• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Shion schreef:
    (...)

    Geloof dat het een kat was xd. Maar Soubi gaat dan ineens weg en daar word Ritsuka beetje boos om xd.


    Dat is hij sowieso al, boos, de hele tijd. >< Dat was ook met dat gedoe met Zero, dan gaat Soubi in z'n eentje tegen Zero vechten, en dan is hij heel erg gewond aan zijn hand, maar dat verbergt hij voor Ritsuka en dan wordt hij kwaad op hem. Dat is ep. 7. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat is hij sowieso al, boos, de hele tijd. >< Dat was ook met dat gedoe met Zero, dan gaat Soubi in z'n eentje tegen Zero vechten, en dan is hij heel erg gewond aan zijn hand, maar dat verbergt hij voor Ritsuka en dan wordt hij kwaad op hem. Dat is ep. 7. ^^


    Ahh ok ;D. Ik snap wel dat hij boos word dan ;d. Hij is gewoon bezorgd ;o.
    Hoe vind je boobie meid?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ahh ok ;D. Ik snap wel dat hij boos word dan ;d. Hij is gewoon bezorgd ;o.
    Hoe vind je boobie meid?


    Yes, I know, ik snap het ook wel. :'D Ik wil Ritsuka echt knuffelen, the poor boy. T^T
    I don't get boobie meid. Ze is twaalf (toch?)... En... o_____O Hoe? Ik vind haar best wel irritant, eigenlijk. xd En die arme gast met die lange haren en die bril die loopt allemaal achter haar aan en krijgt de hele tijd geen aandacht, want alles bij haar draait om 'Ritsuka-kun'. >< I feel sorry for him.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Yes, I know, ik snap het ook wel. :'D Ik wil Ritsuka echt knuffelen, the poor boy. T^T
    I don't get boobie meid. Ze is twaalf (toch?)... En... o_____O Hoe? Ik vind haar best wel irritant, eigenlijk. xd En die arme gast met die lange haren en die bril die loopt allemaal achter haar aan en krijgt de hele tijd geen aandacht, want alles bij haar draait om 'Ritsuka-kun'. >< I feel sorry for him.


    Ben ik dus niet de enige met die gedachten ;D.
    Vind trouwens wel grappig dat ze een staart en oren hebben als ze nog maagd zijn xd. Heeft niet echt veel waarde aan het verhaal, maar toch xd.
    Denk dat ik het nog eens ga kijken.. Niet nu want ik moet zo weg..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ben ik dus niet de enige met die gedachten ;D.
    Vind trouwens wel grappig dat ze een staart en oren hebben als ze nog maagd zijn xd. Heeft niet echt veel waarde aan het verhaal, maar toch xd.
    Denk dat ik het nog eens ga kijken.. Niet nu want ik moet zo weg..


    Oh is dat de gedachte erachter? Ik begreep al niet waarom ze die staart en oren hadden. xd Ze hadden het er de hele tijd over dat je oren en een staart hebt als je kind bent en die weggaan als je volwassen bent, maar ik begrijp nu pas waarom Sensei mevrouw nog oren en een staart heeft. :'D
    Ik ben zo traag van begrip af en toe. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oh is dat de gedachte erachter? Ik begreep al niet waarom ze die staart en oren hadden. xd Ze hadden het er de hele tijd over dat je oren en een staart hebt als je kind bent en die weggaan als je volwassen bent, maar ik begrijp nu pas waarom Sensei mevrouw nog oren en een staart heeft. :'D
    Ik ben zo traag van begrip af en toe. ><


    Duurde ook een tijd hoor voordat ik het door had xd. Iemand anders moest het mij als goed is namelijk ook uitleggen..
    Mja ik ben nu naar school ;D Dus ik reageer lekker laat ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Duurde ook een tijd hoor voordat ik het door had xd. Iemand anders moest het mij als goed is namelijk ook uitleggen..
    Mja ik ben nu naar school ;D Dus ik reageer lekker laat ;d.


    Haha gelukkig, voel ik me iets minder stom. xd
    Ik moet ook weg. ;c Hoop dat ik het overleef vandaag, moet drie uur lang een tentamen maken... D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Snap niet hoe mensen Elfen Lied zó fantastisch vinden. Hij is zo voorspelbaar in het begin, het einde is kut.
    oké anime.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Snap niet hoe mensen Elfen Lied zó fantastisch vinden. Hij is zo voorspelbaar in het begin, het einde is kut.
    oké anime.


    Haha xd En vergeet meneer Genie niet, deze gozer



    Hij maakt echt iedere domme beslissing die je maar kunt maken de hele serie door xd Echt, geef Nana een koffer met geld mee, maar leg de waarde er niet van uit xd of ga met haar recht op de explosies af, ja, want dan sterf je niet xd En zo zijn er wel honderden dingen die hij echt fout doet en hem als grappigste personage van de serie maakt xd hahah, ik lig soms echt dubbel om hem xd Hij is zeker weten een van de domste personages die ik ooit heb gezien en dat maakt hem wel grappig xd

    En je hebt natuurlijk ook nog meneer geen-persoonlijkheid die Kouta volgens mij, dat lijkt wel op een mannelijk versie van Sakura uit Naruto xd

    Tja, ik ben geen groot fan van Elfen lied, maar er zitten wel een paar leuke dingen in wat ik wel goed gedaan vind, dus al met al is het miss niet zo'n hele slechte anime, maar zeker ook niet de beste.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Heb Elfenlied niet gezien, maar wil het ooit wel een keer zien. Gewoon omdat ik van mezelf vind dat ik het een keer gezien moet hebben. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Heb Elfenlied niet gezien, maar wil het ooit wel een keer zien. Gewoon omdat ik van mezelf vind dat ik het een keer gezien moet hebben. :Y)


    Dan waarschuw ik je bij deze voor de eerste 10 minuten van Elfen lied. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Dan waarschuw ik je bij deze voor de eerste 10 minuten van Elfen lied. :P
    Meest voorspelbare minuten :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Meest voorspelbare minuten :')


    Nou, ik had in de eerste tien minuten niet verwacht dat dat zou gaan gebeuren hoor xd
    Ik heb een paar anime's zien beginnen, maar dit begin dat is toch wel iets anders.


    Ik weet niet of het normaal is voor een anime om te beginnen met een naakte vrouwen die alles om zich heen vernietigd en iedereen dood. Ik heb nog slechts een paar anime's gezien, maar dit heb ik dan nog nergens gezien. xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Elfenlied vond ik op zich wel leuk, maar ik irriteerde mij half aan de tekenstijl..

    & Tsubasa cronicles wilde ik nog kijken, maar op de 1 of ander manier was ik er mee gekapt, of dat was een andere.. I dunno.. Zal het wel op mijn lijstje zetten ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nooit van m'n leven dat ik Elfenlied ga kijken. o____________O
    Ik vind de intro al eng.


    | Reality is for people that lack imagination |