• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    'Probeer het maar niet, want ik durf te wedden dat het pijn gaat doen.' Ik lachte even en knikte. ''Ah, misschien zou ik het toch wel doen..'' Ik keek naar zijn hand en ik had een beetje de drang om echt op zijn hand te slaan, maar dat zou zielig zijn. Hij haalde zijn schouders op bij mijn vraag. 'Gewoon, ik denk wel dat het een beetje makkelijk te raden is..' Ik glimlachte zwakjes en keek hem aan. Mensen gingen me als een slet uitmaken, maar ik wilde mensen eenmaal tevreden houden en dat ging hier niet zo makkelijk. Ik beet even op mijn lip en keek Tyler weer aan. ''Je hoeft helemaal niet jaloers te zijn op hem.'' mompelde ik. Ik drukte snel mijn lippen op de zijne voordat ik er nog spijt van kreeg. Het was een ziekenhuis, maar ja. Beter hier dan ergens anders, niet?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Joél Lucas Lockwood

    Rhine kijkt me boos aan. 'Luister. Ik heb echt niets tegen je, maar helaas. Ik zou je dan maar moeten vermoorden. Ik vraag me af hoe je lieve vriendinnetje daarop zou reageren. En dat rotzusje van haar dat helemaal niets, maar dan ook niets waard is. Een echte amateur.' zegt ze met een valse stem. Ik denk even na. Ze kijkt me nadenkend aan, dan steekt haar mes in een van mijn net gehechte wonden zodat die weer open gaat. Ik schreeuw even omdat het vreselijk pijn doet. 'Wat bezielt jou?' sis ik tegen haar. Dan stopt ze haar mes weer weg om haar handen om mijn nek te sluiten. Ze knijpt mijn nek redelijk hard dicht zodat ik nog maar een beetje adem kan halen. Ik grijp haar armen vast omdat ik haar handen weg wil halen. Daarbij krab ik haar een paar keer hard. 'Waarom doe je dit?' vraag ik zachtjes. Ik voel me al zwakker worden en mijn lichaam begint al naar zuurstof te vragen.


    That is a perfect copy of reality.

    Rhine Jessica Mason

    'Wat bezielt jou?' Vraagt Joel. Ik antwoord niet en ga gewoon door. Hij probeert mijn handen weg te halen zonder succes. Toch lukt het hem wel om me een paar pijnlijke krassen te geven. 'Waarom doe je dit?' Vraagt hij. Ik voel zijn lichaam verslappen. Ik weet dat het niet meer lang duurt voordat hij dood gaat. Het voelt vreemd om eens een keer niet de gene te zijn die de moord ziet, maar de gene die de moord pleegt. Het is totaal anders. Als zijn lichaam echt zuurstof nodig heeft weet ik niet meer wat ik moet doen. Wil ik echt een moordenares zijn? Ik denk even niet meer na en trek mijn handen weg. 'Je hebt geluk.' Sis ik, en ik steek mijn mes meerdere malen in zijn lichaam. Ik loop weg, maar schiet nog een keer naar hem om duidelijk te maken dat ik altijd sterker dan hem ben. Ik loop het ziekenhuis uit en stap in mijn auto. Hey Liam, ik heb nu even niets te doen. Miss kunnen we nog iets gaan regelen voor de bruiloft? xxxLove you Stuur ik naar Liam toe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Joél Lucas Lockwood

    Net voordat ik bewusteloos raak laat ze me los en sist ze naar me' Je hebt geluk.' Ze steekt dan haar mes nog een paar keer in mijn lichaam en dan loopt ze weg. Voordat ze de kamer uitloopt, schiet ze nog een keer naar me. De kogel komt deze keer bij de zijkant van mijn keel terecht. Ik raak bewusteloos van het bloedverlies. Voor mijn part trekken Jace en Tyler haar kop er nu af of gaan ze haar behandelen als een gevangene. Zij heeft nooit het recht gehad om bij mij een moordpoging te doen. Ik voel dat Rhine me bij mijn hart weer heeft gestoken, bij mijn gezicht en bij mijn benen. Alsof ik er niet al erg genoeg aan toe was. Ik hoop dat Tyler en Jace er snel zijn zodat ze kunnen zien wat Rhine gedaan heeft en haar dan terugpakken.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    ''Ah, misschien zou ik het toch wel doen..'' zegt ze en ik maak even een pruillipje. Poor me... ''Je hoeft helemaal niet jaloers te zijn op hem.'' mompelde ze en ik kijk haar aan. Meende ze dat nou? Hoe kan ik niet jaloers zijn? Opeens voel ik haar lippen op de mijne en ik ontspan een beetje. Geen idee of ze nou vreemdgaat of echt niks met hem heeft maar dat boeit me even totaal niks.. Ik zoen haar terug en bijt vervolgens zacht op haar lip. Mijn arm laat ik nonchalant om haar middel liggen en ik moet mijn best doen om niet stom te gaan grijnzen. Oké, misschien ben ik niet helemaal kansloos.. Tenminste.. Dat hoop ik..


