• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    @Taka hahaha, oké ik geloof je wel. (': Maar voor nu ga ik 'm toch even laten liggen, misschien dat ik er later nog eens mee verder ga. Ik wil hem toch wel ooit een keer gezien hebben, puur omdat het één van de bekendste anime's ooit is. En omdat ik nieuwsgierig ben. ^^

    @Shion Jah, ik vond het echt een heel erg awesome stukje. ;D & wow dan heb je toch al best veel gekeken... Ik ga nu tussendoor Diabolik Lovers kijken en dan heel misschien nog een stukje 07 Ghost, of slapen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Pssst, waar heb je Diabolik Lovers gekeken? Watchanimeon en animefreak heben 'm nog niet...

    Laat maar, ik heb 'm al gevonden. (':

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 22:57 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    @Taka hahaha, oké ik geloof je wel. (': Maar voor nu ga ik 'm toch even laten liggen, misschien dat ik er later nog eens mee verder ga. Ik wil hem toch wel ooit een keer gezien hebben, puur omdat het één van de bekendste anime's ooit is. En omdat ik nieuwsgierig ben. ^^

    @Shion Jah, ik vond het echt een heel erg awesome stukje. ;D & wow dan heb je toch al best veel gekeken... Ik ga nu tussendoor Diabolik Lovers kijken en dan heel misschien nog een stukje 07 Ghost, of slapen. (':


    Laat ik het anders zo zeggen als je fairy Tail al goed vond dan ga je Naruto echt geweldig vinden, neem dat van mij aan. Dat geef ik je op een briefje.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    @Parachutes, Ik kan veel kijken als ik wil xd. Ik sluit mij dan gewoon af en zit in mijn 'anime hoekje'.. Tenminste dat heb ik al paar keer naar mijn hoofd gekregen toen ik ze gewoon heel lang negeerde xd.
    Oh en voor de volgende keer.. Meestal kijk ik op anime-exceed, maar die heeft lang niet alle kwam ik achter.. Zoals Tokyo Ravens.. Die kijk ik op gogoanime. Daar heb ik ook Diabolik Lovers gekeken. Meestal is die site wel sneller met episodes/ova's/specials


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Animehere schijnt ook een goede site te zijn voor anime.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ...
    Damnit Diabolik Lovers D:
    Daaaamn ze hadden alle episodes zo goed moeten maken. D:

    Maar Yui mag niet dood D: Ze moet gewoon wakker worden en dingetje moet weg uit haar en dan moet ze eindigen met Ayato. D:
    Had serieus niet verwacht dat ze zichzelf dood zou steken... Maar volgens mij gaat ze er niet zoveel aan hebben en helpt ze dingetje hier juist mee...

    Subaru was ook wel even badass met z'n jumpactie. (': Dus ik dacht van hah, eindelijk iemand die er de actie in brengt! Maar toen kwam Ayato met z'n zwaard de actie d'r al helemaal inbrengen. D:
    Fuck, ik wil echt de volgende epi zien...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Taka, die ken ik niet ;o. Ken wel Mangahere haha xd.

    @Parachutes, Helemaal mee eens! En het word eng dat we het vaak met elkaar eens zijn over dingen..

    Maar inderdaad, haar zelf neersteken was niet haar beste idee.. Het leek opzich een goed idee volgens haar.. Waarschijnlijk denkt ze daar nu ook anders over als ze hoort dat ze haar juist hielp xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    @Taka, die ken ik niet ;o. Ken wel Mangahere haha xd.

    @Parachutes, Helemaal mee eens! En het word eng dat we het vaak met elkaar eens zijn over dingen..
    Maar inderdaad, haar zelf neersteken was niet haar beste idee.. Het leek opzich een goed idee volgens haar.. Waarschijnlijk denkt ze daar nu ook anders over als ze hoort dat ze haar juist hielp xd


    Haha ja, een beetje wel ja. (':
    En inderdaad ja, ze vond het zelf waarschijnlijk wel een goed idee. (': Meh ik vond Ayato zo schattig weer, ze moeten wel echt samen komen en geen Amnesia achtig einde doen want dan krijgen ze ruzie met me...


