• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tokyo Ravens wordt ook steeds beter zeg. ;o Ik vind die echt één van de beste dit seizoen. ;D

    Ik had al een tijdje het gevoel dat er iets meer met Touji was dan op het eerste gezicht lijkt en nu heb ik nog gelijk ook. ;o Ik weet niet waarom, maar hij is wel echt mijn favo personage geworden van Tokyo Ravens. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Taka schreef:
    (...)

    Haha, valt denk ik nog best mee, hoewel ik een paar uur zo'n 3 uurtjes wel aardig geconcentreerd heb gewerkt en vrij effectief ook. Ik weet ook een beetje hoe ik dingen neer wil zetten en vind het leuk ermee te klooien.

    Dit is trouwens Naoi!


    Jij weet wel die gozer die steeds roept van: "I'm god!"

    Hahah ik vind hem wel grappig, maar hem of Kanade.
    miss kan ik hem erin doen om je te laten herinneren wie hij ook waar was. xd

    EDIT

    Yeey! Beelden + audio zijn af, nu in after efffects even wat leuke bewerkingen uitvoeren en dan zal ik hem online zitten.
    ik weet alleen nog niet of ik hem vandaag afkrijg :X Ligt eraan of after effects meewerkt met het filmpje,
    maar ik vind hem er al best vet uitzien :'D



    Oh hij!!! hem ken ik wel ;D Hij is geniaal
    Ook bij dat stukje waarbij iedereen 'dood' ging.. Bij iedereen van; Oh noo blablabla died!! D:
    en bij hem zeiden ze gewoon helemaal niets..


    Mja of je maakt er 2 ;D dat je eentje doet met Kanade en eentje met Naoi ;d.
    Parachutes schreef:
    Tokyo Ravens wordt ook steeds beter zeg. ;o Ik vind die echt één van de beste dit seizoen. ;D
    Ik had al een tijdje het gevoel dat er iets meer met Touji was dan op het eerste gezicht lijkt en nu heb ik nog gelijk ook. ;o Ik weet niet waarom, maar hij is wel echt mijn favo personage geworden van Tokyo Ravens. ^^


    Aah dus er gaat iets gebeuren ;D. Hij wist naar mijn weten veel te veel van dingen af.. -zeg alsjeblieft dat hij geen verrader is of zo D:- Of het moet een verrader wezen die later een verrader verrader is ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Oh hij!!! hem ken ik wel ;D Hij is geniaal



    Mja of je maakt er 2 ;D dat je eentje doet met Kanade en eentje met Naoi ;d.


    Haha, ik heb al een oplossing gevonden waarbij ik meer een einde eraan maak.
    Ik hou het bij de personages Hinata, Yui, Yuri & Iwasawa, maar ik heb er een mooier einde van gemaakt.
    Je zal het wel zien als die zo ver is, ben nu bezig met het echt vele werk xd
    After Effects, hmmm... ik denk niet dat ik dit vandaag nog af ga krijgen :X
    Maar hijs al wel heel awesome :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Haha, ik heb al een oplossing gevonden waarbij ik meer een einde eraan maak.
    Ik hou het bij de personages Hinata, Yui, Yuri & Iwasawa, maar ik heb er een mooier einde van gemaakt.
    Je zal het wel zien als die zo ver is, ben nu bezig met het echt vele werk xd
    After Effects, hmmm... ik denk niet dat ik dit vandaag nog af ga krijgen :X
    Maar hijs al wel heel awesome :D

    Aahh hou op je maak mij nieuwsgierig.. xd.
    Trouwens tips qua beelden overloop hoe je dat het beste kan doen? ;D. Ben namelijk nog niet zeker van hoe ik dat ga/moet doen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Aahh hou op je maak mij nieuwsgierig.. xd.
    Trouwens tips qua beelden overloop hoe je dat het beste kan doen? ;D. Ben namelijk nog niet zeker van hoe ik dat ga/moet doen..


    Meestal probeer ik ze in elkaar over te laten faden. Dat je eerst het ene beeld ziet en dan heel langzaam het andere feeld erin verschijnt, want dat werkt vaak het minst storend vind ik. Maar ligt ook vaak aan het moment, want soms is het mooier als beelden elkaar vervolgens telkens en dan moet het in minder dan een seconde er al een ander beeld staan. Dus ik kijk een beetje meestal naar het moment en probeer daar iets moois van te maken :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shion schreef:
    (...)

    Aah dus er gaat iets gebeuren ;D. Hij wist naar mijn weten veel te veel van dingen af.. -zeg alsjeblieft dat hij geen verrader is of zo D:- Of het moet een verrader wezen die later een verrader verrader is ;d


    Deze epi geeft ook niet alle informatie hoor ;p. Het enige wat ik weet is dat er in ieder geval iets met hem aan de hand is omdat er iets met hem gebeurd is. Ok, dat klinkt wel heel vaag... :/ Maar goed, je moet zelf maar kijken, dat is het beste. ;D

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 20:25 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wieeeeuw, eindelijk alles van deze week bij gekeken. ;D Ik moest serieus van elke anime die ik volg een episode bij kijken, dus ik heb gewoon alles gemist deze week XD.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Taka schreef:
    (...)

