• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    'Nee' sist ze terug en ze spuugt in mijn gezicht. Walgend haal ik het van mijn gezicht en ik kijk haar woedend aan. 'Hé Faysal! Ooit jezelf in de spiegel gezien? Vast niet, dan breekt ie. Ooit een vriendin gehad? Hmm, misschien, maar dat duurde hoogstens twee dagen. Jij bent echt nog lelijker dan Tyler, en zelfs Tyler kan zich beter laten ombouwen.' roept ze naar hem en ik gooi haar op de grond richting Faysal. Hij gaat wat terug doen, dat kan ik je nu al vertellen. Arabische mensen zijn nogal.... Trots.. Ja hoor, daar hebben we het al. Hij laat Lysan los en hij komt dreigend op June af. 'Zegt het meisje die afgewezen word door elke jongen.. Merk je het niet? Zelfs Tyler daar kan je nog geen twee minuten lang aankijken, zo afgrijselijk ben je.' sist hij en hij trapt een paar keer tegen haar kaak.. Oh, dit gaat nog leuk worden. Ik plof nonchalant neer en kijk geamusseerd toe met een sigaret tussen mijn lippen.


    El Diablo.

    June Felice Horan

    Tyler gooit me op de grond richting Faysal. Ik reageer er niet eens op. Ik weet dat Faysal wat terug gaat doen. Zou ik ook doen namelijk. Niet veel later gebeurd het al. Hij laat Lysan los en hij komt dreigend op mij aflopen. Jahoor, en dit moet mij nog bang maken? 'Dude, bedenk eens wat nieuws dan dat iedereen zo 'dreigend' op me af komt lopen. Als je nu intimiderend over wil komen kan je het beter bij een vier jarige proberen, misschien dat die nog bang worden van jou en je clownskop. Oh wacht. Daar worden de meeste kinderen juíst bang van. Wat heb je toch een pech leven' sis ik tegen hem. 'Zegt het meisje die afgewezen word door elke jongen.. Merk je het niet? Zelfs Tyler daar kan je nog geen twee minuten lang aankijken, zo afgrijselijk ben je' sist hij en ik rol gelijk met mijn ogen. 'Dat komt omdat hij weet dat hij me toch niet kan krijgen. Elk meisje is te goed voor hem' sis ik tegen hem. Dan trapt hij een paar keer tegen mijn kaak. Ik voel wat bloed druppelen en wat kraken. Oh heerlijk, kaak zwaar gekneusd. Ach ja, jammer dan. Ik kijk even naar Tyler die niks doet en alleen maar een stom sigaretje ruikt. Ik negeer Faysal zijn trappen volledig en kijk Tyler grijnzend aan. Laat hem maar denken dat ik dit niet erg vind. Ik veeg de paar druppeltjes bloed weg.


    That is a perfect copy of reality.

    Joél Lucas Lockwood

    Jace haalde haar schouders op mijn eerste vraag of ik wel een keuze had. 'Het is maar hoe je het bekijkt' zuchtte Jace en ze haalde weer een hand door haar haren. Ik lachte even. Typisch een Jace antwoord. 'Sorry als ik niet meer zo perfect ben met mijn make-up, maar de regen en de tra-.' Jace stopte met praten en herstelde zich snel. 'Heeft mijn dag verpest' zuchtte Jace toen. Ik lachte nog een keer. 'Does it look like I care about your hair?' vroeg ik haar grijnzend. Ze keek naar het resultaat van de stof van haar broek en het touw om mijn buik heen. Bij de tweede keer dat ik vroeg of ik een keuze had of niet glimlachte Jace. 'Met dit niet echt, nee' lachte Jace en keek me weer aan. 'Kan je wel lopen, of moet ik steunen?' vroeg Jace. Ik haal mijn schouders op. Ik kon wel lopen. Een diepe zucht rolde over Jace's lippen heen. 'Er is weer eens teveel gebeurd in één dag' zei Jace zachtjes. Ik knikte en zei toen 'Inderdaad Jace. Er is veel te veel gebeurd in één dag.'


