• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hmm.. Deze staan nog op m'n lijstje. Ik heb eigenlijk gekeken naar bekendheid, genre, en afbeeldingen. Maar welke raden jullie echt af, en welke moet ik echt meteen kijken? Ik kan geen prioriteiten stellen tussen al deze animes >.<

    - Pandora hearts
    - Shingeki no Kyojin
    - Soul eater
    - Special A
    - Hellsing
    - D. Gray man
    - Highschool of the Dead
    - Darker than black
    - Steins; Gate
    - Shakugan no Shana
    - Fairy Tail
    - Fruit basket
    - Romeo x Juliet
    - Elfenlied
    - Code geass
    - Ef - a tale of melodies
    - True tears
    - Loveless
    - Claymore
    - 07-ghost
    - Chobits
    - Rozen maiden
    - The melancholy of haruhi suzumiya
    - Shuffle!
    - Gosick
    - Kamisama kiss
    - Ao no exorcist
    - Watamote
    - Makai ouji; devils and realist
    - The garden of sinners
    - Inu x Boku secret service
    - Shining hearts; shiawasa no pan
    - Danganronpa: the animation
    - Accel world
    - Durara!!
    - Blood lad
    - Full metal alchemist: brotherhood
    - Guilty crown

    Shion schreef:
    (...)

    Ayato begon ik stiekem ook leuker te vinden xd, samen met Subaru. Shu vond ik eerst alleen leuk omdat hij alleen sliep.. totdat het bad momentje..
    Ehm hoedenmans.. In de laatste episode werd hij Laito genoemd? -gaat zoeken- Jup Laito.


    Ik mocht Shu eerst ook wel inderdaad, maar later niet. >< Ah, weten we dat ook weer van hoedenmans. (':


    Taka schreef:
    (...)

    Nou, ik vind dat ze in memories gewoon veel likeable personages hebben en dat heb ik eigenlijk met melodies wat minder, terwijl het verhaal wel bij beide heel goed blijft natuurlijk. Mijn favoriet van de serie blijft absoluut Hirono Hiro, omdat ik hem gewoon geweldig vind als professioneel manga schrijver en hij was eigenlijk de eerste die ik echt compleet vond. Maar eigenlijk vind ik Renji ook erg leuk, gewoon omdat hij eigenlijk nog een jongen is die leert volwassen te worden en hijs zo schattig samen met Chihiro xd Geweldig. Daarnaast vind ik het duistere in de verhaallijn van Yuu me erg aanspreken en dat vond ik in melodies een erg sterk punt, dat ze hun verhaal op hem bouwen. Erg mooi gedaan en ik vond het ook erg leuk wat ze met Kuze doen, dat echt een grappige personage blijft,, maar daarom leef je ook zo met zijn jeweetwel xd Deze schrijver vind ik echt erg slim in het opzetten van hun verhaal en is echt een hele leuke anime.


    Ben het helemaal met je eens. Ik was ook fan van Hiro. c: Eigenlijk had ik dat ik de personages Hiro en Miyako net wat leuker vond dan Renji en Chihiro, maar het verhaal tussen Renji en Chihiro vond ik leuker/interessanter. Dat was net wat intenser en dieper dan dat van Hiro en Miyako, hoewel ik om hen verhaal ook heb moeten huilen. :'D
    Bij melodies vond ik het verhaal van Yuu en Yuuko veel leuker en interessanter dan het andere verhaal, hoewel dat op het einde ook heel erg diep werd.
    Ik vind vooral de stijl van de anime (hoe noem je dat? Montage?) heel erg mooi.
    Heb je trouwens goed opgelet tijdens het luisteren en kijken van de openings? Dat is ook echt fantastisch - ze geven steeds net ietsje meer van het verhaal weg. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Guitarros schreef:
    Hmm.. Deze staan nog op m'n lijstje. Ik heb eigenlijk gekeken naar bekendheid, genre, en afbeeldingen. Maar welke raden jullie echt af, en welke moet ik echt meteen kijken? Ik kan geen prioriteiten stellen tussen al deze animes >.<

