• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Natuurlijk. Ga er een probleem van maken joh! Als ik niet eens meer iets mag zeggen heb ik er geen zin meer in zo! Bitch.
    If you want a fight. Come and feel my fist!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Taka schreef:
    Mensen maken zich vaak veel te druk om zulke kleine dingen -.-

    Zoals het openen van nieuwe Lucht Je Hart topics XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ohnee, iemand maakt een topic aan wat niet hoort. Wat een probleem zeg. Tjonge jonge, slapeloze nachten krijg je ervan hoor.. :') Zeikerds.


    OT: Bovenarm binnenkant of op mijn ribben. What to dooooooo


    -

    Humpf.... schrijf toch eens beter, dit is een onleesbaar doktershandschrift ofzo.


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik heb wel vaak hoofdpijn zeg? Stress, daar komt het allemaal door, zucht.


    'Darling, just hold on'

    Kinderachtig hoor. :'D Volgens mij maken jullie je schijnbaar even druk om al die kleine dingetjes.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:27 ]


    Your make-up is terrible

    Fijn dat je precies weet dat het over JOU gaat!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Genius schreef:
    Ohnee, iemand maakt een topic aan wat niet hoort. Wat een probleem zeg. Tjonge jonge, slapeloze nachten krijg je ervan hoor.. :') Zeikerds.


    OT: Bovenarm binnenkant of op mijn ribben. What to dooooooo


    Gaat dit over een tatoeage? Zo ja, dan zou ik niet voor de ribben gaan, die plek vind ik persoonlijk niet mooi en het is een zeer pijnlijke plek.


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    (...)

    Gaat dit over een tatoeage? Zo ja, dan zou ik niet voor de ribben gaan, die plek vind ik persoonlijk niet mooi en het is een zeer pijnlijke plek.

    Yes it is. Ik vind de plek wel heel erg mooi maar de pijn houdt me wat tegen ja :'D Maar aan de andere kant: het doet maar even pijn.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Yes it is. Ik vind de plek wel heel erg mooi maar de pijn houdt me wat tegen ja :'D Maar aan de andere kant: het doet maar even pijn.


    Wat voor tatoeage is het? (Hoe groot?)


    26 - 02 - '16

    Tja... los laten verder gaan. Jammer, maar ik heb mijn best gedaan.
    Waaaah ik ben zoooooo moe maar ik wil niet naar bed eigenlijk. Morgen naar het ziekenhuis voor 2 scans spannend...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Troll schreef:
    (...)

    Wat voor tatoeage is het? (Hoe groot?)

    Het wordt een veertje met de letter L eraan. Dus hij moet wel een aantal cm groot zijn omdat het anders later een vage vlek wordt, weet nog niet precies hoe groot..


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Het wordt een veertje met de letter L eraan. Dus hij moet wel een aantal cm groot zijn omdat het anders later een vage vlek wordt, weet nog niet precies hoe groot..


    Oke (:


    26 - 02 - '16

    AHJEAH.
    Sofie is back on track. Nu alleen die verdomde natuurkunde en Latijn en dan ben ik helemaal klaar voor 't eindexamen. NU AL *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnabas schreef:
    Deilia, ik ben blij dat je dat hipster weg hebt gehaald. :Y) Het verneukte mijn mooie beginpost.


    AH! Jij snapt waarom ik dit topic heb aangemaakt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'