• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Styles

    Ik haal even een hand door mijn krullen "Dat werkt echt niet hoor, we gaan gewoon via de achterdeur, als die er is, en jij geeft je stok aan die honden, misschien werkt het" Ik kijk bedenkelijk naar Liam. 'Maar Li waarom zouden ze een stok achter na gaan als ze volgens jou niet eens voor een hondensnoepje luisteren dan zullen ze echt niet achter de stok die je gooit aanrennen. Kijk dan hoe groot die zijn, ze lijken op die van de politie enzo' zucht ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne:

    Harry ging met zijn hand door zijn krullen heen. 'Maar Li waarom zouden ze een stok achter na gaan als ze volgens jou niet eens voor een hondensnoepje luisteren dan zullen ze echt niet achter de stok die je gooit aanrennen. Kijk dan hoe groot die zijn, ze lijken op die van de politie enzo" Zuchtte hij. "Inderdaad, ik weet het, maar we moeten nog een keer naar binnen, ik weet bijna wel zeker dat ze onze familie hebben.." Zei ik terwijl ik op mijn lip beet om iets te bedenken.


    How far is far

    Harry Styles

    "Inderdaad, ik weet het, maar we moeten nog een keer naar binnen, ik weet bijna wel zeker dat ze onze familie hebben.." ik dacht even na. 'anders ehmmmm ik weet niet ik zie het niet zo zitten om weer die honden' de honden loerde vanuit een soort poort naar ons. 'zullen we onthouden waar het is, thuis een plan bedenken en proberen in contact te komen met de ontvoerders' stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    June Felice Eve Horan

    Mijn ogen zijn nog niet gewend aan het donker omdat ik net wakker ben. Hoelang heb ik in godsnaam geslapen? En waar ben ik eigenlijk? Ik kijk even richting de gang en hoor dat er een soort gevecht gaande is. Ik slik even, ben ik ergens waar ik niet wil zijn? Uit automatisme begin ik hard Lysans naam te noemen, zij was het laatst bij me in de buurt.'Lysan? Lysan? Ben je hier?' roep ik door de kamer heen. Ik kijk om me heen en zie gewoon echt niemand? Ben ik in een hoekje geplaatst waar niemand me kan zien? Ik kijk nogmaals rond, ik zie nu beter en zie vaag iemand zitten, ze lijkt heel erg op Lauren, het zusje van Louis.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne:

    'anders ehmmmm ik weet niet ik zie het niet zo zitten om weer die honden' Zei Harry. Nee inderdaad, daar had ik ook niet echt zo´n behoefte aan. 'zullen we onthouden waar het is, thuis een plan bedenken en proberen in contact te komen met de ontvoerders' Stelde hij voor. "Ja, dat lijkt me het beste.." Zei ik. "Ik heb het nummer van de ontvoerdster van Kyra, we kunnen haar thuis proberen te bellen" Zei ik.


    How far is far

    Lysan Horan.

    De wonden staken pijnlijk toen ik me naar het bed had weten te slepen voooral die bij mijn enkels waren de pijnlijkste alhoewel die van mijn pols ook. Rillend was ik in elkaar gedoken onder een schoon dekentje en nu werd ik wakekr van geroep. 'Lysan? Lysan? Ben je hier?' hoor ik een stem ligt roepen en mijn ogen worden groot. 'J-june?" roep ik aarzelend terug. Wanneer hadden ze haar hier heen gebracht? Ik wou niet dat June er was, dat ik hier moest leiden was al erg genoeg maar ik gund emijn zus deze trauma of dood niet toe. Al vond i k het echt fijn dat er naast Jack nog iemand was die ik goed kende. 'Ik.. Ik lig op een bed' ze gik terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daddario schreef:
    Jacelyn

    Ik rolde met mijn ogen en keek ze aan. "Jongens, dit is belachelijk. Waarom zou iemand om mij vechten?" Mompelde ik en zuchtte diep. Ik keek de twee jongens aan en haalde een hand door mijn haren. "Jullie hebben heel wat meegemaakt, maar dat is nog geen reden om te vechten. Dat jullie om mij vechten is nog verbazingwekkender. Vinden jullie me beiden echt leuk?" Vroeg ik en ging tegen de muur aan staan. Hopelijk zouden ze dan stoppen met vechten, ik wilde ze niet meer gewond zien. Dat deed mij namelijk pijn. De jongens van de band kwamen ook en ja, Tyler stuurde ze eruit. Ik had nog een pistool in mijn BH, dus dat moest geen probleem zijn als ze terug kwamen.