    En ik net weer een episode van 07 Ghost kijken en daarna wilde ik gaan slapen... Maar het is nu weer zo spannend dat ik de volgende ook weer moet kijken. ;x
    Ben benieuwd hoe laat het gaat worden vannacht...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Haha ja, een beetje wel ja. (':
    En inderdaad ja, ze vond het zelf waarschijnlijk wel een goed idee. (': Meh ik vond Ayato zo schattig weer, ze moeten wel echt samen komen en geen Amnesia achtig einde doen want dan krijgen ze ruzie met me...


    En ik net weer een episode van 07 Ghost kijken en daarna wilde ik gaan slapen... Maar het is nu weer zo spannend dat ik de volgende ook weer moet kijken. ;x
    Ben benieuwd hoe laat het gaat worden vannacht...


    Samen ruzie hebben dan?
    Vond et einde van Amnesia echt gemeen..
    Maar daar waren ze ook al zo van dat aan het einde pas spannend werd o-o...

    Ghehe veel plezier met kijken! Ik ga nu wel slapen ;d Had gisteren weinig geslapen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Samen ruzie hebben dan?
    Vond et einde van Amnesia echt gemeen..
    Maar daar waren ze ook al zo van dat aan het einde pas spannend werd o-o...

    Ghehe veel plezier met kijken! Ik ga nu wel slapen ;d Had gisteren weinig geslapen (:


    Jah, inderdaad. D: Met Amnesia was dat laatste stuk met Ukyo (schrijf ik dat goed?) veel spannender en beter dan de rest van de anime... Al vond ik Shin ook wel leuk. En die met het geel/oranje haar ook, totdat hij haar op ging sluiten...

    Dankjewel. :Y) En jij welterusten. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben in een yaoi/shounen-ai lees bui. Damnit. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    @Parachutes, Helemaal mee eens! Ik was eerst voor die blonde en toen gebeurde dat en was ik gelijk van; Ok.. Weet je wat.. We doen hem niet.. Daarna was het vrijwel gelijk Ukyo doen hij in beeld kwam xd.
    Die slimme groene dude vond ik ook nog wel schattig ;d. De blauw vond ik raar.. Met zijn enge fanclubje.

    @Yayde, maak niet uit, die bui heb ik ook zo vaak ;d -waar onder gisteren-. Ik vind die dingen zo schattig ;D. De verhalen zijn meestal ook goed ;d. Het verloopt wel snel, maar als je niet snel leest valt het ook weer mee ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yayde schreef:
    Ik ben in een yaoi/shounen-ai lees bui. Damnit. :'D


    Haha, dat klinkt herkenbaar. (': Heb je No. 6 al gezien? =D
    Oh en nu besef ik ineens dat ik het tweede seizoen van Sekaiichi Hatsukoi nog niet heb gezien. Waarom ben ik dat vergeten? D:
    Maar ja, first things first, ik moet 07 Ghost ook nog afkijken, want ik heb vannacht niet álles afgekeken. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Haha, dat klinkt herkenbaar. (': Heb je No. 6 al gezien? =D
    Oh en nu besef ik ineens dat ik het tweede seizoen van Sekaiichi Hatsukoi nog niet heb gezien. Waarom ben ik dat vergeten? D:
    Maar ja, first things first, ik moet 07 Ghost ook nog afkijken, want ik heb vannacht niet álles afgekeken. (':


    Kijk alles ;D Het moet het moet het moet ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Kijk alles ;D Het moet het moet het moet ;D


    Ik weeeeeeeet het. Maar nu moet ik sinterklaasgedichten maken. :'D
    Daarna ga ik de rest kijken. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)