• Our Tinychat



    Berna - Hybris - 9 november | 17
    Lieke - Lothian - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Versteegh - 29 december | 16
    Aniek - Karev - 24 december | 14
    Melissa - Cicero - 22 januari | 15
    Ness - LilacNiall - 23 september | 14
    Marlijn - Sphinx - 24 december | 14
    Noek - Esmelle - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - TornApart - 21 januari | 13
    Sterre - Loorea - 9 oktober | 16
    Myke - Luftslottet - 25 juli | 16
    Linde - xZiall - 24 februari | 12
    Aline - Gru - 14 maart | 13



    - 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - 'I'M BAAAAAAAAAAAAAAAACK! <3 x Myke' aka Myke.


    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 19:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Op de Belgische Q-Music draaien ze tussen vijf en zes de One Direction Top 10. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb een dag aan mijn profiel gewerkt en nog weet ik niet wat ik er van vind. hmpf.


    Danmarks Dynamite.

    Versteegh schreef:
    (...)

    Ja, maar het raakt me ook dat ik ze überhaupt nooit ga ontmoeten en dat is meer mijn punt.


    Oh, op die manier. Ergens heb ik me daar ook al bij neergelegd. Alhoewel ik soms gewoon voor de spiegel sta en me inbeeld dat ik voor hen sta en gewoon alles zeg wat ik ooit nog tegen hen wil zeggen en dan eindig ik meestal al huilend. Moest ik ooit de kans krijgen ze te ontmoeten, dan weet ik wel dat er op dat moment niet veel meer dan een 'thank you' zal uitkomen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Versteegh schreef:
    Ik heb een dag aan mijn profiel gewerkt en nog weet ik niet wat ik er van vind. hmpf.


    Het is echt prachtig. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cicero schreef:
    (...)

    Oh, op die manier. Ergens heb ik me daar ook al bij neergelegd. Alhoewel ik soms gewoon voor de spiegel sta en me inbeeld dat ik voor hen sta en gewoon alles zeg wat ik ooit nog tegen hen wil zeggen en dan eindig ik meestal al huilend. Moest ik ooit de kans krijgen ze te ontmoeten, dan weet ik wel dat er op dat moment niet veel meer dan een 'thank you' zal uitkomen. :')


    Ik heb me gewoon beseft hoeveel ze voor mij betekenen. En het zou me zoveel doen om ze gewoon twee minuutjes te zien ofzo weetjewel.


    Danmarks Dynamite.

    Cicero schreef:
    (...)

    Het is echt prachtig. c:


    Echt waar? Oké dankjewel. omg.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 14:11 ]


    Danmarks Dynamite.

    Versteegh schreef:
    (...)

    Ik heb me gewoon beseft hoeveel ze voor mij betekenen. En het zou me zoveel doen om ze gewoon twee minuutjes te zien ofzo weetjewel.


    Me too. Ooit gaat het gewoon gebeuren. Desnoods ben ik veertig en moet ik aan hun huis gaan kamperen, maar ooit ga ik ze ontmoeten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cicero schreef:
    (...)

    Me too. Ooit gaat het gewoon gebeuren. Desnoods ben ik veertig en moet ik aan hun huis gaan kamperen, maar ooit ga ik ze ontmoeten.


    Yeah. :c


    Danmarks Dynamite.

    Er word me wel eens verteld: Liam en jij zijn voor elkaar gemaakt. En op de één of andere manier doet dat zoveel pijn. 'Cause f*ck, it's never going to happen.


    Reality's overrated.

    Cicero schreef:
    (...)

    Oh, op die manier. Ergens heb ik me daar ook al bij neergelegd. Alhoewel ik soms gewoon voor de spiegel sta en me inbeeld dat ik voor hen sta en gewoon alles zeg wat ik ooit nog tegen hen wil zeggen en dan eindig ik meestal al huilend. Moest ik ooit de kans krijgen ze te ontmoeten, dan weet ik wel dat er op dat moment niet veel meer dan een 'thank you' zal uitkomen. :')


    Dat heb ik ook gedaan, haha. c: Idk het is best raar maar toch fijn.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hebben jullie misschien een idee?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Fabella schreef:
    Er word me wel eens verteld: Liam en jij zijn voor elkaar gemaakt. En op de één of andere manier doet dat zoveel pijn. 'Cause f*ck, it's never going to happen.


    Jaaa, dat doet pijn. :c


    Danmarks Dynamite.

    Ik hoor net dat de livestream een uur is vervroegd.


    Danmarks Dynamite.

    KLIK THIS LINK


    Danmarks Dynamite.

    Versteegh schreef:
    Ik hoor net dat de livestream een uur is vervroegd.


    Whuut.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.