• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat is Mokona! ;D Mokona is ook awesome, hehe. En yaaaay voor dat je het gaat kijken, Tsubasa is veel te onbekend op Q., terwijl het echt ontzettend awesome is. :3 Vooral de manga, maar de anime is ook geweldig.


    Ik had een heel andere anime voor me.. Nu weet ik niet meer hoe die heet.. Dus ik was even verbaasd voor wat ik voor mij kreeg XD
    Kan je er misschien iets over vertellen? ;d. Kleine spoilers vind ik op zich niet erg. Dat maakt mij just nieuwsgieriger om te kijken ;D
    Daardoor wil ik Death Note nu ook weer verder kijken ;d. Moest diegene diegene die het vertelde wel bijna wurgen om verder te vertellen -.-

    ^^ Over Touiji,je hebt de episode gezien? ;D Yeee. Begin was wel even van O_O...
    Laat ik vanavond alles ook maar eens bijkijken.. Denk telkens dat ik doordeweeks genoeg zie... en toch eindig ik zondag met minstens 5 animes..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ik had een heel andere anime voor me.. Nu weet ik niet meer hoe die heet.. Dus ik was even verbaasd voor wat ik voor mij kreeg XD
    Kan je er misschien iets over vertellen? ;d. Kleine spoilers vind ik op zich niet erg. Dat maakt mij just nieuwsgieriger om te kijken ;D
    Daardoor wil ik Death Note nu ook weer verder kijken ;d. Moest diegene diegene die het vertelde wel bijna wurgen om verder te vertellen -.-

    ^^ Over Touiji,je hebt de episode gezien? ;D Yeee. Begin was wel even van O_O...
    Laat ik vanavond alles ook maar eens bijkijken.. Denk telkens dat ik doordeweeks genoeg zie... en toch eindig ik zondag met minstens 5 animes..


    Haha, welke anime had jij voor je dan? (': Ehm, Tsubasa is best wel moeilijk uit te leggen, maar ik zal het proberen.

    Op het begin, om de boel een beetje te begrijpen, moet je weten dat in de verhalen van Tsubasa meerdere werelden bestaan en dat eigenlijk het belangrijkste wat je moet weten is dat de hoofdpersonen uit verschillende werelden komen en samen tussen die werelden reizen.
    De hoofdpersonen zijn Sakura en Syaoran. (Ik weet trouwens niet of je Cardcaptor Sakura kent? Veel personages die daarin voorkomen - waaronder Sakura en Syaoran - zijn hetzelfde als die in Tsubasa.) Zij komen allebei uit dezelfde wereld. De gebeurtenis die leidt tot de rest van het verhaal is dat Sakura haar herinneringen kwijtraakt en dat die in de vorm van veren als het ware wegvliegen en zich verspreiden over alle werelden. Syaoran wil haar natuurlijk helpen en om daarin te slagen wordt hij door één van de magiërs in zijn wereld naar de Time-Space Witch gestuurd, Yuuko. Zij in staat om wensen te vervullen, maar altijd tegen een prijs. Yuuko zorgt ervoor dat Syaoran tussen werelden kan gaan reizen, op zoek naar de veren, waarmee hij de herinneringen van Sakura terug kan vinden. Maar de prijs die hij moet betalen is dat Sakura hem nooit zal herinneren, hoeveel herinneringen ze ook terugkrijgt.
    Fai en Kurogane, twee van de andere hoofdpersonen, komen tegelijk met Syaoran en Sakura bij Yuuko. De wens van Fai is om nooit meer terug te keren naar de wereld waar hij vandaan komt en de wens van Kurogane is om juist terug te keren naar de wereld waar hij vandaan komt. Omdat Yuuko zegt dat de drie wensen van de jongens eigenlijk in feite hetzelfde zijn, sluiten Fai en Kurogane zich bij Syaoran aan en reizen ze met hem mee.
    Mokona is eigenlijk het middel waarmee ze kunnen reizen, hij (ja, het is een hij XD) heeft zeg maar de kracht om naar andere werelden te gaan.
    Het basis plot is dus dat ze op zoek gaan naar de herinneringen van Sakura en dat is waar de anime zich vooral op focust
    Maar het achterliggende plot, de reden waarom Sakura haar herinneringen kwijt raakte, plus de redenen van Fai en Kurogane, plus de ware identiteit van Syaoran en Sakura, zijn dingen die niet aan bod komen in de anime (alleen wel in de OVA's), maar het belangrijkste van de manga zijn, het plot is daar ook veel ingewikkelder, maar echt geweldig goed. Je krijgt daar vooral te maken met tijd en ruimte dingen, tijd paradoxen, het lot vs. toeval, et cetera.
    Dat is het wel zo'n beetje, en ik heb het nu eigenlijk helemaal zonder spoilers uitgelegd. ;D Maar je moet het echt gaan kijken, want het is fantastisch. ;D
    Ik heb hier wel een spoiler voor je die je misschien wel nieuwsgierig maakt, maar ik ga niet verder vertellen, want dan verpest ik alles. (':
    Maar het is nog best wel een major spoiler, dus mensen die geen spoilers willen - niet doen!
    Er zijn twee Syaoran's. Eén is echt, ander is een fake.


