• 2035. De Verenigde Staten zijn er eindelijk in geslaagd om een einde te maken aan de crisis die de hele wereld teisterde. Tijden van armoede, onzekerheid en werkloosheid zijn dan ook ingeruild voor vreugde, hoop en liefde. Op het eerste zicht lijkt er niets meer mis. Amerika is in volle bloei, bedrijven worden met de minuut groter, mensen worden enthousiaster en van armoede lijkt er niets meer te bespeuren. Maar dat is slechts schijn. Diep in het land verschuilen er zich mensen die nog steeds te kampen hebben met diezelfde armoede. Misschien is de situatie zelfs nog erger dan voordien. De rijken hebben namelijk de grootste macht. Zij bepalen alles en hebben de touwtjes in handen. De overheid wil dit veranderen. Ze willen een ommekeer maken en komen dus op te proppen met een splinternieuw programma. Zes jongeren worden uit deze armere klasse uitgekozen om op een reis te gaan. Samen met hun twee begeleiders trekken ze voor een paar maanden rond, op zoek naar wie ze zijn en wat ze nu eigenlijk willen aanvangen met hun leven. Wanneer ze hierachter gekomen zijn, wil de overheid hen dan ook bijstaan. Ze willen hen begeleiden in het hele proces, hen sponsoren als het zelfs moet. Alles om de gelijkheid weer te herstellen.
    De jongeren, met een achtergrond die varieert van (ex)verslaafde, tot wees, tot straatjongere, maken deze tocht. Zo zijn ze op zoek naar zichzelf en naar een toekomst die hen eerst onmogelijk leek.


    Begeleiders (1 mannelijke, 1 vrouwelijke)
    - Clement Hollis | 26 | Begeleider - Cas
    - Jenna-Dianna Collins | 25 | Begeleider - KiliOfDurin

    Jongeren (3 meisjes, 3 jongens - 18 tot 20 jaar):
    - Ace Yarrow Maverick | 19 | Straatjongere - Marlon
    - Mike 'Mickey' Flynn Laighleis | 18 |
    - Hunter Faelan Jinxx | 20 | Straatjongere - GhostKing
    - Louise Sharinghs | 19 | Wees - Valli
    - Gereserveerd door Celebration
    - Xarisha Alysse Roberts | 19 | Straatjongere - Lavore

    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (minstens 5 regels+foto):
    Karakter (minstens 5 regels):
    Achtergrond/waarom gekozen (minstens 5 regels):




    Rules:
    - At least 350 words.
    - Reservations stay till next Sunday.
    - For now only one character per person, since there's not that many roles.
    - 16+ is allowed, but keep in mind this is not some sort of Jersey Shore.
    - Only Valli or me are allowed to open topics.
    - Be nice to everyone.
    - Keep it realistic.
    - Have fun.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 12:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 nov 2013 - 19:29 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Fine for me. :3
    Michonne -> Cas trouwens.


    Your make-up is terrible

    Ja, damn, helemaal vergeten D:
    Ik moet nu eerst Spaans erin drammen, en eten, maar daarna mag je me slaan als ik hemn iet open :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Have fun!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.