• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    'Ja, klopt. Wil ik nog steeds. En nu je me toch niet meer kan tegenhouden, ik hoef alleen maar van deze steen af te rollen' Ik zuchtte diep en keek toen naar de positie hoe hij lag. 'Waarom niet? Iedereen haat me. Jij. Tyler. Alle andere mensen die ik ken' Ik schudde langzaam mijn hoofd, waarna ik weer diep zuchtte. ''Joél, ik heb nooit gezegd dat ik je haat. Tyler ook niet, maar hij was gewoon.. Nou hij is eenmaal zo, maar ik weet gewoon dat hij je niet haat.'' zei ik serieus. Hoe kon ik hem er in hemelsnaam uithalen? 'Ik ook niet, maar waag het is om de ambulance en brandweer etc, te bellen. Ik ben net uit het ziekenhuis en hoef er voorlopig niet weer in te belanden' Ik beet op mijn lip. ''Dat begrijp ik, maar je moet toch ooit op moeten staan als ik je eruit wil halen.'' zei ik en keek om me heen. ''Weet jij waar ik een stuk touw vandaan kan halen?'' mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan

    Ik ga weer bij de deur als ik geroep hoor en zie June weg duiken in een klein kamertje. Tyler en die vriend waarschijnlijk zoeken haar en als ze gevonden word kijk ik machteloos toe hoe ze verwond word. Inedns word ze opgetils en ok kruip weg van de deur. Voor ik het weeg word ik mee getrokken een kamer in en word mijn gezicht tegen over een wond gehouden en ik slik even. Er word wat gezegd en ik kijk hem dodelijk aan. Ik slaak een schreeuw als er ineens geschoten word. Met grote ogen kijk ik toe hoe bij June de broek rood en nat word. 'zijn jullie helemaal gestoord ofzk' krijs ik boos en ik kijk naar June.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    June Felice Horan

    'Princess.. Where are you?' hoor ik Faysal in de verte grijnzen. Ik houd wijselijk mijn mond. Na een minuut of twee, wat voelt als een seconde, gaat de deur van de kamer waar ik ben in een klap open. 'Kijk is aan' zegt hij en Tyler grijnst gemeen. 'Zullen we haar weer meenemen, kan zusjelief het zien' grijnst Tyler en hij knikt. Hij tilt me weer net zo makkelijk op en loopt terug naar de oude kamer. Tyler volgt hem gewoon weer. Ik begin hard nee te schreeuwen, maar ik weet toch wel dat het geen nut heeft. Als we er weer zijn heeft hij me nog niet los gelaten. Tyler sluit de deur wel achter zich met twee sloten. Ik zie dat hij naar de deur van Lysan's "Kamer" loopt en haar gezicht bij het open deel houd. 'Hey! Kijk je je zusje niet meer aan? Kan wel is de laatste keer zijn, jammer.. Het is een mooi meisje.' lacht hij en zijn lippen belanden net onder haar oor. 'Heel jammer.' sist hij en zijn lippen glijden kort over haar kaaklijn voor hij Tyler aankijkt. Tyler grijnst breed en schiet een paar keer in beide benen. 'Die kan nog moeilijk ergens heen...' mompelt hij. Ik gil het uit en tranen komen in een no time naar beneden. Ik knijp even met heel mijn hand hard in Faysals vel. Mijn nagels zijn heel lang. Daarbij maak ik ook krassen. Hij laat me los en ik val op de grond. Ik draai me hoofd naar de grond en blijf daar snikkend liggen.


    That is a perfect copy of reality.