    Oeh, ik krijgt echt zin om 'm te gaan rewatchen, het is ook echt al lang geleden dat ik 'm gezien heb. ^^

    Yes, ik heb Tokyo Ravens al bij gekeken! Ben nu bezig met de rest xd. Coppelion en Yozakura Quartet heb ik ook al bij gekeken. Die laatste is echt zo leuk trouwens. ;o Verwacht je echt niet bij de eerste paar episodes, maar ik ben echt blij dat ik heb doorgezet met kijken. ^^
    En meeeeh, Touji. T^T Ik vind hem echt geweldig nu. En ik snap eigenlijk niet waarom, maar hij is echt geweldig en zo. ;D
    Ja, zondag is voor mij nu ook echt anime kijk dag XD.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh ik was niet verbaasd dat Mokona een dude was.. Dat verwachtte ik ergens al..
    Maar damn die voorwaarden, dat is niet leuk O_O...
    Major spoiler.. Fckin hell... -klikt toch-.. What a fckin surprise.. Dat zag ik serieus al aankomen XD. Waarschijnlijk doordat je zei; Ware identiteit blablabla. Mja s'avonds dus niet kijken want dan snap ik er geen hol van..
    & ik weet niet welke anime ik voor mij had.. Hij staat ook nergens meer in mijn lijstje.. Was een aardig oud anime... Hoofdpersoon is een dude -geloof ik- met donkerblauw/paars haar? Beetje indisch achtig I guess.. rode kleren? Het meisje had een soort non idee.. Blond haar blauwe kleding...

    Coppelion heb ik al wel gekeken ;D.Ben nu alleen voor de helft vergeten wat er gebeurde... Die andere kijk ik niet..
    Diabolik Lovers heb ik ook al gekeken, dat werd vorige week gewoon spannend dus wilde hem graag zien...
    Kyoukai ook gekeken.. -ga je die ook kijken of wacht je tot de volgende komt?-

    Moet leren om een logische volgorde in mijn reacties te maken..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    FCK KYOUKAI O___________________O


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    Oh ik was niet verbaasd dat Mokona een dude was.. Dat verwachtte ik ergens al..
    Maar damn die voorwaarden, dat is niet leuk O_O...
    Major spoiler.. Fckin hell... -klikt toch-.. What a fckin surprise.. Dat zag ik serieus al aankomen XD. Waarschijnlijk doordat je zei; Ware identiteit blablabla. Mja s'avonds dus niet kijken want dan snap ik er geen hol van..
    & ik weet niet welke anime ik voor mij had.. Hij staat ook nergens meer in mijn lijstje.. Was een aardig oud anime... Hoofdpersoon is een dude -geloof ik- met donkerblauw/paars haar? Beetje indisch achtig I guess.. rode kleren? Het meisje had een soort non idee.. Blond haar blauwe kleding...

    Coppelion heb ik al wel gekeken ;D.Ben nu alleen voor de helft vergeten wat er gebeurde... Die andere kijk ik niet..
    Diabolik Lovers heb ik ook al gekeken, dat werd vorige week gewoon spannend dus wilde hem graag zien...
    Kyoukai ook gekeken.. -ga je die ook kijken of wacht je tot de volgende komt?-

    Moet leren om een logische volgorde in mijn reacties te maken..


    Haha, op zich valt dat wel mee XD. De twee seizoen anime's zijn niet zo ingewikkeld, alleen de OVA's en de manga. (':
    Ik heb echt geen idee welke anime je nu bedoelt... ;s

    En ja, ik heb Kyoukai net gezien, zie vorige post. XD
    Daaaamn wat een roteinde...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Haha, op zich valt dat wel mee XD. De twee seizoen anime's zijn niet zo ingewikkeld, alleen de OVA's en de manga. (':
    Ik heb echt geen idee welke anime je nu bedoelt... ;s

    En ja, ik heb Kyoukai net gezien, zie vorige post. XD
    Daaaamn wat een roteinde...


    Told ya!
    Maar geef toe.. Youmu Akkey ziet er zo leuk uit ;D. Hij geeft zo'n Luiaard gevoel af qua luiheid uitstraling maar als hij bezig gaat o-o..

    Mja geen OVA kijken en geen Manga lezen... Geen zin in een mindfck xd.

    Misschien kom ik de anime nog wel tegen die ik bedoelde..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    FOUND IT! Hij stond op MAL serieus tussen de recommendations van Tsubasa.. Chrono Crusade
    Geen flauw idee hoe de hell ik dat voor Tsubasa kon zien..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Told ya!
    Maar geef toe.. Youmu Akkey ziet er zo leuk uit ;D. Hij geeft zo'n Luiaard gevoel af qua luiheid uitstraling maar als hij bezig gaat o-o..

    Mja geen OVA kijken en geen Manga lezen... Geen zin in een mindfck xd.

    Misschien kom ik de anime nog wel tegen die ik bedoelde..


