• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    Ik hoorde Lysan schreeuwen en ik lach eventjes. Dit was dus het handige aan deze loods, de vele kleine kamertjes. Je gooit gewoon een paar mensen bij elkaar en het is geregeld. Ik loop naar het kamertje van June, besloten dat zij het slachtoffer zou zijn. En het leuke was nog dat haar kleine zusje het perfect kon zien en horen vanaf hier, zonder er ook maar iets aan te kunnen doen.. Met een sadistische grijns loop ik op June af en ik trek haar bij haar nek omhoog. Om haar vervolgens uit de kamer, in het midden van de grote kamer te gooien. 'Tik tok.. Wat valt mij op? Je broer, hij was te laat...' sis ik en ik kraak mijn vingers even.


    El Diablo.

    Lysan Horan

    'Ja, oke. Ik ga hier bijna dood van de pijn. Maakt niet uit hoor. Ik red het wel alleen,' hoor ik hem zeggen als hij even lacht en zijn mond vervormt zich. 'Lieverd waar doet het pijn? Gaat het wel? Ik , jij moet hier weg' ik begin harder op de deur te bonzen. '
    'Laat Jack gaan oke hij heeft pijn of geef een ehbo koffer of iets oke' schreeuw ik hard. Ik hoor voetstappen en ik luister even geconcentreerd.. Ik zie Tyler lopen een kamertje in, daarna komt hij terug met iemand in zijn handen. Geconcentreerd vernauwen mijn ogen en ik zie dat het June is. Ze word op de grond gegooid. 'Tik tok.. Wat valt mij op? Je broer, hij was te laat...' hoor ik en zie zijn vingers knakken. 'Verdomme' mompel ik. HIj ging haar wat aan doen, dit mocht en kon niet gebeuren. 'Heey Tyler laat haar met rust ja!' roep ik hard


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij weigerde praktisch mijn kus, waardoor ik hem even raar aankeek. 'Jace, alsjeblieft. Ik verdien je niet. Ik ben jou het niet waard. Ik heb bijna mijn beste vrienden vermoord. Ik heb het recht niet om te leven." Ik zuchtte diep en keek toe hoe hij op de rand ging staan. Er brokkelde een stuk van de rand af en hoorde vervolgens een klap. Ik liep naar de rand toe en ging maar op de grond liggen op mijn buik, omdat ik toch geen andere keuze had of ik ging vallen en dat wilde ik niet. "Je wilde toch dood? Of heb ik het fout? Dat kwam tenminste bij mij over." Zei ik en rolde met mijn ogen. Ik beet op mijn lip en dacht na hoe ik hem daar uit zou kunnen helpen. Zijn rug moest wel pijn doen. "Je weet dat ik je zo zou kunnen laten liggen, maar dat ga ik je niet aandoen." Zuchtte ik. "Maar ik heb geen idee hoe ik je hier in hemelsnaam uit moet halen." Ik haalde gefrustreerd mijn hand door mijn haren en ik had zo het gevoel dat mensen mij weer gingen haten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    June Felice Horan

    Ik schrik op als ik Tyler hoor binnenkomen. Hij ziet er nogal kwaad uit. Met een sadistische grijns op zijn gezicht loopt hij op mij af en trekt hij mij bij mijn nek omhoog. Ik kijk hem angstig aan. Niet veel later wordt ik weer op de grond gegooid. 'Tik tok.. Wat valt mij op? Je broer, hij was te laat...' sist hij en hij kraakt zijn vingers even. Ik slik even moeizaam. 'Wat heb ik je misdaan?' Vraag ik mompelend aan hem. 'Verdomme' hoor ik Lysan dan mompelen. 'Hé Tyler! Laat haar met rust ja!' roept ze dan hard tegen hem. Inschuld mijn hoofd even. Zo maakt ze er niet beter op. Ik kijk naar alle mogelijke plekken die er zijn om te kunnen ontsnappen. Tot mijn teleurstelling is er geen. 'Wat wil je van me?' vraag ik dan fel aan Tyler.

    - Als je haar nou gaat martelen eerst ^-^ -


    That is a perfect copy of reality.

