• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Precies o-O Hoe werkt dat o-o...
    Log Horizon heeft gelukkig niet van zulke momenten.. Al kan het geen kwaad om die af en toe wel te hebben.. Enige reden waarom ik niet stop is omdat ik al zo ver ben...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    I knew it! Ook Phi Brain was een feelings episode met een fckin kut eind o-o
    Maar dit keer heeft het geen overvrolijke ending song..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet dat hier niet de grootste fans zitten van de serie, maar dit moeten sommigen gewoon even zien :O
    Echt ongelofelijk, ik zet het alleen wel ff in een spoiler, want het spoilert nogal erg over de serie, maar voor diegene wie de serie nog niet hebben gezien en die hem ook niet gaan zien, kijk toch even :O Dan snap je een beetje van de genialiteit van Kishimoto de schrijver van Naruto.




    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ehm ik kijk hem dan maar voor de zekerheid niet ;d.

    & damn Diabolik Lovers word nu gewoon echt spannend o-o.. En er is nog maar 1 episode.. Hoe willen ze de rest in 15 minuten proppen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Ehm ik kijk hem dan maar voor de zekerheid niet ;d.

    & damn Diabolik Lovers word nu gewoon echt spannend o-o.. En er is nog maar 1 episode.. Hoe willen ze de rest in 15 minuten proppen..


    Ga je naruto dan nog kijken of ben je bezig met hem te kijken? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Ga je naruto dan nog kijken of ben je bezig met hem te kijken? :P

    Ben nog niet bezig maar was het wel ooit van plan.. Misschien dat ik de 2 filmpjes straks als nog kijk.. Ik spoile mij zelf toch al vaak zat ;d.Kan vast niet erger zijn dan dat je leest dat iemand dood gaat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Ben nog niet bezig maar was het wel ooit van plan.. Misschien dat ik de 2 filmpjes straks als nog kijk.. Ik spoile mij zelf toch al vaak zat ;d.Kan vast niet erger zijn dan dat je leest dat iemand dood gaat.


    Nou.... xd Hahah, berijd je dan maar voor op het ergste, mensen gaan dood in Naruto en dat is op zich geen spoiler, want dat is algemeen bekend alleen op de manier hoe, dat is echt prachtig. Naruto is zo'n serie die noooit van hun leven ooit alle fouten die ze maken goed kunnen maken of in de buurt komt van een redelijk balans tussen fouten en goede punten, maar de dingen die ze goed doen, die doen ze wel echt hartstikke goed alleen moet je daar veel voor opofferen dat geef ik toe. Het is eigenlijk een hele andere manier van anime kijken bij series als Naruto, one piece en bleach, tenminste dat vind ik dan. Maar geloof me Naruto is echt goed en Kishimoto is echt geniaal en dat blijkt in deze twee filmpjes al :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Nou.... xd Hahah, berijd je dan maar voor op het ergste, mensen gaan dood in Naruto en dat is op zich geen spoiler, want dat is algemeen bekend alleen op de manier hoe, dat is echt prachtig. Naruto is zo'n serie die noooit van hun leven ooit alle fouten die ze maken goed kunnen maken of in de buurt komt van een redelijk balans tussen fouten en goede punten, maar de dingen die ze goed doen, die doen ze wel echt hartstikke goed alleen moet je daar veel voor opofferen dat geef ik toe. Het is eigenlijk een hele andere manier van anime kijken bij series als Naruto, one piece en bleach, tenminste dat vind ik dan. Maar geloof me Naruto is echt goed en Kishimoto is echt geniaal en dat blijkt in deze twee filmpjes al :)


    Ik heb veel gezien maar die drie die jij opnoemt heb ik geen van alle gezien ;D
    Vond het er een beetje apart uit zien qua style xd. Maar Naruto ga ik ooit proberen omdat een goeie vriend van mij het aanraadde (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ik heb veel gezien maar die drie die jij opnoemt heb ik geen van alle gezien ;D
    Vond het er een beetje apart uit zien qua style xd. Maar Naruto ga ik ooit proberen omdat een goeie vriend van mij het aanraadde (:


    Haha, ik waarschuw je wel dat hij echt heeeeeeeel langzaam opgang komt. De eerste arc is ook niet de sterkste arc, hoewel op het eind rond aflevering 16 wordt het wel iets beter en dan bij de chunin exams begint het echt beter te worden. Rond aflevering 24 wordt het echt goed. :) Om echt bij de diepere laag te komen dan moet je al echt in shippuuden zijn, want eigenlijk is Naruto vooral gevoelens opbouwen en trouwens vanaf aflevering 135 komen er alleen maar fillers volgens mij xd Ben toen ook gestopt bij seizoen 1, want ik haat echt die fillers van Naruto.

