• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oh deze vond ik ook wel leuk, ook al heb ik het idee dat het liedje niet is gemaakt voor de anime is, en het is ook niet Japans, maar idk, en de leuke chibis maken het nog leuker enzo c:

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik dropte 'm halverwege... Ik weet niet, vond het niet zo heel erg leuk. :/ Maar ja, hij was ook tegelijk met anime's die ik stuk voor stuk geweldig vond (shingeki no kyojin, free, hakkenden ;D), dus hij had een hoop concurrentie. XD

    Ik wil al een uur Loveless verder gaan kijken maar ik word door iedereen hier afgeleid. XD


    Oh wel zeggen wat je er van vond hea ;D


    -Ok ik negeer eigenlijk de helft van de posts hier, ze zijn zo lang o-o -


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Oh wel zeggen wat je er van vond hea ;D


    -Ok ik negeer eigenlijk de helft van de posts hier, ze zijn zo lang o-o -


    Van Loveless? Ik zet nu net ep. 6 aan. Maar ik weet nog steeds niet zo goed wat ik er van vind. :/
    Ik mag Soubi (nog) niet zo erg... Dat is het probleem. >< De tekenstijl is ook niet zo heel erg mooi. Voor de rest vind ik het verhaal enzo wel goed. (: Ben wel benieuwd naar wat er allemaal aan de hand is met Seimei en Ritsuka.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Van Loveless? Ik zet nu net ep. 6 aan. Maar ik weet nog steeds niet zo goed wat ik er van vind. :/
    Ik mag Soubi (nog) niet zo erg... Dat is het probleem. >< De tekenstijl is ook niet zo heel erg mooi. Voor de rest vind ik het verhaal enzo wel goed. (: Ben wel benieuwd naar wat er allemaal aan de hand is met Seimei en Ritsuka.


    Soubi is wel lief ;o...
    En ik zeg je nu al vast dat laatste 2 krijg je niet zo heel veel van te weten.. Dan zou je de manga moeten lezen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    Yeey!
    Itachi & Sasuke! :D
    Leuk momentje!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shion schreef:
    (...)

    Soubi is wel lief ;o...
    En ik zeg je nu al vast dat laatste 2 krijg je niet zo heel veel van te weten.. Dan zou je de manga moeten lezen..


    Hmm ja. Ik weet het nog niet, weet nog te weinig van hem. (cat)
    Ja, daar was ik eigenlijk al bang voor. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hmm ja. Ik weet het nog niet, weet nog te weinig van hem. (cat)
    Ja, daar was ik eigenlijk al bang voor. D:


    Manga is wel leuk ;d





    Fck Coppelion man o-o Damn


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Manga is wel leuk ;d





    Fck Coppelion man o-o Damn


    Ik ben alweer van gedachten veranderd over Soubi. (cat) I blame episode 6 & 7.

    Damn, is Coppelion ook alweer uit? Nu heb ik een dilemma... Loveless verder, Coppelion... of... slapen. aangezien ik ook een soort van tentamen heb morgen...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik ben alweer van gedachten veranderd over Soubi. (cat) I blame episode 6 & 7.

    Damn, is Coppelion ook alweer uit? Nu heb ik een dilemma... Loveless verder, Coppelion... of... slapen. aangezien ik ook een soort van tentamen heb morgen...


    Als je geen kuteind wilt.. dan of Loveless of slapen.. Want Coppelion nu kijken is geen slim idee xd.
    Wat gebeurde ook al weer in 6&7 ? ;D Heb het 2 gezien maar vergeet zo snel wanneer wat gebeurd xd. -Is het met de oorbel? ;D of met de kat?-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DAMNIT HUGE CLIFFHANGER O_______o
    Ja, ik kon mezelf toch niet inhouden en ben Coppelion gaan kijken. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    (...)

    Als je geen kuteind wilt.. dan of Loveless of slapen.. Want Coppelion nu kijken is geen slim idee xd.
    Wat gebeurde ook al weer in 6&7 ? ;D Heb het 2 gezien maar vergeet zo snel wanneer wat gebeurd xd. -Is het met de oorbel? ;D of met de kat?-


    Hahaha, je was net te laat, ik was al gaan kijken XD.
    Het is echt een kuteind ja O.o
    But, I do like the guy. ^____^

    In 6&7 krijg je wat meer over Soubi te weten, is dat met 'Zero' enzo. En dan zie je ook stukjes uit z'n verleden. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hahaha, je was net te laat, ik was al gaan kijken XD.
    Het is echt een kuteind ja O.o
    But, I do like the guy. ^____^

    In 6&7 krijg je wat meer over Soubi te weten, is dat met 'Zero' enzo. En dan zie je ook stukjes uit z'n verleden. ^^


    Ik zei toch dat het een kut eind was..
    Trouwens heerlijk gastje was dat van die 1st nog wat hea? Wonder dat hij nog leefde zo lang..
    Mja I like the guy to ;D

    Heb je het al wel gezien dan van de oorbel en/of de kat? ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ik zei toch dat het een kut eind was..
    Trouwens heerlijk gastje was dat van die 1st nog wat hea? Wonder dat hij nog leefde zo lang..
    Mja I like the guy to ;D

    Heb je het al wel gezien dan van de oorbel en/of de kat? ;d


    Oorbel al wel, kat nog niet denk ik, of ik ben iets vergeten. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oorbel al wel, kat nog niet denk ik, of ik ben iets vergeten. :/


    Geloof dat het een kat was xd. Maar Soubi gaat dan ineens weg en daar word Ritsuka beetje boos om xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zijn er trouwens nog mensen die Tsubasa Chronicle hebben gezien of gelezen? D: Ik kan echt nooit iemand vinden... maar het is zo'n geweldig verhaal. T^T
    Vooral de manga. De anime valt tegen, omdat het eigenlijk het 'hoofdplot' 'negeert'. De twee OVA's die ze hebben gemaakt zijn dan weer wel heel erg fantastisch, maar die snap je niet als je de manga niet hebt gelezen. :/

    Soort-van-maar-niet-helemaal-spoiler-gif


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)