• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abigail Pierce
    Na een tijdje wakker gelegen te hebben begon er toch een slaperig gevoel te ontstaan in mijn lichaam dat bruut werd verstoord door een deur die open ging en mijn naam klonk door de kamer. Nee he. Nog voor ik kon antwoorden hoorde ik een slaperige stem boven me haar eigenlijk een beetje de kamer uitsturen en even laten viel de deur weer in het slot . God wat waren wij gemeen... Arm kind, en arme wij, want vanavond en anders morgen stonden wij op het menu van Sharp...
    In de kamer hiernaast hoor ik even later een deur dicht vallen en ik kan het niet laten om even te grinniken. Weer een vriendin erbij.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (@Jasmien/KLAINISBACK: Waar is Delilah eigenlijk?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufeyson
    Al snel ging het meisje gelukkig weg en hoorde ik neit veel later de deur van de andere kamer open gaan en weer dicht vallen. Die was dus weg en ging niet naar Sharp. Gelukkig. Al zouden we toch binnekort bij die heks op haar menu staan, maar goed. Ik hoorde Abby zacht grinniken voor ik weer in slaap kon vallen. "Wat zijn wij eigenlijk toch erg." mompelde ik zacht. Niet dat ik het een prbleem vond, al zou ik toch wel binnen een aantal jaren in een gesloten inrichting zitten omdat ik te ver was gegaan, maar goed. Nu was het nog neit zo ver.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Loki zijn opmerking liet me wat meer grinniken waardoor het ook al wat meer op lachen leek en ik keek naar de bodbodem boven mij. "Hiernaast. Je slaapt bij James. Weltruste." praat ik hem na, 'Met andere woorden, oprotten ajuu. Wij moeten ons schamen" lach ik."Morgen is het voorgerecht James, hoofdgerecht Loki, deser Abigail.... Want James zal wel niet vrolijk worden van deze kamerwisseling en ga klikken ofzo? Nu dat meisje je gezien heeft zal je uiteraard tegen James vertellen dat ik met een jongen op mijn kamer slaap. En zelfs verwegistan weet dat jij daarmee bedoeld word"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Laurinda Pearl
    Ik grinnik kort. "Dat schiet niet op he" en ik por hem kort in zijn zij. Nu pas valt me eigenlijk op dat hij zonder shirt rondloopt. "Moet jij geen shirt aantrekken of zo?" Niet dat dit uitzicht me niet beviel, daar niet van. Maar het ongemakkelijke gevoel dat het me bezorgde, dat beviel me wat minder.


    Pete Mikaelson
    Laurinda grinnikt als ik zeg dat ik niks te doen weet en niet creatief ben waarna ze zegt dat dat niet op schiet. Ik knik grinnikend een beetje instemmend.
    Als ze dan een blik op me legt en me vraagt of ik geen shirt aan moet haal ik mijn schouders op.
    "Het is wel koud he?" zeg ik grinnikend "Kan ik geen shirt van jou lenen?" vraag ik haar grappend, het word altijd zo 'schattig' gevonden als een meisje iets van een jongen aan heeft, maar andersom is meteen 'Gay' en raar. De mensheid heeft het moeilijk met keuzes maken.
    "Maar goed, ik neem aan dat de koffers in de kamers gezet zijn dus ik kan wel zoeken naar de mijne?" vragend kijk ik haar aan, vragend of ze mee wil zoeken.


    VitaIncoluma schreef:
    James Yaser
    "Ik eet genoeg... Alleen geen tussendoortjes, alleen bij feestdagen." zei ze glimlachend. Ik knikte opgelucht.
    "Dat zal mij niet overkomen, er aan doodgaan. Ik zal nooit stoppen met eten... Daar is het te lekker..." Ik lachte en Denise ging verder. "Maar als ik een maal iets eet behalve 's ochtends, 's middags of 's avonds dan verga ik van de honger. Dan blijf ik door eten, ik was vroeger zo rond als een tonnetje. IK eet mijn gevoelens, maar ik eet ook als ik me verveel. Dat heb ik me nu afgeleerd. Als ik echt honger heb eet ik hooguit een banaan of zoiets." Ik knikte begrijpelijk en zei: "Dat zou ik eigenlijk ook moeten. Ik heb de hele dag door honger, maar als ik iets een is het meestal een broodje ofzo. Maar fruit is ook gezond en lekker. Daar zal ik aan denken. Ik vraag me af of ze hier wel fruit hebben." zei ik terwijl ik een kopje thee opzette, ik vroeg ook deze keer uit beleefdheid: "Wil je misschien wel een kopje thee?"


