• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    June Felice Horan

    Tyler duwt mezelf van de muur af en loopt naar het groepje toe. Hij duwt mij tegen de grond en breekt met zijn voet ook mijn andere vingers. Ik schreeuw het weer uit van de pijn. Hij schopt tegen mijn hoofd. Ik val neer op de grond en laat de tranen weer stromen. Ik zie dat hij zicht omdraait naar Lysan, die hij dan kil aankijkt. Hij geeft haar een kaliber. Dan draait hij zich weer om. 'Je laatste kans, of we halen Styles erbij' sist Tyler. Dan begin ik te schreeuwen. 'Laat hun twee erbuiten! Reageer je woede maar op mij af, ik wil toch niet meer leven in deze kutwereld. Martel en mishandel mij maar. Als je Lysan ook vermoord is er geen Horan meer over. Dan zal je nooit krijgen wat je wilt!' De tranen komen weer naar beneden. 'Alsjeblieft Tyler, laat Lysan met rust' smeek ik hem dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'Ik ga verdomme mijn zus niet vermoorden' schreeuwt ze naar me en ik kijk haar weer kil aan. 'alsjeblieft laat Jack en June en de rest met rust oke, doe met mij wat je wilt maar laat hun met rust' smeekt ze me maar het doet me niks. 'Laat hun twee erbuiten! Reageer je woede maar op mij af, ik wil toch niet meer leven in deze kutwereld. Martel en mishandel mij maar. Als je Lysan ook vermoord is er geen Horan meer over. Dan zal je nooit krijgen wat je wilt!' schreeuwt die June weer en ik zucht diep. Dat gekrijs ook de hele tijd... Zullen ze zeker van hun broer hebben.. 'Alsjeblieft Tyler, laat Lysan met rust' smeekt ze me vervolgens. 'Hmh.. Als jullie allebei zeggen dat ik Styles met rust moet laten is het eigenlijk leuker om hem erbij te halen.' mompel ik en ik kijk met een grijns naar de deur...


    El Diablo.

    Lysan Horan

    June begint te smeken of hij ons weer met rust laat en ik zucht geïriteerd, dacht ze nou echt dat ik haar dood liet gaan. 'Hmh.. Als jullie allebei zeggen dat ik Styles met rust moet laten is het eigenlijk leuker om hem erbij te halen.' Ik zie hem naar de deur kijken. Uit het niets spring ik ineens op zijn rug en omklem zjin keel. 'Je blijft van hem af, hoor je me, je raakt hem niet aan of ik doe je wat aan' krijs ik in zijn oor. Niet dat het hem wat zou uitmaken naast wat gehoorbeschadiging.... Hij zou doen wat hij wilt doen en hij zou bereiken wat hij zou willen. Ik zou er niets aan kunnen veranderen maar ik zou het wel proberen en koste wat het kost uit proberen te stellen zodat er een minikansje was dat hij kon ontsnappen of dat ze ons ozuden vinden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik trok Joél langzaam omhoog terwijl de regen nog steeds pijpenstelen op me neerkwam. Na een klein halfuurtje had ik hem omhoog en hij omhelsde me gelijk. Ik grinnikte even en schudde mijn hoofd. ''Sorry dat ik er van af wou springen'' zei hij tegen me. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en bekeek zijn lichaam even. ''Nou ja, daar kan ik niks op zeggen. Ik ben niet verantwoordelijk voor je keuzes.'' zei ik met een glimlach. ''Maar ik denk dat we snel naar huis moeten om dat te behandelen, sinds je niet naar het ziekenhuis wil.'' zei ik en keek hem aan. ''Een idee om het bloeden te stoppen? Ik heb mijn tas niet bij me voor extra kleren..'' Er lichtte een idee op en pakte mijn mes weer. ''Dit moet dan maar.'' zuchtte ik en sneed met de mes in mijn broek, maar wel dat de broek een korte broek werd voor de zomer.. Fijn. Ach ja, ik had geen keuze. Ik sneed ook gelijk een stuk touw af en bond de stof om zijn buik heen. ''En nu maar naar huis, niet?''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Opeens springt dat kind op mijn rug en omklemt mijn keel. Ze is zwak, dus ik voel er vrij weinig van. 'Je blijft van hem af, hoor je me, je raakt hem niet aan of ik doe je wat aan' krijst ze in mijn oor. Ik zucht diep en grijp haar schouder. Ik trek haar gemakkelijk van mijn rug en duw haar hoofd tegen de muur. Die blijft wel even liggen... Ik pak de kaliber op en schiet dan op June's borst. 'Nog laatste woorden?' zeg ik zuchtend en ik kijk June aan. 'Faysal, hou Lysan trouwens vast.' mompel ik en hij houd haar al snel vast bij haar keel.


    El Diablo.

    Lysan Horan

    UIk hoor hem zuchten en voel hoe ik van zijn rug getrokken word. NIet veel later trekt een scherpe pijn door mijn hoofd en langzaam word alles zwart.

