• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    U wanna fight? Mad Hatter is mine. (:<


    I don't care about this as long as you guys remember that Gil is mine and only mine. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    En eindelijk komt er soort van een verhaal in Diabolik Lovers -Wat aan het eind weer verpest word door leegzuigerij-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    En eindelijk komt er soort van een verhaal in Diabolik Lovers -Wat aan het eind weer verpest word door leegzuigerij-


    Exactly my thoughts! Eindelijk kregen we meer achtergrondinformatie en toen was ze weer terug en BAM meteen waren Ayato en Hoedendude er weer om haar leeg te zuigen. ._____.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Exactly my thoughts! Eindelijk kregen we meer achtergrondinformatie en toen was ze weer terug en BAM meteen waren Ayato en Hoedendude er weer om haar leeg te zuigen. ._____.


    Echt hea o-o..
    Al vond ik het wel leuk dat Ayato iets door had en gewoon ineens weg liep..
    Mja daar in tegen was hoedenmans versuft en zoog weer vrolijk verder terwijl bitch-chan zo iets had van; Ben je klaar?....


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    Uit Ef tale of memories! :D
    Ben nu bezig met tale of melodies en heb die bijna af 9/12, maar ik vind het een hele leuke serie en vind eigenlijk memories net ietsjes beter tot nu toe dan melodies, maar ik weet niet wat er nog meer gaat komen :)

    Welke vinden jullie eigenlijk beter?
    Ef a tale of memories of a tale of melodies?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hmm ik heb ze beiden niet gezien, ik zag ze wel in je lijstje staan, en de anime sprak me wel aan. Hij komt wel op m'n lijstje te staan sowieso c:

    Taka schreef:



    Uit Ef tale of memories! :D
    Ben nu bezig met tale of melodies en heb die bijna af 9/12, maar ik vind het een hele leuke serie en vind eigenlijk memories net ietsjes beter tot nu toe dan melodies, maar ik weet niet wat er nog meer gaat komen :)

    Welke vinden jullie eigenlijk beter?
    Ef a tale of memories of a tale of melodies?


    YAAAAY JE HEBT GEKEKEN *O*
    Yes, ik vond memories ook beter! De personages vond ik net wat interessanter en indrukwekkender dan die uit melodies. Maar melodies gaat ook nog behoorlijk emotioneel worden hoor, houd je maar vast. (;
    Welk 'verhaal' uit memories vond je het leukste?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Guitarros schreef:
    Hmm ik heb ze beiden niet gezien, ik zag ze wel in je lijstje staan, en de anime sprak me wel aan. Hij komt wel op m'n lijstje te staan sowieso c:


    Sowieso gaan kijken, je zult er geen spijt van krijgen! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    (...)

    Echt hea o-o..
    Al vond ik het wel leuk dat Ayato iets door had en gewoon ineens weg liep..
    Mja daar in tegen was hoedenmans versuft en zoog weer vrolijk verder terwijl bitch-chan zo iets had van; Ben je klaar?....


    Haha ja, dat vond ik ook wel grappig. (': Ik begin Ayato stiekem wel een beetje leuk te vinden, had eerst echt een hekel aan iedereen, behalve Subaru. ><
    Hoedengast ga ik nooit waarderen, denk ik. (': Hoe heet hij toch? Ik weet nu iedereen, behalve hem, want zijn naam kan ik niet onthouden. O.o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Sowieso gaan kijken, je zult er geen spijt van krijgen! ^^


    Haha er staan superveel animes op m'n lijstje though, en ben er ook nog met heel veel bezig ouch.
    Op welke site kijken jullie eigenlijk altijd? En wat is de allerbeste anime die je aan iedereen aan zou raden. Die je ooit gezien hebt.

    Welke anime is 't eigenlijk die je als gif hebt bij het topic c:

    Guitarros schreef:
    Welke anime is 't eigenlijk die je als gif hebt bij het topic c:


    PANDORA HEARTS <3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Haha ja, dat vond ik ook wel grappig. (': Ik begin Ayato stiekem wel een beetje leuk te vinden, had eerst echt een hekel aan iedereen, behalve Subaru. ><
    Hoedengast ga ik nooit waarderen, denk ik. (': Hoe heet hij toch? Ik weet nu iedereen, behalve hem, want zijn naam kan ik niet onthouden. O.o


    Ayato begon ik stiekem ook leuker te vinden xd, samen met Subaru. Shu vond ik eerst alleen leuk omdat hij alleen sliep.. totdat het bad momentje..
    Ehm hoedenmans.. In de laatste episode werd hij Laito genoemd? -gaat zoeken- Jup Laito.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    (...)

    YAAAAY JE HEBT GEKEKEN *O*
    Yes, ik vond memories ook beter! De personages vond ik net wat interessanter en indrukwekkender dan die uit melodies. Maar melodies gaat ook nog behoorlijk emotioneel worden hoor, houd je maar vast. (;
    Welk 'verhaal' uit memories vond je het leukste?


    Nou, ik vind dat ze in memories gewoon veel likeable personages hebben en dat heb ik eigenlijk met melodies wat minder, terwijl het verhaal wel bij beide heel goed blijft natuurlijk. Mijn favoriet van de serie blijft absoluut Hirono Hiro, omdat ik hem gewoon geweldig vind als professioneel manga schrijver en hij was eigenlijk de eerste die ik echt compleet vond. Maar eigenlijk vind ik Renji ook erg leuk, gewoon omdat hij eigenlijk nog een jongen is die leert volwassen te worden en hijs zo schattig samen met Chihiro xd Geweldig. Daarnaast vind ik het duistere in de verhaallijn van Yuu me erg aanspreken en dat vond ik in melodies een erg sterk punt, dat ze hun verhaal op hem bouwen. Erg mooi gedaan en ik vond het ook erg leuk wat ze met Kuze doen, dat echt een grappige personage blijft,, maar daarom leef je ook zo met zijn jeweetwel xd Deze schrijver vind ik echt erg slim in het opzetten van hun verhaal en is echt een hele leuke anime.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Guitarros schreef:
    (...)

    Haha er staan superveel animes op m'n lijstje though, en ben er ook nog met heel veel bezig ouch.
    Op welke site kijken jullie eigenlijk altijd? En wat is de allerbeste anime die je aan iedereen aan zou raden. Die je ooit gezien hebt.


    Ik kijk altijd op animefreak, maar die stomme site werkt niet altijd even goed mee. -.- Ik gebruikte ook altijd animecrazy, alleen die is weg. T^T
    De allerbeste anime die ik heb gezien... Dat is echt een veel te moeilijke vraag. >< Sowieso zijn vaak de manga's beter, zoals bij Pandora Hearts en Tsubasa Chronicles, twee van mijn favorieten... Ik vond No. 6 echt één van de beste anime's die ik heb gezien, maar je moet niet al teveel problemen met shounen ai hebben, als je die gaat kijken en I'm not sure of dat wel of niet het geval is bij jou, dus ik zeg het er maar even bij. ><
    Verder gooi ik gewoon maar even een paar namen neer: Angel Beats!, Clannad, Code Geass, Ef - a tale of memories, Fairy Tail, Hakkenden: Touhou Hakken Ibun, Karneval, Mirai Nikki, No. 6 (had ik al), Pandora Hearts, Shakugan no Shana, Shingeki no Kyojin, Shinsekai yori, Sukitte Ii na yo, Tsubasa Chronicles en X.

    Tja, sorry, ik kan gewoon echt niet kiezen. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)