    Maar Naruto is echt een grootheid in zijn soort en die krijgt op mijn MAL ook echt een mooi cijfer als die af is, want deze anime laat me tot op heden nog steeds verrassen en ik blijf het echt goed vinden. Gelukkig dat ik zo objectief hierover blijf he xd hahaha


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Oh ja.. Dat is 1 van de redenen dat ik nog niet begonnen ben. Zo veel episodes..
    Ben nu nog geen fan van lange animes xd. rond de 25 vind ik nu wel even meer dan zat.
    Katekyo Hitman Reborn! wilde ik ook nog eens gaan zien, maar het zijn zo veel episodes.. en ik vind het nu niks om lang over 1 anime te doen... en om nu non stop door te kijken.. Dan weet ik de helft niet meer als ik er mee klaar ben xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Oh ja.. Dat is 1 van de redenen dat ik nog niet begonnen ben. Zo veel episodes..
    Ben nu nog geen fan van lange animes xd. rond de 25 vind ik nu wel even meer dan zat.
    Katekyo Hitman Reborn! wilde ik ook nog eens gaan zien, maar het zijn zo veel episodes.. en ik vind het nu niks om lang over 1 anime te doen... en om nu non stop door te kijken.. Dan weet ik de helft niet meer als ik er mee klaar ben xd.


    Hhahaa dat weet ik, want ik ben ook echt totaal geen fan van veel episodes. Ik vind 25 al vrij veel per seizoen :X
    Hoewel Naruto wel mijn eerste anime was xd haha, maar bij Naruto zal je in het begin wel hebben van, ohh wat slecht, wat voorspelbaar, wat saai, maar uiteindelijk dan krijg je er echt veel voor terug. Als je voorbij aflevering 24 komt dan snap je wat ik bedoel en dan zie je echt al een klein procentje nog geen eens misschien van de potentie die de serie heeft. Want het is echt een hele goede anime, maar alleen op een totaal andere manier als bijvoorbeeld Angel Beats, omdat het zo lang is. Toch raad ik je aan om het toch eens te proberen en Naruto herhaalt dingen zo vaak, dat je je geen zorgen hoeft te maken dat je iets vergeet hoor xd hahaha, dus komt goed ;)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    @Shion Oh damn ik wil kijken. ;o Eerst even douchen, dan ga ik kijken... Was net midden in een episode van 07 Ghost, belt m'n rijinstructeur op dat hij voor de deur stond... Was vergeten dat ik rijles had... ;X En toen kon ik m'n epi niet afkijken. D: En het was net zo awesome want ik was bij dat stuk dat Frau onder water opgesloten zit en Teito ging erheen om hem te redden en ADFJSKDKDKDK HET WAS ZO CUUUUTE. :3 Maar ja, toen moest ik dus rijlessen, damnit. -.-

    @Taka ik kom echt niet door Naruto heen... Zit ergens bij de 20 eps, maar ik vind het niet zo leuk. ;x Ik mag sowieso Sakura absoluut niet, eigenlijk vind ik Naruto zelf ook maar irritant...
    Bleach kijk ik wel, ben al aardig ver, maar ik vind het zoveel van hetzelfde worden. Ze gooien je de hele tijd van gevecht naar gevecht en dat vind ik gewoon saai worden af en toe... De arc met het redden van Rukia vond ik echt heel erg nice en de personages zijn ook awesome, maar daarna kreeg je sowieso de grootste en meest verschrikkelijke filler arc ooit waar ik zowaar doorheen ben gekomen, maar nu heb ik gewoon niet zo'n zin meer om 'm te kijken. :/
    Misschien zijn die hele lange anime's wel niks voor mij. Fairy Tail vond ik wel heel erg leuk, maar die is ook niet zo lang als die drie die jij noemde.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Taka, nu krijg ik nog minder zin om te kijken xd. Fillers, herhaling, een lange duur voordat het echt goed begint xd. Neeeee...