    Joél Lucas Lockwood

    Jace zuchtte diep en keek toen naar de positie hoe ik lag. 'Waarom niet? Iedereen haat me. Jij. Tyler. Alle andere mensen die ik ken' Jace schudde langzaam haar hoofd, waarna ze weer diep zuchtte. 'Joél, ik heb nooit gezegd dat ik je haat. Tyler ook niet, maar hij was gewoon.. Nou hij is eenmaal zo, maar ik weet gewoon dat hij je niet haat' zei ze serieus. 'Nee, je zegt van niet, maar ik weet dat je me wel haat' zeg ik tegen haar. Ik zie dat Jace in gedachten is. Jace beet op haar lip. 'Dat begrijp ik, maar je moet toch ooit op moeten staan als ik je eruit wil halen' zei Jace en ze keek om zich heen. 'Weet jij waar ik een stuk touw vandaan kan halen?' mompelde ze toen. Ik schud even nee. 'Waarschijnlijk ergens bij het ravijn, kijk anders even rond' zeg ik tegen haar. Ik probeer rechtop te gaan zitten. Mijn rug doet mega veel pijn en mijn shirt begint rood te kleuren. Ik negeer de pijn en ga rechtop zitten.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Ze gilt het uit en ik lach even. Een laag, grommend geluid komt uit Faysal's keel als June haar nagels in zijn vel zet en hij laat haar binnen no time los. Meisjes met hun verdomd lange nagels... June blijft huilend op de grond liggen, maar het doet me net zoals Faysal niks. 'Jij vieze bitch.' sist Faysal en hij trapt een paar keer hard tegen haar benen die onder het bloed zitten. 'Niet zo slim hé?' zeg ik en ik ga op haar hand staan. Een voor een hoor ik haar vingers kraken, waardoor ik weet dat ze gebroken zijn. 'Wat zullen we doen Faysal... Haar benen zijn beschoten, haar vingers gebroken... What's left.' zeg ik...


    El Diablo.

    | Arme June, omg :c |
    June Felice Horan

    Een laag, grommend geluid komt uit Faysal's keel als ik mijn nagels in zijn vel zet. Ik blijf huilend op de grond liggen, maar het doet Tyler, net zoals Faysal niks. 'Jij vieze bitch' sist Faysal en hij trapt een paar keer hard tegen mijn benen die onder het bloed zitten. Ik gil het nog harder uit. De tranen beginnen harder te stromen en ik weet dat ze dit alleen maar leuk vinden. 'Niet zo slim hé?' zegt Tyler en hij gaat op mijn hand staan. Een voor een hoor ik mijn vingers kraken, waardoor ik weet dat ze gebroken zijn. Ik gil het nog een keer uit. Ik blijf liggen en huil verder. Ze zijn echt een stelletje ashholes. 'Wat zullen we doen Faysal... Haar benen zijn beschoten, haar vingers gebroken... What's left.' zegt Tyler dan tegen Faysal. Nu is het mijn beurt om te reageren. 'Sluit me op. Bind me vast. Martel me maar. Het boeit me echt niks meer. Ik wist toch wel dat ik dood zou gaan hier. Allemaal de schuld van jullie stelletje fuckers' roep ik kwaad tegen ze.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Nee, je zegt van niet, maar ik weet dat je me wel haat' Ik schudde mijn hoofd. ''Zou ik je kussen als ik je haat?'' zuchtte ik en stond maar op. 'Waarschijnlijk ergens bij het ravijn, kijk anders even rond' Ik knikte. ''Ben zo terug.'' Ik liep wat rond tot ik een schommel tegen kwam. De oude jeugdherinneringen kwamen weer een beetje terug in mijn gedachtes, waardoor ik op de schommel ging zitten. Een diepe zucht verliet mijn lippen en ik sloot mijn ogen voor een paar seconden. Alle herinneringen vlogen door mijn hoofd heen. De tranen stromen langzaam over mijn wang heen en ik beet op lip totdat ik bloed proefde. Ik stond op en haalde mijn mes uit mijn broeksband om er een snee in mijn pols te maken, maar ik negeerde wat ik had gedaan en sneed het touw van de schommel af. Gelukkig was het touw lang, dus ik sneed ook het hout weg - wat een zitje voor moest stellen en bond de stukken aan elkaar vast. Zo snel mogelijk rende ik weer terug en maakte het touw vast aan een boom en gooide het naar Joél toe. ''Houd het touw maar vast. Ik trek je wel op.'' riep ik en haalde diep adem. De tranen en de regen hadden mijn gezicht verpest, maar dat was het minste waar ik me zorgen over maakte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Ze blijft gillen en ik sta er met een emotieloos, kil gezicht bij. 'Sluit me op. Bind me vast. Martel me maar. Het boeit me echt niks meer. Ik wist toch wel dat ik dood zou gaan hier. Allemaal de schuld van jullie stelletje fuckers' roept ze opeens kwaad. Ik vernauw mijn ogen en krijg dan een idee. 'Faysal... Haal Lysan eens.' zeg ik. Hij knikt en hij opent de deur. Hij trekt Lysan uit haar kamer en hij sluit de deur achter zich zodat die Jack nergens heen kan. Faysal houdt haar goed vast, met een arm om haar nek en met zijn hand strak om haar arm geklemd. Ik vis mijn pistool uit mijn zak en duw het in Lysan's hand. 'Schiet haar dood.' zeg ik duidelijk. 'En denk er niet eens aan om op mij te schieten want dan zorgt Faysal daar er even voor dat er iets met dat vriendje van je gaat gebeuren.' sis ik. 'Kom op, schiet!' zeg ik iets harder tegen haar, om het goed tot haar door te laten dringen...