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Dude, bedenk eens wat nieuws dan dat iedereen zo 'dreigend' op me af komt lopen. Als je nu intimiderend over wil komen kan je het beter bij een vier jarige proberen, misschien dat die nog bang worden van jou en je clownskop. Oh wacht. Daar worden de meeste kinderen juíst bang van. Wat heb je toch een pech leven. 'Dat komt omdat hij weet dat hij me toch niet kan krijgen. Elk meisje is te goed voor hem' sist June en ze kijkt me grijnzend aan. Ze vind het wel erg, iedereen vind het erg. Het doet mij alleen niks, zo ben ik nou eenmaal opgevoed hé.. 'Tyler, zeg asjeblieft dat ik een kogel door haar kop kan jagen..' mompelt Faysal en ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Van mij mag je, ik hou je niet tegen. Des te minder werk hoef ik te doen.' zeg ik en ik neem nog een trek zodat het puntje van de sigaret oranje oplicht.


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij lachte even door mijn opmerking, waardoor ik mijn tong naar hem uitstak. Daarna lachte hij nog een keer over mijn opmerking over mijn uiterlijk, ik zag er waarschijnlijk echt vreselijk uit. 'Does it look like I care about your hair?' Ik beet op mijn lip, maar knikte langzaam met mijn hoofd. "Ik namelijk wel en mensen vooroordelen je als je er niet goed uitziet." Mompelde ik en veegde met mijn mouw de uitgelopen mascara onder mijn ogen weg. "En daarbij wil ik een goede indruk maken, wat nu niet meer lukt." Zei ik en beet weer op mijn. Joél haalde zijn schouders op toen ik vroeg of hij wel kon lopen, dus ik nam het maar aan dat hij wel kon lopen. 'Inderdaad Jace. Er is veel te veel gebeurd in één dag.' Ik glimlachte licht en grabbelde wat uit mijn zak. Een pakje sigaretten. Dan was deze broek van Emy, hoe braaf ze ook was, ze rookte wel en grappig genoeg ik niet. Ik haalde mijn schouders op en haalde een aansteker uit mijn jaszak - die had ik wel altijd bij me en stak de sigaret op. Dit voelde goor en beter tegelijkertijd. Ik wreef over mijn slapen en haalde diep wat frisse lucht naar binnen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    | Waarom Tyler? Waarom? |

    June Felice Horan

    'Tyler, zeg asjeblieft dat ik een kogel door haar kop kan jagen..' mompelt Faysal en hij haalt nonchalant zijn schouders op. 'Van mij mag je, ik hou je niet tegen. Des te minder werk hoef ik te doen.' zegt hij en hij neemt nog een trek zodat het puntje van de sigaret oranje oplicht. Ik rol met mijn ogen. Het boeit me nu toch niks meer. Mijn vingers zijn gebroken, mijn kaak waarschijnlijk ook. Ik heb kogels in mijn benen en borst. Als ze me nu niet doden, ben ik waarschijnlijk morgen wel dood. 'Je doet maar jong, I don't care' zeg ik. Ik kijk hem aan en wacht op de kogel die door mijn kop heen gaat. Hebben ze weer een iemand minder waar ze op moeten letten


    | Je weet dat Faysal hierbij toestemming van mij heeft om een kogel door June's kop te schieten? |


    That is a perfect copy of reality.