    @Parachutes, Omg dat stukje is zo leuk ;o. Ik ben nu bij 10, en ben toen gekapt en ben toen Diabolik Lovers gaan kijken. + het werd te veel D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    @Shion Oh damn ik wil kijken. ;o Eerst even douchen, dan ga ik kijken... Was net midden in een episode van 07 Ghost, belt m'n rijinstructeur op dat hij voor de deur stond... Was vergeten dat ik rijles had... ;X En toen kon ik m'n epi niet afkijken. D: En het was net zo awesome want ik was bij dat stuk dat Frau onder water opgesloten zit en Teito ging erheen om hem te redden en ADFJSKDKDKDK HET WAS ZO CUUUUTE. :3 Maar ja, toen moest ik dus rijlessen, damnit. -.-

    @Taka ik kom echt niet door Naruto heen... Zit ergens bij de 20 eps, maar ik vind het niet zo leuk. ;x Ik mag sowieso Sakura absoluut niet, eigenlijk vind ik Naruto zelf ook maar irritant...
    Bleach kijk ik wel, ben al aardig ver, maar ik vind het zoveel van hetzelfde worden. Ze gooien je de hele tijd van gevecht naar gevecht en dat vind ik gewoon saai worden af en toe... De arc met het redden van Rukia vond ik echt heel erg nice en de personages zijn ook awesome, maar daarna kreeg je sowieso de grootste en meest verschrikkelijke filler arc ooit waar ik zowaar doorheen ben gekomen, maar nu heb ik gewoon niet zo'n zin meer om 'm te kijken. :/
    Misschien zijn die hele lange anime's wel niks voor mij. Fairy Tail vond ik wel heel erg leuk, maar die is ook niet zo lang als die drie die jij noemde.


    Jaa, maar dan is het nog slecht :P als je voorbij aflevering 24 bent, dan zie je de stijgende lijn, dan wordt ook pas de eerste antagonist geïntroduceerd en dan begin het plot echt in een stroomversnelling te komen. De rest vind ik eigenlijk meer opzet van het verhaal en ze refereren natuurlijk wel heel mooi terug op de eerste arc, maar ik vond het nou ook weer niet de beste arc. Hoewel dat met Zabuza & Haku toch best mooi is gedaan die band of vind jij van niet? Het is echt ongelofelijk veel kijk werk, maar geloof me als je bij Shippuuden bent, dan krijg je er echt zoveel voor terug. Ik heb zelfs in Shippuuden fillers gekeken die nog beter waren dan sommige canonarc's.

    Geloof me nou maar, Naruto is echt een hele goede anime en Kishimoto is echt een genie, maar het duurt echt lang met opbouwen en je begin het pas te zien wanneer Naruto beter wordt, dat er toch echt wat werk achter het verhaal zit. Ik ben nu helemaal bij met Naruto en volg het nog steeds, ik ben zelfs zo ver dat ik de manga van Naruto lees en als ik manga ga lezen dan is er toch wel echt iets loos xd Want ik heb 2 manga's die ik lees en dat is de onvermijdelijke Angel Beats & Naruto, dus dan zou Kishimoto toch wel meer hebben laten zien tot nu toe.

    Ik geef toe, Naruto lijkt in het begin suf en ik heb vaak genoeg met de gedachte gespeeld het te droppen met een 3 of een 4 en daarna nooit meer te kijken, maar nu ik echt door heb gekeken, vind ik dat Naruto seizoen 1 een 6/7 verdient en shippuuden heeft van mij een visuele score van een 9! Dus er zit echt iets goeds in die verhaallijn.

    ps.
    trouwens ik keek niet echt Naruto om Naruto, maar meer vanwege de andere personages op Sakura na natuurlijk. Want ik kan je vertellen dat Saukra door de hele serie door een vreselijk slecht personage blijft, maar ik vind Kakashi een goed personage uit Naruto, Uchiha Itachi, Uchiha Obito, Tobi :O Ohh! Tobi is awesome! xd hhahaa maar mijn punt is dat er zoveel meer is in de serie dan alleen Naruto, hoewel je je nog gaat verbazen hoe redelijk ze Naruto later neerzetten, terwijl het eigenlijk zo slecht begint xd Steeds met dat believe it! Ik kon hem wel wurgen die idioot, hij was echt zo irritant en daar moet je nog bij meedenken dat ik ze in het Engels keek in het begin, tenminste het eerste seizoen, want het tweede seizoen kijk ik in het Japans. xd

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 22:38 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shion schreef:
    @Taka, nu krijg ik nog minder zin om te kijken xd. Fillers, herhaling, een lange duur voordat het echt goed begint xd. Neeeee...

    @Parachutes, Omg dat stukje is zo leuk ;o. Ik ben nu bij 10, en ben toen gekapt en ben toen Diabolik Lovers gaan kijken. + het werd te veel D:



    Haha, ik blijf er wel eerlijk in, hoe ik het heb ervaren, maar mijn mening is ook dat het een echt hele hele heeeeeeeele goede anime is en ik het zelfs een 9 geef en zoals jullie weten, ben ik niet dol op hoge cijfers geven, dus dan geeft dat cijfer toch echt iets aan.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.