• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    Jace zat natuurlijk al snel op het bed en ik zak weer wat onderuit. Ik keek toe hoe ze zijn haar door de war haalde, 'Neeeee. Niet mijn heilige haar' zei Joél op zijn beurt. "Awh, wil je een kusje?" lachte Jace en ik rol even kort met mijn ogen. Nee, geen vriendje hoor.. Natuurlijk.. Opeens begon Cele te schreeuwen en ik draai me bijna meteen om. Ze slaapt nog dus dat zijn nachtmerries. Thank god.. "Tyler? Je zusje." Zei Jace en ik knik. Ze was weer stil en ik draai me weer om. 'Niks aan de hand.' mompel ik. Joél trok Jace op zijn schoot en kuste haar. Are you fucking serious right now? Wow.. Lekkere vriend is dit joh.. Hij doet het gewoon expres, dat weet ik wel zeker. En daar loop je dan even je leven voor te riskeren, fucking great.. Toen kwam die Rhine ook nog eens binnen, tuurlijk. Die verwende trut kan er ook nog bij. Wow, volgens mij mag ik ook steeds minder mensen.. 'Oja, want jullie zijn zo verliefd op elkaar en de hele wereld draait om jullie. Gosh, alsof jij weet wat liefde is.' zei ze op het eind en ik rol mijn ogen. 'Wow, dankje Sherlock. Dat wisten we nog niet.' mompel ik over het verliefdheidsgedeelte. Nee, ik was niet blij. Wie zou dat wel zijn als zijn zogenaamde beste vriend voor je neus loopt te zoenen met het meisje wat jij ook leuk vind. Kom op..


    El Diablo.

    Daenerys Sansa Malik
    Toen ik een auto hoorde stoppen maakte ik me heel klein. Ja hoor. Nog voor ik binnen was zouden ze me weer hebben. Ik verstijfde als ik twee sterke warme armen om me heen voelde. Toch relaxte ik bij het horen van zijn stem. Het was Zayn. Ik draaide me naar hem toe voor zover dat ging en keek hem met ver weggezakte ogen aan. "Het spijt me zo." zei ik zacht voor ik mijn dunne armpjes om zijn nek hing en me dicht tegen zich aan drukte. Ik voelde me alleen maar schuldiger omdat ik Sam of Lina niet had meegenomen, maar het gat was zo klein geweest dat ik er amper door was gekomen en Lina had wel een voorgevel. Daarbij kon kleine Sam niet zonder zijn moeder. Toch voelde ik me zo schuldig. Dat was ook duidelijk te zien in mijn ogen. Niet alleen omdat ik mijn familie niet had geholpen, maar ook omdat ik aan Megan's moord had meegewerkt. Ik was een verschrikkelijk mens en verdiende al deze liefde niet.


    Bowties were never Cooler

    June Felice Horan
    Lysan slikt 'Beloof me dat je niets raars doet oke, ik hou van je.' Ze geef hem nog een knuffel en een kus en strompelt dan moeilijk naar het raam. Met veel pijn in haar been wurmt ze zich erdoor en val als een zak op de grond buiten. 'Ik hou van je Jack' zegt ze nog zacht nog naar binnen. Sam kijkt nieuwsgierig om naar buiten. Als Lysan ook volledig buiten is pak ik Sam vast en zeg ik tegen Lina 'Sam komt snel bij Zayn terecht. Ik meen het.' Dan geef ik Sam even aan Lysan. Ik voel in mijn zakken. Mijn telefoon zit er nog in. Logisch. Ze hebben de hele week niet meer naar ons omgekeken. Ik set hem aan en ik zie dat ik nog 8% heb. Ik trek Lysan bij het huis vandaan en we rennen de straat uit. Tot dat het huis uit zicht is. Eenmaal daar voel ik me pas veilig. Dan typ ik het nummer van Niall in en ik hoop dat hij opneemt.