    El Diablo.

    Lysan Horan

    Ik kijk toe hoe alles gebeurd en slik even. Ineens komt zijn vriend op me af gelopen. Hij doet zijn ene arm om mijn nek en de adnere om mijn armen zodat ik geen kant uit kon. Angstig kijk ik June aan en zie Tyler met een pistool en slik even. Ging hij ons doden? Ineens drukt hij het in mijn hand en vol angst kijk ik nar het wapen 'Schiet haar dood.' . 'En denk er niet eens aan om op mij te schieten want dan zorgt Faysal daar er even voor dat er iets met dat vriendje van je gaat gebeuren.' sist hij streng. Dat wou ik niet, ik meost wat anders verzinnen. Ik kon Jack niet in gevaar brengen, hij had zijn wond al en ik wou dat hij naar huis kon, naar Harry. 'Kom op, schiet!' zegt hij harder en ik kijk hem aan. Zonder dat ik het echt door heb wat ik ga doen richt ik het wapen op die Faysal en sluit mijn ogen en schiet. Ik open mijn oog als ik niets hoor. Fijn, tuurlijk, door dat ik mijn ogen sloot heb ik mis geschoten, wel bijna raak, maar mis.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 18:11 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Opeens richt ze met gesloten ogen het wapen op Faysal, nou ja. Eerder richting hem. Ze haalt de trekker over maar er gebeurt niks. 'Ben je nou zo dom.' sist Faysal in haar oor en ik vernauw mijn ogen. Ik loop naar haar toe en geef haar een harde klap in haar gezicht. 'Schiet haar neer, of zij is niet de enige die we niet meer terug zien.' sis ik. Ik geef haar nog een klap, aan de andere kant dit keer. 'Begrepen? Het boeit me echt niet als je alleen in een kamer wegrot zonder je zusje of je vriend.' grom ik. Ik leun tegen de muur en tik ongeduldig met mijn voet tegen de grond..


    El Diablo.

