• Ik lig hier in bed te luieren zegt mama " het heeft gesneeuwd" whuuuut waarom? Ik haat het als ik moet fietsen in de sneeuw.

    Wat vinden jullie van sneeuw

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Facts schreef:
    (...)
    Nja, mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader en z'n rotvriendin houden ook niet van de winter, dus ben ik nog nooit geweest. :/

    Ik heb trouwens ooit een erg interessant artikel over mensen met zomerdepressies (oké, zo erg heb ik het ook weer niet, maar goed) in Quest Psychologie of Psychologie Magazine - ik kan ze niet uit elkaar houden - gelezen. Hoe herkenbaar. :')

    Jammer genoeg heeft het bij ons in Belgisch Limburg nog niet gesneeuwd. Vorig jaar was er ook heel weinig sneeuw, waardoor ik de slee niet kon gebruiken. (no_chears)


    Dat lijkt me aan de ene kant reuze lastig, gescheiden ouders. :3
    Oh, echt? Interessant. Ik heb het ook niet super erg, maar echt hoger dan 20 graden moet het niet worden, want dan blijf ik het liefste binnen, ghehe.
    Niet? Hier heeft het vorig jaar volgens mij wel gesneeuwd. - Voor zover ik dat nog weet, ik ben nogal vergeetachtig. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Facts schreef:
    Echt waar, ik haat de zomer. Ik ben een van de weinigen, maar ik heb dus echt de zogenaamde zomerblues. Ik ben juist erg blij met sneeuw. :'D