• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    huntsman gereserveerd door Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Mr.gold || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Captain Hook || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Ashar Darrak || Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Julio Caspari || Gelaarsde kat || Fennec


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 13:18 ]

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Ik hoop dat deze ook wel langer dan gemiddelde blijft leven, en alleen ik en de spelers natuurlijk kunnen er voor zorgen dat dat zo is.
    Nu begint er stiekem wel allemaal ideetjes in mijn hoofd te verschijnen over hoe Rumple tegen Belle zal zijn. ;p

    Maar wie speelt er nou Jafar jij of Ensiferum?

    Euhm, voorlopig nog ik, dacht ik :'D Aangezien ze niets heeft laten weten verder en verder ook Hook speelt...
    En stiekem wil ik ook wel gewoon Jafar houden XD

    Gehe en ik zie het dus echt al zitten om van start te gaan met de RPG :3

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 18:16 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Euhm, voorlopig nog ik, dacht ik :'D Aangezien ze niets heeft laten weten verder en verder ook Hook speelt...
    En stiekem wil ik ook wel gewoon Jafar houden XD

    Gehe en ik zie het dus echt al zitten om van start te gaan met de RPG :3


    Ik ook. ;p maar ik wacht zwz tot jij je rollen hebt ingevuld en Ensiferum, voordat we beginnen.

    En als een of twee iemand nog een mannelijke personage willen zijn dan mag dat want dan zijn de jongens en de meisjes wat gelijk.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 18:19 ]

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Ik ook. ;p maar ik wacht zwz tot jij je rollen hebt ingevuld en Ensiferum, voordat we beginnen,

    Ik ben enkele foto's aan het zoeken voor Belle (ik ben dus erg kritisch), en dan ga ik haar personageblad invullen. Dus normaal gezien gaat 1 van m'n personages klaar zijn vanavond ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik ben enkele foto's aan het zoeken voor Belle (ik ben dus erg kritisch), en dan ga ik haar personageblad invullen. Dus normaal gezien gaat 1 van m'n personages klaar zijn vanavond ^_^


    Yay okii ;p
    sws wordt het eigk op zn vroegst morgenmiddag/avond pas dat ik de speeltopic ga aanmaken want dadelijk moet ik naar cursus en daarna is Once upon a time op tv. :)

    Deze vond ik trouwens enige tijd geleden nog, en hij blijft gewoon awesome en zo toepasselijk op Rumple :3
    KLIKKI
    Sorry, ik moest hem gewoon even delen.
    Ik twijfel nog een beetje met Belle's look in the Enchanted Forest... ofwel haar meer 'onschuldige' look, of toch meer voor een avontuurlijker look... Ik wilde haar sowieso heldhaftiger maken, dus misschien dat ik voor de meer avontuurlijke look ga... Ik heb nog even tijd om te beslissen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Deze vond ik trouwens enige tijd geleden nog, en hij blijft gewoon awesome en zo toepasselijk op Rumple :3
    KLIKKI
    Sorry, ik moest hem gewoon even delen.
    Ik twijfel nog een beetje met Belle's look in the Enchanted Forest... ofwel haar meer 'onschuldige' look, of toch meer voor een avontuurlijker look... Ik wilde haar sowieso heldhaftiger maken, dus misschien dat ik voor de meer avontuurlijke look ga... Ik heb nog even tijd om te beslissen ^_^


    Dies wel leuk ja haha ;p

    Ik vind het prima als jij Jafar blijft, hoor. Jij was gewoon eerder. ;p
    Ik neem dan nog wel een ander mannelijk personage.

    Mag Robin Hood? :'p
    Het is niet echt een sprookjesfiguur, maar wel Disney.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Robin Hood <3 Hij moet echt snel een grotere rol krijgen in de serie


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Killian Jones
    Sprookjesfiguur: Hook
    Leeftijd: 29
    Karakter: Killian is iemand die vooral op zijn eigen kracht vertrouwt. Hij neemt anderen nauwelijks in vertrouwen en zou zichzelf ook niet als betrouwbaar omschrijven. Hij zou anderen laten stikken om zijn eigen hachje te redden, maar kan zich ook in de situaties van anderen verplaatsen en begrijpen waarom ze zijn vertrouwen zouden beschamen. Hij is een reeel persoon, die weet dat je hard moet werken om iets gedaan te krijgen en dat voor niets de zon op gaat.
    Hoewel Killian graag op zich zelf is, is hij niet mensenschuw. Zo nu en dan vindt hij het heerlijk om onder de mensen te zijn, al is hij altijd onbewust bezig informatie over anderen te winnen die hij later in geval van nood tegen hen kan gebruiken.
    Uiterlijk: als dorpeling en als sprookjesfiguur



    Werk: Killian werkt als scheepsbouwer in de haven.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 19:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hook <3


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik wist trouwens niet dat Sayid ook meedeed! Tjee, ze hebben echt de halve cast van Lost gebruikt... xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    Ik wist trouwens niet dat Sayid ook meedeed! Tjee, ze hebben echt de halve cast van Lost gebruikt... xD

    Ik vind het dus echt grappig, vooral omdat ik momenteel 2 tot 3 afleveringen Lost per dag kijk :'D
    In het begin had ik niet eens door dat Belle dus Claire is in lost... en dan de reus in seizoen 1 is Hurly :'D In dat opzicht ben ik erg traag met herkennen, maar goed, het blijft altijd grappig om bekenden te zien. Whaha tot vorige week wist ik niet eens dat Ian Somerhalden mee deed in Lost, tot ik zoiets had van: verrek, Boone lijkt wel erg veel op Damian van the vampire diaries, alleen dan iets minder leuk :'D

    En Hook is trouwens ook echt awesome :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ensiferum schreef:
    Ik vind het prima als jij Jafar blijft, hoor. Jij was gewoon eerder. ;p
    Ik neem dan nog wel een ander mannelijk personage.

    Mag Robin Hood? :'p
    Het is niet echt een sprookjesfiguur, maar wel Disney.



    Je mag Robin hood.

    Okii als iemand eigk nog een mannelijke rol aanmaakt ofzo dan zijn de meisjes en de jongens gelijk.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 22:34 ]

    Ensiferum schreef:
    Ik wist trouwens niet dat Sayid ook meedeed! Tjee, ze hebben echt de halve cast van Lost gebruikt... xD

    Noh, jij speelt al Hook! :o.
    Hij is zo leuk, haha. Vandaag eigenlijk voor de eerste keer Once Upon a Time gekeken en toen ik hem zag... oehlala.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Noh, jij speelt al Hook! :o.
    Hij is zo leuk, haha. Vandaag eigenlijk voor de eerste keer Once Upon a Time gekeken en toen ik hem zag... oehlala.



    Haha Hook is zeker dat ;p
    En hoe vond je de serie verder? tenminste wat was je eerste indruk ;p

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 22:59 ]