• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Oeh ok ;D. Ik ga nu ook nog niet verder kijken.. Heb nu niet zo super veel zin ik.. Krijg er pas zin in als het 10 uur is.. XD
    Misschien dat ik zo verder ga met de AMV...
    Volgende AMV word een AMV van Anohana ;D Waar ik spijt van ga krijgen xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Oeh ok ;D. Ik ga nu ook nog niet verder kijken.. Heb nu niet zo super veel zin ik.. Krijg er pas zin in als het 10 uur is.. XD
    Misschien dat ik zo verder ga met de AMV...
    Volgende AMV word een AMV van Anohana ;D Waar ik spijt van ga krijgen xd.


    Anohana! ;O Noooo dat gaat janken worden...
    Maar heb je die van Loveless al af?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Anohana! ;O Noooo dat gaat janken worden...
    Maar heb je die van Loveless al af?

    Neee XD Daarom vind ik het irritant dat ik nu al aldoor ideetjes krijg voor de AMV voor anohana. Het liedje heb ik ook al..
    En het word inderdaad janken daarom ga ik er spijt van krijgen.. Dit liedje..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Neee XD Daarom vind ik het irritant dat ik nu al aldoor ideetjes krijg voor de AMV voor anohana. Het liedje heb ik ook al..
    En het word inderdaad janken daarom ga ik er spijt van krijgen.. Dit liedje..


    Hahaha arme jij. (':
    Wow, dat is best wel een awesome liedje... Ik denk dat ik eens meer van die band op ga zoeken...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai? :O
    Dies geweldig die anime, een hele goede anime die weinig risico neemt en weinig fouten maakt. Blijft echt een geweldige anime vooral voor dat aantal aan episodes :) Vond het echt een hele goede anime. Ik ben trouwens bezig met een lyrics filmpje van ichiban no takaramono en die wordt nog beter dan mijn vorige filmpje. Ik heb de lyrics al helemaal geanimeerd en het is eigenlijk een schoolopdracht, maar ik vind hem erg leuk om te maken xd haha


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hahaha arme jij. (':
    Wow, dat is best wel een awesome liedje... Ik denk dat ik eens meer van die band op ga zoeken...

    Doe dat! Ze maken echt awesome muziek ;d. De meeste zijn ook perfect voor een amv ;o. Tenminste dat is mijn mening.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hey, de leadzanger heet Taka. XD Zeg Taka, moet je ons niet iets vertellen? XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Hey, de leadzanger heet Taka. XD Zeg Taka, moet je ons niet iets vertellen? XD


    Wist je nog niet van mijn leadzangcarriere? Haha, ik heb hele goede platen gemaakt en veel succes geboekt, vooral in Japan zo bekend, maar Taka is ook slechts mijn artiestennaam xd hahaa.

    Oftewel ik kan totaal niet zingen xd
    Zal het ook nooit proberen, dat is beter voor alle partijen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai? :O
    Dies geweldig die anime, een hele goede anime die weinig risico neemt en weinig fouten maakt. Blijft echt een geweldige anime vooral voor dat aantal aan episodes :) Vond het echt een hele goede anime. Ik ben trouwens bezig met een lyrics filmpje van ichiban no takaramono en die wordt nog beter dan mijn vorige filmpje. Ik heb de lyrics al helemaal geanimeerd en het is eigenlijk een schoolopdracht, maar ik vind hem erg leuk om te maken xd haha


    Anohana! ;D Haha je denkt toch niet dat ik die hele naam kan gaan onthouden.. Ano hi.. alleen dat onthoud ik...
    Oeh en van die Lyrics filmpje vertelde je al! Ben echt benieuwd ernaar als die af is ;d. Je laat het hem wel toch zien hea? ;o

    @Parachutes, Wow haha daar stond ik nog niet bij stil haha xd. Taka leg uit!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Anohana! ;D Haha je denkt toch niet dat ik die hele naam kan gaan onthouden.. Ano hi.. alleen dat onthoud ik...
    Oeh en van die Lyrics filmpje vertelde je al! Ben echt benieuwd ernaar als die af is ;d. Je laat het hem wel toch zien hea? ;o

    @Parachutes, Wow haha daar stond ik nog niet bij stil haha xd. Taka leg uit!


    Jaaa, ik ga hem wel online zetten, want ik vind hem echt heel goed gelukt.
    Ik wil eigenlijk ook een keer een echt eigen filmpje/animeclipje maken, maar tja, geen tekenaar en daar kom je echt niet ver mee. Daar is een alternatief voor en dat is modelleren, maar dat kan ik ook totaal niet xd haha, dus ja. Een eigen anime loop ik nog een beetje op stil, maar ik blijf zoeken naar die goede tekenaar en op een dag lukt het. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Je zingt best goed Engels voor een Japanner, Taka. :'D
    Heh, sorry, ik zal ophouden. Maar ik vind het wel heel toevallig dat dit zo uitkomt. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Je zingt best goed Engels voor een Japanner, Taka. :'D
    Heh, sorry, ik zal ophouden. Maar ik vind het wel heel toevallig dat dit zo uitkomt. (':


    Jaaa, uitstraling en talent he :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Cardcaptor sakura blijft een goede anime heb hem laatste gedownload :Y)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 21:19 ]


    Kawaii ^w^

    Midori schreef:
    Cardcaptor sakura blijft een goede anime heb hem laatste gedownload :Y)


    Oh ja, klopt, die blijft geweldig! ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Render render render. Zo leuk mt FCP kon ik niet zien hoelang het renderen duurde xd... Ik wel zien wanneer hij klaar is.. Kreeg gelijk het filmpje in mijn face geduwd..... Youtube is wel echt traag met dingen erop zetten zeg D: Damn..
    Maar hier is hij ;D
    Zeg wel even alvast dat het spoilers bevat... Ik heb episode; 1, 4, 6, 11 en 12 gebruikt.
    = Ben te lui om hem fanciër te maken met AE... Vind hem zo goed ;D.
    & ja ik heb de preview video verwijderd (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you