• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    'Ty! Wat heb je gedaan?' De stem van Clary weerklonk in mijn oren. Clary mocht mij niet en ik mocht haar niet. Ik zuchtte diep toen Ty een sigaret op stak en toen weer hoestte. "Eigen schuld." Zei ik. Dat was de rede dat ik niet rookte, het stonk belachelijk. Alhoewel ik vroeger wel drugs deelde.. Celene sloeg hard met haar pistool op Tyler's hoofd en hij viel bewusteloos neer. Ik grinnikte even. Joél tilde hem op en nam hem mee naar de auto en trok mij mee. Ik ging op de bijrijdersstoel zitten en Joél startte de auto. "Idiote, koppige Tyler toch." Zuchtte ik diep. We kwamen aan, Ty werd snel geholpen en in een kamer gezet. Ik zuchtte diep en leunde tegen de muur aan. "Tyler is veel te koppig. Cele, je hebt een goede keuze gemaakt." Mompelde ik. Ik trok Joél op een stoel en ging op zijn schoot zitten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Het eerste wat ik doorkrijg is de barstende hoofdpijn, what the fuck is er nou weer aan de hand. Ik open mijn ogen even maar sluit ze gelijk door het felle licht. Wat is dit.. Ik kan me niet herinneren dat ik naar de fucking hemel zou gaan ofzo... "Tyler is veel te koppig. Cele, je hebt een goede keuze gemaakt." Mompelde een bekende stem en ik frons kort. Niet de hemel, hoop ik dan. Dat zou betekenen dat Jace ook dood is... Ik open mijn ogen als spleetjes en kijk den kamer rond, de onbekende kamer om precies te zijn. Oh god, hebben ze nou echt... Verdomme.. Een geïrriteerde zucht verlaat mijn mond en ik duw mezelf omhoog. Ik open mijn ogen gewoon en ik kijk iedereen aan. 'Serieus? Ik zei toch dat ik me goed voelde.' mompelde ik en ik kijk naar buiten. 'Hoe kom ik hier überhaupt.' mompel ik.


    El Diablo.

    Niall

    Ik word wakker van het kleine gepling dat uit mijn telefoon komt. Waarom moest er nou iemand smsen? Ik had al zn kut dag gehad. Ik ga richtop zitten en reik naar mijn telefoon en ja hoor, ik gooi hem van mijn kastje. 'Fuck'zeg ik en wrijf over mijn ogen. Ik rek me lang uit en kom net bij mijn telefoon. Gelukkig maar anders moest ik ook nog uit bed. De sms is van Zayn, of we allemaal naar hem toe willen komen, omdat we vrij zijn.
    Vooruit k kom zo
    Sms ik snel terug. Ik ga weer liggen en denk aan Lysan en June, en direct verliet er weer een traan mijn ooghoek. Nee! Ik moest er niet aan denken. Ik stond direct op en liep naar mijn kast. Ik haalde er mijn favoriete rode shirt uit. Ik trok het aan en hield mijn pyjama broek aan, eerst maar wat eten. Ik liep naar beneden en haalde de muesli die Lysan zo lekker vind uit de kast. Ik doe het in een bakje en eet het snel op.Ik kon moeilijk aan andere dingen denken maar ik hoopte dat het vanmiddag niet al te dood werd bij Zayn thuis. Snel rende ik weer naar boven en deed een broek aan die ik aantrof op mijn vloer. Ik poetste mijn tanden, iets te lang, en ging naar beneden. Ik was blij dat ik het huis kon verlaten en deed daarom de deur ook extra hard dicht. Ik pakte mijn auto en reed naar Zayn. Bij zayn aangekomen bleef ik nog even in de auto zitten, en stapte daarna toch uit. Ik liep het trapje op en belde aan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [1946 -> Atalay.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Joél Lucas Lockwood