    June Felice Horan

    Tyler stuurt zijn vriend op Lysan af en als snel doet hij zijn ene arm om haar nek en de andere om haar armen zodat ze geen kant uit kan. Angstig kijkt ze mij aan en dan ziet ze Tyler met een pistool op haar afkomen en slikt ze even. Ging hij haar doden? Ineens drukt hij het in haar hand en vol angst kijkt ze naar het wapen. 'Schiet haar dood' sist Tyler naar haar. Ik kijk bang. 'En denk er niet eens aan om op mij te schieten want dan zorgt Faysal daar er even voor dat er iets met dat vriendje van je gaat gebeuren' sist hij dan tegen haar. Ik wist dat ze om Jack gaf en dat ze dat nooit liet gebeuren. 'Kom op, schiet!' zegt hij harder en ze kijkt hem aan. Zonder dat ze het echt door heeft wat ze gaat doen richt ze het wapen op die Faysal en sluit ze haar ogen. Ze schiet en ze mist. Ze opent haar ene oog als ze niets hoort. 'Lysan, waarom op hem? Je weet dat je het zo alleen maar erger maakt' roep ik in paniek naar haar. 'Ben je nou zo dom.' sist Faysal dan in haar oor en Tyler vernauwt zijn ogen. Hij loopt naar haar toe en geeft haar een harde klap in haar gezicht. 'Schiet haar neer, of zij is niet de enige die we niet meer terug zien' sist hij. Ik zeg niks. Is niet slim namelijk. Hij geeft haar nog een klap, aan de andere kant dit keer. Ik voel woede opborrelen. 'Begrepen? Het boeit me echt niet als je alleen in een kamer wegrot zonder je zusje of je vriend' gromt hij. Hij leunt tegen de muur en tikt ongeduldig met zijn voet tegen de grond. Ik wacht geen moment en sta dan op. Ik zak bijna weer in door de pijn in mijn benen, maar door mijn woede negeer ik het. Ik trek het pistool uit de handen van Lysan en gooi het met volle kracht weg. Aan de andere kant van de kamer valt het in stukjes neer op de grond. Ik glimlach even. Dat voelt goed.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 18:32 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    'Lysan, waarom op hem? Je weet dat je het zo alleen maar erger maakt' roept JUne en ik kijk haar met een sorry blik aan. 'Ben je nou zo dom.' sist Faysal dan in mijn oor en voor ik het weet slaat Tyler me en een klein kreetje verlaat mijn mond. 'Schiet haar neer, of zij is niet de enige die we niet meer terug zien' sist hij. Ik slaak weer een kreet en trillend kijk ik hulpeloos rond. Ik ging mijn zus niet vermoorden, dan vermoorde ik mezelf liever dan haar. 'Begrepen? Het boeit me echt niet als je alleen in een kamer wegrot zonder je zusje of je vriend' gromt hij. Hij kijkt ongeduldig rond en ineens grist June het pistool weg en gooit hem kapot waardoor ik opgelucht een zucht slaak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Opeens staat die June op en ik haal mijn wenkbrauw een beetje op. Dat dat kind nog kan opstaan is alleen maar een teken dat we nog lang niet klaar zijn. Ze pakt het pistool van Lysan en smijt het weg. Aan de andere kant van de kamer valt het in stukjes op de grond. Ik duw mezelf van de muur af en loop naar het groepje toe. Ik duw June tegen de grond en breek met mijn voet ook haar andere vingers. Ik schop tegen haar hoofd in de hoop dat ze niet meteen weer opstaat. Het is niet zo hard dat ze gelijk bewusteloos is, maar pijn zal het zeker doen... Ik draai me om naar Lysan die ik kil aankijk en ik duw een kaliber in haar hand. 'Je laatste kans, of we halen Styles erbij.' sis ik...


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    Jace schudde haar hoofd. 'Zou ik je kussen als ik je haat?' zuchtte ze en ze stond op. Ik zag nog net dat ze knikte toen ik zei dat hier wel ergens wat touw moest liggen. 'Ben zo terug' zei ze nog en ze liep weg. Na ongeveer vijf minuten hoorde ik Jace rennende voetstappen weer. Ik zag touw naar beneden komen en ik pakte het vast. Ik had geluk dat ik een beetje berg kon klimmen. 'Houd het touw maar vast. Ik trek je wel op' riep Jace en ze haalde diep adem. Het regende nog altijd. Ik liep naar boven en Jace trok aan het touw. Ik gleed een paar keer uit, maar naar een half uur was ik eindelijk boven. Eenmaal boven omhelsde ik Jace gelijk. 'Sorry dat ik er van af wou springen' zeg ik tegen Jace. Ik voelde een hevige pijn in mijn rug en vroeg toen aan Jace of ze wou kijken of er wat zat. Sowieso was mijn hele buik rood van het bloed.


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    Ik zie hoe TYler alles boos volgt en hij duwt June weer op de grond. Haar andere vingers worden ook gebroken en ze krijgt een trap tegen haar hoofd aan. Dit keer zou zij degene zijn die in het ziekenhuis zou moeten blijven en niet ik.Ik krijg een nieuw wapen in mijn handen gedrukt van Tyler 'Je laatste kans, of we halen Styles erbij.' tranen springen in mijn ogen. 'Ik ga verdomme mijn zus niet vermoorden' schreeuw ik naar hem. Ik had weer de nijging om nu wel iemand raak te schieten maar dan zou ik Jack en June in de problemen helpen. 'alsjeblieft laat Jack en June en de rest met rust oke, doe met mij wat je wilt maar laat hun met rust' smeek ik Tyler


    Change is for weirdos ~ Niall Horan