    - Pandora hearts
    - Shingeki no Kyojin
    - Soul eater
    - Special A
    - Hellsing
    - D. Gray man
    - Highschool of the Dead
    - Darker than black
    - Steins; Gate
    - Shakugan no Shana
    - Fairy Tail
    - Fruit basket
    - Romeo x Juliet
    - Elfenlied
    - Code geass
    - Ef - a tale of melodies -> eerst memories kijken! Dat is deel één (;
    - True tears
    - Loveless -> ben ik nu aan het kijken en zit op ep. 5 ofzo. Tot nu toe weet ik echt nog niet wat ik er van moet vinden. :/
    - Claymore
    - 07-ghost
    - Chobits
    - Rozen maiden
    - The melancholy of haruhi suzumiya
    - Shuffle!
    - Gosick
    - Kamisama kiss
    - Ao no exorcist
    - Watamote
    - Makai ouji; devils and realist
    - The garden of sinners
    - Inu x Boku secret service
    - Shining hearts; shiawasa no pan
    - Danganronpa: the animation
    - Accel world
    - Durara!!
    - Blood lad
    - Full metal alchemist: brotherhood
    - Guilty crown


    Ik heb die je móét kijken dikgedrukt en die ik je afraad doorgehaald. c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Angel Beats! & Clannad + Clannad Afterstory moet je echt zien, dat is gewoon een moet xd
    Voor de rest zou ik je ook Nana aanbevelen, dat is echt een hele goede anime, met een waardeloos eind.
    Maar dat zijn echt toppers naar mijn mening :)

    ps. je mist Ef - a tale of memories (eerste seizoen van Ef melodies is het 2e seizoen)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.



    Dit bedoel ik bijvoorbeeld! Zulke animatie kwam echt iedere keer voor op de goede momenten, dat het gewoon emotioneel was enzo. T^T
    Ik heb echt zin om 'm te rewatchen nu. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik heb die je móét kijken dikgedrukt en die ik je afraad doorgehaald. c:


    Danku danku, ik denk dat ik maar Pandora hearts ga beginnen. Ook al moet ik Angel beats, K-ON season 2, hell girl, higurashi when they cry, black butler nog afkijken. Ben ook nog bezig met henneko, date a live, the world god only knows, en amnesia . Maar ik zit te twijfelen om die te gaan droppen. Heb van die animes maar 4 episodes gezien. Dus als jullie zeker weten dat het beter wordt, dan blijf ik wel kijken maar tot nu toe vind ik die animes nog niet heel geweldig.

    Taka schreef:
    Angel Beats! & Clannad + Clannad Afterstory moet je echt zien, dat is gewoon een moet xd
    Voor de rest zou ik je ook Nana aanbevelen, dat is echt een hele goede anime, met een waardeloos eind.
    Maar dat zijn echt toppers naar mijn mening :)

    ps. je mist Ef - a tale of memories (eerste seizoen van Ef melodies is het 2e seizoen)


    Aaah oke >.< Ja op die app die ik heb, staat melodies wel en memories niet >.>
    Clannad en clannad afterstory al completed en angel beats bezig maar dat wist je al c:
    Maar Nana gaat over zingen had ik gelezen, ik had even opgezocht, of gebeuren er ook nog spannende, emotionele dingen ofzo?

    Ik heb trouwens nog twee geweldige AMV's van Ef (memories) ergens opgeslagen staan. ^^

    Oh ja, spoilers mensen, spoilers.



    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 21:54 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Guitarros schreef:
    (...)

    Danku danku, ik denk dat ik maar Pandora hearts ga beginnen. Ook al moet ik Angel beats, K-ON season 2, hell girl, higurashi when they cry, black butler nog afkijken. Ben ook nog bezig met henneko, date a live, the world god only knows, en amnesia . Maar ik zit te twijfelen om die te gaan droppen. Heb van die animes maar 4 episodes gezien. Dus als jullie zeker weten dat het beter wordt, dan blijf ik wel kijken maar tot nu toe vind ik die animes nog niet heel geweldig.


    Amnesia is niet echt de moeite waard, vind ik persoonlijk. Hij viel heel erg tegen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zag dit liedje een keer vond 'm wel mooi, ook de aanleiding dat ik de anime wel wil zien maar idk als die leuk is. (Idolm@ster)

    Oh nu ik hier toch lekker bezig ben, wat zijn jullie favoriete openingen, of liedjes van animes?
    Ik vind het altijd wel leuk om liedjes te luisteren van animes, maar echt van alle animes die ik heb gezien vindt ik er maar een paar openingen heel goed.
    Deze van Clannad was echt één van m'n favorieten, vond 'm mooi c:

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ben het helemaal met je eens. Ik was ook fan van Hiro. c: Eigenlijk had ik dat ik de personages Hiro en Miyako net wat leuker vond dan Renji en Chihiro, maar het verhaal tussen Renji en Chihiro vond ik leuker/interessanter. Dat was net wat intenser en dieper dan dat van Hiro en Miyako, hoewel ik om hen verhaal ook heb moeten huilen. :'D
    Bij melodies vond ik het verhaal van Yuu en Yuuko veel leuker en interessanter dan het andere verhaal, hoewel dat op het einde ook heel erg diep werd.
    Ik vind vooral de stijl van de anime (hoe noem je dat? Montage?) heel erg mooi.
    Heb je trouwens goed opgelet tijdens het luisteren en kijken van de openings? Dat is ook echt fantastisch - ze geven steeds net ietsje meer van het verhaal weg. (:

    ik
    Ja, ik weet wel dat het verhaal met Renji veel meer de focus krijgt en dat het eigenlijk ook net ietsje beter was, maar ik voel me persoonlijk toch net iets meer aangetrokken naar Hirono. Gewoon omdat hij professioneel mangaschrijver is en tja, mijn leven lijkt aardig op die van hem, hoewelik nog niet echt professioneel schrijver ben xd haahha, maar ik kan me wel erg vinden in hem en hoe hij leeft. Ik voel me gewoon meer verbonden met Hirono dan met Renji, maar dat heeft meer met mij te maken dan het verhaal.

    Ja, het punt is eigenlijk ook dat Hirono en Miyako eigenlijk precies hetzelfde zijn, terwijl ze van buiten zo verschillend lijken. Hirono is meer het type dat altijd binnen zit en bezig is met zijn manga en drm soms school skipt. Terwijl Miyako dat ook zo vaak doet, maar dan meer in de trant van dat zij de regels aan haar laars lapt. Alleen wanneer de ware reden komt dan zie je echt pas hoe veel ze eigenlijk op elkaar lijken en hoe goed ze bij elkaar passen, dat vond ik echt
    heel mooi en dat was wss wat hen uiteindelijk samenbracht. Een perfect liefdes verhaal vind ik dat.

    Jaa, maar het is gewoon mooi dat Yuuko altijd zo lief en aardig is, maar uiteindelijk wat verwacht is, dat ze een heel duister randje in haar leven heeft. Yuu is daar begrijpelijk boos over, maar voelt zich machteloos vanwege dat hij niets kan doen. Het is gewoon heel mooi als je zijn expressie ziet als jongetje en als hij volwassen is, omdat je dan goed ziet hoe somber hij is geworden en wat voor tragisch hij heeft meegemaakt, echt heel mooi gedaan, gewoon die mimiek.

    Ja, maar dat is ook het sterkste punt in heel Ef ze laten hun verhaal niet alleen naar voren komen door gewoon het verhaal te alten zien, maar ze maken er een echt kunstwerk van. En het knappe is dat ze daarmee ook het gevoel veel beter weten laten aankomen, dan als ze het gewoon met beelden doen, want ze weten precies wat ze wel moeten laten zien en wat niet.

    Jaa, klopt, ik had het eerste paar afleveringen niet door om eerlijk te zijn, maar toen ik steeds meer op de openings ging letten dacht ik echt van Hey! wacht eens even! xd hahahaha, ik zag het halverwege memories.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Guitarros schreef:
    (...)

    Aaah oke >.< Ja op die app die ik heb, staat melodies wel en memories niet >.>
    Clannad en clannad afterstory al completed en angel beats bezig maar dat wist je al c:
    Maar Nana gaat over zingen had ik gelezen, ik had even opgezocht, of gebeuren er ook nog spannende, emotionele dingen ofzo?


    Nou, een nogal heftige anime emotioneel gezien. De ene verhaallijn gaat idd over een band, maar het is een drama anime vind ik, wat mij nog soms steeds bezig houdt. Ik vind hierbij heel mooi gedaan hoe ze met gevoelens spelen en tja, ik kan het wel gaan uitleggen, maar je moet gewoon kijken. Er gebeurd in realistische zin erg veel, maar het is ook echt zo mooi en tragisch. Ik vond het een erg goede anime, omdat het erg op je gevoel inspeelt. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Is er iemand die de anime op een app kijkt?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    Is er iemand die de anime op een app kijkt?


    Met android heb je volgensmij meer apps waar je op kan kijken, maar geen idee, mijn vriendin heeft dat.
    Ik heb gewoon apple, en kijk dan op crunchyroll er een paar maar dat is maar heel beperkend.
    Op animeonhand.com kan je (op safari) ook gewoon kijken. Dat vindt ik heel erg fijn, want de meeste sites
    waar je anime op kan kijken, kan dat niet op mobiel. Maar die dus wel.