een goed einde ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb pas geleden een blogbericht gemaakt over mijn favoriete anime's, dus die ga ik hier niet allemaal neerzetten. :'D
    Maar dit is echt één van m'n topfavorieten, dat is alleen een MMV en geen AMV:



    Plus die Yayde net al plaatste, is ook één van m'n favorieten.
    En dit is naar mijn mening één van de beste AMV's ooit - Shakugan no Shana is echt een aanrader trouwens, moet je ooit een keer gekeken hebben. ^^


    Sowieso heeft Shakugan no Shana hele goede AMV's, deze ik ook amazing:



    Nog één dan, vooruit, deze vind ik echt heel erg goed ook:


    Voor de rest is het te vinden in mijn blog. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)