• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Taka schreef:
    (...)

    Nou, een nogal heftige anime emotioneel gezien. De ene verhaallijn gaat idd over een band, maar het is een drama anime vind ik, wat mij nog soms steeds bezig houdt. Ik vind hierbij heel mooi gedaan hoe ze met gevoelens spelen en tja, ik kan het wel gaan uitleggen, maar je moet gewoon kijken. Er gebeurd in realistische zin erg veel, maar het is ook echt zo mooi en tragisch. Ik vond het een erg goede anime, omdat het erg op je gevoel inspeelt. :)


    Haha ben benieuwd, maar ik denk dat ik wel eerst wat andere ga kijken, ik denk dat ik die in de vakantie ga kijken.
    Want die anime staat niet op de site waar ik anime kijk op m'n mobiel. En op mobiel vind ik wel fijner 's avonds en 's nachts.

    Guitarros schreef:
    Oh nu ik hier toch lekker bezig ben, wat zijn jullie favoriete openingen, of liedjes van animes?
    Ik vind het altijd wel leuk om liedjes te luisteren van animes, maar echt van alle animes die ik heb gezien vindt ik er maar een paar openingen heel goed.
    Deze van Clannad was echt één van m'n favorieten, vond 'm mooi c:


    Hahah nou die van Clannad is er één xd hahaha, die vond ik ook echt zo mooi, maar ik heb er nog meer. Deze bijvoorbeeld ook van clannad: Chiisana to no hira oftewel the palm of the tiny hand.
    [youtube]n0ZYV4v0XIc


    Het mooiste liedje Ichiban no takaramono wil ik je wel laten horen, maar dat doe ik niet xd omdat die nog in Angel Beats komt en het is denk ik beter als je hem dan hoort. Dus die bewaar ik even voor later. Want die ga je echt prachtig vinden.

    En uit Nana heb ik er ook nog even één die mij nog steeds kippenvel bezorgd.:


    En van Guilty crown de opening:


    Zooo dat zijn er een paar goede :D

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 22:10 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik heb die je móét kijken dikgedrukt en die ik je afraad doorgehaald. c:


    Ik zou Devil & Realist juist wel aanraden xd. Ik vond het wel leuk ;d. Ieder zo zijn mening ;D

    Trouwens wat praten jullie veel.. Ik doe niks en er word amper wat gepraat..
    Ik ga anime bij kijken en jullie typen elke keer een compleet boek o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Guitarros schreef:
    Oh nu ik hier toch lekker bezig ben, wat zijn jullie favoriete openingen, of liedjes van animes?
    Ik vind het altijd wel leuk om liedjes te luisteren van animes, maar echt van alle animes die ik heb gezien vindt ik er maar een paar openingen heel goed.
    Deze van Clannad was echt één van m'n favorieten, vond 'm mooi c:



    Ik huil nog steeds om de ending van No. 6. De opening daarvan vind ik niet zo heel erg mooi.



    En deze ending, Kamisama no Inai Nichiyoubi:
    Bevat klein beetje spoilers, maar doordat er geen subs zijn, zul je het niet begrijpen. ;p


    En de opening van Pandora Hearts vind ik de mooiste ooit:



    De ending ook trouwens:




    Verder vind ik de volgende openings ook heel mooi:

    11eyes:


    Amnesia, hoewel ik de anime slecht vond. ><


    De eerste van Clannad [ik kan 'm helemaal meezingen, hehe]:


    Ef - a tale of melodies (die van memories vind ik minder):


    Elemental Gelade, hoewel de anime zelf best wel heel erg slecht is.


    Guilty Crown - dit is echt één van de beste openings ooit, vind ik.


    Hakkenden: Touhou Hakken Ibun:


    Kamisama no Inai Nichiyoubi, ook de opening:




    Shakugan no Shana; deze openings zijn echt stuk voor stuk geweldig.


    Sword Art Online, eerste opening:


    Tsubasa Chronicle - Tokyo Revelations:


    Sorry voor de enorme lijst. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    LacieChan schreef:
    Is er iemand die de anime op een app kijkt?


    Ik kijk altijd op school op me tablet :X
    Lekker makkelijk, maar ik download ze altijd van te voren, omdat bij ons op school de internetconnectie in de gaten wordt gehouden xd
    Alsof ze ons niet vertrouwen met anime.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Guitarros schreef:
    (...)

    Met android heb je volgensmij meer apps waar je op kan kijken, maar geen idee, mijn vriendin heeft dat.
    Ik heb gewoon apple, en kijk dan op crunchyroll er een paar maar dat is maar heel beperkend.
    Op animeonhand.com kan je (op safari) ook gewoon kijken. Dat vindt ik heel erg fijn, want de meeste sites
    waar je anime op kan kijken, kan dat niet op mobiel. Maar die dus wel.


    Mijn laptop is een beetje naar de klote, dus wil ik mn anime op mn telefoon kijken... Zou je misschien aan je vriendin kunnen vragen welke app ze gebruikt?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Guitarros schreef:
    (...)

    Haha ben benieuwd, maar ik denk dat ik wel eerst wat andere ga kijken, ik denk dat ik die in de vakantie ga kijken.
    Want die anime staat niet op de site waar ik anime kijk op m'n mobiel. En op mobiel vind ik wel fijner 's avonds en 's nachts.


    Aahh das goed hoor, heeft geen haast.
    Het is wel een aardig lange, maar hij kijkt wel lekker weg :)
    Ik vond het echt een hele goede anime.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shion schreef:
    (...)