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Hoe moest je het in hemelsnaam noemen als je met twee jongens ging zoenen terwijl je nog niet wist of je echt wel iemand leuk vond? Ach, dat wist ik zelf ook niet. Hij zoende me terug en beet op mijn lip. Ik opende mijn mond een beetje en voelde zijn arm om mijn middel. Mijn hersens draaide overuren, ik wist niet meer wat ik moest denken en ja.. Het ging zo niet langer. Ik kon hun niet beiden tegelijkertijd tevreden stellen, dat ging nu al moeilijk en zeker al omdat Joél in het ziekenhuis lag. Ik trok even terug en precies op dat moment zag ik Rhine door de gang lopen. Zachtjes vloekte ik en keek Tyler aan. ''Sorry, maar ik denk dat we naar Joél moeten.'' zei ik en stond op om mijn kleren af te kloppen. Dit kon niets goeds betekenen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall

    Als ik met mijn auto langs die van Zayn ben gereden schrik ik op door mijn telefoon. Ik hoorde aan de ringtoon wie het moest zijn, June! Zou ze dan toch nog even zeggen dat ze ergens anders is? Ik denk niet te veel na en pak snel mijn telefoon. Als ik het scherm zie zie ik dat ik gelijk had, het was June. Ik druk op opnemen en zorg er snel voor dat hij op de luidspreker staat. Eerst weet ik niet wat te zeggen maar dan zeg, of eigenlijk schreeuw ik toch maar:' June?!" en ik hoop zo dat zij het is. Ik hoop ook zo dat zij weet waar Lysan is en dat ze allebei nog in orde is. Ik druk, ondanks dat mijn telefoon op de luidspreker staat, de telefoon hard tegen mijn oor, in de hoop dat er dan een stem van de andere kant kwam.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    June had haar mobiel op luidspreker gezet zodat ik ook mee kon luisteren. 'JUne!'hoor ik ineens Niall zijn stem door de telefoon en tranen schieten in mijn ogen. 'Niall, kom ons alsjeblieft halen. we zijn ontsnapt en we hebben Sam bij ons we zijn in een dorpje, ik weet niet waar maar kom je ons alsjblieft halen' smeek ik aan de telefoon en voel dat ik weer wat kracht heb gekregen door zijn stem maar alsnog bloede mijn gruwelijk hard en bij mijn arm begon de wond ook weer te bloeden. 'Als je komt moet je Zayn laten weten dat wij Sam hebben, wij weten eht adres dus dna kan de rest ook bevrijd worden' ratel ik onophoudelijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall

    Ik luister aandachtelijk naar de stem waarvan ik direct door had dat het Lysan was. 'Lysan!' schreeuw ik door de telefoon. Als ze begint over dat ik haar op moet halen doe ik mijn mobiel in een hoedje, zodat ik handsfree kan bellen. Ik start de motor en wil weg rijden. Dan bednek ik me dat ik helemaal niet weet waar ze zijn. 'Waar zijn jullie? kun je het beschrijven of een straatnaam vinden?' vraag ik eeen beetje gehaast. Ik moest ze ophalen, straks zouden de ontvoerders ze vinden en wie weet wat er dan met ze zou gebeuren. Ik kijk uit het raam en zie Zayns auto staan. Ik haal ze eerst wel op en bel dan Zayn, bedenk ik me, dan is Sam in ieder geval veilig. Ik knik, zonder dat er iemand in de auto zit, als bevestiging voor mezelf en luister weer naar de telefoon.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Ik glimlach even als hij mijn naam schreeuwt, wat hij altijd deed als hij blij was iemand te zien of te horen. 'Waar zijn jullie? kun je het beschrijven of een straatnaam vinden? vraagt hij en ik kijk rond. 'er hangt wel een bordje maar ik kan er niet heen ehm even denken' ik kijk zoekend rond. 'June kun jij anders even kijken? ' vraag ik haar zacht. 'Niall we zitten bij een bankje en ehm er staan hele grote luxe huizen en dan heb je zeg maar de weg met daartussen gras, bomen en bankjes waarop we zitetn en ehmm de ene kant worden de huizen wat kleiner en de andere kant gaat richting het bos waar we vandaan komen' vertel ik hem en begon weer duizeilg te worden. 'June..' zeg ik zwart en dan word in eens alles zwart en val ik neer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [waarom gaan ze niet naar t politieburo? Sansa wist vreemd genoeg wel dat het Leadworth was... Is Lysan dan echt zo dom?]


    Bowties were never Cooler

    [ Misschien omdat ze die buurt daar niet kennen... lysan denkt ook dat ze heel ver van huis zijn wat dus niet is.. en ze gaan er niet heen omdat ze eerst zichzelf en sam in veilig heid willen brengen en te voet weten ze niet waar dat is maar ik denk dat je dit soort dingen in het praattopic moet zeggen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [toch vind ik het vreemd dat ze niet het politieburo zoeken.
    Ik doe niet meer aan praattopics. Het gaat me allemaal te snel]


    Bowties were never Cooler

    [ik doe ook maar half aan praattopics, maar Sansa had dat ook kunnen doen dusja.. En ze gaan nu eerst naar Niall zodt ze vervoer hebben lijkt mij aardig logisch]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Na ongeveer een halve minuut trok ze zich even terug en ik zie Rhine langs lopen die gelukkig niets door heeft. Ze keek me weer aan, ''Sorry, maar ik denk dat we naar Joél moeten.'' zei ze en ik knik maar. Ik liet haar los en sta ook langzaam op. 'Ja, sure.' zeg ik met een zwakke glimlach. Ik zei het toch... Wat je ook doet.. schoot er even door mijn gedachten en ik schud mijn hoofd lichtjes. Niks aan de hand Ty.. 'Laten we maar kijken.' zeg ik en loop met haar terug naar de kamer van Joél. Eenmaal daar worden mijn ogen groter en ik loop naar binnen. 'Holy fuck...' mompel ik. 'Heeft die bitch dat gedaan?' zeg ik boos als ik zijn wonden zie. Heel slim Tyler.. Alsof hij nu kan antwoorden.... . Ik krijg haar nog wel... Let maar op...


    El Diablo.