    Denise Parks
    James zegt dat hij eigenlijk ook fruit zou moeten eten, dat hij de hele dag honger heeft maar dat als hij iets eet hij een broodje eet. Ik grinnik zacht als hij dan zegt dat fruit lekker en gezond is, dat hij daar aan zal denken. Maar als hij dan vraagt of ze hier fruit hebben draai ik me om-om rond te kijken. Als ik dan in een uithoek een fruitschaal zie staan wijs ik ernaar "Yup, ze hebben fruit" concludeer ik grinnikend. Als James thee opzet vraagt hij me of ik dat misschien wel wil.
    Ik knik met een glimlach "Met melk graag" zeg ik dan grinnikend "Maar dat kan ik er zelf ook wel in doen, en suiker" vervolg ik met een glimlach.


    Het werd weer eens tijd dat ik hier weer actief werd x'D


    Little do you know

    Loki Laufeyson
    Ik grinnikte toen ze me probeerde na te doen, maar haar stem was natuurlijk veels te hoog. Ik luisterde daarna stil naar haar woorden. Ze had gelijk dat we op het menu stonden en James alleen omdat hij zou gaan ratten. "Die raakt alleen zijn hand kwijt. Ons grilt ze levens." mompelde ik zacht. Of we verdwenen de martelkelder in, waar ik me niet eens over zou verbazen als die bitch van een Sharp het had. Ik mocht me misschien niet aan al haar pietluttige regeltjes houden, maar zij behandelde of ik 2 was. Daar kon ik echt niet tegen en ik zou me blijven verzetten. Dat zat zoizo in mijn karakter dat ik me tegen elke vorm van macht verzette, maar omdat ze het me zo opdwong werd het alleen maar erger.


    Bowties were never Cooler

    VitaIncoluma schreef:
    (@Jasmien/KLAINISBACK: Waar is Delilah eigenlijk?)

    In dr kamer, ze zit zacht te zingen terwijl ze leest :p


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Laurinda Pearl
    Pete haalt zijn schouders op en maakt een opmerking over dat het koud is gevolgd met een grappende vraag of hij mijn shirt niet mag lenen. Ik grinnik, "Daar pas jij niet in hoor"
    Ik knik op zijn vraag en sta op waarna ik de kamer uitloop. "Volgens mij hangt er beneden een schema met de kamers erop"

    Abigail Pierce
    Ik knik, wat hij natuurlijk niet ziet want hij zal vast niet door het matras heen kunnen kijken. "Misschien kookt ze ons wel... Worden we Labby soep..." grinnik ik.
    Toch zat het gedoe met dat meisje me niet helemaal lekker, we waren bot geweest, of nouja Loki was bot tegen haar geweest. Maar ik had best kunnen reageren of haar normaal kunnen uitleggen wat er gaande was. Hoe moest ze zich wel niet voelen nu? Net zoals ik me altijd gevoeld heb zeker.
    Ze had immers niks gedaan.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik grinnikte zacht bij haar opmerking en het feit dat ze ons Labby noemde. Eigenlijk best vreemd."Labby?" vroeg ik toch maar in de hoop een verklaring te krijgen. Waarschijnlijk zat ze ook nog wel in over het andere meisje. Ze werd namelijk opeens heel stil. Mij kon het echt niets schelen. James zou zich toch aan haar vastklampen als een uitgemergelde puppy. Daarbij was dit de eerste keer ooit dat ik niet het totale buitenbeentje was en die plek ging ik niet opgeven. Ik wist maar al te goed hoe verschrikkelijk het was het buitenbeentje te zijn, maar het was nu eten of gegeten worden. En nu ik eenmaal in de positie van een roofdier stond liet ik me niet meer opeten als een klein bokje.


    Bowties were never Cooler

    Abigail

    "Ze gaat ons zoiezo opvreten en loki en abby soep klinkt zo stom. Dan kun je der beter een naam aan gooien die wel klinkt." beantwoord ik zijn vraag. Het klonk ofcourse ook vreemd maar hè! Het hele huis dacht ook dat we een stelletje waren waar niks van waar was.
    "we hadden niet zo bot mogen zijn...". Ik bedoelde het meisje ofcourse. Het was gewoon niet eerlijk ons op haar af tereageren...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Anna Sharp
    'Jaaaaaa! Dan versieren we de kerstboom en geven we echt ingepakte cadeautjes en zingen we liedjes en zetten iedereen een kerstmuts op en en en..... KALKOEN ALS DINER!' Gregory was weer vrolijk als altijd. Dat was juist het mooie aan hem. Het ene moment kon hij zo down zijn en het andere moment was hij ontzettend levendig en blij. 'Maar goed, bel jij die broer van jou nou maar,' ging hij toen verder.
    'Kalkoen is met thanksgiving,' ontweek ik zijn laatste opmerking. 'We kunnen we iets anders lekkers eten met kerst.' Ik grinnikte. Ik zou Gregor in de keuken zetten en dan zou ik zelf kunnen genieten. Nee, dat zou gemeen zijn. Er waren vast wel jongeren die het leuk vonden om te koken. En Dede zou komen en het zou gezellig worden. Ja, ik had er zin in, maar eerst thanksgiving over een week. Plotseling realiseerde ik me dat. Het was al over een week!