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan
    Ik houd Sam stwvig vast terwijl June op haar mobiel bezig al. Snel rennen we weg een dorpje in waar ik me helemaalbuitgeput ga zitten. Mijn been stak meer san ooit en begon weer te bloeden. ' June ik denk echt dat ik naar de dpkter moet. Wil jij Sam vast houden' zeg ik en ebgin duizelig te worden. Ik ga wat rwcht zittrn en stip mijn hoofs tussen mijn bemen. Zo rustig mogelijk adem ik in en uit. Ik voelde me echt heel erg zwakjes. Ik was al niet meer sterk door het bloedverlies maar nu naat dat rennen ging het helemaal nirt meer goed. ' June ik dwnk dat ik ga flauwvallen"vzeg ik kleintjes en adem nof steeds diep in en uit en leg mijn been zo dat het minder snel bloed. Ik slik even een paar keer en leg mijn hand op mijn voorhoofd. Mijn hamden waren net ijsklonten dus dathielp wel eenbklein beetje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    'Oja, want jullie zijn zo verliefd op elkaar en de hele wereld draait om jullie. Gosh, alsof jij weet wat liefde is.' Ik rolde even met mijn ogen en keek haar geïrriteerd aan. ''En ik betwijfel of iemand echt van je heeft gehouden.'' zei ik en stond op. Dat was hard ja, maar ik begon echt pissig te worden door dat wijf. 'Wow, dankje Sherlock. Dat wisten we nog niet.' Zei Tyler, ik zuchtte diep. ''En bedankt Tyler.'' mompelde ik. Ik was er klaar mee, nu wist ik wel dat niemand me mocht, maar zo hoefde ik het ook weer niet te weten. Té opvallend voor mijn doen. ''Maar, ik ben even weg.'' mompelde ik en liep de kamer uit. Ik ging helemaal niet weg, maar ik plofte neer op grond een paar gangen van de kamer vandaan. Emy was niet gewond, ik wist het gewoon. Malik was misschien echt ontsnapt, maar ja. Daar konden we niks aan doen. Ik zuchtte diep en haalde een hand door mijn haren.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    ''En ik betwijfel of iemand echt van je heeft gehouden.'' zei Jace tegen haar. ''En bedankt Tyler.'' mompelde ze tegen mij en ik kijk haar aan. ''Maar, ik ben even weg.'' mompelde ze en ik keek haar na. Ik zucht zachtjes en ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Je moest het weer verpesten, really? schiet er door mijn gedachten. Ik was een idioot, een te jaloerse idioot.. Ik sta op en zonder iets te zeggen loop ik de kamer uit. Waar is ze heen.. Ik loop wat gangen door en zie haar dan opeens aan het einde van een gang zitten. Ik bijt op mijn lip en loop zacht naar haar toe. Ik neem voorzichtig naast haar plaats en kijk haar kort aan voor ik naar voren kijk. 'Sorry, ik ben gewoon een jaloerse idioot..' zeg ik zacht. Nu kan ik alleen maar hopen dat ze me niet slaat ofzo, al kan ik dat prima begrijpen...


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik hoorde zachte voetstappen op me afkomen en Tyler kwam naast me zitten. Een zuchtje verliet mijn mond en keek hem kort aan. 'Sorry, ik ben gewoon een jaloerse idioot..' Ik haalde mijn schouders op en keek naar de mensen die in de gangen liepen. Niemand begreep Emy en mij, we waren niet goed opgevoed door onze ouders en we hadden geen uitlaatklep anders dan elkaar. Ik zuchtte diep en keek Tyler weer aan. ''Het maakt niets uit, je hebt geluk. Mijn stemmingswisselingen zijn weer bezig, dus ik ben niet lang boos.'' mompelde ik en glimlachte licht. Ik vertrouwde Rhine niet, meestal kon ze niet goed liegen en nu opeens wel? Wauw, dat moest echt een wonder zijn. ''En ik vertrouw Rhine niet met Joél in één kamer.'' mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Btw Liam heeft op Hazz gereageerd ^^]


    How far is far

    Tyler Joël Valentino

    Ik hoorde haar diep zuchten en voelde haar blik op me branden. ''Het maakt niets uit, je hebt geluk. Mijn stemmingswisselingen zijn weer bezig, dus ik ben niet lang boos.'' mompelde ze en ik keek haar aan. Ik glimlach klein bij haar lichte glimlach. ''En ik vertrouw Rhine niet met Joél in één kamer.'' mompelde ze vervolgens en ik knik. 'Ik mag dat verwende kind niet, laat staan vertrouwen..' mompel ik en zucht. Ik leg mijn hoofd tegen de muur en sluit mijn ogen even. 'My hand hurts.' lach ik zachtjes en kijk vaag naar mijn bont en blauwe hand.. 'En ik weet eigenlijk niet eens hoe het zo is gekomen.' mompel ik. Zover ik weet had ik niets met die hand gedaan, maargoed... Ik kijk voor me en hoest even. Ugh, beetje uitgeput de laatste tijd.. Ik merk het wel...


    El Diablo.