    Jace zuchtte diep en leunde tegen de muur aan. 'Tyler is veel te koppig. Cele, je hebt een goede keuze gemaakt' mompelde ze toen tegen Cele. Cele glimlacht even en knikte toen. Daarna trok ze mij op een stoel en ging ze op mijn schoot zitten. Niet veel later opent Tyler zijn ogen als spleetjes en kijkt hij de kamer rond. Een geïrriteerde zucht verlaat zijn mond en hij duwt zichzelf omhoog. Hij opent zijn ogen gewoon en kijkt iedereen aan. 'Serieus? Ik zei toch dat ik me goed voelde' mompelde hij en hij kijkt naar buiten. 'Ja, dat zeg je wel, maar Tyler, ik dacht dat je het onderhand wel door hebt gekregen dat wij het zien als je liegt. Blijkbaar niet dus' zeg ik uitdagend tegen hem en ik grijns even. 'Hoe kom ik hier überhaupt.' mompelt hij dan. Ik kijk Cele aan en wil dan weer het woord nemen als Cele zegt. 'Dat heb ik gedaan. Ik heb met een pistool tegen je hoofd aan geslagen. Het was de enigste manier om je hier te krijgen, want vrijwillig zou je toch nooit gaan. Daarbij, als ik het niet zou doen zouden een van je vrienden het wel gedaan hebben' zegt ze geïrriteerd tegen hem. 'En omdat je waarschijnlijk toch zo kwaad op me wordt en me gaat haten en weet ik veel wat nog meer, ga ik deze kamer en het ziekenhuis nu verlaten' mompelt ze dan nog en ze loopt de kamer uit. Ik wil haar tegenhouden, maar ze is te snel. Ik kijk naar Tyler. 'Ze heeft gelijk. Er was geen andere manier, je was zoals je altijd bent. Een koppige idioot' zeg ik tegen hem en ik kus dan Jace vol op haar mond. Aan de ene kant omdat ik daar heel erg zin in had en aan de andere kant om Tyler eens lekker te treiteren.


    That is a perfect copy of reality.

    Daenerys Sansa Malik
    Ik luisterde in stilte naar haar. Ik was opgelucht dat ze de embryo weg had laten halen. Zeker als ze weer ontvoert was hadden we hier straks weer een kind dat we weg moesten smokkelen en met Sam ging het al niet makkelijk volgens mij. Daarbij was stres volgens mij erg slecht voor een baby, of was dat een puppy. Ik wist het allemaal niet meer. "Fijn dat het beter gaat. Ik ben inderdaad erg blij met mijn krukken en Zayn is heel blij met Sam. Gelukkig hebben ze die niet opnieuw ontvoert. Ondanks dat zijn moeder hier is, is dit geen plek voor een baby." Ik haalde een hand door mijn nu flink lange haren. Ik was al maanden niet naar de kapper geweest en had eigenlijk een afspraak gehad de dag dat ik de eerste keer werd ontvoert. Nu was het echt heel lang voor mijn doen. Het viel al over mijn borsten heen, terwijl het normaal net over mijn schouders viel. Ach ja. Eigenlijk stond het volgens mij wel leuk. Ik hopte nogsteeds wat van de ene op de andere voet. De grond was echt bitter koud. Ik had alleen echt geen zin meer om onder dekens te gaan liggen. Ik was al te lang inactie, al kon ik nogsteeds vrij weinig.


    Bowties were never Cooler

    Jack Matthew Styles

    Opeens voel ik me helemaal niet lekker, en ga ik liggen. Het komt waarschijnlijk doordat ik eerst een heleboel verdoving had en nu opeens niets meer. Dat voel ik ook aan mijn been, die nu ongelooflijk veel pijn begint te doen. Ik bijt mezelf er doorheen en lig rustig. Ik doe niet mijn best om naar het gesprek tussen Lysan en Sansa te luisteren. Ik denk aan Harry, die nu weer alleen is. Ik glimlach als ik denk aan zijn reactie toen ik hem vertelde dat ik iets met Lysan heb. Ik snap dat hij eraan moet wennen enzo, en nu vindt hij het toch al niet erg meer. Na een tijdje gaat het wel weer een beetje met de pijn en ga ik rechtop zitten. Lysan mag niet weten dat ik veel pijn heb, want dan raakt ze in paniek, dat weet ik vrij zeker. Ik glimlach en kijk de kamer een beetje rond. 'Het lijkt erop dat het niet zo goed gaat met Tyler,' zeg ik tegen Lysan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    Tyler werd wakker en keek de kamer rond. 'Serieus? Ik zei toch dat ik me goed voelde' Ik rolde met mijn ogen. "Je weet heus wel dat het moest, idioot." Zei ik. 'Ja, dat zeg je wel, maar Tyler, ik dacht dat je het onderhand wel door hebt gekregen dat wij het zien als je liegt. Blijkbaar niet dus' Ik knikte. "We kennen je beter dan je denkt, dus niet gaan zeiken." Mompelde ik. 'Dat heb ik gedaan. Ik heb met een pistool tegen je hoofd aan geslagen. Het was de enigste manier om je hier te krijgen, want vrijwillig zou je toch nooit gaan. Daarbij, als ik het niet zou doen zouden een van je vrienden het wel gedaan hebben' zei ze geïrriteerd. Ik glimlachte licht. Ze had gelijk. 'En omdat je waarschijnlijk toch zo kwaad op me wordt en me gaat haten en weet ik veel wat nog meer, ga ik deze kamer en het ziekenhuis nu verlaten' Joél probeerde haar nu terug te halen, maar Cele was helaas te snel. Ik keerde mijn blik terug op Tyler en zuchtte diep. "Je hebt je eigen zusje weggejaagd, wij kunnen namelijk ook zelf weggaan als je niet dankbaar bent." Zei ik en haalde mijn schouders op. 'Ze heeft gelijk. Er was geen andere manier, je was zoals je altijd bent. Een koppige idioot' zei Joél en kuste me toen vol op mijn mond. Ik grijnsde breed en kuste hem terug, ik had zin om Ty boos te maken en dat was zijn eigen schuld. Ik beet zacht op zijn lip en grijnsde breder. Dit voelde best goed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kendizzzzle schreef:
    Liam James Payne.