    Dena Fields
    Hunter begin nog harder in mij te stoten en het was duidelijk dat hij ook nog niet over het akkefietje van net was. Hij plaatste zijn vingers ruw in mijn heupen en duwde mij tegen de muur. Ik hield niet echt van ruwe seks, meer van vurige seks, maar dit was toch wel op z'n plaats nu. Ik voelde hoe ik bijna klaar kwam en ik kreunde voor meer. Doordat Hunter me tegen de muur had gedrukt, kon ik nu bijna niets meer doen. Dat was dat aan hem, maar hij deed hard genoeg zijn best. Ik sloot mijn ogen. Opeens merkte ik dat ik mijn nagels weer in Hunters rug had geprikt en gauw haalde ik ze weg. Het was een gewoonte van mij, maar niet eentje die de meeste jongens lekker vonden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    'Kalkoen is met thanksgiving,' Anna ontweek mijn bevel,'We kunnen we iets anders lekkers eten met kerst.' stelde ze voor.
    Ik dacht na over het menu toen ik me realiseerde dat thnaksgiving ook over een week was.
    "Waarom nodig je je broer niet uit met thanksgiving?" stelde ik voor, Anna keek even op, maar zei niets.
    "Kom op Anna , bel hem nou gewoon, het is de moeite vast waard." moedigde ik haar aan.

    Delilah Gerson
    Mijn boek was bijna uit en ik zuchtte , ik keek naar buiten en merkte dat je via het raam op het dak kon klimmen, handig voor als je ruzie hebt ofzo...
    Ik rilde en pakte nog een vest uit mijn koffer.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    (...)
    In dr kamer, ze zit zacht te zingen terwijl ze leest :p


    (Oké, dat wordt leuk...)

    Lizzy Franklyn
    Toen ik mijn eten op had, vroeg ik me af wat ik zou doen. Ik kon kiezen uit gitaar spelen, dwarsfluit spelen of slapen. Toen hoorde ik een geluid en bleef ik geluidloos en beweegloos zitten. Het klonk als gezang en ik herkende de stem van Delilah. Ik besloot zachtjes mijn gitaar te pakken. Ik luisterde stil welk liedje het was en ik viel halverwege in. Ik zong zachtjes mee. Ik hoopte dat ze het niet erg zou vinden, anders zou ik meteen stoppen. En als ze het wel leuk zou vinden dan hadden we iets wat we samen konden gaan doen in vervolg. Ik voelde Delilah tot nu als enige mijn vriendin en de enige die ik vertrouwde. Ik hoopte dat ik dit gevoel niet bij mezelf zou verpesten.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Denise Parks
    James zegt dat hij eigenlijk ook fruit zou moeten eten, dat hij de hele dag honger heeft maar dat als hij iets eet hij een broodje eet. Ik grinnik zacht als hij dan zegt dat fruit lekker en gezond is, dat hij daar aan zal denken. Maar als hij dan vraagt of ze hier fruit hebben draai ik me om-om rond te kijken. Als ik dan in een uithoek een fruitschaal zie staan wijs ik ernaar "Yup, ze hebben fruit" concludeer ik grinnikend. Als James thee opzet vraagt hij me of ik dat misschien wel wil.
    Ik knik met een glimlach "Met melk graag" zeg ik dan grinnikend "Maar dat kan ik er zelf ook wel in doen, en suiker" vervolg ik met een glimlach.


    James Yaser
    "Met melk graag. Maar dat kan ik er zelf ook wel in doen, en suiker." zei Denise.
    Ik keek haar verbaasd aan en vroeg: "Je bent zeker Engels? Of je bent vreemd." zei ik er lachend achteraan.
    Ik schonk de thee voor haar in in een Minnie Mouse beker en deed er suiker en melk bij. Zelf pakte ik ook een beker en deed de thee erin, ik deed er meestal alleen wat suiker in, maar vandaag had ik daar geen zin in. Misschien kwam het omdat ik al zo veel zoetigheid had gehad. Och ja, wat maakte het ook uit.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Iemand die met Yune wil meeten?)