    Rhine Jessica Mason

    Ik luister niet meer naar wat ze zeggen. Het komt erop neer dat ze me niet meer vertrouwen en andere onzin. Maar ja, ze gaan weg. Ik sta op en loop om het bed heen. 'Joel, het is niet dat ik je niet mag, maar helaas ben jij de enige manier waarop ik Jace en Emilie pijn kan doen zonder dat ze mij pijn doen. Laten we zeggen dat je gestikt bent. Vind je dat een goed plan?' Vraag ik vals. Ik ga naast hem op het bed zitten. Ik doe mijn best niet mijn angst te laten zien. Ik ben geen amateur en dat zal ik bewijzen ook. Ik trek mijn mes en veeg er nog wat bloed af. 'Hmmm. Wat wil je liever. Moet ik je met mijn handen, mes of pistool vermoorden?' Vraag ik met een valse blik in mijn ogen. Ik geniet hier opeens van.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    'Ik mag dat verwende kind niet, laat staan vertrouwen..' Ik lachte schamper. ''Waarom hebben we haar eigenlijk genomen? Ik bedoel, ze is een amateur. Haar vadertje doet alles voor haar.'' zei ik en leunde mijn hoofd tegen de muur aan, naar de richting van Tyler toe. ''Maar dat is ook de rede waarom ik niet weg ben gegaan uit het ziekenhuis, ik vertrouw haar niet.'' zei ik en zuchtte diep. 'En ik weet eigenlijk niet eens hoe het zo is gekomen.' Ik lachte even en keek naar zijn hand. ''Het ziet er in ieder geval pijnlijk uit en het moet pijn doen als ik erop sla, niet?'' zei ik met een grijns. ''En waarom zou je jaloers zijn?'' vroeg ik en keek hem weer aan. Oké, ik kuste Joél in Tyler's bijzijn.. Misschien was dat geen goede zet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Praattopic 10!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    ''Waarom hebben we haar eigenlijk genomen? Ik bedoel, ze is een amateur. Haar vadertje doet alles voor haar. Maar dat is ook de rede waarom ik niet weg ben gegaan uit het ziekenhuis, ik vertrouw haar niet. En ik weet eigenlijk niet eens hoe het zo is gekomen.' zei ze en ik lachte ook even.
    ''Het ziet er in ieder geval pijnlijk uit en het moet pijn doen als ik erop sla, niet?'' zei ze grijnzend en ik grinnik. 'probeer het maar niet, want ik durf te wedden dat het pijn gaat doen.' lach ik. ''En waarom zou je jaloers zijn?'' vroeg ze me vervolgens en ik kijk haar even aan. Ik haal mijn schouders op en kijk weer voor me uit. 'Gewoon, ik denk wel dat het een beetje makkelijk te raden is..' zeg ik en zucht. 'Of ik kan er gewoon niet tegen dat hij gewonnen heeft, zoals altijd.' mompel ik..


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    Jace en Tyler verlaten al snel de kamer en dan ben ik alleen met Rhine. Ze staat op en loopt om het bed heen. 'Joel, het is niet dat ik je niet mag, maar helaas ben jij de enige manier waarop ik Jace en Emilie pijn kan doen zonder dat ze mij pijn doen. Laten we zeggen dat je gestikt bent. Vind je dat een goed plan?' vraagt ze vals. Ik kijk haar even verbaasd aan. Wat is zij van plan? Ze ga naast me op het bed zitten. Ze doe haar best niet haar angst te laten zien, want ik kan duidelijk zien dat ze bang is. Ze trekt haar mes en veegt er nog wat bloed af. 'Hmmm. Wat wil je liever. Moet ik je met mijn handen, mes of pistool vermoorden?' vraagt ze met een valse blik in haar ogen. Ik vernauw mijn ogen. Wilt ze me nu serieus vermoorden? 'Hmm, wat dacht je van geen van deze drie schat?' zeg ik sissend tegen haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Rhine Jessica Mason

    'Hmm, wat dacht je van geen van deze drie schat?' Sist hij tegen me. Ik kijk hem boos aan. 'Luister. Ik heb echt niets tegen je, maar helaas. Ik zou je dan maar moeten vermoorden. Ik vraag me af hoe je lieve vriendinnetje daarop zou reageren. En dat rotzusje van haar dat helemaal niets, maar dan ook niets waard is. Een echte amateur.' Zeg ik met een valse stem. Ik denk even na. Het zou het minste opvallen als ik hem zou killen door mijn handen om zijn nek te sluiten. Maar ze trappen er toch niet in. Ik kijk Joel nadenkend aan. Ik steek mijn mes in een van zijn net gehechte wonden zodat die weer open gaat, en stop mijn mes weer weg om mijn handen om zijn nek te sluiten. Ik knijp zijn nek redelijk hard dicht zodat hij nog maar een beetje adem kan halen.


    Spoiler alert: you will save yourself