• Vannocht is het hele album gelekt,alle 18 songs dus.
    Hier is het hele album: http://whoren-for-niall.tumblr.com/post/67335720512
    Maar vergeet hem alsnog niet te kopen he:)
    En wat denken jullie.:D?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 9:22 ]


    "Love Lives Forever"

    Tomas schreef:
    Ik maak er geen probleem van, ben ook geen die-hard fan. Ieder zijn eigen keus, right?
    Maar ik luister hem gewoon nog niet omdat ik dat niet leuk vind. Heb dat met Tokio Hotel ook vaak zat meegemaakt en ik vind het gewoon veel leuker om te wachten tot de cd volgende week op de mat valt en hem dan meteen te beluisteren. Ik weet niet, dan luister ik er toch met een heel ander gevoel naar en is het voor mij veel bijzonderder dan wanneer ik hem van te voren al via internet luister.


    Inderdaad. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hooow, ik ben zo gelukkig, af en toe barst ik uit het niets in een giechelbui uit omdat het zo geweldig is! (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Wat is dan nog het verschil? Of je hem nú illegaal download, of over een week? Dan gaat het niet eens om principe...
    @ Musai, hahaha hij is echt PERFEEEECT! Ik ben nu al verslaafd. :'D


    Haha, ik heb hem ook al gedownload, ik werd benieuwd door de reacties in het topic.


    Alleen maar tranen van geluk

    Story of my life en Diana zijn echt mijn favorieten nu.


    Physics is awesome

    Valentino schreef:
    (...)

    Wat is dan nog het verschil? Of je hem nú illegaal download, of over een week? Dan gaat het niet eens om principe...
    @ Musai, hahaha hij is echt PERFEEEECT! Ik ben nu al verslaafd. :'D


    Aan sommige liedjes moet ik nog wel wennen.


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Aan sommige liedjes moet ik nog wel wennen.


    Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind de verandering in het album in vergelijking met de twee vorige heel positief.
    Ik vind ze volwassener klinken.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 19:28 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik weet wel zeker dat het expres wordt gelekt. Verdienen ze een stuk meer aan dan bij een gewoon release, want nu is het heel spannend en "stout", omdat mensen hem eigenlijk nog niet zouden mogen luisteren. Even de fans gek maken zodat ze de CD / fan artikelen gaan kopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind de verandering in het album in vergelijking met de twee vorige heel positief.
    Ik vind ze volwassener klinken.


    Dat vind ik ook, ik ben blij verrast. En daardoor moet ik wel even wennen, het is wel weer wat anders dan de andere twee albums.


    Physics is awesome

    Titan schreef:
    Ik weet wel zeker dat het expres wordt gelekt. Verdienen ze een stuk meer aan dan bij een gewoon release, want nu is het heel spannend en "stout", omdat mensen hem eigenlijk nog niet zouden mogen luisteren. Even de fans gek maken zodat ze de CD / fan artikelen gaan kopen.


    Duh. :Y) Haha
    @ Musai; I agree, ik vind het wel passen bij hoe ze zelf als personen ook gegroeid en opgegroeid zijn.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 19:30 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ohara schreef:
    (...)
    Ik bedoelde niet alle, maar diegene die er een probleem van maken zijn vaak wel een die-hard fan.

    Snap wat je bedoelt :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentino schreef:
    Hooow, ik ben zo gelukkig, af en toe barst ik uit het niets in een giechelbui uit omdat het zo geweldig is! (:

    Hahaha same here :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wacht, mijn moeder zei dat er maandag geen post is, moet ik dan tot dinsdag wachten?
    Maar ik ga hem niet luisteren nu omdat ik er al heel lang naar uitkijk tot ik hem binnen heb. Ik moet best wat in huis doen maandag omdat mijn moeder wordt geopereerd en dan heb ik iets om naar uit te kijken terwijl ik bezig ben en als ik hem heb kan ik hem keihard aanzetten terwijl ik bezig ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bootin schreef:
    (...)
    Hahaha same here :')


    Ik krijg bij Better Than Words spontaan een girl boner bij Louis' eerste uithaal. Krijg ik sowieso wel van hem, but yeah.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Duh. :Y) Haha
    @ Musai; I agree, ik vind het wel passen bij hoe ze zelf als personen ook gegroeid en opgegroeid zijn.


    Ja, dat vooral. Ze zijn wel anders geworden, vooral bij Liam en Louis zie ik veel verschil. Ik zag laatst een oude foto (van het begin toen ze mee deden aan X Factor) en toen zat ik toch wel even te kijken van hoeveel ze zijn veranderd in toch best wel korte tijd. Niet dat je mij hoort klagen.


    Physics is awesome

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik krijg bij Better Than Words spontaan een girl boner bij Louis' eerste uithaal. Krijg ik sowieso wel van hem, but yeah.


    Een girl boner? Even serieus, ik weet echt niet wat je daarmee bedoelt.


    Physics is awesome