    Ik zou Devil & Realist juist wel aanraden xd. Ik vond het wel leuk ;d. Ieder zo zijn mening ;D

    Trouwens wat praten jullie veel.. Ik doe niks en er word amper wat gepraat..
    Ik ga anime bij kijken en jullie typen elke keer een compleet boek o-o


    Ik dropte 'm halverwege... Ik weet niet, vond het niet zo heel erg leuk. :/ Maar ja, hij was ook tegelijk met anime's die ik stuk voor stuk geweldig vond (shingeki no kyojin, free, hakkenden ;D), dus hij had een hoop concurrentie. XD

    Ik wil al een uur Loveless verder gaan kijken maar ik word door iedereen hier afgeleid. XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik huil nog steeds om de ending van No. 6. De opening daarvan vind ik niet zo heel erg mooi.



    En deze ending, Kamisama no Inai Nichiyoubi:
    Bevat klein beetje spoilers, maar doordat er geen subs zijn, zul je het niet begrijpen. ;p


    En de opening van Pandora Hearts vind ik de mooiste ooit:



    De ending ook trouwens:




    Verder vind ik de volgende openings ook heel mooi:

    11eyes:


    Amnesia, hoewel ik de anime slecht vond. ><


    De eerste van Clannad [ik kan 'm helemaal meezingen, hehe]:


    Ef - a tale of melodies (die van memories vind ik minder):


    Elemental Gelade, hoewel de anime zelf best wel heel erg slecht is.


    Guilty Crown - dit is echt één van de beste openings ooit, vind ik.


    Hakkenden: Touhou Hakken Ibun:


    Kamisama no Inai Nichiyoubi, ook de opening:




    Shakugan no Shana; deze openings zijn echt stuk voor stuk geweldig.


    Sword Art Online, eerste opening:


    Tsubasa Chronicle - Tokyo Revelations:


    Sorry voor de enorme lijst. (cat)


    Hahaha, ik neurie altijd mee met de opening van Guilty Crown, vind dat gewoon zo fijn nummer om op te neuriën.
    De opening van Sword Art Online is trouwens ook erg goed ja :) Is ook gezongen door LiSa (spreekt de stem in van Yui in Angel Beats) :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Hahaha, ik neurie altijd mee met de opening van Guilty Crown, vind dat gewoon zo fijn nummer om op te neuriën.
    De opening van Sword Art Online is trouwens ook erg goed ja :) Is ook gezongen door LiSa (spreekt de stem in van Yui in Angel Beats) :X


    Wow - wat? Dat wist ik niet?! ;O


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Wow - wat? Dat wist ik niet?! ;O


    Haha, jaa is dezelfde artiest, maar ja xd ik ben ook groot Angel Beats! fan dus zodoende ben ik dat te weten gekomen.
    Doe soms weleens wat research naar artiesten en zo vind dat wel leuk.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Haha, jaa is dezelfde artiest, maar ja xd ik ben ook groot Angel Beats! fan dus zodoende ben ik dat te weten gekomen.
    Doe soms weleens wat research naar artiesten en zo vind dat wel leuk.


    Ik probeer altijd expert te zijn op het gebied van seiyuu's. :'D En nu herken ik ze overal en zie ik overal andere personages dan dat er werkelijk rondlopen, omdat ze dezelfde seiyuu hebben... :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik probeer altijd expert te zijn op het gebied van seiyuu's. :'D En nu herken ik ze overal en zie ik overal andere personages dan dat er werkelijk rondlopen, omdat ze dezelfde seiyuu hebben... :/


    Haha, ik let daar niet al te veel op, ik denk soms van ohh leuk, die heeft ook die en die gedaan, maar vind het niet belangrijk voor de rol die het vertolkt in het verhaal. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Ik kijk altijd op school op me tablet :X
    Lekker makkelijk, maar ik download ze altijd van te voren, omdat bij ons op school de internetconnectie in de gaten wordt gehouden xd
    Alsof ze ons niet vertrouwen met anime.


    Ik heb geen tablet en op mijn laptop kan ik geen anime kijken :c


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik huil nog steeds om de ending van No. 6. De opening daarvan vind ik niet zo heel erg mooi.



    En deze ending, Kamisama no Inai Nichiyoubi:
    Bevat klein beetje spoilers, maar doordat er geen subs zijn, zul je het niet begrijpen. ;p


    En de opening van Pandora Hearts vind ik de mooiste ooit:



    De ending ook trouwens:




    Verder vind ik de volgende openings ook heel mooi:

    11eyes:


    Amnesia, hoewel ik de anime slecht vond. ><


    De eerste van Clannad [ik kan 'm helemaal meezingen, hehe]:


    Ef - a tale of melodies (die van memories vind ik minder):


    Elemental Gelade, hoewel de anime zelf best wel heel erg slecht is.


    Guilty Crown - dit is echt één van de beste openings ooit, vind ik.


    Hakkenden: Touhou Hakken Ibun:


    Kamisama no Inai Nichiyoubi, ook de opening:




    Shakugan no Shana; deze openings zijn echt stuk voor stuk geweldig.


    Sword Art Online, eerste opening:


    Tsubasa Chronicle - Tokyo Revelations:


    Sorry voor de enorme lijst. (cat)


    Wauw echt een lange lijst, ik ga morgen even alles luisteren, want ik ga zo slapen denk ik.
    Had al wel die van no.6 geluisterd, vond het begin mooier dan dat het drukkere gedeelte kwam tbh.