    Joél Lucas Lockwood

    'Je wilde toch dood? Of heb ik het fout? Dat kwam tenminste bij mij over' zei Jace en ze rolde met haar ogen. Ik zucht even. 'Ja, klopt. Wil ik nog steeds. En nu je me toch niet meer kan tegenhouden, ik hoef alleen maar van deze steen af te rollen' zei ik terug tegen haar. 'Je weet dat ik je zo zou kunnen laten liggen, maar dat ga ik je niet aandoen' zuchtte ze toen. Ik zuchtte toen ook. 'Waarom niet? Iedereen haat me. Jij. Tyler. Alle andere mensen die ik ken' zeg ik dan terug naar boven. 'Maar ik heb geen idee hoe ik je hier in hemelsnaam uit moet halen' riep ze toen gefrustreerd. 'Ik ook niet, maar waag het is om de ambulance en brandweer etc, te bellen. Ik ben net uit het ziekenhuis en hoef er voorlopig niet weer in te belanden' zei ik toen tegen haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'Wat heb ik je misdaan?' Vraagt ze mompelend en ik vernauw mijn ogen. 'Heey Tyler laat haar met rust ja!' hoor ik Lysan schreeuwen en ik vis een pistool uit mijn zak. Ik schiet op de deur waar hun zitten en stop mijn pistool weer weg. Dat houd ze wel even stil, hopelijk. 'Wat wil je van me?' vraagt June fel en ik kniel bij haar neer. 'Wat ik van je wil? Van jou als persoon eigenlijk niks, ik heb gewoon even een boksbal nodig.' grijns ik en sla met mijn vuist onder haar kin. Ik kijk toe hoe ze weer tegen de grond valt en de grijns glijd van mijn gezicht. 'Bedank je broer er maar voor.. Kon hij met zijn botte kop echt niet bedenken dat ik niet ga stoppen tot ik mijn zin heb.' zeg ik. 'En jij was blijkbaar ook niet zo slim om dat te bedenken...' mompel ik..


    El Diablo.

    June Felice Horan

    Tyler schiet op de deur waar hun zitten en stotp zijn pistool weer weg. Ik schrik even en kijk dan Tyler weer aan. Tyler knielt bij me neer wanneer ik mijn vraag stel. Ik kijk hem met angstige ogen aan. 'Wat ik van je wil? Van jou als persoon eigenlijk niks, ik heb gewoon even een boksbal nodig' grijnst hij en dan slaat hij met zijn vuist onder mijn kin. Ik val weer neer op de grond en ik merk dat hij toekijkt. Ik voel een traan langs mijn wang gaan. 'Bedank je broer er maar voor.. Kon hij met zijn botte kop echt niet bedenken dat ik niet ga stoppen tot ik mijn zin heb' zegt hij dan. Ik open mijn ogen weer en ga dan recht overeind zitten. 'En jij was blijkbaar ook niet zo slim om dat te bedenken...' mompelt hij dan. Ik kijk hem kwaad aan. 'Ik zit hier al twee weken en ik heb niemand iets gedaan. Ik heb naar jullie geluisterd en gedaan wat jullie wouden. Dit is wat ik er voor terug krijg? Please, ga Daey mishandelen ofzo, zij heeft toch een van jullie andere gevangenen vermoord?' roep ik kwaad tegen hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'Ik zit hier al twee weken en ik heb niemand iets gedaan. Ik heb naar jullie geluisterd en gedaan wat jullie wouden. Dit is wat ik er voor terug krijg? Please, ga Daey mishandelen ofzo, zij heeft toch een van jullie andere gevangenen vermoord?' roept ze kwaad tegen me en ik voel de woede weer opborrelen. Oké... Of ik ben gewoon heel snel kwaad te krijgen of deze mensen zijn gewoon zo irritant dat je ze gelijk een kogel door hun kop wil jagen. Ik trap haar weer naar achter en hou haar tegen de grond met mijn voet. 'Ja, je luistert o zo goed... Volgens mij was je de vorige keer een van de eersten die ontsnapt was.' sis ik en trap haar tegen haar kaak. Een tevreden grijns siert mijn lippen als er bloed uit haar mond stroomt en ik hoor voetstappen op de gang. 'Bro, ik heb je tassen.' zegt Faysal die binnen komt. Hij kijkt van mij naar June en dan weer terug naar mij. 'Mhm, nieuw project ofzo?' lacht hij en hij loopt langzaam naar binnen..


    El Diablo.

    Daenerys Sansa Malik
    Ik had me wat afzijdig gehouden sinds Lysan weer met Jack was gaan praten. Ondertussen was Tyler ook gekomen. Hij was niet vrolijk. Door iets wat June zei schoten mijn zintuigen aan. "Hey. Hou jij je kop eens mooi dicht. Jij bent hier ongedeerd. Ik kan amper lopen en ben beschoten. Dus ik denk dat je die mishandeling wel kan gebruiken. Aangezien jij de minst gehavende hier bent. Trut." nee, ik was niet verandert. Zeker niet als je me probeerde uit te leveren aan de vijand in een poging je eigen lijden wat uit te stellen. "Daarbij heb ik niets met jou problemen te maken." siste ik voor ik boos wegliep. Ik moest me echt inhouden nu. Ik trok me terug in een donkere hoek achter een paar boten. Daar kon ik uitrazen zonder dat ik iemand pijn zou doen. Ik hoorde Tyler op haar ingaan en was opgelucht dat hij niet achter mij aan kwam. Om mijn woede eruit te laten stompte ik hard de muur. Het deed wat pijn, maar voelde opzich wel goed, dus ik ging ermee door. Sprongen kon ik niet maken, maar wat stoten lieten mijn woede al zakken en me kalm worden.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 22:54 ]