    'Ik heb hem bijna vermoord. Ik kon mezelf net op het laatste moment tegen houden.' Zei ze, e haar onderlip trilde. 'Hij is nu toch uit het ziekenhuis, en bovendien heb je hem niet vermoord. Ik had mezelf niet tegen kunnen houden.' Zei ik om haar te troosten. 'De gevangenen zijn weer allemaal gevangen. We moeten nog een vervanger voor Ryanne vinden omdat Lauren haar vermoord heeft. En verder gaat het niet zo goed met Tyler,' Antwoordde ze op mijn vraag. 'Dus jullie zitten nu op een andere plek met de gevangenen?' Vroeg ik. Ik zat hier gewoon dood leuk met een van de ontvoerders van de familie van de jongens en mij. Maar ik kon het niet helpen, ik begon echt gevoelens voor haar te krijgen, ik weet nu echt niet wat ik met mezelf aan moet. Ze lachte. 'Ik heb zin in de bruiloft,' Zei ze, en ze knuffelde me nog wat steviger, en ik haar ook. 'Ik ook.' Zei ik, maar nog steeds wel een beetje met een dubbel gevoel, waarvan ik weet dat het nooit meer weg zal gaan.


    Rhine Jessica Mason

    'Hij is nu toch uit het ziekenhuis, en bovendien heb je hem niet vermoord. Ik had mezelf niet tegen kunnen houden,' zegt hij om me te troosten. Ik glimlach zwakjes. 'Jij zou sowieso nooit iemand vermoorden. Daar ben je veel te lief voor,' leg ik uit. 'Dus jullie zitten nu op een andere plek met de gevangenen?' vraagt hij. Ik knik. 'Een geheime plek die jullie nooit zullen vinden Li,' zeg ik. 'Ik ook,' antwoord hij. Ik weet dat hij nooit echt van me zal houden, maar ik denk dat ik daar wel mee kan leven. 'Wat zullen we gaan doen? Jij mag kiezen,' zeg ik terwijl ik hem loslaat en naast hem ga zitten. Hoewel ik het erg gezellig vond, heb ik ook wel behoefte aan mijn eigen ruimte.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Clary Danielle Flynn

    'Ik voel me prima, serieus.' Ik rol met mijn ogen. Hij rookt een sigaret en hoest al meteen. Ik schud glimlachend mijn hoofd. Opeens slaat Celene hard met haar pistool tegen Tylers hoofd. Ik slaak een kreetje. 'Sorry Ty, maar dit moest gewoon,' zegt Celene. Joel tilt Tyler op en duwt hem in de auto. Jace gaat ook mee. 'Wacht!' roep ik hard, maar niemand hoort me. Nu zijn ze allemaal weg, en ben ik hier alleen met een paar gevangenen. 'Blijkbaar moet ik hier alleen blijven,' mompel ik. Ik pak mijn mobiel en sms Tyler, Joel, Rhine en Jace. Ik weet niet hoor, maar volgens mijn laten jullie mij hier alleen achter met de gevangenen en kan ik totaal niet vechten. Ik heb het idee dat jullie de gevangenen zometeen weer kunnen vangen. xxx Clary. Stuur ik. Oke, wat nu? Ik doe de deur dicht en ga rustig zitten. Drie gevangenen zitten samen op een bed, en de rest slaapt nog. Goed, dan komen er vast geen problemen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne.

    Ze glimlachte zwakjes. 'Jij zou sowieso nooit iemand vermoorden. Daar ben je veel te lief voor,' Zei ze. 'Hmm, misschien wel, kijk maar uit als ik echt boos ben.' Grapte ik. Ze knikte op mijn vraag over de nieuwe plek. 'Een geheime plek die jullie nooit zullen vinden Li,' Antwoordde ze. 'Nee, waarschijnlijk niet. Dat we de vorige plek gevonden hadden was puur toeval.' Zei ik met een halve grijns. Harry en ik waren maar gewoon random ergens binnen gevallen in de hoop onze familieleden en/of vriendin tegen te komen. 'Wat zullen we gaan doen? Jij mag kiezen,' Zei ze terwijl ze me los liet en naast me ging zitten. 'Hmm, misschien kunnen we naar het strand of zo?' Stelde ik voor aangezien het mooi weer is.


