• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Haha, dan is Angel Beats! idd niet de goede anime om naar te kijken.
    Echt... hoe erg die anime met je emoties speelt.
    Ik vind het ook zo prachtig gedaan en vandaar miss wel deze amv :D


    Vooral de laatste paar episodes waren niet leuk XD
    --

    Dat einde van Golden Time o-o... Serieus nooit verwacht dat deze anime zo serieus werd..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Ja wel, alleen geen fan in janken. Dat doe ik al te vaak.


    Oh dat herken ik... Huilen, altijd huilen en ik haat mezelf er vaak om xd.

    & dat wat je over Touji zei klinkt wel logisch ja... Zo ver had ik nog niet gedacht xd.

    & Ik had dat ook echt niet verwacht van Golden Time ;o Op het eerste gezicht leek het een typische shoujo/romance anime, maar het is toch veel meer dan dat.
    Ik vind nog steeds dat Banri en Linda bij elkaar moeten komen. En ik vind oude Banri zo zielig. ;c
    En arme Yana met z'n gedoe met Chinami xd. Maar die komen nog wel samen denk ik.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oh dat herken ik... Huilen, altijd huilen en ik haat mezelf er vaak om xd.

    & dat wat je over Touji zei klinkt wel logisch ja... Zo ver had ik nog niet gedacht xd.

    & Ik had dat ook echt niet verwacht van Golden Time ;o Op het eerste gezicht leek het een typische shoujo/romance anime, maar het is toch veel meer dan dat.
    Ik vind nog steeds dat Banri en Linda bij elkaar moeten komen. En ik vind oude Banri zo zielig. ;c
    En arme Yana met z'n gedoe met Chinami xd. Maar die komen nog wel samen denk ik.


    Helemaal waar ;D Kogo & Banri hoe ze samen zijn het ziet er zo nep uit..
    Ik kreeg wel even een rare schok toen Banri Kogo na deed tegenover Yana XD. Was van O_O Wat.. en toen schoot ik in de lach.
    Maar inderdaad ik vind oude ook Banri zielig D:
    Ben benieuwd of Banri zijn geheugen terug krijg of niet.. Ergens wil ik het wel, maar ergens ook absoluut niet..
    Hoop dat als hij ze terug krijg dat beide Banri's nog bestaan.. Serieus ik kreeg gewoon een soort van angst door mijn heen toen Banri ineens schreeuwde dat hij terug wilde of zo..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Helemaal waar ;D Kogo & Banri hoe ze samen zijn het ziet er zo nep uit..
    Ik kreeg wel even een rare schok toen Banri Kogo na deed tegenover Yana XD. Was van O_O Wat.. en toen schoot ik in de lach.
    Maar inderdaad ik vind oude ook Banri zielig D:
    Ben benieuwd of Banri zijn geheugen terug krijg of niet.. Ergens wil ik het wel, maar ergens ook absoluut niet..
    Hoop dat als hij ze terug krijg dat beide Banri's nog bestaan.. Serieus ik kreeg gewoon een soort van angst door mijn heen toen Banri ineens schreeuwde dat hij terug wilde of zo..


    Ik vind ze ook niet zo leuk samen nee... Vond het op het begin wel grappig hoe ze deden, maar het is inderdaad heel nep ja...
    Ja, ik schoot echt heel erg in de lach bij dat stukje, geweldig. XD
    En dat met hij begon te schreeuwen had ik ook, was echt best wel emotioneel stukje. Ik wil denk ik wel dat hij terugkomt, maar ik heb echt geen idee hoe en of ze dat echt zullen doen in de anime. Ik zou eigenlijk niet weten hoe dit gaat eindigen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik vind ze ook niet zo leuk samen nee... Vond het op het begin wel grappig hoe ze deden, maar het is inderdaad heel nep ja...
    Ja, ik schoot echt heel erg in de lach bij dat stukje, geweldig. XD
    En dat met hij begon te schreeuwen had ik ook, was echt best wel emotioneel stukje. Ik wil denk ik wel dat hij terugkomt, maar ik heb echt geen idee hoe en of ze dat echt zullen doen in de anime. Ik zou eigenlijk niet weten hoe dit gaat eindigen.


    Als ik heel voorspelbaar ga nadenken.. Dan blijft hij gewoon bij Kogo, omdat Linda te koppig is om haar gevoelens te vertellen. Want ik weet 100% zeker dat zij aan het liegen was op dat balkon. Of zij verteld ze wel, maar Banri niet en dat Linda het opgeeft en het beste voor hem wenst met Kogo.
    Damnit wil verder kijken...


    Trouwens ligt het aan mij of gaan bij veel animes op een gegeven moment heel ergens anders of dan dat er in de eerste episode is verteld?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Als ik heel voorspelbaar ga nadenken.. Dan blijft hij gewoon bij Kogo, omdat Linda te koppig is om haar gevoelens te vertellen. Want ik weet 100% zeker dat zij aan het liegen was op dat balkon. Of zij verteld ze wel, maar Banri niet en dat Linda het opgeeft en het beste voor hem wenst met Kogo.
    Damnit wil verder kijken...


