• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rhine Jessica Mason

    'Wat is er met Emy gebeurd?' Vraagt ze. 'Een van de gevangenen heeft een mes gepakt en is haar gaan steken. Ik denk dat ze ook naar het ziekenhuis moet.' Lieg ik vlekkeloos. 'Heb je haar iets aangedaan?' Sist ze. Ik schudt mijn hoofd. 'Nee. Ze zag mij toen ik hier heen ging, maar volgens mij was ze er met haar hoofd niet helemaal bij. Misschien wel een hersenschudding. Ze dacht dat ik haar iets aangedaan had. Maar het was dat rotzusje van Horan. Die die eerst zwanger was. Zij en dat joch van Styles vielen me aan. En haar volgens mij ook.' Het verbaasd me hoe goed ik nu lieg. Normaal begin ik te stotteren, maar nu niet. Ik ga op de stoel van Jace zitten, naast Joéls bed. Hopend dat Tyler snel weggaat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    De rol van Pirouette komt vrij. Iemand zin om Ryanne te vermoorden?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 18:52 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xZiall schreef:
    De rol van Pirouette komt vrij. Iemand zin om Ryanne te vermoorden?

    - Lauren? :3 -


    That is a perfect copy of reality.

    [Oke]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (maar wie bedreigd mij dan?)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 19:07 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [een nieuw iemand...]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Zayn komt je redden want Daenerys loopt vrij rond]

    Daenerys Sansa Malik
    Met heel erg veel moeite en bloederige vingers had ik de plank weggekregen en mezelf er met moeite door gewurmt. Gelukkig was ik een klein wandelend skelet zonder voorgevel. Ik had het daarna op het lopen gezet, het ging langzaam en was meer een soort hinkel door mijn been maar ik moest door en de adrenaline hielp een hoop, tot ik bij een dorpje kwam: Leadworth. Van daar had ik de bus genomen naar Bradford. Ze hadden me zwart laten rijden omdat ik er zo slecht uit zag. Toen ik thuis aankwam had ik net genoeg kracht om op de deurbel te drukken voor ik op de deurmat instortte.


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Aimee Everald

    'Een van de gevangenen heeft een mes gepakt en is haar gaan steken. Ik denk dat ze ook naar het ziekenhuis moet.' Ik keek haar aan en zuchtte. Emy zou het wel redden, hopelijk. Onze familie kon namelijk wel tegen wonden. 'Nee. Ze zag mij toen ik hier heen ging, maar volgens mij was ze er met haar hoofd niet helemaal bij. Misschien wel een hersenschudding. Ze dacht dat ik haar iets aangedaan had. Maar het was dat rotzusje van Horan. Die die eerst zwanger was. Zij en dat joch van Styles vielen me aan. En haar volgens mij ook.' Als eigenwijs dat ik was bleef ik zitten en kruiste mijn armen. Emy zou me een alarm sturen als het echt dringend was. Ik zuchtte diep. ''En waarom moet je ons momentje verstoren?'' zei ik en rolde met mijn ogen. Ik zou zo wel weggaan, maar ik had geen zin om alleen naar huis te gaan.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 19:15 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall

    Ik loop heen en weer, zenuwachtig kijk ik om me heen. Nadat ik ben gaan kijken of de rest van mijn familie nog in orde was zag ik iedereen. Behalve June, ik kon haar niet vinden. Ik werd er echt gek van, ook weten we nu niet waar ze zijn en er zijn er al twee dood. Dood. Ik wil er niet aan denken dat Lysan of June iets overkomt. Ik ga even stil staan om even logisch na te kunnen denken en denk maar even naar de kleedkamer te gaan. Als ik de deur open doe zie ik Zayn zitten. Ik weet zo even niet wat te zeggen en loop dus maar de kleedkamer binnen en doe stilletjes de deur dicht


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Harry Styles

    Ik kijk op als er weer een deur dicht gaat. Iets wat bezorgd sta ik op en zie Niall ijsberen. 'Nialler wat is er?' bezorgd kijk ik hem aan en haal even een hand door mijn krullen heen. Zouhij iets gehoord hebben van zijn zusje of van eenvan de andere? Nee dat was vast niet want datn had hij het wel verteld..Ik wou zo graag weten hoe het met Jack ging.Ik wist dat hij soms echt een e grote bek had als iets hem niet aan stond dus ik hoopte dat hij zo sli, was en gewoon heel braaf is en dan maar de andere een beetje mee helpt. Het was echt niet meer leuk. ze zijn verdiomme al een week weg.. ik heb hem echt al heel langh niet gezien. toen ik de vorige jkeer thuis kwam was hij weg voor zijn studie en nu zag ik hem niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren Alexia Tomlinson