    Joél Lucas Lockwood

    'Houd. Je. Fucking. Bek.' sist Tyler tegen me en hij staat opeens weer op en geeft me dan nog een trap in me kruis, ik ben alleen te boos om de pijn nog te voelen, daar zal ik later wel last van hebben. 'Jongens, dit is belachelijk. Waarom zou iemand om mij vechten?' mompelde Jace opeens en ze zuchtte even diep. Ik keek haar aan en Tyler zei 'Waarom zou iemand niet om jou vechten?' Ik knikte even, op dit moment was ik het met hem eens. 'Jullie hebben heel wat meegemaakt, maar dat is nog geen reden om te vechten. Dat jullie om mij vechten is nog verbazingwekkender. Vinden jullie me beiden echt leuk?' vroeg Jace toen. Tyler zei dat ze het van hem al wist en toen was het de tijd voor mij om wat te zegge. 'Tja, dat heb ik net al zo'n drie keer gezegd, dus ja, we vinden je allebei leuk' zei ik toen tegen haar.


    June Felice Eve Horan

    'J-June?' hoor ik een bekende stem terugroepen. Ik voelde een opgelucht gevoel door mijn lichaam gaan dat Lysan ook nog levend was. 'Ik... Ik lig op een bed' hoor ik haar dan zeggen. 'Ik kom naar je toe' riep ik terug naar de richting waar de stem vandaan kwam. Als ik eenmaal die kant op loop zie ik meerdere mensen zitten, waaronder het zusje van Malik, en het broertje van Styles. Als ik voor Lysan ben, glimlach ik even. Al snel zie ik de wonden op haar lichaam en mijn ogen worden groot. 'Oh god Lysan, wat is er met je gebeurd?' vraag ik geschokt aan haar. Als ik de gene vind die dit bij mijn zusje heeft gedaan is hij of zij nog lang niet jarig, ze blijven met hun gore poten van míjn zusje af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 16:04 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    Ik kom naar je toe' riep ze terug naar me en ik zie een donker gestalte op me af komen en ik begin dom te glimlachen als ik eindelijk mijn zus zie. Haar ogen worden groot als ze me zo ziet liggen. 'Oh god Lysan, wat is er met je gebeurd?' Ik bijt even op mijn lip. 'Ik probeerde voor de tweede keer te ontsnappen alleen hebben ze nu ineens honden en er is nog veel meer gebeurd ' zeg ik zachtjes en mijn tranen springen in mijn ogen als ik aan Geo en Megan denk. Ik klop op het bed en knuffel June stevig. Ze gaf dezelfde knuffels als Niall, groot, warm, geruststellend en met een veilig en vertrouwd gevoel. 'Ik mis jullie zo en Niall ook en pap en mam en mijn ketting is gewoon afgepakt' zeg ik zachtjes. June wist hoeveel de ketting heeft betekend voor me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    June Felice Eve Horan

    Lysan bijt even op haar lip, maar zegt dan Ik probeerde voor de tweede keer te ontsnappen alleen hebben ze nu ineens honden en er is nog veel meer gebeurd.' Ik knik even, als Lysan mij opeens knuffel, knuffel ik haar terug. 'Wat is er nog meer gebeurd dan?' vraag ik aan haar. Ik was om een of andere reden zeer nieuwschierig naar wat er nog meer gebeurd was. 'Ik mis jullie zo en Niall ook en pap en mam en mijn ketting is gewoon afgepakt' zegt Lysan zachtjes. Ik kijk even boos en voel woede opkroppen, ik wist hoeveel die ketting voor haar betekende. 'Waar is die ketting, ik ga hem koste wat het kost terughalen voor je, ze blijven er van af' zeg ik kwaad tegen haar. Die ontvoerders dachten echt dat ze alles konden maken ofzo?


