• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ziet er goed uit, je gebruikt veel afwisselingen van beelden, waardoor je goed de interesse weet vast te houden.
    Ik heb nog weleens de neiging om wat te langdradig in dat soort dingen te zijn xd haha, maar ik vind hem er echt goed uitzien en leuk gemaakt :)
    En ik heb de mijne ook niet bewerkt met after effects en dat doe ik wel met Ichiban, maar ja, dat moetik van school :P
    Maar ik vind je amv leuk gelukt :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dank je ;d. Als het te langdradig werd begon ik mij er al aan te irriteren.. Zoals in het begin met het jampotje.. Eerst was dat 1 stuk.. Nu heb ik er nog een shotje bij gedaan zodat het niet zo saai en lang werd xd.
    Plus ik hoor dan de maat in mijn hoofd en dan veranderd de beeld niet en dan sta ik daar van; Waarom.. D: en dan verander ik het tot ik er blij mee ben...
    Ben soms nogal perfectionistisch als het om mijn eigen werk gaat...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fckin hell O_O Zit op de helft maar ik wil Kyoukai niet meer verder kijken o-o.. Ik zag het al aankomen, maar toch IK WIL NIET o-o.

    @Parachutes, Stop nu maar gewoon helemaal met Kyoukai.. Het is er niet beter op geworden..

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 21:59 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Shion oeh als ik straks boven ben ga ik even je AMV kijken, ik ben benieuwd! ;D
    En omg wat is er met Kyoukai? ;o Hoezo het is er niet beter op geworden? ;o Oh damn ik ben zo nieuwsgierig nu. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja dat ga ik dus even lekker niet vertellen hea.. Dan kijk je gelijk niet meer...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    D:
    Niet aardig...
    Ok dan maar snel gaan kijken...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Fuck.
    Kyoukai...
    Maar... Ik snap iets even niet...

    Ze heeft hem toch al neergestoken? (en daarmee zichzelf vermoord ipv hem) Maar nu zie je haar op het einde weer vertrekken om hem te zoeken en dat weer te doen. :/ Hoe zit dat nou? Was dat eerste toch helemaal uit zijn droom dan ofzo?

    Maar eerlijk is eerlijk, ik vind het plot nu wel veel beter door dit hele gedoe. Ook al is het niet nice. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Fuck.
    Kyoukai...
    Maar... Ik snap iets even niet...
    Ze heeft hem toch al neergestoken? (en daarmee zichzelf vermoord ipv hem) Maar nu zie je haar op het einde weer vertrekken om hem te zoeken en dat weer te doen. :/ Hoe zit dat nou? Was dat eerste toch helemaal uit zijn droom dan ofzo?

    Maar eerlijk is eerlijk, ik vind het plot nu wel veel beter door dit hele gedoe. Ook al is het niet nice. D:

    Even kijken hoe ik het beste kan uitleggen.
    Ze heeft hem inderdaad neergestoken en zichzelf daarmee vermoord.. Haar bloed zoog die Youmu op of zo..
    Je zag in begin eerst flashbacks en zomer shit en blablabla Dat was allemaal in de droom van Akkey -Ja hij heet Akihito maar Akkey klinkt leuker-
    Daarna kreeg je zo nu en dan van 6 maanden eerder 5 maanden eerder.. En dan praat ze met die zus van Hentai dude -ben zijn naam kwijt-
    Dat speelde dus eigenlijk af in al die vorige episodes, maar die beelden kregen wij toen niet te zien.. Zij is naar die school gegaan met de opdracht van die zus om Akkey te vermoorden, maar zij wilde dat niet.. En ergens tegen het eind kreeg je te horen dat die zus een manier had bedacht om Akkey te redden, maar daartegenover stond dat Murai/Mirai dus dood ging... En voor die optie had ze dus gekozen..

