• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    MT


    Bowties were never Cooler

    -MT-


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    - ALLLO -


    That is a perfect copy of reality.

    Jack Matthew Styles

    'Daar was ik ook bang voor want we hadden echt een goede sterke band. Ik was echt doodsbang dat je me nooit meer zou willen zien maar alles is nu goed' Ik knik. 'Dan heeft dit hele ontvoerings gedoe toch nog iets positiefs gebracht bij ons.' Ik glimlach zwakjes. Ik wil positief blijven, maar als je dat tegen alles wat er is gebeurt afweegt, dan staat de weegschaal niet de positieve kant op. 'Ja. En nu wil ik gewoon de hele tijd bij je zijn. Ik heb een infecterende wond, en jij bent bijna doodgebloed. Nou, dan mag ik je nu toch wel knuffelen van Niall?' Vraag ik. Dat was ook iets waar ik mee zat. Niall en Harry zijn goede vrienden van elkaar, en ik was bang dat Niall dit niet goed zou keuren. Vooral nu ik geen shirt aan heb...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daenerys Sansa Malik
    Toen ik na heel lang treuzelen een halve appel op had zat ik meer dan vol. Mijn maag was er zelfs wat door opgezwollen. Ik legde de appel weg en keek weer door de kier. Ik zag zo de spijkers zitten. Ik wikkelde de deken om mijn hand en haalde uit. Het glas ging aan diggelen. Het glas lag over mijn hele ber, maar zo kon ik via het gat met mijn extreem dunne arm de spijkers uit de planken klauwen. Ik stak mijn arm erdoor en begon met moeite de spijkers eruit te klauwen. Het deed heel erg veel pijn aan mijn vingers, maar nu ik wat had gegeten had ik weer wat energy en wilde dat zo goed mogelijk gebruiken om hier weg te kunnen. Als er een plank weg was kon ik eruit en weg. Waarheen ook, zolang het maar richting huis was.


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Aimee Everald

    'Neeeee. Niet mijn heilige haar' zei hij toen ik zijn haar door elkaar schudde. "Awh, wil je een kusje?" Lachte ik en tikte hem op zijn neus. Ik haalde weer zijn haar door elkaar. Opeens hoorde ik Celene schreeuwen over Austin. Ze had nog nachtmerries.. Joél probeerde op te staan, maar het lukte hem niet. "Tyler? Je zusje." Zei ik zacht. Ik glimlachte zwakjes, maar zuchtte diep. Ik drukte Joél weer in zijn bed en ging naast hem liggen. Grinnikend schopte ik mijn laarzen uit en zuchtte diep. Ik verveelde me. Er gingen allerlei gedachtes door mijn hoofd en beet op mijn lip. Zou het goed gaan met Emy? Ze was immers mijn zusje en ik zou Rhine persoonlijk gaan vermoorden als ze aan mijn zusje zat. Ik zuchtte diep, misschien maakte me teveel zorgen. "Ik maak me zorgen om Emy." Mompelde ik zacht. Ik had iets nodig om me af te leiden, maar wat? Ik beet op mijn lip en keek naar het plafond.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Emilie Jailene Everald

    'Terwijl jullie elkaar allemaal de pan in aan het slaan waren, was ik bezig met het regelen waarvoor we dit allemaal deden. Die gasten van One Direction bedreigen. Blijkbaar telt dat al niet meer mee.' Ze sprong op mijn rug en maakte een paar sneden op mijn arm. Alsof dat me pijn zou doen. Ik rolde met mijn ogen en gooide haar met volle kracht van mijn rug af, dat zou haar even van de wereld schoppen. "Vriendschap is ook belangrijk in deze gemeenschap, dus in dat opzichte ben jij een egoïst." Siste ik en liep dit keer echt weg. Ik plofte nore neer op de bank en begon mijn arm te verbinden. Ik was echt chagrijnig, maar ik zou niemand gaan vermoorden. Eigenlijk was ik iemand die aardig was, maar ik mocht Rhine gewoon niet. Ze helpt nog geen eens. Ik zuchtte diep en speldde het verband en keek toen rond. Hier woonde ik vroeger. Slechte oude tijden..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan hOran


    'Ja. En nu wil ik gewoon de hele tijd bij je zijn. Ik heb een infecterende wond, en jij bent bijna doodgebloed. Nou, dan mag ik je nu toch wel knuffelen van Niall?' vraagt hij en ik glimlach 'i dont care, je mag me knuffelen' giechel ik naar hem. Ik trek hem met een arm in en knuffel. 'waarom geven ze ons nooit eits van verband ofzo, dan kunnenw e toch langer mee of niet soms dan. ' zeg ik 'ik begrijp die mensen hier gewoon echt niet ' zuchtik zacht. als je ons goed verzorgde konden ze langer pret van ons hebben en One Direction bedreigen. Nu was iedereen half dood en waren er doden , nee dat was niet echt silm aangepakt en zelf hadden ze onderlinge ruszies


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [MT, iemand voor Liam?]