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    'Wat is er nog meer gebeurd dan?' ik zucht zachtjes maar ze zegt al wat anders. 'Waar is die ketting, ik ga hem koste wat het kost terughalen voor je, ze blijven er van af' ik glimlach zwak door hoe ze me beschermt. 'Ehm volgens mij heeft Kathy hem maar ze ging hem door verkopen dus ik weet het niet. Wat er gebeurd is. In het begin verzette ik me heel veel en toen ik niet antwoorde op een aantal vragen kreeg ik best vaak klappen en Tyler, hij is zeg maar 'onze' ontvoerder hij ehm' ik kijk even naar mijn handen. Ik was nog steeds bang dat ze het me kwalijk namen . 'Hij heeft me zeg maar je weet wel ehm ontmaagd' fluister ik zachtjes en tranen beginnen te druppen. 'alleen hij had me drugs toegedient en en hij heeft het denk niet veilig gedaan en ik ben niet ongesteld 'ratel ik fluisterend 'en Megan en Geo zijn nu dood en ik heb lina geholpen toen haar bevalling begon dus Sam is hiernu ook en ze schieten hier met pijlen toen ik de vorige keer ontsnapte. Ze zijn zo hard hier June en ik was echt heel bang dat ik jullie nooit meer zal zien' snik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles

    "Ja, dat lijkt me het beste.." Ik knik opgelucht en klik de gordel vast zodat er gereden kon worden. "Ik heb het nummer van de ontvoerdster van Kyra, we kunnen haar thuis proberen te bellen" Ik knik 'ik heb van de mijne ook het nummer ehm en hij heet Joél ofzo we meosten zijn zusje als eerst een tweet sturen. Ik pak mijn mobiel Opdracht voltooid, wat is het tweede opdracht? sms ik hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    June Felice Eve Horan

    'Ehm volgens mij heeft Kathy hem maar ze ging hem door verkopen dus ik weet het niet. Wat er gebeurd is. In het begin verzette ik me heel veel en toen ik niet antwoorde op een aantal vragen kreeg ik best vaak klappen en Tyler, hij is zeg maar 'onze' ontvoerder hij ehm' zegt Lysan, en ik kijk haar aan, ik weet zeker dat ze nog niet is uitverteld. Ik zie dat ze naar haar handen kijkt, ik blijf haar aankijken, dan gaat ze verder. 'Hij heeft me zeg maar je weet wel, ehm ontmaagd' fluistert Lysan zachtjes en tranen beginnen te druppen. Ik kijk haar geschokt aan. Lysan is verkracht? 'Alleen hij had me drugs toegedient en en hij heeft het denk ik niet veilig gedaan en ik ben niet ongesteld ' gaat Lysan fluisterend verder. 'Megan en Geo zijn nu dood en ik heb Lina geholpen toen haar bevalling begon dus Sam is hier nu ook en ze schieten hier met pijlen toen ik de vorige keer ontsnapte. Ze zijn zo hard hier, June. Ik was echt heel bang dat ik jullie nooit meer zal zien' snikt Lysan dan. Ik trek haar op mijn schoot zoals ik vroeger altijd deed als ze zo als nu er uit zag. 'Ik ga die ketting terughalen, wacht maar' zeg ik tegen haar en ik sta op.
    Ik ben eerlijk gezegd redelijk bang nu, maar dat laat ik niet merken. Even denken, Kathy. De ontvoerders zijn in de gang, misschien is er wel een andere deur of zoiets. Ik loop recht door naar de andere kant van de kamer en zie dan dat er echt een deur is. Ik glimlach even en voel aan de deur. Opslot, natuurlijk. Ik haal mijn speldje uit mijn haar en frutsel aan de deur. Tot mijn verbazing schiet het in tien minuten open. Ik loop er dan snel uit en ga opzoek naar Kathy's kamer. Al snel vind ik de kamer. Gotcha. Ik voel aan de deur en de deur is open. Ik sluip naar binnen omdat ik niet betrapt wil worden en ga rommelen in haar kastjes. Niks. Dan kijk ik op haar bureau. Ook niks. Misschien bij haar bed? Omdat ik meestal waardevolle dingen verstop onder mijn matras ga ik deze keer gelijk onder het matras kijken en tot mijn grote verbazing ligt daar de ketting van Lysan. 'Domme idioten' fluister ik even en ik lach. Ik hoor ergens in de verte honden blaffen en ik leg snel de matras weer goed. Dan loop ik de kamer uit en doe ik de deur zachtjes dicht. Ik loop zachtjes terug naar de kamer van de gevangene en doe dan de tweede deur weer opslot, zodat het lijkt dat niemand er ooit doorheen is gegaan. Ik loop naar Lysan en laat dan de ketting aan haar zien. 'Goed in verstoppen zijn ze ook niet hoor' fluister ik tegen haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne:

