• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Evolution schreef:
    (...)
    [Oeh. Tyler is in love? :3]


    Yes :'$]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 13:14 ]


    El Diablo.

    Casiramos schreef:
    (...)

    Yes :'$]

    [Sorreh, Joél is gonna steal her. Wait? You called Lauren just Lauren, instead of Tomlinson bitch n-n]


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)
    [Sorreh, Joél is gonna steal her. Wait? You called Lauren just Lauren, instead of Tomlinson bitch n-n]


    NO, DON'T YOU DARE. Dan wordt Ty depressief en springt hij straks van een klif ._.
    En hij is nog lief, nu nog wel xd


    El Diablo.

    Lauren Alexia Tomlinson
    Opeens komen die twee eikels binnen. Ik voel Tylers blik op me rusten en ik kijk hem ook aan. 'Wow Lauren... Dat je dat zusje van Malik nog nisk hebt aangedaan.. Zij is immers de reden dat je zusje dood is.' zegt hij dan tegen mij. Ik kijk hem aan en zeg 'Oh echt? Ik dacht dat jij de gene was die de finale klap uitdeelde? En als zij het was, het is een beetje zielig om nu wat terug te doen, niet? Ik bedoel, ze is al zo toegetakeld door mijn zusje.' Opeens komt die nieuwe jongen op me afgelopen en trekt hij me aan mijn keel omhoog. 'Dan doen we het zo, jij gaat nu die Malik wicht wat aan doen, of wij doen het bij jou' sist hij tegen mij. Dan laat hij me los en loopt hij weer terug. Hij schuift een mes naar mij en ik pak hem trillerig aan. Moet ik nu serieus iemand verwonden?


    That is a perfect copy of reality.

    Casiramos schreef:
    (...)

    NO, DON'T YOU DARE. Dan wordt Ty depressief en springt hij straks van een klif ._.
    En hij is nog lief, nu nog wel xd

    Noh :'c I will miss Tyler, he is awesome :c

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 13:28 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'Oh echt? Ik dacht dat jij de gene was die de finale klap uitdeelde? En als zij het was, het is een beetje zielig om nu wat terug te doen, niet? Ik bedoel, ze is al zo toegetakeld door mijn zusje.' zegt ze en ik knik. 'Hmh, als zij niet zwak was, was er niks aan de hand.' mompel ik. Joél loopt naar haar toe en trekt haar bij haar keel omhoog. 'Dan doen we het zo, jij gaat nu die Malik wicht wat aan doen, of wij doen het bij jou' sist hij en ik grijns. Ik zie hem een mes naar haar toe schuiven en ik pak mijn telefoon. 'Even filmen, niet' grijns ik. Als ik Lauren was zou ik trouwens niks proberen met dat mes bij ons, met een pistool bij de hand komt ze niet ver denk ik..


    El Diablo.

    [Wat kan ik met Jace doen? c: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Wachten tot Tyler terug komt? :'D]


    El Diablo.

    Daenerys Sansa Malik
    Opeens kwamen er weer allerlei mensen binnen. De jongen bevestigde dat ik Megan had vermoord, maar haar zusje zei dat hij de genadeklap had uitgedeeld. Toen ik zag wat er speelde duwde ik me met heel erg veel moeite overeind uit het bed en draaide me zo dat ik de kamer in keek. Mijn rechter knie en onderbeen hingen levenloos van het bed en ik kon helemaal niets ermee, zelfs ademhalen deed pijn en dit was de tweede keer vqndaag dat een Tomlinson tegenover me stond met een mes. "Doe het." siste ik pijnlijk. Ik was alsnog een van de oorzaken geweest. Natuurlijk ook die gestoorde trien met haar pijlen en de jongen vqn de genadeklap, maar ik ook. Zij verdiende wraak en ik deze straf.