    Jah, dat vind ik ook, ja. ;o Maar ik ben wel echt bang voor wat er in de volgende epi gaat gebeuren.
    Ze moet 'm niet gaan vermoorden... Maar denk ook niet dat ze dat gaat doen, want dan zou het verhaal echt kut worden xd.


    & ik heb serieus nog nooit van die anime gehoord, die je in je volgende post hebt staan... :/ Ook echt geen idee hoe je daar bij komt. XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    OMG GOLDEN TIME

    OUDE BANRI IS TERUG OMG O__________O


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Jah, dat vind ik ook, ja. ;o Maar ik ben wel echt bang voor wat er in de volgende epi gaat gebeuren.
    Ze moet 'm niet gaan vermoorden... Maar denk ook niet dat ze dat gaat doen, want dan zou het verhaal echt kut worden xd.


    & ik heb serieus nog nooit van die anime gehoord, die je in je volgende post hebt staan... :/ Ook echt geen idee hoe je daar bij komt. XD


    Waarschijnlijk rage quit ik die hele episode als dat gebeurd..
    Ik verwacht eerlijk gezegd dat net voordat die zwaard erin gaat iemand Murai aan de kant mept of zo..



    Ik ook niet XD Maar ik hoorde dat hij goed bleek te zijn.. Ik kapte alleen halverwege in de eerste.. Misschien moet ik mij er eens doorheen zetten.. But not today ;D


    Parachutes schreef:
    OMG GOLDEN TIME
    OUDE BANRI IS TERUG OMG O__________O

    WAT!!! I knew that that was going to happen some time! zeker na vorige week. Damn ik wil kijken O_O

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 17:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat is Mokona! ;D Mokona is ook awesome, hehe. En yaaaay voor dat je het gaat kijken, Tsubasa is veel te onbekend op Q., terwijl het echt ontzettend awesome is. :3 Vooral de manga, maar de anime is ook geweldig.


    Ik heb geprobeerd Tsubasa te kijken, maar na drie episodes gaf ik het op. Om eerlijk te zijn keek ik het omdat ik Fai nice vond (ik ship Kurogane x Fai, want ze zijn zoooo sexy ^^), maar de anime viel me heel erg tegen. Misschien moet ik eens een keer gaan beginnen met de manga. :'D

    Misschien een domme vraag trouwens; maar wanneer gaat Fairy Tail verder met de anime? Is dat al bekend?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nee nee nee Golden Time O_O
    Niet aan het einde doen o-o.. Waar is nieuwe Banri o-o.. Wat gebeurd er met Koko, ze is al depri omdat ze denkt dat je meer om Linda geeft.
    Wat is dit O_O Waar is de volgende episode o-o.. Nee nee nee nee O_O Fcking einde!!!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yayde schreef:
    (...)

    Ik heb geprobeerd Tsubasa te kijken, maar na drie episodes gaf ik het op. Om eerlijk te zijn keek ik het omdat ik Fai nice vond (ik ship Kurogane x Fai, want ze zijn zoooo sexy ^^), maar de anime viel me heel erg tegen. Misschien moet ik eens een keer gaan beginnen met de manga. :'D

    Misschien een domme vraag trouwens; maar wanneer gaat Fairy Tail verder met de anime? Is dat al bekend?


    Eigenlijk zou je eens moeten proberen iets verder te kijken. De eerste keer dat ik het keek, gaf ik ook rond dat aantal episodes op, maar dat komt echt omdat die eerste wereld niet zo leuk is. Geloof me, het wordt echt echt echt veel beter. ;D Ik ship KuroFai ook, hehe. Het is bijna onmogelijk om hen niet te shippen. (': Vooral na een stuk in de OVA's plus manga wat ik niet ga spoilen. ;p

    En ik heb geen idee eigenlijk en om eerlijk te zijn, heb ik de manga van FT ook al een paar weken laten liggen, omdat ik het niet meer zo leuk vind...


    @Shion
    Jah, erg hè? D: Maar toch hoop ik dat hierdoor Linda en Banri samen gaan komen maar damn... arms Koko... En eerlijk gezegd zag ik dit niet zó snel aankomen...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ook niet o-o fck damnit..
    Kuroko no Basket maakte het er niet beter op.. Fcking feelings o-o..
    Is dat een regel voor anime? Als de 1 een feeling episode heeft dat de rest dat ook moet in diezelfde week? Ik durf straks Phi Brain amper te kijken o-O.. Wil niet weten wat die in petto heeft voor mij..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Ik ook niet o-o fck damnit..
    Kuroko no Basket maakte het er niet beter op.. Fcking feelings o-o..
    Is dat een regel voor anime? Als de 1 een feeling episode heeft dat de rest dat ook moet in diezelfde week? Ik durf straks Phi Brain amper te kijken o-O.. Wil niet weten wat die in petto heeft voor mij..


    Ja, dat lijkt echt altijd zo te zijn. D: Ook op van die climax momenten, lijkt iedere anime die te hebben... Of van die grote gevechten zijn ook bijna altijd op dezelfde momenten...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)