• Vannocht is het hele album gelekt,alle 18 songs dus.
    Hier is het hele album: http://whoren-for-niall.tumblr.com/post/67335720512
    Maar vergeet hem alsnog niet te kopen he:)
    En wat denken jullie.:D?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 9:22 ]


    "Love Lives Forever"

    Nightray schreef:
    (...)
    Fuck, wat kan jij overdrijven zeg.


    Nouja, als je veel om de jongens geeft. Om verschillende redenen.
    En als iemand dan zo'n onnozel argument geeft,
    dan snap ik wel dat je je irriteert.
    Maargoed.


    Danmarks Dynamite.

    -

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 19:11 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Versteegh schreef:
    (...)

    Nouja, als je veel om de jongens geeft. Om verschillende redenen.
    En als iemand dan zo'n onnozel argument geeft,
    dan snap ik wel dat je je irriteert.
    Maargoed.


    Nou, sorry hoor maar ik vind dat ze gelijk heeft.


    Physics is awesome

    Jullie geven allebei toch dezelfde argumenten, dus in dat geval maakt het ook niet uit met wie je praat, de ander zegt of precies hetzelfde of beaamt allen. :')
    We get it, okay? Jullie zijn betere personen, mensen en fans omdat jullie wachten.
    It's just an album for crying out loud...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Versteegh schreef:
    (...)

    Nouja, als je veel om de jongens geeft. Om verschillende redenen.
    En als iemand dan zo'n onnozel argument geeft,
    dan snap ik wel dat je je irriteert.
    Maargoed.



    Snap ik ook, maar ze hoeft niet zo aanvallend te doen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Versteegh schreef:
    (...)

    Nouja, als je veel om de jongens geeft. Om verschillende redenen.
    En als iemand dan zo'n onnozel argument geeft,
    dan snap ik wel dat je je irriteert.
    Maargoed.

    Ze gaan er echt niet dood van dat hun album een week eerder is gelekt. De enige die er een probleem van maken, zijn de die-hard fans.


    Take me to wonderland

    Dat mensen er zo boos om kunnen worden zeg. Als jij heilige maria wil spelen ok leuk voor jou, maar zulke comments wat :')

    Om even bij de inhoud van het album te blijven, ik luister nu alles voor de 3e x en m'n favorieten tot nu toe zijn Midnight Memories, Happily en Little Black Dress, maar dat gaat waarschijnlijk toch nog wisselen :')

    Ik vind mezelf echt niet beter omdat ik wacht. Ik wacht gewoon omdat ik het leuker vind om het album te luisteren als hij op m'n deurmat valt. En respectvoller tegenover 1D. Maar wat sommigen van jullie, en iedereen, doen, moeten jullie zelf weten.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ohara schreef:
    (...)
    Ze gaan er echt niet dood van dat hun album een week eerder is gelekt. De enige die er een probleem van maken, zijn de die-hard fans.


    Inderdaad.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Niet alle die-hard fans maken er een probleem van, het album wordt uiteindelijk toch wel gekocht en wordt uiteindelijk toch wel een best-seller. Nee, ik zie er het probleem niet van in. Het respect heb ik ook voor ze - anders zou ik ze niet supporten of hun albums kopen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Walsh schreef:
    Ik vind mezelf echt niet beter omdat ik wacht. Ik wacht gewoon omdat ik het leuker vind om het album te luisteren als hij op m'n deurmat valt. En respectvoller tegenover 1D. Maar wat sommigen van jullie, en iedereen, doen, moeten jullie zelf weten.


    Ik had het niet over iedereen die wacht hoor. Alleen degene die zo overdreven reageren. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bootin schreef:
    Niet alle die-hard fans maken er een probleem van, het album wordt uiteindelijk toch wel gekocht en wordt uiteindelijk toch wel een best-seller. Nee, ik zie er het probleem niet van in. Het respect heb ik ook voor ze - anders zou ik ze niet supporten of hun albums kopen.

    Ik bedoelde niet alle, maar diegene die er een probleem van maken zijn vaak wel een die-hard fan.


    Take me to wonderland

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik had het niet over iedereen die wacht hoor. Alleen degene die zo overdreven reageren. (:

    I get it. c: Maar ja, ik snap hun reactie wel. Maar die van jullie ook wel, haha.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik maak er geen probleem van, ben ook geen die-hard fan. Ieder zijn eigen keus, right?
    Maar ik luister hem gewoon nog niet omdat ik dat niet leuk vind. Heb dat met Tokio Hotel ook vaak zat meegemaakt en ik vind het gewoon veel leuker om te wachten tot de cd volgende week op de mat valt en hem dan meteen te beluisteren. Ik weet niet, dan luister ik er toch met een heel ander gevoel naar en is het voor mij veel bijzonderder dan wanneer ik hem van te voren al via internet luister.

    Walsh schreef:
    (...)
    I get it. c: Maar ja, ik snap hun reactie wel. Maar die van jullie ook wel, haha.


    Ik snap ze ook wel, maar ze reageren naar mijn idee een beetje overdreven. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3