• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ga weg.


    Alleen maar tranen van geluk

    Jij wilt er blijkbaar geen moeite voor doen, dus waarom zou ik dat wel moeten doen?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 21:04 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik lach zo hard om de miserie van andere nu. AHAHAHAHAHAHAHAHHA


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zucht waarom nu altijd zo! Dit hoeft niet!!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik voel me zo goed nu. Een dagelijkse drift geeft het me! Yeah! :D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er is echt iets goed mis in jou hoofd als dat echt zo is, maar ook als je het enkel doet om stoer over te komen.


    Your make-up is terrible

    Wtf. Waarom trek je die hond nou van mijn schoot?! Ze lag toch lekker??


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Well, you have one very handsome friend, my friend.


    Take me to wonderland

    Het klopt ook, er is iets mis in mijn hoofd ja ;)
    Psychische stoornis, ever heard about it?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uit het feit dat jij er vrolijk van wordt blijkt wel weer dat je het gewoon uitlokt en expres doet.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    heel jammer

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:48 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mensen kennen het woord sarcasme volgens mij niet echt goed... Oh well.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, ik zou de schuld ook áltijd ergens anders aangeven, want het ligt natuurlijk nooit écht aan jou. Heel erg volwassen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het ging niet over jou, maar zo klopt het wel ja. Je kan echt wel nadenken voor je op 'plaats reactie' drukt en gewoon wegblijven. Hou op met domme excuses, of denk je het zo te kunnen maken in het leven? Uiteindelijk blijf je gewoon alleen over als je zo verder gaat.


    Your make-up is terrible

    Misschien kun je beter even je smoel houden nu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.