    Bowties were never Cooler

    June Felice Valentino

    'Hey. Hou jij je kop eens mooi dicht. Jij bent hier ongedeerd. Ik kan amper lopen en ben beschoten. Dus ik denk dat je die mishandeling wel kan gebruiken. Aangezien jij de minst gehavende hier bent. Trut' kwam er opeens uit de mond van die bitch. 'Daarbij heb ik niets met jou problemen te maken' siste ze voor ze boos wegliep. Ik rolde met mijn ogen. 'Het maakt me echt niks uit wat er met jou f*cked up lichaam is gebeurd en wat je allemaal wel en niet kan, schat. I don't give a damn fuck about you' roep ik haar achterna. Dan wordt mijn aandacht weer gericht op Tyler. Hij trapt me weer naar achter en hij houdt me tegen de grond met zijn voet. 'Ja, je luistert o zo goed... Volgens mij was je de vorige keer een van de eersten die ontsnapt was' sist hij en hij trapt haar tegen mijn kaak. Een tevreden grijns siert zijn lippen als hij ziet dat bloed uit mijn mond stroomt. Ik veeg het bloed even weg. Dan hoor ik voetstappen op de gang. 'Bro, ik heb je tassen' zegt de onbekende jongen die binnen komt. Hij kijkt van Tyler naar mij en dan weer terug naar Tyler. 'Mhm, nieuw project ofzo?' lacht hij en hij loopt langzaam naar binnen.
    Ik kijk Tyler nog steeds angstig aan. Mijn kaak doet vreselijk pijn en ik ben bang voor wat hij van plan is. Uit wanhoop probeer ik zijn voet weg te halen. Tot mijn verbazing lukt het. Ik druk me weg onder hem en ga snel ergens anders zitten.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    "Hey. Hou jij je kop eens mooi dicht. Jij bent hier ongedeerd. Ik kan amper lopen en ben beschoten. Dus ik denk dat je die mishandeling wel kan gebruiken. Aangezien jij de minst gehavende hier bent. Trut. Daarbij heb ik niets met jou problemen te maken." klonk het van de kant van die Daenerys maar zij boeide me niet echt. 'Het maakt me echt niks uit wat er met jou f*cked up lichaam is gebeurd en wat je allemaal wel en niet kan, schat. I don't give a damn fuck about you' roept June haar achterna voor ze zich weer angstig naar mij keert. Ze haalt mijn voet weg en ze gaat snel ergens anders zitten. Ik grinnik net zoals Faysal en ik kijk hem aan. 'Hmh, je mag meedoen? Is weer iets anders dan drugshandel.' grijns ik en hij grijnst. 'Mhm, I like that idea...' grijnst hij. Hij loopt naar haar toe en tilt haar gemakkelijk op. Hij houd haar vast zodat ze nergens heen kan en ze recht voor me staat. 'Je weet het.. Altijd braaf doen in zijn buurt.' grijnst hij en zijn lippen glijden langs haar nek. Vervolgens duwt hij haar op de grond en ik grijns. 'Je leert snel.' grijns ik naar Faysal en ik kijk naar June. 'Niet?' vraag ik aan June en ik til haar gezicht op door een mes onder haar kin te plaatsen....

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 23:15 ]


    El Diablo.

    June Felice Horan

    Tyler grinnikt net zoals Faysal en ze kijken elkaar aan. 'Hmh, je mag meedoen? Is weer iets anders dan drugshandel.' grijns hij en de jongen die dus blijkbaar Faysal heet grijnst ook. 'Mhm, I like that idea...' grijnst hij. Hij loopt naar me toe en tilt me gemakkelijk op. Hij houd me vast zodat imnergens heen kan en ik recht voor Tyler sta. Ik ril een beetje. 'Je weet het.. Altijd braaf doen in zijn buurt' grijnst hij en zijn lippen glijden langs mijn nek. Ik ril nog meer. Die vieze, gore klootzak. Vervolgens duwt hij mij op de grond en Tyler grijnst. Ik blijf rustig liggen 'Je leert snel' grijnst hij naar Faysal en dan kijkt hij mij aan. 'Niet?' vraag hij aan mij en hij tilt mijn gezicht op door een mes onder mijn kin te plaatsen. Ik knik maar angstig. Wauw, ik wilde echt dat ik wat meer lef had. Ik sluit mijn ogen even. Ik denk na. Als ik Tyler een trap in zijn kruis geef, dan heb ik tijd om weg te komen. Zonder dat ik doorheb wat ik nu eigenlijk doe duw ik mijn knie hard in zijn kruis. Ik zie dat hij neervalt en ren snel weg. Ik sluit me op in een van de kamers in dit huis. Als ik bij een kamer kom die me goed lijkt ga ik snel naar binnen. Ik doe de deur achter me dicht en als ik het licht aan doe zie ik dat ik in een klein kutkamertje ben.


