• Vannocht is het hele album gelekt,alle 18 songs dus.
    Hier is het hele album: http://whoren-for-niall.tumblr.com/post/67335720512
    Maar vergeet hem alsnog niet te kopen he:)
    En wat denken jullie.:D?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 9:22 ]


    "Love Lives Forever"

    Bootin schreef:
    (...)

    Awh, dat is zielig :'( Succes dan, er zijn vast wel mensen die willen zeker!


    En anders ga ik gewoon alleen, ik ben oud genoeg, ik heb een auto, en ik ben gelukkig best sociaal dus ik maak vast wel vrienden. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Haha, is wel verstandig. Helaas heb ik al sinds ze mee deden aan de X-Factor een onwijze crush op Louis. :C
    Ik weet niet wat het met hem is, ik vind de andere ook super leuk en lief en alles, maar Louis is gewoon anders en speciaal.
    Haha, nou die gebruiken ze hier.


    Dat is echt de enige waar ik nooit een "crush" op heb gehad.


    Physics is awesome

    nou mensen het geluid van mijn computer doet het weer eens niet, ik moet dus wel wachten tot MM uit is weyhey (nu vinden mensen mij wss een nog ergere directionator maar dat boeit me niks want ik maak geen onderscheid tussen directioners en directionators...) (okay nu haat iedereen mij) (maar dat was toch al zo) lol


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Valentino schreef:
    (...)

    En anders ga ik gewoon alleen, ik ben oud genoeg, ik heb een auto, en ik ben gelukkig best sociaal dus ik maak vast wel vrienden. :'D

    Anders mag je wel vrienden met mij worden :'D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    (...)
    Anders mag je wel vrienden met mij worden :'D


    Graag! :'D
    Nee weet je wat mijn enige probleem is, ik moet natuurlijk een kaartje, maar het punt is, hoe weet ik of het geen neppe is of niet? Ik wil zo graag. :'(


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Graag! :'D
    Nee weet je wat mijn enige probleem is, ik moet natuurlijk een kaartje, maar het punt is, hoe weet ik of het geen neppe is of niet? Ik wil zo graag. :'(


    Ohja natuurlijk maar hey omg, ik heb waarschijnlijk een kaartje over en die is natuurlijk echt maar ik had hem misschien al beloofd aan een vriendin ( lastig verhaal :') ) maar als je echt heel graag wilt - dan pb ik je sws - als je wilt :D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    @Valentino 25 juni is nog niet uitverkocht op ticketmaster.

    Bootin schreef:
    (...)

    Ohja natuurlijk maar hey omg, ik heb waarschijnlijk een kaartje over en die is natuurlijk echt maar ik had hem misschien al beloofd aan een vriendin ( lastig verhaal :') ) maar als je echt heel graag wilt - dan pb ik je sws - als je wilt :D


    AAAAAAAAAAAH, meen je dat? Jajajaja, als het kaartje vrij bent wil ik de eerste in de rij zijn om over te kopen! :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Colada schreef:
    @Valentino 25 juni is nog niet uitverkocht op ticketmaster.


    Meen je dat nou? Wat voor kaartjes zijn er nog beschikbaar? Ticketmaster doet vreemd op mijn laptop en m'n mamma zit op de vaste computer.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Al deze blauwe zitplaatsen;


    En er zijn zelfs nog Rock Me Early Entry staanplaatsen.

    Oh en staanplaatsen in vak groen zijn er ook nog.

    Colada schreef:
    Oh en staanplaatsen in vak groen zijn er ook nog.


    Ik vroeg m'n moeder net te kijken en die zei dat alle staanplaatsen nog vrij zijn. Maar ze zei dat ik moest wachten met kopen of bestellen want ze had een verassing voor me ofzo.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik vroeg m'n moeder net te kijken en die zei dat alle staanplaatsen nog vrij zijn. Maar ze zei dat ik moest wachten met kopen of bestellen want ze had een verassing voor me ofzo.


    OMG IK VOEL IETS HEEL GOEDS AANKOMEN HIERO.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik vroeg m'n moeder net te kijken en die zei dat alle staanplaatsen nog vrij zijn. Maar ze zei dat ik moest wachten met kopen of bestellen want ze had een verassing voor me ofzo.


    Ik kan wel raden wat de verrassing is.


    Physics is awesome

    Jongens concert praat graag naar het concert topic,laten we het hier bij mm houden!


    "Love Lives Forever"