• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Styles

    'Guys, ik ga naar mijn ouders. Ik had ze beloofd dat ik bij ze kwam eten.' zegt Zayn en ik geef hem een knuffel 'veel plezier' glimlach ik maar naar he. 'Nee ik weet niks' Ook Niall gaat al weer snel weg, alsof ze van me af wouden. Ik slaak een zucht en plof neer in de bank van mijn kleedkamer..Verveeld kijk ik rond. 'Li heb jij al iets gehoord' vragend kijk ik hem aan en zucht even. Dit was gewoon zo irritant. Ik leed aan slapeloosheid en mijn eetlust was vgroot verminderd gewoon van ellende en zorgen. Ik had niet eens een plekje war ik aan Geo kon denken. Het was echt te irritant, kijk als er nou gewoon een graf was waar ik heen kon dan had ik het een plkeje kunnen geven na een poosje dat ze boven beter af is maar dat kon nu niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lysan

    Met grote ogen kijk ik toe hoe Ryanne vermoord word en sansa vlucht.. 'Lysan, vlucht alsjeblieft weg.'. 'Vlucht samen met June weg en neem dit mee. Hiermee kun je wel een busreis betalen. Ga naar Nialls huis en onthou dit adres. Ze moeten de politie bellen. Wat hier gebeurt is gewoon ziek.' legt hij uit en ik slik 'ik denk dat het beter is als June gaat, zij heeft de minste verwondingen, ik zal niet ver kunnen koen' 'Lina, misschien is het beter om Sam met ze mee te geven. Dan is hij ten minste veilig?'ik glimlach als hij me kjust ''Alsjeblieft Lysan. Ik red het hier wel.' 'Jack ik heb te veel bloed verloren je kunt June beter laten gaan en haar hulp laten zoeken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Misschien is het wel beter om Sam mee te geven, maar ik kan niet tegen het zonder hem zijn. 'Alleen als je goed voor hem zorgt en hem aan Zayn geeft.' zeg ik over Sam alsof hij een voorwerp is. Ik kus hem op zijn voorhoofdje en een traan rolt over mijn wang en komt op zijn buikje terecht. 'Hier' zeg ik en ik steek mijn handen waar de baby in ligt naar voren. 'Misschien is het beter als ik het aangeef' zeg ik in de hoop dat ik mijn kleintje nog even mag vasthouden. 'Als Lysan maar ver genoeg kwam, met haar armen en been. 'Lysan ga maar' zeg ik met een rustgevende toon in de hoop dat ze te overtuigen viel. Ik kijk bezorgt naar Jack, waarvan ik duidelijk kon zien dat hij niet alles meende wat hij zei, maar hij wist wel duidelijk waar hij mee bezig was.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Liam James Payne:

    Het was nu inmiddels al een week geleden dat ik mijn zusje had gezien, en bij mijn ouders was geweest. Met Rhine had ik nog best vaak afgesproken, en de bruiloft was voor het grootste deel al geregeld. Ik had geen idee wat ik nu moest doen, want Rhine was naar het huis waar ze iedereen vast hielden, dus veel kon ik nu toch niet doen. Dus ik besloot maar naar de kleedkamer te gaan. Ik liep naar de kleedkamer toe, en deed de deur open, en ik zag Harry zitten, en ik ging naast hem zitten 'Li heb jij al iets gehoord' Vroeg Harry zuchtend. 'Nee, nog niet.' Zuchtte ik.

    [Als er iets niet aan klopt, zeg het dan maar dan verbeter ik het.]

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 20:06 ]


    How far is far

    Jack Matthew Styles

    'Ik denk dat het beter is als June gaat, zij heeft de minste verwondingen, ik zal niet ver kunnen komen.' Zeg Lysan. Ik knik. 'Als jij hier nog langer blijft, ga je ook dood. Beter plan. June gaat met jou mee naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Daar maken ze jou beter. June regelt dan dat de jongens ons hier komen halen. of de politie natuurlijk.' Zeg ik. Ik wil niet dat Lysan hier nog langer blijft. 'Jack ik heb te veel bloed verloren je kunt June beter laten gaan en haar hulp laten zoeken.' Zegt ze. Ik schud mijn hoofd. 'Nee Lysan, je kan dit.' Zeg ik. En ik kijk Lina aan. 'En jij? Heb jij veel verwondingen opgelopen?' Vraag ik met een knikje. 'Ik weet een ding zeker. En dat is dat ik Sam en Lysan hier weg wil hebben. Sam kan zich niet verweren en Lysan gaat dood als ze hier nog langer blijft.' Leg ik uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kendizzzzle schreef:
    Liam James Payne:

    Het was nu inmiddels al een week geleden dat ik mijn zusje had gezien, en bij mijn ouders was geweest. Met Rhine had ik nog best vaak afgesproken, en de bruiloft was voor het grootste deel al geregeld. Ik had geen idee wat ik nu moest doen, want Rhine was naar het huis waar ze iedereen vast hielden, dus veel kon ik nu toch niet doen. Dus ik besloot maar naar de kleedkamer te gaan. Ik liep naar de kleedkamer toe, en deed de deur open, en ik zag Harry, Niall en Zayn zitten. 'Hey' Zei ik, en ik sloot de deur achter me.