    Harry klikte zijn gordel vast. 'ik heb van de mijne ook het nummer ehm en hij heet Joél ofzo we moesten zijn zusje als eerst een tweet sturen." Zei hij. En hij pakte zijn mobiel en smste de ontvoerder blijkbaar. "Oke, dus we gaan nu naar huis, en bedenken daar een plan, en wachten tot we terug gesmst worden?" Zei ik. En ik startte de auto alvast.


    How far is far

    lysan Horan

    He twas fijn dat ze me op haar schoot zet en knuffeld. Even voelde ik me het kleine meisje waarvan haar broer voor het eerst voor een lange tijd is terwijl ik een nachtmerrie heb 'Ik ga die ketting terughalen, wacht maar' ik blijf op het bed zitten , niet dat ik veel kan met de wonden die ik nu had. Ik staar een beetje doods voor me uit. Al snel is ze terug gelukkig nog heel en levend. Ik slaak een zucht als ze het kettinkje laat zien. 'Goed in verstoppen zijn ze ook niet hoor' ik glimlach even. 'Heb jij zakken die dicht kunnen, ik durf hem niet om te doen' zeg ik zachtjes. 'June, wat nou als ik ehm je weet wel. Ik , Ik ben nog nooit over tijd geweest en ik moest een dag na de ontvoering. Ik weet ook niet hoe lang ik hier al zit , ik weet niet welke dag of datum. Mar stel nou voor' fluister ik zachtjes en leg mijn hoofd op haar schouder. 'Ik ben blij dat je er bent al had ik liever van niet. Toen straks kawm Jack ook'

    Harry Styles

    "Oke, dus we gaan nu naar huis, en bedenken daar een plan, en wachten tot we terug gesmst worden?" ik knik 'misschien kunnen we foto van het huis ebij doen als dreigement dat we weten waar ze zijn' stel ik grijnzend voor. Uit het dashboard kastje pak ik een snoepje 'jij ook' vraag ik hem

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 16:47 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik keek ze beiden aan. "Waarom zou iemand niet om je vechten?" Ik rolde met mijn ogen. "Omdat ik iemand ben die graag mensen pijn doet en dat is niet iets wat jongens aantrekt, denk ik." Zei ik. 'Tja, dat heb ik net al zo'n drie keer gezegd, dus ja, we vinden je allebei leuk' Ik zuchtte diep en dacht na. "Mijn enige reden waar ik nu op kan komen is dat jongens me leuk vinden om alleen mijn maagdelijkheid af te nemen.., maar bij jullie weet ik dat net zo goed niet." Mompelde ik. Ik vertrouwde ze beiden en ik wist echt niet wat ik hiermee moest.


    I don't want you to die, I want you to suffer.