    | Ik begon dat gevecht net leuk te vinden, ughe :c |

    Joél Lucas Lockwood

    Jace beet op haar lip, maar knikte langzaam met haar hoofd. 'Ik namelijk wel en mensen vooroordelen je als je er niet goed uitziet' Mompelde Jace en veegde met haar mouw de uitgelopen mascara onder haar ogen weg. Ik luisterde maar half naar haar. 'En daarbij wil ik een goede indruk maken, wat nu niet meer lukt' zei Jace en ze beet weer op haar lip. Jace glimlachte licht toen ik zei dat ze inderdaad gelijk had over het feit dat er vandaag veel was gebeurd. Ze grabbelde wat uit haar zak. Een pakje sigaretten. Ik fronste even. Sinds wanneer rookte zij? Ze haalde haar schouders op en haalde een aansteker uit haar jaszak en stak de sigaret op. Daarna wreef ze even over haar slapen. Ik kijk naar haar sigaret. 'Geef mij er ook is een, bitch' zeg ik lachend tegen haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    Sinds wanneer rookte ik? Ja.. Dat wist ik zelf ook niet eigenlijk. Het leek me het beste om te doen, nu dan. Emy rookt, maar dat is iets anders. Ik mishandel mensen dan wel en heb in het verleden drugs gehandeld, maar nog nooit echt gerookt. Ik blies grijnzend het rook uit en keek toen naar Joél. 'Geef mij er ook is een, bitch' Ik grijnsde en haalde mijn schouders op. "Misschien wel, misschien niet." Lachte ik en gooide het pakje naar hem toe. Ik deed mijn haar een beetje goed en streek mijn kleren weer glas. Het was nogal koud met mijn blote benen in de winter, maar ik kon hem eenmaal niet dood laten bloeden. Zo sadistisch was ik ook niet. Tenminste tegen mijn vrienden.. Oké, ik wist niet zeker of Tyler nog een vriend was, maar dat was zijn eigen keuze en het kon me niks schelen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan Horan

    June word op de grond gegooit e ik word los gelaten. Ik hoor wat June zegt en ik kijk haar aan ' June nee' zeg ik zacht en in mijn ogen beginnen tranen te komen. Ik moest hier weg voordat ik zou moeten toekijken day zr gedood werd. Ik voelde me nog aardig zwak dus ik kroop richting de deur. Mooi er zaten sloten aan deze kant doenik open maak en dit kleine kamertke verlaat. Achter welke deur zat Jack? ' Jack?' vraag ik zacht en zag een paar deuren op slot. Achter een van die zit hij. Ik probeer het slot open te krijgen wst niet lukt ook se andere deuren lukken me . Ik besloot een ppem kamer in te haan en kroop op het bed in de hoop day ik in slaa viel wat miet echt lute


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    'Je doet maar jong, I don't care' zegt ze en ik haal een wenkbrauw op. 'Hmh, de vechtlust is eruit...' zeg ik en ik neem rustig nog een trek. De rook zweeft al snel naar het plafond waar het langzaam verdwijnt. 'Mooi toch.' sist hij en hij grijpt een pistool uit de zak van zijn vest. 'Doei doei, bitch.' zegt hij en ik kijk toe hoe er drie kogels in haar hoofd verdwijnen. Ik sta op en loop naar het lijk toe. 'En nu.. Begraven of verbranden' mompel ik. 'Verbranden, totdat er niks meer over is van deze bitch.' sist Faysal. Ik knik even klein en til June op. 'Let's go.. Ik ga hier binnen geen brand stichten. Dan ben ik wel gelijk van alles af maar oké..' mompel ik. 'In de gangkast staat nog wat benzine, dan gaat het wat sneller.' mompel ik. Ik sta al snel buiten en ik gooi June op de grond. 'Waar blijf je?' roep ik als Faysal er nog niet is...


    El Diablo.

    0_0

    Lysan HOran.

    Ik hoor een paar knallen en daarna is het akelig stil. 'Verbranden, totdat er niks meer over is van deze bitch.' hoor ik Faysal zacht sissend zeggen. Ik merkte dat TYler steeds wat zei maar dat was te zacht om het echt te horen. 'Ik hoor gesleep en wat gerommel 'waar blijf je' hoor ik nog. Ze was weg ik hoorde helemaal geen geluiden meer van June. Ik begin te trillen en barst in huilen uit. Weer iemand dood, en dit keer.... mijn bloed eigen zus... Ik meost Niall zien te spreken hoe dan ook. June en Jack hadden me sterk gehouden maar nu JUne me verlaten had en Jack in de andere kamer opgesloten emt zijn verwondingen voelde en was ik neits meer dan een bang kuikentje van wie haar mama opgegeten was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    | June = dead. Verbrandt June nou maar. Hehe |


    That is a perfect copy of reality.