    [Als er iets niet aan klopt, zeg het dan maar dan verbeter ik het.]


    [Zayn is al weg ^^]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xZiall schreef:
    (...)

    [Zayn is al weg ^^]

    [Oke, dankje, ik heb de post aangepast.]


    How far is far

    June Felice Horan

    Ik heb al die tijd meegeluisterd naar de verhalen, maar nu begon het toch wel interessant te worden. Lauren die Ryanne, een ontvoerder vermoordde. Daenerys die was ontsnapt. Lysan die ging vluchten. Ik werd meegevraagd en stond resoluut op. 'Ik ga mee met June, breng haar in veiligheid samen met Sam en kom dan terug. Ik beloof het' zeg ik tegen hen. Ik duw Lauren aan de kant en pak Sam over van Lysan. Ik leg hem voorzichtig buiten en trek Lysan mee. Dan laat ik haar los en ga ik voorzichtig door het gat. Mijn schouder raakt een spijker en ik vloek even. Als ik eenmaal buiten ben zeg ik tegen Lysan 'Ga je mee, of blijf je hier bij Jack? Het is jou keuze' en ik glimlach even naar haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Kendizzzzle schreef:
    Liam James Payne:

    Het was nu inmiddels al een week geleden dat ik mijn zusje had gezien, en bij mijn ouders was geweest. Met Rhine had ik nog best vaak afgesproken, en de bruiloft was voor het grootste deel al geregeld. Ik had geen idee wat ik nu moest doen, want Rhine was naar het huis waar ze iedereen vast hielden, dus veel kon ik nu toch niet doen. Dus ik besloot maar naar de kleedkamer te gaan. Ik liep naar de kleedkamer toe, en deed de deur open, en ik zag Harry en Niall zitten. 'Hey' Zei ik, en ik sloot de deur achter me.

    [Als er iets niet aan klopt, zeg het dan maar dan verbeter ik het.]


    (Niall ook en Harry praat al tegen je :x)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    en Hazz praat tegen hem=D

    Lysan


    . 'Als jij hier nog langer blijft, ga je ook dood. Beter plan. June gaat met jou mee naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Daar maken ze jou beter. June regelt dan dat de jongens ons hier komen halen. of de politie natuurlijk.'zegt hij en zuchtend knik ik maar.hij schud zijn hoofd als ik me even verzet tegen zijn ideeËn. 'Nee Lysan, je kan dit.' n. 'En jij? Heb jij veel verwondingen opgelopen?' Vvraagt hij aan Lina en ik kijk even naar haar 'Ik weet een ding zeker. En dat is dat ik Sam en Lysan hier weg wil hebben. Sam kan zich niet verweren en Lysan gaat dood als ze hier nog langer blijft.' Ik knik 'We zullen zorgen dat Sam bij zijn papa komt Lina, dat beloof ik je' beloof ik haar. Met behulp van het bed ga ik omhoog. Mijn arm had de meeste schaden en daar kon ik dus niet echt wat mee en mijn been kon ik maar heel kort op leunen. Ik geef Jack een kus 'ik zorg dat jullie hier ook levend weg kunnen oke, doe je niets geks'. 'Ik ga mee met Lysan, breng haar in veiligheid samen met Sam en kom dan terug. Ik beloof het'Ik glimlach even doro Junen 'Ga je mee, of blijf je hier bij Jack? Het is jou keuze' Ik slik 'Beloof me dat je niets raars doet oke, ik hou van je' Ik geef hem nog een knuffel en een kus en strompel dan moeilijk naar het raam. Met veel pijn in mijn been wurm ik me erdoor en val als een zak op de grond buiten. 'Ik hou van je Jack' zeg ik zacht nog naar binnen. Sam kijkt nieuwsgierig om naar buitne

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 19:56 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik heb mijn post aangepast ^^]


