• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dank je ;$ Die heb ik inderdaad gemaakt. ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Dank je ;$ Die heb ik inderdaad gemaakt. ;$


    Echt gaaf. Dat liedje is ook leuk. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Jullie praten vooral met z'n 2 echt de hele topics vol, haha. Jullie kijken volgens mij een beetje teveel anime :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Valt wel mee, joh. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Iemand Whisper of the Heart al gezien ? Ik wil hem graag gaan kijken omdat het een Ghibli Movie is.

    Haha voor iedereen een fijne Sinterklaas haha.



    Kawaii ^w^

    Naaaahw kawaii! ^^
    Cardcaptor Sakura is zo cuuuuute. Ken je Tsubasa Chronicles toevallig ook? Die heeft dezelfde hoofdpersonen als Cardcaptor, maar dan een hele andere setting.
    & nee, die heb ik niet gezien...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dit gaat even over Kyoukai want nu snap ik iets niet..

    In begin waren die zomer stukjes met Murai en zo 1 grote droom van Akkey toch..? Ja... Maar wat waren die scenes van in het sneeuw waar Akkey zo dood liep en alles.. Was dat een neppe flashback in die droom of hoe zit dat ? o-o

    Beter nog waarom heeft ze in die winter stukjes de bril op die Akkey haar wilde geven o-o

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 23:48 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Dit gaat even over Kyoukai want nu snap ik iets niet..
    In begin waren die zomer stukjes met Murai en zo 1 grote droom van Akkey toch..? Ja... Maar wat waren die scenes van in het sneeuw waar Akkey zo dood liep en alles.. Was dat een neppe flashback in die droom of hoe zit dat ? o-o


    Ik had begrepen dat er in die droom steeds werd gewisseld tussen zomer en winter, dus dat beiden een droom was. Wat ik me nu wel bedenk, is dat de winter misschien toch een soort van flashback was, die in de droom terugkwam... Maar om het simpel te houden, blijf ik maar bij het eerste, want hoe meer ik erover nadenk, hoe minder ik het snap. ><


    Was het maar vast volgende week... :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dit is even op het stukje in de spoiler die je toevoegde voor ik reactie plaatste. (':

    Wow, wat?! O.O Dat was me serieus helemaal niet opgevallen! Nu snap ik het helemaal niet meer. D:


    Ik denk dat ik de laatste epi morgen maar even gaan rewatchen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik had begrepen dat er in die droom steeds werd gewisseld tussen zomer en winter, dus dat beiden een droom was. Wat ik me nu wel bedenk, is dat de winter misschien toch een soort van flashback was, die in de droom terugkwam... Maar om het simpel te houden, blijf ik maar bij het eerste, want hoe meer ik erover nadenk, hoe minder ik het snap. ><


    Was het maar vast volgende week... :/


    Zoiets zat ik ook al.. Flashback in een droom.. Maar hoe.. Ik bedoel.. Hij liep heel dood rond met Murai.. Waarom? Murai was al dood.. en Akkey hoorde in coma te liggen.. Ofzo I dunno.. Het verward me nu nog meer dat tot mij door dring dat ze de bril of heeft die Akkey voor haar verjaardag wilde geven,,
    Misschien was het een geesten Murai die daar stond? Dat ze daarom hem niet kon stoppen en hij daarom amper tot geen aandacht aan haar stak?
    Ik probeer dingen te bedenken maar ik kom niet echt dichterbij..

    Met die bril viel mij ook niet op tot een vriend het ineens tegen mij zei.. Hem merken details sneller op dan mij..
    Ook dat ik blijkbaar met mijn voeten hetzelfde zit als Murai.. XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Zoiets zat ik ook al.. Flashback in een droom.. Maar hoe.. Ik bedoel.. Hij liep heel dood rond met Murai.. Waarom? Murai was al dood.. en Akkey hoorde in coma te liggen.. Ofzo I dunno.. Het verward me nu nog meer dat tot mij door dring dat ze de bril of heeft die Akkey voor haar verjaardag wilde geven,,
    Misschien was het een geesten Murai die daar stond? Dat ze daarom hem niet kon stoppen en hij daarom amper tot geen aandacht aan haar stak?
    Ik probeer dingen te bedenken maar ik kom niet echt dichterbij..

    Met die bril viel mij ook niet op tot een vriend het ineens tegen mij zei.. Hem merken details sneller op dan mij..
    Ook dat ik blijkbaar met mijn voeten hetzelfde zit als Murai.. XD


    Pfff het wordt wel heel moeilijk nu... Wat jij zegt zou ook wel kunnen, maar stel dat ze daar echt een soort van geest is, is het dan een flashback of gewoon een stuk van zijn droom? Daar kom ik maar niet uit. :/
    Ik zat ook in m'n hoofd met dat de winter het slechte einde en de zomer het goede einde was of zo, maar het einde in de zomer is nou ook niet bepaald goed te noemen. :/ Al kan hij daar wel op de één of andere manier afscheid van haar nemen...

    Heh, met je voeten? (': Wat doet zij (en jij) dan met haar/je voeten? XD
    Ik zie de details vaak pas als ik een episode voor de tweede keer zie, wat ik meestal niet doe, dus ik zie ze bijna nooit. ;p


    Maar ik ga nu slapen. Het is ook veel te laat om zo diep na te denken. (': Welterusten! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Pfff het wordt wel heel moeilijk nu... Wat jij zegt zou ook wel kunnen, maar stel dat ze daar echt een soort van geest is, is het dan een flashback of gewoon een stuk van zijn droom? Daar kom ik maar niet uit. :/
    Ik zat ook in m'n hoofd met dat de winter het slechte einde en de zomer het goede einde was of zo, maar het einde in de zomer is nou ook niet bepaald goed te noemen. :/ Al kan hij daar wel op de één of andere manier afscheid van haar nemen...

    Heh, met je voeten? (': Wat doet zij (en jij) dan met haar/je voeten? XD
    Ik zie de details vaak pas als ik een episode voor de tweede keer zie, wat ik meestal niet doe, dus ik zie ze bijna nooit. ;p


    Maar ik ga nu slapen. Het is ook veel te laat om zo diep na te denken. (': Welterusten! ^^


    I have no fckin idea D: Als het alleen de zomer was ok.. Gewoon een droom.. Maar die winter kan ik totaal niet verklaren..
    Het is winter.. Beide leven nog.. Akkey is zo dood als maar kan maar loopt nog wel rond.. Murai wilt dat hij haar ziet en blablabla.. En ze draagt het zwarte bril..


    Ehm de voeten eens zien of ik een plaatje kan vinden..
    Maar volgens hem zitten wij dus beide met onze voeten naar binnen..
    Kan even niet zo gauw vinden.. Maar als ze zit heeft ze dus dat blijkbaar en ik ook XD
    Maar ze doet dat ook als ze staat.. Dan staat ze met haar knieen tegen elkaar en haar voeten iets naar binnen gedraaid


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    En toen zat topic 3 ook alweer bijna vol. :W


    | Reality is for people that lack imagination |

    Heh, inderdaad. We gaan toch behoorlijk snel. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zijn er eigenlijk nog mensen die de manga van Fairy Tail volgen? Ik heb hem nu al een hele tijd laten liggen en vraag me af of het de moeite waard is om bij te lezen... Iemand enig idee?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)