    Ik kijk even kwaad naar Ryanne die in de kamer staat. Ze hebben ons verwaarloosd. Ze letten voor geen meter op, want Daenerys is net ontsnapt. Ik val van achteren aan. Ik ga straks zo erg op mijn kop krijgen, maar het boeit me echt niks meer. Ik pak Ryanne van achteren vast en leg mijn arm strak om haar keel. Ik wacht net zolang tot dat ze geen adem meer krijgt. Ik voel haar uiteindelijk wegzakken en ik lach even. Ik maak nog even sneeën met mijn nagels in haar keel. Uiteindelijk voel ik dat ze dood is. Ik gooi haar op de grond en kijk de andere gevangenen aan. Ik houd mijn vinger tegen mijn mond als teken datzelfde stil moeten zijn. Dan neem ik die Ryanne mee naar buiten en gooi ik haar voor de voordeur neer. Als ik terug in de kamer kom zeg ik 'Zo eentje minder.' Dan kijk ik naar het gat van Daey en ik voel een grote verleiding om er ook door heen te gaan. Dan doe ik het toch. Ik steek mijn been alvast er doorheen.


    That is a perfect copy of reality.

    Lina

    Ik kijk met grote ogen naar Lauren, wat had dit te betekenen? Ik had Sam zo snel als het kon van Emilie afgehaald en was op mijn bed gaan zitten. Ik had mijn ogen dicht gedaan om niet te zien hoe Lysan werd mishandeld. Toen ik mijn ogen opende werd Ryanne voor me vermoord. Maar,,, maar nu krijg ik nooit meer eten. Bedenk ik me. 'Lauren, wat.. wat heb je gedaan?' vraag ik en ik kan er niet meer uitbrengen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    Ik kan mijn gedachten maar niet bij Daentje en Lina weg houden. Ik wil ze zo graag zien, of gewoon spreken. Toen ik met Lina sprak leek alles geweldig... En nu is alles weer kapot. Een week... Een hele week al. Ik sta op. 'Guys, ik ga naar mijn ouders. Ik had ze beloofd dat ik bij ze kwam eten.' Leg ik uit, en ik loop weg. Ik heb nu totaal geen zin in deze jongens. Ze zijn lief, maar ik wil gewoon weg hier. Ik stap in mijn auto en rij naar het huis van mijn ouders. Ik stap uit de auto en zie een meisje voor de deur liggen. Een gestoorde fan? Nee, ze zit onder de wonden. Ik loop dichterbij en zie... Daentje! Ik schreeuw haar naam en ren naar haar toe. 'Daentje, ik ben het. Zayn. Je broer.' Zeg ik tegen haar. Ik kijk rond of iemand zit te kijken, en als ik niemand zie til ik haar op en zet ik haar in mijn auto. 'Ik heb je zo gemist.' Zeg ik glimlachend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    'Nee ik weet niks' zeg ik tegen Harry die duidelijk dacht dat ik iets had ontdekt. Ik was echt heel gefrustreerd en kon het ook niet meer aan om in dit kleine kamertje te blijven. Ik loop de kamer uit en kom Liam tegen. Ik had helemaal geen zin om alleen thuis te zitten. Ik liep verder en zag Zayn nog net weg rijden. Ik besluit no even een rondje te rijden als ik Zayn zie. Ik was vergeten dat zijn huis hier was. Ik reed langs zijn auto en zag een meisje in zijn auto zitten. Hij zou toch niet vreemdgaan? Ik was te nieuwsgierig en moest nog wel een rondje rijden. Ik keer de auto en rijd nu langzamer langs zijn auto. Wie is dat? Ze kwam me een klein beetje bekent voor maar ik kon haar niet plaatsen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack Matthew Styles

    Opeens gaat alles ontzettend snel. Lauren vermoord Ryanne, en Sansa maakt een gat in de muur. Ik kijk naar de rest. 'Lysan, vlucht alsjeblieft weg.' Ik haal het kleine beetje muntgeld uit mijn zak. Er zit ook nog een briefje van tien in. 'Vlucht samen met June weg en neem dit mee. Hiermee kun je wel een busreis betalen. Ga naar Nialls huis en onthou dit adres. Ze moeten de politie bellen. Wat hier gebeurt is gewoon ziek.' Leg ik uit. 'Lina, misschien is het beter om Sam met ze mee te geven. Dan is hij ten minste veilig?' Stel ik voor. Ik kan toch niet ver komen met mijn been. Ik kom waarschijnlijk tot de hoek van deze straat. Ik kus Lysan nog even. 'Alsjeblieft Lysan. Ik red het hier wel.' Wat een leugen. Ik ga ze tegenhouden. Mijn doel is nu om te zorgen dat de rest hier wegkomt.


    Spoiler alert: you will save yourself