    How far is far

    Daddario schreef:
    Jacelyn Aimee Everald

    'Een van de gevangenen heeft een mes gepakt en is haar gaan steken. Ik denk dat ze ook naar het ziekenhuis moet.' Ik keek haar aan en zuchtte. Emy zou het wel redden, hopelijk. Onze familie kon namelijk wel tegen wonden. 'Nee. Ze zag mij toen ik hier heen ging, maar volgens mij was ze er met haar hoofd niet helemaal bij. Misschien wel een hersenschudding. Ze dacht dat ik haar iets aangedaan had. Maar het was dat rotzusje van Horan. Die die eerst zwanger was. Zij en dat joch van Styles vielen me aan. En haar volgens mij ook.' Als eigenwijs dat ik was bleef ik zitten en kruiste mijn armen. Emy zou me een alarm sturen als het echt dringend was. Ik zuchtte diep. ''En waarom moet je ons momentje verstoren?'' zei ik en rolde met mijn ogen. Ik zou zo wel weggaan, maar ik had geen zin om alleen naar huis te gaan.


    Rhine Jessica Mason

    'En waarom moet je ons momentje verstoren?' Vraagt ze. ik lach schamper. 'Oja, want jullie zijn zo verliefd op elkaar en de hele wereld draait om jullie. Gosh, alsof jij weet wat liefde is.' Mompel ik. Ik wil dat zij en Tyler nu eens een keertje oprotten. Ik wil zorgen dat Emilie haar verdiende loon krijgt. Ik vraag me af hoe zij zal kijken als ze het lieve vriendje van haar zusje dood ziet liggen. ik grijns vals. Ik pak mijn mobiel en sms Liam. Hey, sorry dat ik je vandaag niet belde. Ik zou maar eens opschieten ze zitten hier elkaar gewoon de hele tijd uit te moorden. Ik weet trouwens niet eens of Kyra nog leeft. xxx Your future wife. Stuur ik. Stiekem weet ik wel dat Kyra nog leeft. maar dat hoeft hij niet te weten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    jack Matthew Styles

    'We zullen zorgen dat Sam bij zijn papa komt Lina, dat beloof ik je' belooft Lysan Lina. Ik knik. Ze kust me even. 'Ik zorg dat jullie hier ook levend weg kunnen oke, doe je niets geks' Eindelijk zegt June ook iets. 'Ik ga mee met Lysan, breng haar in veiligheid samen met Sam en kom dan terug. Ik beloof het.' Ik glimlach even. 'Beter van wel.' Grap ik. 'Ga je mee, of blijf je hier bij Jack? Het is jou keuze' Een groot brok vormt zich in mijn keel. 'Nee. Sorry. ik ga ze hier tegenhouden.' Leg ik uit. 'Beloof me dat je niets raars doet oke, ik hou van je' Ze kust me nog even en knuffelt me en springt dan door het raam met Sam. Tranen stromen bijna over mijn wangen, wetend dat er een grote kans is dat ik Lysan nooit meer zie. 'Ik hou van je Jack.' Zegt ze. Ik glimlach zwakjes. 'Ik hou ook van jou.' Zeg ik terug, en ik ga weer op het bed zitten. Het feit dat Lysan veilig is betekend veel voor me. En dat is eigenlijk alles wat ik wil.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    Het was nu inmiddels al een week geleden dat ik mijn zusje had gezien, en bij mijn ouders was geweest. Met Rhine had ik nog best vaak afgesproken, en de bruiloft was voor het grootste deel al geregeld. Ik had geen idee wat ik nu moest doen, want Rhine was naar het huis waar ze iedereen vast hielden, dus veel kon ik nu toch niet doen. Dus ik besloot maar naar de kleedkamer te gaan. Ik liep naar de kleedkamer toe, en deed de deur open, en ik zag Harry zitten, en ik ging naast hem zitten 'Li heb jij al iets gehoord' Vroeg Harry zuchtend. 'Nee, nog niet.' Zuchtte ik. Ik hoorde mijn mobiel trillen, en zag een berichtje van Rhine. Hey, sorry dat ik je vandaag niet belde. Ik zou maar eens opschieten ze zitten hier elkaar gewoon de hele tijd uit te moorden. Ik weet trouwens niet eens of Kyra nog leeft. xxx Your future wife. 'Wat?!' Bracht ik verbaasd uit. Ze wist niet eens of Kyra nog wel leeft?! Hey, ik zal opschieten, en please zoek het uit of Kyra nog leeft, want degene die haar vermoord heeft gaat er serieus aan.. x Liam. Stuurde ik terug.

    [Ik heb hem nu helemaal aagpast (:]


    How far is far

    -Ello :3-


    El Diablo.