• Vannocht is het hele album gelekt,alle 18 songs dus.
    Hier is het hele album: http://whoren-for-niall.tumblr.com/post/67335720512
    Maar vergeet hem alsnog niet te kopen he:)
    En wat denken jullie.:D?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 9:22 ]


    "Love Lives Forever"

    @Loorea op maandag is er idd geen post, dus je krijgt hem dan dinsdag.

    Musai schreef:
    (...)

    Ja, dat vooral. Ze zijn wel anders geworden, vooral bij Liam en Louis zie ik veel verschil. Ik zag laatst een oude foto (van het begin toen ze mee deden aan X Factor) en toen zat ik toch wel even te kijken van hoeveel ze zijn veranderd in toch best wel korte tijd. Niet dat je mij hoort klagen.


    Klagen? NUH-UH! :9~


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik krijg bij Better Than Words spontaan een girl boner bij Louis' eerste uithaal. Krijg ik sowieso wel van hem, but yeah.


    Hahaha , je hebt zo erg gelijk hier :') Ik vind het album echt geweldig, alles. Wauw. <'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Musai schreef:
    (...)

    Een girl boner? Even serieus, ik weet echt niet wat je daarmee bedoelt.


    Hm, yeah, laten we zeggen dat ik er de kriebels van krijg, haha!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Hm, yeah, laten we zeggen dat ik er de kriebels van krijg, haha!


    Hahaha, goed verwoord hoor. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Valentino schreef:
    (...)

    Hm, yeah, laten we zeggen dat ik er de kriebels van krijg, haha!


    Op die manier, ik begrijp het. Staande ovatie heeft deze week ook een nieuwe betekenis voor mij gekregen dus dacht vraag maar even.


    Physics is awesome

    Bootin schreef:
    (...)

    Hahaha , je hebt zo erg gelijk hier :') Ik vind het album echt geweldig, alles. Wauw. <'3


    Oh my God, these guys, ik wou dat ik er eentje had, en ik zou wel weten wat ik met hem zou doen. Eerst voor me laten zingen en dan, dot dot dot. :'D
    @ Walsh; ja ik heb nou eenmaal een gave voor dingen verdraaien. Hahaha!
    @ Musai; Ik heb er nog wel een paar hoor, haha! Al gehoord van de steigerende hengst?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 19:38 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Die link doet het niet en op YouTube kan ik ze ook niet meer vinden :c


    That is a perfect copy of reality.

    Valentino schreef:
    (...)

    Oh my God, these guys, ik wou dat ik er eentje had, en ik zou wel weten wat ik met hem zou doen. Eerst voor me laten zingen en dan, dot dot dot. :'D


    Hahaha you little pervert :') Nee, ik snap totaal wat je bedoelt. Ze zijn zo.. Zo wauw. Ga je naar het concert?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    (...)

    Hahaha you little pervert :') Nee, ik snap totaal wat je bedoelt. Ze zijn zo.. Zo wauw. Ga je naar het concert?


    Nog niet. Mijn ING besloot ineens een storing te hebben toen ik aan de beurt was om te betalen. Maar ik ga alsnog kaartjes proberen te regelen, ik ken alleen niemand die met me kan/wil. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Oh my God, these guys, ik wou dat ik er eentje had, en ik zou wel weten wat ik met hem zou doen. Eerst voor me laten zingen en dan, dot dot dot. :'D
    @ Walsh; ja ik heb nou eenmaal een gave voor dingen verdraaien. Hahaha!
    @ Musai; Ik heb er nog wel een paar hoor, haha! Al gehoord van de steigerende hengst?


    Gelukkig ben ik niet de enige met een sexy fantasie (in plaats van dirty mind). Ik zou het overwegen maar dan wel alleen met de jongens die vrijgezel zijn.

    Nee, nog niet en ik heb er toch wel een aantal gehoord.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 19:42 ]


    Physics is awesome

    Valentino schreef:
    (...)

    Nog niet. Mijn ING besloot ineens een storing te hebben toen ik aan de beurt was om te betalen. Maar ik ga alsnog kaartjes proberen te regelen, ik ken alleen niemand die met me kan/wil. D:


    Anders ga je toch alleen of mag je dan niet?


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Gelukkig ben ik niet de enige met een sexy fantasie (in plaats van dirty mind). Ik zou het overwegen maar dan wel alleen met de jongens die vrijgezel zijn.

    Nee, nog niet en ik heb er toch wel een aantal gehoord.


    Haha, is wel verstandig. Helaas heb ik al sinds ze mee deden aan de X-Factor een onwijze crush op Louis. :C
    Ik weet niet wat het met hem is, ik vind de andere ook super leuk en lief en alles, maar Louis is gewoon anders en speciaal.
    Haha, nou die gebruiken ze hier.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Nog niet. Mijn ING besloot ineens een storing te hebben toen ik aan de beurt was om te betalen. Maar ik ga alsnog kaartjes proberen te regelen, ik ken alleen niemand die met me kan/wil. D:


    Awh, dat is zielig :'( Succes dan, er zijn vast wel mensen die willen zeker!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Musai schreef:
    (...)

    Anders ga je toch alleen of mag je dan niet?


    Pff tuurlijk! Ik ben 19 en heb een veilige auto, haha, maar ja dan alsnog het probleem kaartje. :C


    We'll still love each other, forever and always. <3