    Nu nappy time ;d. Maar ben het wel mee eens dat de plot nu interessanter is..
    Zolang ze akkey en Hentai dude maar niet vermoorden.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 0:02 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jullie zijn echt erg, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Shion schreef:
    (...)
    Even kijken hoe ik het beste kan uitleggen.
    Ze heeft hem inderdaad neergestoken en zichzelf daarmee vermoord.. Haar bloed zoog die Youmu op of zo..
    Je zag in begin eerst flashbacks en zomer shit en blablabla Dat was allemaal in de droom van Akkey -Ja hij heet Akihito maar Akkey klinkt leuker-
    Daarna kreeg je zo nu en dan van 6 maanden eerder 5 maanden eerder.. En dan praat ze met die zus van Hentai dude -ben zijn naam kwijt-
    Dat speelde dus eigenlijk af in al die vorige episodes, maar die beelden kregen wij toen niet te zien.. Zij is naar die school gegaan met de opdracht van die zus om Akkey te vermoorden, maar zij wilde dat niet.. En ergens tegen het eind kreeg je te horen dat die zus een manier had bedacht om Akkey te redden, maar daartegenover stond dat Murai/Mirai dus dood ging... En voor die optie had ze dus gekozen..

    Nu nappy time ;d. Maar ben het wel mee eens dat de plot nu interessanter is..
    Zolang ze akkey en Hentai dude maar niet vermoorden.


    Maar hoe kan het dan dat ze op het einde van de episode weer rondloopt? :/ Dat stukje snap ik dus niet. Is dat dan gewoon ook een stuk flashback voordat ze die optie ging uitvoeren?

    Jah, Akkey klinkt leuker. ;D
    En ik ben het met je eens. Akkey en Hentai dinges - was het niet Hiromi ofzo? mogen niet dood. Ik mag Mirai eigenlijk niet zo heel erg, maar toch vond ik het wel heel erg zielig in deze episode D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    Render render render. Zo leuk mt FCP kon ik niet zien hoelang het renderen duurde xd... Ik wel zien wanneer hij klaar is.. Kreeg gelijk het filmpje in mijn face geduwd..... Youtube is wel echt traag met dingen erop zetten zeg D: Damn..
    Maar hier is hij ;D
    Zeg wel even alvast dat het spoilers bevat... Ik heb episode; 1, 4, 6, 11 en 12 gebruikt.
    = Ben te lui om hem fanciër te maken met AE... Vind hem zo goed ;D.
    & ja ik heb de preview video verwijderd (:


    Ik vind hem echt awesooooome~! ;D
    Vooral dat je op een gegeven moment de stem van zijn moeder hoort vond ik heel goed. ^^ En die foto's blijven leuk, die je op het begin ergens hebt, die ook al in de preview zaten. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Rivaille schreef:
    Jullie zijn echt erg, haha.


    Noooo, waarom? D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aan het eind aan het eind.. Je bedoelt niet in de preview hea?
    Rond waar bedoel je?
    Oh daar..

    Ik dacht dus dat het die flashback was.. Want dat was al heel de tijd in het winter dat gevecht -toch?-..
    en Beyond The Boundary's is die Youmu wat in Akkey zit..

    Als dat het niet is zit ik nu ook in een mindfck..

    & dankje voor wat je zei over mijn amv ;D


    @Rivaille, waarom zijn wij erg? ;o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Aan het eind aan het eind.. Je bedoelt niet in de preview hea?
    Rond waar bedoel je?
    Oh daar..
    Ik dacht dus dat het die flashback was.. Want dat was al heel de tijd in het winter dat gevecht -toch?-..
    en Beyond The Boundary's is die Youmu wat in Akkey zit..

    Als dat het niet is zit ik nu ook in een mindfck..

    & dankje voor wat je zei over mijn amv ;D


    @Rivaille, waarom zijn wij erg? ;o


    Ja, daar bedoel ik ja. De preview heb ik niet gekeken. (':
    Dan hoop ik dat jij gelijk hebt, anders snap ik er echt niks meer van xd.

    & graag gedaan. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Die AMV over Loveless, heeft shion die gemaakt? ;o
    Hij is damn goed! ROVERY! - in mijn beste engrish ^^


    | Reality is for people that lack imagination |