    How far is far

    Rhine Jessica Mason

    'Vriendschap is ook belangrijk in deze gemeenschap, dus in dat opzichte ben jij een egoïst.' Sist ze. Ze schopt me maar ik ontwijk het. 'Vriendschap? Wie is nu de amateur? Als je ook maar een beetje ervaring hebt bij de criminele kant dan weet je al wel dat vriendschap iets is wat hier niet bestaat. Alsof de rest jou mag? We mogen elkaar allemaal niet. Misschien vind jij dat belangrijk, maar het word ooit een zwakke plek. Dat is alles wat ik je kan zeggen.' Zucht ik. We zijn opgehouden met vechten. Ik pak mijn mes en was hem af. Daarna stop ik een pistool en mijn mes in mijn zakken en verbind ik mijn wonden die het ernstigst zijn. Ik moet wraak nemen, alleen kan ik dat niet via Emilie. Ze mag dan een amateur zijn, maar ik heb geen zin in meer verwondingen. Ik ga naar Joél. Ik stap in mijn auto en rij rechtstreeks naar Joél. Ik loop door het ziekenhuis terwijl ik niet oplet. Ik loop naar de kamer van Joél en schrik als Tyler en Jace er ook zijn. Ik loop rustig naar ze toe en kijk naar Joél. 'Hey. Hoe gaat het?' Vraag ik. Ik kijk naar Tyler en Jace. 'Ik heb gezien dat een van die Malik bitches is ontsnapt. Ik kon haar niet tegenhouden Tyler. En Jace, het gaat niet zo goed met Emy. Misschien moet je ven komen kijken.' Zeg ik. Ik probeer een glimlach op te houden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kendizzzzle schreef:
    [MT, iemand voor Liam?]


    [Sorry, Rhine is nu even met belangrijkere dingen bezig :'D]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xZiall schreef:
    (...)

    [Sorry, Rhine is nu even met belangrijkere dingen bezig :'D]

    [Haha, xd.]


    How far is far

    Joél Lucas Lockwood

    'Awh, wil je een kusje?' lachte Jace en ze tikte me op mijn neus. Ze haalde weer mijn haar door elkaar. Ik sla Jace vriendschappelijk tegen haar gezicht. 'Blijf van mijn heilige haar af' zeg ik nogsteeds pruilend. Opeens hoorde ik Celene schreeuwen over Austin. Ze had nog nachtmerries.. Ik probeerde op te staan, maar het lukte me niet. 'Tyler? Je zusje.' zei Jace zacht. Ze glimlachte zwakjes, maar zuchtte diep. Ze drukte me weer in mijn bed en ik protesteerde even. Ik heb alleen geen kracht genoeg om Jace weg te duwen. Ze ging naast me liggen. Grinnikend schopte ze haar laarzen uit en zuchtte diep. Ze verveelde zich. 'Ik maak me zorgen om Emy.' mompelde Jace zacht. 'Die red zichzelf wel, vertrouw op mijn woorden' fluister ik tegen haar. Dan druk ik mijn mond op de hare. Ik trek haar overeind en ga dan zelf ook met een vaartje omhoog. Ik voel de pijn heviger dan de vorige keer, maar negeer het. Ik trek Jace op mijn schoot en kus haar nog een keer. Dan komt ook Rhine de kamer binnenlopen. Ze lijkt te schrikken als ze Jace en Tyler ziet. Ze loopt rustig naar ze toe en kijkt naar me. 'Hey. Hoe gaat het?' vraagt ze. Ik zeg 'Het gaat wel, ik heb het een beetje gehad hier, zou graag het ziekenhuis uit willen' en ik kijk glimlachend naar haar. Ze kijkt naar Tyler en Jace. 'Ik heb gezien dat een van die Malik bitches is ontsnapt. Ik kon haar niet tegenhouden Tyler. En Jace, het gaat niet zo goed met Emy. Misschien moet je ven komen kijken?' zegt Rhine en ze glimlacht even.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 18:12 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Die red zichzelf wel, vertrouw op mijn woorden' fluisterde hij tegen mij. Ik zuchtte diep, ik had zo mijn vermoeden dat er iets aan de hand was. Tweelingtelepathie.. Anders had ik het wel geweten. Joél drukte zijn lippen op de mijne en trok me overeind om me zo op zijn schoot te plaatsen. Hij kuste me weer en een glimlach ontstond rond mijn lippen. "Hey. Hoe gaat het?" De stem van Rhine gaat door mijn gehoorhangen, maar ik negeer het. 'Ik heb gezien dat een van die Malik bitches is ontsnapt. Ik kon haar niet tegenhouden Tyler. En Jace, het gaat niet zo goed met Emy. Misschien moet je even komen kijken.' Ik zou de hele dag zo kunnen zitten, maar haar woorden over Emy maakte me wakker. Ik sloot de kus voorzichtig af en glimlachte naar hem. "Wat is er met Emy gebeurd?" Vroeg ik zacht en deed mijn laarzen weer aan. Ik keek naar Rhine die met een lichte glimlach ons aankeek. Mijn woede werd oncontroleerbaar en ik keek haar pissig aan. "Heb je haar iets aangedaan?" Siste ik. Ik haalde diep adem en bleef nog op het bed zitten. Ik zou zo wel weg gaan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.