    How far is far

    Zayn Javvad Malik

    Ik krijg een boel berichtjes binnen; Liam komt niet, Niall en Louis wel en van Harry heb ik nog helemaal niets binnen. Na een tijdje staan Niall en Louis voor de deur. Ik pak Sam en doe open. 'Hey, kom binnen,' zeg ik, en ik loop naar de keuken om wat drinken te maken. Ik stop wat koekjes in een schaaltje. Ik kijk er even naar en doe dan nog wat koekjes in het schaaltje omdat Niall er is en hij veel eet. Ik loop weer naar de woonkamer en zet Sam in zijn stoeltje. Daarna geef ik hem de fles. Eerst wil hij zoals gewoonlijk niet eten. Volgens mij komt het doordat hij de melk niet erg lekker vind, maar dit is het beste dat ik heb. Na een tijdje heeft hij de fles op en ik pak hem op om op de bank te gaan zitten. 'Zo een kleine is best veel werk. Maar het is wel leuk,' vertel ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kendizzzzle schreef:
    Liam James Payne.

    Ze glimlachte zwakjes. 'Jij zou sowieso nooit iemand vermoorden. Daar ben je veel te lief voor,' Zei ze. 'Hmm, misschien wel, kijk maar uit als ik echt boos ben.' Grapte ik. Ze knikte op mijn vraag over de nieuwe plek. 'Een geheime plek die jullie nooit zullen vinden Li,' Antwoordde ze. 'Nee, waarschijnlijk niet. Dat we de vorige plek gevonden hadden was puur toeval.' Zei ik met een halve grijns. Harry en ik waren maar gewoon random ergens binnen gevallen in de hoop onze familieleden en/of vriendin tegen te komen. 'Wat zullen we gaan doen? Jij mag kiezen,' Zei ze terwijl ze me los liet en naast me ging zitten. 'Hmm, misschien kunnen we naar het strand of zo?' Stelde ik voor aangezien het mooi weer is.


    Rhine Jessica Mason

    'Hmm, misschien wel, kijk maar uit als ik echt boos ben,' grapt hij. Ik glimlach. 'Nee, waarschijnlijk niet. Dat we de vorige plek gevonden hadden was puur toeval. Harry en ik waren gewoon random ergens binnen gevallen in de hoop onze familieleden en/of vriendin tegen te komen.' Ik grijns. 'Puur toeval. Of lot.' Sinds het begin van het ontvoeren geloof ik in het lot. Ik weet niet waardoor het komt. Misschien hoop ik wel dat het lot bestaat zodat het zo kan zijn dat ik en Liam voor elkaar bestemd zijn. Waarschijnlijk niet, maar toch. 'Hmm, misschien kunnen we naar het strand of zo?' stelt hij voor. Ik kijk naar buiten, het is mooi weer. Ik knik. 'Dan moeten we wel even langs mijn huis om mijn bikini op te halen,' voeg ik eraan toe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne.

    'Puur toeval. Of lot.' Zei ze. 'Kan ook.' Zei ik. 'Dan moeten we wel even langs mijn huis om mijn bikini op te halen,' Zei ze. 'Is goed.' Zei ik, en ik liep naar boven om mijn zwembroek, en handdoek en spullen te pakken die je meeneemt naar het strand, om het vervolgens allemaal in een random tas te proppen en weer naar beneden te lopen. 'Kom je nog?' Vroeg ik plagerig, en wachtte tot ze kwam, en liep vervolgens richting de auto, en ging er in zitten. 'Wauw eigenlijk ben ik nog nooit bij jou thuis geweest.' Zei ik. 'Dus wijs me de weg maar.' Zei ik met een glimlach.


    How far is far

    Rhine Jessica Mason

    'Is goed,' zegt hij, en hij loopt naar boven om zijn spullen te pakken. 'Kom je nog?' vraagt hij plagerig. 'Ja meneer Payne,' zeg ik plagend terug. Liam loopt naar buiten en gaat in de auto zitten. 'Wauw eigenlijk ben ik nog nooit bij jou thuis geweest. Dus wijs me de weg maar,' zegt hij met een glimlach. Ik glimlach terug en ga ook in de auto zitten. 'Zal ik rijden? Dan hoef ik niet de hele tijd dingen uit te leggen,' stel ik voor. Ik haat het om iemand alles vanalles uit te leggen terwijl ik het veel sneller zelf zou kunnen. Daar word ik erg chagrijnig van, en dat wil je niet. Ik stap de auto uit en loop naar Liam toe. 'Stap maar uit, ik ben de chauffeur,' grap ik.


    Spoiler alert: you will save yourself