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    Ik zie hoe ze daar eerst wat praten en ze daarna een trap in haar maag krijgt. Er word weer wat gepraat over waarom June. Ineens begint Sansa te roepen in haar richting dat ze het verdiend en gelijk weet ik dat ze geen tweede kans verdiende. Ik zie hoe ze trappem krijgt en vlucht. Daar komt een voor mij onbekende jongen die haar vast houd zodat Tyler haar kan slaan en schoppen. Ik zie over haar gezicht allemaal bloed.. Ik zie hoe Tyler zijn mes pakt en besluit me stil te houden. Ik wou dit niet zien! Ik hoefde dit niet te zien ik ga snel terug naar Jack en knijp mijn oren dicht en verstop mijn gezicht tegen zijn borst en buik aan. Zo nu hoefde ik het niet mee te krijgen.. Ik dacht aan NIall. Hij zou zich echt ellendig voelen nu wij weer mee genomen waren. Ik herinner me nog toen Jack net bij me was. Onze broers vonden het raar maar ze vinden het ook leuk voor ons.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Ze knikt angstig en een tevreden lachje rolt uit mijn mond. Ik kijk even met een grijns naar Faysal die ook weer terug grijnst, maar dan zak ik in elkaar. 'Die slet.' sis ik en krabbel omhoog. Faysal loopt al met grote stappen naar de deur en ik volg hem snel. 'Princess.. Where are you?' grijnst hij en hij kijkt om zich heen en opent ondertussen elke deur. Als ze daar niet zit sluit hij hem weer. Dan komen we bij de kleine kamers aan en hij opent de eerste deur, en we hebben gelijk beet. 'Kijk is aan.' zegt hij en ik grijns gemeen. 'Zullen we haar weer meenemen, kan zusjelief het zien.' grijns ik en hij knikt. Hij tilt haar weer net zo makkelijk op en loopt terug naar de oude kamer. Ik volg hem gewoon weer. Als we er weer zijn heeft hij haar nog niet los gelaten, ik sluit de deur wel achter me met twee sloten. Ik zie dat hij naar de deur* van Lysan's "Kamer" loopt en haar gezicht bij het open deel houd. 'Hey! Kijk je je zusje niet meer aan? Kan wel is de laatste keer zijn, jammer.. Het is een mooi meisje.' lacht hij en zijn lippen belanden net onder haar oor. 'Heel jammer.' sist hij en zijn lippen glijden kort over haar kaaklijn voor hij mij aankijkt. Ik grijns breed en schiet een paar keer in beide benen. 'Die kan nog moeilijk ergens heen...' mompel ik.


    El Diablo.

    jack Matthew Styles

    'Lieverd waar doet het pijn? Gaat het wel? Ik , jij moet hier weg,' Zegt ze. Waarom probeert ze me nou te helpen? 'Laat Jack gaan oke hij heeft pijn, of geef een ehbo koffer of iets oke,' zegt ze. 'Lysan, het heeft geen zin! Het is Tyler, alsof die gast jij iets zou geven. Sansa loopt opeens naar Lysan toe. 'Hey. Hou jij je kop eens mooi dicht. Jij bent hier ongedeerd. Ik kan amper lopen en ben beschoten. Dus ik denk dat je die mishandeling wel kan gebruiken. Aangezien jij de minst gehavende hier bent. Trut,' zegt ze. Meteen voel ik me woedend worden. 'O hou je kop toch, Sansa! Kom op zeg! Lysan doet niets verkeerd!' roep ik naar haar. Ik ga niet lopen, want anders had ik haar al geslagen. Sowieso kan ik nog niet eens fatsoenlijk lopen. Tyler loopt naar binnen en trekt Lysan mee. 'Nee! Lysan!' schreeuw ik, en ik probeer naar de deur te komen. Dat lukt niet echt. Ik schreeuw het uit van de pijn. 'Auw, godverdomme!' scheld ik. Maar ik wil naar Lysan, de rest boeit me niet!


    Spoiler alert: you will save yourself