• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia, ik ben blij dat je dat hipster weg hebt gehaald. :Y) Het verneukte mijn mooie beginpost.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je irriteert me en dan doe je ook nog dit. I hate you ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Shut up and sleep with me. C'mon why don't you sleep with me?"
    Serieus? Wtf. Rare lyrics.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 18:58 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    "Shut up and sleep with me. C'mon why don't you sleep with me?"
    Serieus? Wtf. Rare lyrics.
    o god no.


    I live for the applause, you will die for it.

    Deilia schreef:
    (...)

    ZAL HET NOOIT MEER DOEN. Pinky promise ;')

    Braaf :Y)

    Eigenlijk vind ik het helemaal niet nodig dat mensen daar zich druk over maken. Want tja, het is maar een topic en van mijn part mag iedereen die wilt en ziet dat er nog geen nieuwe topic is, het nieuwe topic aanmaken. :')

    Ik had een reactie geplaatst en een seconde later was dit topic er al :'D Beetje overdreven, geef dan ook iemand tijd om het topic aan te maken.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oke. Je weet dat ik onzeker ben, me vaak heel erg alleen voel alsof ik niemand heb en dan ga jr zulke "grapjes" maken? Dat helpt niet... dat maakt het erger...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik kan het niet. Meh.


    •*• Lululu •*•

    Ik ben bezorgd om je, 'kay? Normaal zeg je alles tegen me en je weet dat je me kunt vertrouwen. Wat is er dan gebeurd wat je niet wilt vertellen?


    :)

    Frustratie, ben een half jaar niet op quizlet geweest en er staan nu alleen maar 1d verhalen bij de top stories...

    Vannacht gedroomd over m'n ex. Foute boel.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I feel so lonely


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Waar bemoei je je toch telkens mee. Je bent echt irritant. Houd je er gewoon buiten uugh! --'

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je kan voor de verandering ook gewoon aardig doen en niet zo lastig.


    Your make-up is terrible

    Nehee, ik wil niet al die extra programma's! Ik wil enkel mijn converting programm, zodat ik die muziek naar MP3 kan omzetten...


    Stenenlikker

    Goed, blijkbaar weet je echt niet wat respect betekent.


    Your make-up is terrible