    Meestal probeer ik ze in elkaar over te laten faden. Dat je eerst het ene beeld ziet en dan heel langzaam het andere feeld erin verschijnt, want dat werkt vaak het minst storend vind ik. Maar ligt ook vaak aan het moment, want soms is het mooier als beelden elkaar vervolgens telkens en dan moet het in minder dan een seconde er al een ander beeld staan. Dus ik kijk een beetje meestal naar het moment en probeer daar iets moois van te maken :)

    Ahh ok, dankje!


    Parachutes schreef:
    (...)

    Deze epi geeft ook niet alle informatie hoor ;p. Het enige wat ik weet is dat er in ieder geval iets met hem aan de hand is omdat er iets met hem gebeurd is. Ok, dat klinkt wel heel vaag... :/ Maar goed, je moet zelf maar kijken, dat is het beste. ;D

    Daar had ik niet veel aan D:
    Mja, maak niet uit ik ga hem nu kijken ;D.


    De stem van die nieuwe dude die je krijg 'voorgesteld' komt mij bekend voor..

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 20:48 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    After Effects wilt niet meewerken, dus vandaar heb ik hem alvast geüpload :D



    Jaaa, ik weet het zwarte balken xd Ik heb de verkeerde afmetingen gebruiken, maar ik ga miss morgen of zo kijken hoe ik dat kan verhelpen. xd
    Ik kwam er net pas echter.

    Maar wat vinden jullie ervan?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ohh ;O Touji is een halve iets ;o. Ok dat verwachtte ik dan weer niet..



    ^^ Ik zal hem straks kijken als ik al mijn anime heb bijgekeken xd. Zijn er nog maar 3 xd.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 21:02 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Ohh ;O Touji is een halve iets ;o. Ok dat verwachtte ik dan weer niet..



    ^^ Ik zal hem straks kijken als ik al mijn anime heb bijgekeken xd. Zijn er nog maar 3 xd.


    Jah een halve iets ja! D: Maar er was ook iets wat met hem was gebeurt waarvoor de vader van Harutora iets voor hem had gedaan ofzo en waarvan hij nog 'aftereffects' heeft of zoiets. Maar dat zal er wel mee te maken hebben. (':
    Oh god ik ben echt vaag aan het praten vandaag, zeg. xd
    Maar ik vind Touji echt leuk. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Jah een halve iets ja! D: Maar er was ook iets wat met hem was gebeurt waarvoor de vader van Harutora iets voor hem had gedaan ofzo en waarvan hij nog 'aftereffects' heeft of zoiets. Maar dat zal er wel mee te maken hebben. (':
    Oh god ik ben echt vaag aan het praten vandaag, zeg. xd
    Maar ik vind Touji echt leuk. ;D


    Touji is ook leuk! Maar ik denk dat dat die pa gewoon iets heeft gedaan om zijn ogre shit -zijn er meer mensen die het kijken? anders moet ik het in een spoiler proppen geloof ik- Mja waar was ik. Oh ja! Ik denk dat wat hij gedaan is er voor zorgt dat hij zijn ogre gedeelte in bedwang houd.. Waarschijnlijk zijn de aftereffects die hoorns.. ;D
    Oeh net zoals bij Rin in Ao no Exorcist ;D Daar werd hij ook in bedwang gehouden door zijn katana, right?



    ^^ bij nader inzien ga ik die amv niet afkijken D: Muziek en beelden en emoties en shit D: nope nope nope nope nope
    Heb gekeken tot aan dat hij een bal ging vangen XD. Zag er tot daar aan toe goed uit ;d.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 21:31 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Touji is ook leuk! Maar ik denk dat dat die pa gewoon iets heeft gedaan om zijn ogre shit -zijn er meer mensen die het kijken? anders moet ik het in een spoiler proppen geloof ik- Mja waar was ik. Oh ja! Ik denk dat wat hij gedaan is er voor zorgt dat hij zijn ogre gedeelte in bedwang houd.. Waarschijnlijk zijn de aftereffects die hoorns.. ;D
    Oeh net zoals bij Rin in Ao no Exorcist ;D Daar werd hij ook in bedwang gehouden door zijn katana, right?



    ^^ bij nader inzien ga ik die amv niet afkijken D: Muziek en beelden en emoties en shit D: nope nope nope nope nope
    Heb gekeken tot aan dat hij een bal ging vangen XD. Zag er tot daar aan toe goed uit ;d.


    Haha, geen fan van emoties? xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Haha, geen fan van emoties? xd

    Ja wel, alleen geen fan in janken. Dat doe ik al te vaak.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Ja wel, alleen geen fan in janken. Dat doe ik al te vaak.


    Haha, dan is Angel Beats! idd niet de goede anime om naar te kijken.
    Echt... hoe erg die anime met je emoties speelt.
    Ik vind het ook zo prachtig gedaan en vandaar miss wel deze amv :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.