    Met een stekende hoofdpijn kom ik langzaam weer bij en hoor en schot. 'Nog laatste woorden?' hooor ik vaagjes. 'Faysal hou Lysan trouwens vast' en al snel voel ik iets warms maar zachts bij mijn nek. Ik merk langzaam dat June dus beschoten is en ik schrik uit mijn vage hoofdgedachtes. 'Laat haar leven alsjeblieft, laat haar leven oke schiet mij maar dood als je iemand graag wilt doden' ik begin te spartelen en probeer de arm van mijn keel af te trekken. Ik dacht aan net en zet net zoals June dat had gedaan mijn nagels stevig in de huid van degene die mij vast houd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    June Felice Horan

    Opeens springt Lysan op zijn rug en omklemt ze Tylers keel. 'Je blijft van hem af, hoor je me, je raakt hem niet aan of ik doe je wat aan' krijst ze in zijn oor. Tyler zucht diep en grijpt haar schouder. Hij trekt haar gemakkelijk van ziin rug en duwt haar hoofd tegen de muur. Die blijft wel even liggen. Hij pakt de kaliber op en schiet dan op mijn borst. Ik voel een stekende pijn. 'Nog laatste woorden?' zegt hij zuchtend en hij kijkt mij aan. 'Faysal, hou Lysan trouwens vast' mompelt hij en hij houd haar al snel vast bij haar keel. Ik kijk Tyler kil aan. 'Ja, ashhole' sis ik tegen hem. 'Laat haar leven alsjeblieft! Laat haar leven oké? Schiet mij maar dood als je iemand graag wilt doden' roept Lysan. Ik spreek haar tegen. 'Nee Lysan, laat hun maar alles op mij afreageren, ik ben nu toch al redelijk gewond' zeg ik tegen haar. Ze begint te spartelen en probeert de arm van haar keel af af te trekken. Dan zet ze net zoals ik dat had gedaan haar nagels stevig in de huid van Faysal. Ik grijns even.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'Ja, ashhole' sist June tegen me en ik haal afwachtend mijn wenkbrauw op. 'Laat haar leven alsjeblieft! Laat haar leven oké? Schiet mij maar dood als je iemand graag wilt doden' roept Lysan en ik zucht diep en geërgerd. 'Nee Lysan, laat hun maar alles op mij afreageren, ik ben nu toch al redelijk gewond' zegt June weer. Ik draai me kort om naar Lysan en zie dat ze haar nagels in Faysal's vel zet. Hij slaat haar meteen neer met zijn vuist en hij houd haar tegen de grond met zijn knie. Ik draai me weer om en kijk naar June. Ik steek ondertussen een sigaret op en loop om haar heen. 'Het is jammer June..' begin ik en ik heb mijn vinger nog steeds op de trekker van het pistool. 'Je was mooi geweest, misschien een favoriet in de modellenwereld.. Maarja.. Slachtoffers vallen er altijd als je iets graag wilt.' zeg ik rustig. Ik had nu alle tijd, sinds Joél en Jace zo druk zijn met elkaar.. Niemand kon me echt tegenhouden..


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    Jace schudde lichtjes haar hoofd en bekeek mijn lichaam even. 'Nou ja, daar kan ik niks op zeggen. Ik ben niet verantwoordelijk voor je keuzes' zei Jace met een glimlach. Ik grijnsde even. 'Maar ik denk dat we snel naar huis moeten om dat te behandelen, sinds je niet naar het ziekenhuis wil' zei Jace toen en ze keek me aan. Ik zuchtte maar. 'Ik heb niet echt een keus hé?' vroeg ik toen maar. 'Een idee om het bloeden te stoppen? Ik heb mijn tas niet bij me voor extra kleren..' Ik schudde mijn hoofd. Dan pakt ze haar mes. Ik frons mijn wenkbrauwen even. 'Dit moet dan maar' zuchtte Jace en ze sneed met de mes in haar broek, maar wel dat de broek een korte broek werd voor de zomer. Ze sneed ook gelijk een stuk touw af en bond de stof om mijn buik heen. Ik ga niet zeggen dat het heel erg prettig zat, maar ik moest het er maar mee doen. Ik deed mijn shirt weer omlaag. 'En nu maar naar huis, niet?' Ik zucht even. 'Ik heb niet echt een keus, hé?' Vraag ik voor de tweede keer in korte tijd.