    Bowties were never Cooler

    Lauren Alexia Tomlinson
    Ik zie in mijn ooghoeken dat Tyler begint te filmen en ik zucht even. Nu moet ik het wel doen. Ik loop naar Daenerys en ik kijk haar even aan. Ze heeft overal wonden, en ik wil haar niet vermoorden. 'Moet ik dit echt doen? Ze is al zo erg toegetakeld' vraag ik aan Tyler en Joél. Ik zucht even diep en dan fluister ik 'Sorry dat ik dit doe, maar ik moet het doen, anders doen ze mij wat.' Ik zucht nog een keer diep en zoek dan een plek uit waar nog geen wond zit. Bij haar enkel. Ik zak even in en maak dan met volle kracht een snee in haar enkel. 'Doe even alsof je heel veel pijn hebt' zeg ik dan tegen haar. Voor Tyler en die andere dude ziet het namelijk erg heel erg uit, en de snee ziet er ook heel erg eng uit, maar eigenlijk voelt ze helemaal niks. Het is namelijk helemaal geen diepe snee, die ook heel snel weer heelt. Met dank aan mijn acteerkunsten en de technieken van Megan om er iets erger uit te laten zien dan dat het is. Ik sta op. 'Zo goed?' vraag ik aan hun. Ik loop zonder op antwoord te wachten weer weg bij het zusje van Malik.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 13:41 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan
    Ik krimp ineen tegen Jack als Tyler binnen komt. 'Dat is Tyler' fluister ik en geef een knikje in de richting. ik houd hem angstvallig in de gaten en alsnog verbaasde het me dat hij het eten niet afgepakt had maarja dat zou hem een rotzorg zijn. Ik kijk met grote ogen toe naar Lauren. Beter deed ze het bij Sansa want als hun wat bij haar doen zou het allemaal veel erger zijn en ik denk dat Sansa zo toegetakeld is dat ze het amper zal merken.. Uit het niets moest ik niesen dus een harde nies klonk door de best stille ruimte en ik krimp in een. Niet dat het iemand wat zal boeien maar ik bedacht me zojuist, Tyler is aan het filmen dan heeft hij geen aandacht dus dan moet ik eigenlijk zijn pistool jatten....

    Harry Styles

    Ik krijg nog een sms'je en ik barst in snikken uit. Ik kreeg te horen dat mijn broertj eontvoerd is en mijn vriendin dood is. 'Niall jou zusje zit daar toch ook' vraag ik zachtjes. Ik wist dat hun samen een goede band hadden dus dan zouden ze elkaar kunnen helpen en steunen en dan had ik nog wat hoop.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Ik kijk toe hoe ze een snee in haar enkel maakt en ik knik goedkeurend. 'Zo goed?' vraagt ze en ze loopt weer weg. Ik knik. 'Goed genoeg voor nu.' zeg ik en stop mijn telefoon weg. 'Ik ben zo terug.' mompel ik. Ik loop de kamer uit en sluit de deur achter me. Ik loop door de gangen en zie dat de deur naar de kamer van Jace nog open staat. Ik loop naar binnen en plof weer op de stoel. Die is wel erg lang bewusteloos.. Het duurde toch maar zo'n halfuur? Ik bijt op mijn lip en kijk haar aan..


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Mijn hoofd deed vreselijk veel pijn en ik voelde mijn arm gewoon kloppen. Walgelijk. Ik deed mijn ogen open en werd verrast door de hoeveelheid licht in de kamer. Tyler keek me aan en ik glimlachte zwakjes. ‘’Hey, hoe lang was ik bewusteloos?’’ grinnikte ik. Ik ging rechtop zitten en zuchtte diep. Mijn hoofd deed nog pijn, maar het werd wat minder. Ik sloeg mijn benen over het bed heen en keek Tyler schuin aan. ‘’Nog iets uitgespookt met de gevangenen?’' grijnsde ik. Ik haalde een hand door mijn haar met mijn goede haar en keek de kamer wat rond. De Tomlinson kreeg nog wat te verduren, dat sowieso.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daenerys Sansa Malik
    Lauren kwam naar me toe en maakte een haal in mijn enkel. Het enige wat in nog voelde in dat been was mijn verschrikkelijke knie. Ik deed niets, ook niet bij haar woorden. Uitdrukkingen deden teveel pijn. Gelukkig was het na die steek over. Nu pas zag ik dat iemand stond te filmen. Nee, he. Ik had Zayn beloofd niet meer te vechten en nu zou hij zien dat het me niet was gelukt. Ik had zelfs Louis's zusje flink toegetakeld. Ik zuchtte en kromp ineen van de pijn. "Mag ik pijnstillers?" piepte ik hopeloos. Mijn ribben waren gebroken, mijn luchtpijp gekneust, ik had verscheidene sneeen in mijn lichaam, zelfs in mijn gezicht en mijn knie zou nooit meer de beste zijn volgens mij. Ik had mijn broer teleurgestelt. Dat was nog wel het meest verschrikkelijke. "Sorry Zayn." zei ik zacht terwijl er tranen over mijn wangen begonnen te lopen. Ik liet nooit mijn zwakke kant zien, maar ik hield het niet langer. De pijn en de spijt waren te groot.


    Bowties were never Cooler

    [Zo, hey. Wil iemand 't even samenvatten? Want ik ben veels te lui om zo ver terug te lezen. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you