    Jack Matthew Styles

    Ik kan niks. Ik zit hier gewoon te luisteren hoe Tyler met zijn zieke hoofd mensen vermoord. June is dood. Hoewel ik haar niet echt goed kende, doet het toch verschrikkelijk veel pijn. Ook weet ik dat Lysan hier vast nooit overheen komt. En ik kan niet helpen. Ik ben gewoon een jongetje. En ik heb me nog nooit zo machteloos gevoelt. Tranen stromen over mijn wangen en ik laat mezelf tegen de muur aan zakken. Zelfs al was ik daar bij Lysan, ik zou toch niets kunnen doen. Ik voel me gehandicapt en dat is absoluut niet fijn. En die Joël die voor me moet zorgen zit ergens op de wereld. ik kan me niet voorstellen dat je iemand zou willen vermoorden. je maakt een familie kapot. 'He Tyler! Klootzak! Misschien moet je maar even niet zo laf zijn om alleen maar meisjes te vermoorden. Ik wil wel zien of jij kan vechten als een man!' Roep ik hard, hopend dat hij mij in elkaar gaat slaan inplaats van Lysan. Ik ben toch al gehandicapt


    Spoiler alert: you will save yourself

    June Felice Horan

    Ik hoor het schot vanaf het pistool komen en voel dan hoe de kogel mijn schedel raakt. Ik zak neer op de grond en het leven stroomt in een vaartje uit me weg. Het is nu officieel dat ik vermoord ben door die zieke en gestoorde ontvoerders hier. Ik vraag me af hoe Lysan en Niall hier ooit mee kunnen leren leven. Hetzelfde geldt voor Louis, die Megan al is kwijtgeraakt en voor Harry, die Georgia, zijn vriendin is kwijtgeraakt. Ik hoop echt dat deze gozers heel snel worden opgepakt.

    'June! June! Kom is kijken!' roept mijn zeven jarige zusje vrolijk naar me. Ik loop haar kant op en Niall loopt achter me aan. Het is vakantie en we zijn met de hele familie naar Ierland gegaan, naar de plaats waar we allemaal geboren zijn. Iedereen kan wel een beetje Iers, maar ik spreek liever normaal Engels. Als ik bij Lysan ben zie ik dat ze een wild konijn heeft gevonden. 'Is ie niet lief?' vraagt Lysan nog altijd vrolijk. Ik lach even. 'Ja, hij is heel lief Lys.'
    We zijn bij de audities van Niall, onze oudere broer. Hij is zometeen aan de beurt en we staan bij de schermen te kijken. Ik houd Lysans hand stevig vast en zij doet hetzelfde bij de mijne. We kijken elkaar aan als Niall opkomt. Je hoort duidelijk zijn Ierse accent, wat mij een beetje laat lachen. Als Niall begint te zingen zijn we gelijk stil. Ik heb zijn stem altijd al mooi gevonden en ik had hem al eerder gezegd dat hij mee moest doen. Hij had alleen het lef nooit. Na een paar minuten is Niall klaar. De jury zegt wat ze er van vonden. Dan bepalen ze of ze door zijn. Ik wil het niet horen, maar als ik mijn ouders hoor schreeuwen en mijn zusje hoor juichen weet ik zeker dat Niall door is.


    That is a perfect copy of reality.

    Joél Lucas Lockwood

    'Misschien wel, misschien niet' lachte Jace en ze gooide het pakje naar me toe. Ik pakte er een sigaret uit en stak hem aan. Ik nam gelijk een trekje en gooide het doosje terug naar Jace. Jace deed ondertussen haar haar een beetje goed en streek haar kleren weer glad. Als we weer bij de rand van het bos komen neem ik nog een trekje. We gaan snel naar mijn auto en stappen in. 'Weg uit deze klote buurt' mompel ik even. Ik gooi mijn nog brandende peuk weg en rij van de parkeerplaats af. Aangezien het nogsteeds heel erg regent zal die peuk heel snel doven. Het is ongeveer een uur rijden naar de loods, maar als we eenmaal aankomen voelt het al niet goed. Tyler heeft iets geflikt, dat weet ik zeker. Als ik eenmaal binnen ben trek ik Jace mee. Ik zie in het huis een onbekende jongen staan. Verder is June spoorloos. Ik kijk wat verder rond en zie dan haar dood liggen bij Tyler, buiten. 'What the fuck Tyler?! Waarom moest je haar nu ook al vermoorden? Dat is godverdomme niet de afspraak!' roep ik furieus tegen hem.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 22:54 ]


    That is a perfect copy of reality.