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    I'Nee Lysan, laat hun maar alles op mij afreageren, ik ben nu toch al redelijk gewond' zegt June en ik schud mijn hoofd. Ik zie Tyler aardig pissed en Faysal lijkt niet bepaald blij ermee dat ik mijn nagels in zijn huid gekerfd had. Ik kon weten dat ik een klap zou krijgen. 'Ik hou van je June, vergeet dat niet. en Niall ook' fluister ik zacht naar haar. Ik voel de vuist van faysal hard op mijn hoofd en al snel word alles wazig. Ik voel een knie pijnlijk in mijn maag zodat ik niet meer omhoog kon komen waarschijnlijk maar dat was onzin aangezien ik binnen nu en eenpaar seconden waarschijnlijk weg zou vallen. Ik hoor wat Tyler zegt en ik vreesde echt dat June dood zou gaan. 'Ik hou van je' mompel ik nog en val daarna weg. Het enigste voordeel; als ze haar nu zouden vermoorden hoefde ik niet toe te kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    June Felice Horan

    Faysal slaat Lysan meteen nadat Lysan haar nagels zijn vel raken neer met zijn vuist en hij houd haar tegen de grond met zijn knie. Tyler draai zich weer om en kijk naar mij. Hij steekt ondertussen een sigaret op en loopt om mij heen. 'Het is jammer June..' begint hij en hij heeft zijn vinger nog steeds op de trekker van het pistool. Ik rol even met mijn ogen. 'Je was mooi geweest, misschien een favoriet in de modellenwereld.. Maarja.. Slachtoffers vallen er altijd als je iets graag wilt' zegt hij rustig. Ik kijk hem angstig aan. Ik weet dat die toon in zijn stem betekent dat er iets staat te gebeuren. 'Alsjeblieft Tyler, ik wil niet doodgeschoten worden. Ik ga nog liever dood door gemarteld te worden en dan te overlijden aan mijn wonden dan door een pistool' smeek ik hem. Ik schuif naar de muur en trek me via de muur zonder mijn handen te gebruiken moeizaam omhoog. Ik loop op Tyler af en trap hem zo hard ik kan in zijn maag. Tyler zakt weer in elkaar en ik heb de mogelijkheid om zijn andere pistool kapot te trappen. 'Als jij niet naar me luistert door dat fucking pistool niet weg te doen, moet het maar zo' zeg ik tegen hem en ik blijf staan.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Gelukkig houd Lysan verder haar bek dicht. 'Alsjeblieft Tyler, ik wil niet doodgeschoten worden. Ik ga nog liever dood door gemarteld te worden en dan te overlijden aan mijn wonden dan door een pistool' smeekt June me. Ze schuift naar een muur en trekt zich moeizaam omhoog. Dan loopt ze naar mij en trapt me hard in mijn maag. Ik zak even in elkaar en zie het pistool voor me in stukken breken. Een diep, grommend geluid verlaat mijn keel en voel woede kijk ik haar aan. 'Als jij niet naar me luistert door dat fucking pistool niet weg te doen, moet het maar zo' zegt ze en ik grijp haar bij haar keel. 'Jij luisterde toch zo goed.' sis ik en ik duw haar tegen de muur.


    El Diablo.

    Lysan Horan

    Langzaam kom ik weer bij en alles is wazig. 'laat me alsjeblieft los' mompel ik naar die Faysal met weinig fut en kracht. Ik was te moe, ik was op van gewoon alles. Als ik nu neergeschoten werd kon het me geen moer schelen momenteel. Vermoeid knipperen mijn ogen langzaam. Mijn kracht nam nu twee keer zo snel terug nu ik eerst thuis was en nu weer hier. Ik was er klaar me.

    sorry inspiloos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    June Felice Horan

    Een grom komt uit Tylers mond als hij ziet dat ik zijn andere pistool kapot trap. Hij komt op me aflopen. Tyler grijpt me dan bij mijn keel. Natuurlijk. 'Jij luisterde toch zo goed' sist hij en hij duwt me tegen de muur. 'Nee' sis ik terug. Ik spuug even in zijn gezicht, maar doe geen moeite om terug te vechten. Hij pakt me toch wel weer. In plaats daarvan ga ik Faysal beledigen. 'Hé Faysal! Ooit jezelf in de spiegel gezien? Vast niet, dan breekt ie. Ooit een vriendin gehad? Hmm, misschien, maar dat duurde hoogstens twee dagen. Jij bent echt nog lelijker dan Tyler, en zelfs Tyler kan zich beter laten ombouwen.' roep ik naar hem. Ik grijns even. Hier heb ik wel lol in.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Ik heb niet echt een keus hé?' Ik haalde mijn schouders op. "Het is maar hoe je het bekijkt." Zuchtte ik en haalde weer een hand door mijn haren. "Sorry als ik niet meer zo perfect ben met mijn make-up, maar de regen en de tra-," ik stopte met mijn woorden en herstelde me. "Heeft mijn dag verpest." Zuchtte ik. Ik keek naar het resultaat van de stof van mijn broek en het touw om zijn buik heen. 'Ik heb niet echt een keus hé?' Ik glimlachte. "Met dit niet echt, nee." Lachte ik en keek hem weer aan. "Kan je wel lopen, of moet ik steunen?" Vroeg ik. Ik wilde mijn haar in een staart doen, maar dat ging nogal moeilijk met de hoeveelheid vocht. Een diepe zucht rolde over mijn lippen heen. "Er is weer eens teveel gebeurd in één dag." Zei ik zachtjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.