• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Depressief? Sure, meid, blijf dat lekker geloven wil je. Aandachtstrekker.


    Because I love him, do I need another reason?

    Tijd om weer hard, koud, kil en gevoeloos te worden denk ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Man, man, man. Miserie, miserie, miserie.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lekker 6:15 op. Zin in! *sarcasme, puur sarcasme*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Subtiel hoor -.-


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik snap echt niet wat sommige mensen hun probleem is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb zoveel dingen ineens om mijn hart over te luchten. Laat ik beginnen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga het allemaal achter me laten nu. En damn, wat is het koud!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh no.
    Zaterdag, kom alsjeblieft snel weer terug.


    Some people are art and do art at the same time

    Kut school. Van half negen tot half vijf!? Stelletje gestoorden!
    Ik heb er echt geen zin meer in zo, ik ga wel stoppen met school of zo. De lessen vallen me ook zo erg tegen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jezus zeg. Leave me the fuck alone.
    Wat hebben mensen vandaag toch met mij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En ik wacht en wacht maar. Seriously, wanneer komen ze fucking nou? Duurt fucking lang. Het is begrijpelijk dat je het druk hebt, maar je weet hoe belangrijk het voor me is..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Woehoee, om 23:59. Leuk! Niet dus. Fuck you. Ik heb helemaal geen zin.


    Some people are art and do art at the same time

    Yes! I've won the war with my laptop and iPod!


    Stenenlikker

    I need a bucket for my creys. Ik haat boeken. Ik leef altijd te veel mee met de personages en als er dan iets ergs gebeurt, loop ik heel de dag depri rond en kan ik elk moment beginnen huilen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?