    Trouwens ligt het aan mij of gaan bij veel animes op een gegeven moment heel ergens anders of dan dat er in de eerste episode is verteld?


    Ik denk ook dat ze liegt, ja. In die flashback vond ik het toch wel duidelijk dat ze in ieder geval iets voor hem voelt...
    Ik zit vooral met die opening. Alleen Kaga komt daar in voor, dus dan krijg ik het idee dat Banri sowieso met haar gaat eindigen. :/
    Jah ik wil ook verder kijken! Stomme ongoing anime's ><.

    Dat idee heb ik ook wel ja, of er wordt pas een stuk later verteld waar het echt over gaat, is ook bij Yozakura Quartet bijvoorbeeld.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik denk ook dat ze liegt, ja. In die flashback vond ik het toch wel duidelijk dat ze in ieder geval iets voor hem voelt...
    Ik zit vooral met die opening. Alleen Kaga komt daar in voor, dus dan krijg ik het idee dat Banri sowieso met haar gaat eindigen. :/
    Jah ik wil ook verder kijken! Stomme ongoing anime's ><.

    Dat idee heb ik ook wel ja, of er wordt pas een stuk later verteld waar het echt over gaat, is ook bij Yozakura Quartet bijvoorbeeld.



    Ik weet gewoon zeker dat ze liegt D: Niemand kijkt zo eng geschokt als de persoon waar je het over had je per ongeluk heeft afgeluisterd.
    Je bent trouwens niet de enige die zit met de opening.. Ik zit daar ook mee... Je ziet bijna niets van Linda erin, maar Linda is veel leuker en knapper ;$
    Haar haren zijn ook veel mooier getekend naar mijn mening..

    @dat tweede. vooral bij Log Horizon was het.. in begin kreeg je het idee van; Oh hun gaan uitzoeken hoe ze weer naar de echte wereld gaan.. Episode 5 of 6 krijg je te horen dat deze season over gaat dat ze een guild willen neerhalen of zo...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)


    Ik weet gewoon zeker dat ze liegt D: Niemand kijkt zo eng geschokt als de persoon waar je het over had je per ongeluk heeft afgeluisterd.
    Je bent trouwens niet de enige die zit met de opening.. Ik zit daar ook mee... Je ziet bijna niets van Linda erin, maar Linda is veel leuker en knapper ;$
    Haar haren zijn ook veel mooier getekend naar mijn mening..

    @dat tweede. vooral bij Log Horizon was het.. in begin kreeg je het idee van; Oh hun gaan uitzoeken hoe ze weer naar de echte wereld gaan.. Episode 5 of 6 krijg je te horen dat deze season over gaat dat ze een guild willen neerhalen of zo...


    Is log horizon trouwens beter dan sword art online tot dus ver?
    Ik heb het nog niet gezien. Ik wacht tot alle 24 afleveringen er zijn, maar ik ben wel benieuwd.
    Het schijnt veel gelijkenissen te hebben met sword art online (hopelijk de eerste arc).
    Dus vraag me af of die een beetje goed is :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shion schreef:
    (...)


    Ik weet gewoon zeker dat ze liegt D: Niemand kijkt zo eng geschokt als de persoon waar je het over had je per ongeluk heeft afgeluisterd.
    Je bent trouwens niet de enige die zit met de opening.. Ik zit daar ook mee... Je ziet bijna niets van Linda erin, maar Linda is veel leuker en knapper ;$
    Haar haren zijn ook veel mooier getekend naar mijn mening..

    @dat tweede. vooral bij Log Horizon was het.. in begin kreeg je het idee van; Oh hun gaan uitzoeken hoe ze weer naar de echte wereld gaan.. Episode 5 of 6 krijg je te horen dat deze season over gaat dat ze een guild willen neerhalen of zo...


    Jah, ik vind Linda ook veel leuker. D: Vind Kaga maar irritant en ook behoorlijk egoïstisch...

    Ik heb Log Horizon gedropped, omdat ik er te veel keek xd. En vond 'm niet zo heel erg interessant... Maar ik dacht ook dat ze weer terug naar de echte wereld gingen ofzo. D: Misschien dat ik 'm nog eens op ga pikken, maar voorlopig nog niet, want ik kijk er echt te veel xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Taka schreef:
    (...)

    Is log horizon trouwens beter dan sword art online tot dus ver?
    Ik heb het nog niet gezien. Ik wacht tot alle 24 afleveringen er zijn, maar ik ben wel benieuwd.
    Het schijnt veel gelijkenissen te hebben met sword art online (hopelijk de eerste arc).
    Dus vraag me af of die een beetje goed is :)


    Ik heb 'm gedropped, zoals ik in m'n vorige reactie ook al zette. Mja, ik weet niet. Hij ziet er best oké uit, maar ik vond het niet erg geloofwaardig ofzo. Ze maken er helemaal niet zo'n issue van dat ze vast zitten in een game en dat vind ik best wel raar xd. Vond in ieder geval als je de eerste paar episodes vergelijkt met SAO, SAO wel beter.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik heb 'm gedropped, zoals ik in m'n vorige reactie ook al zette. Mja, ik weet niet. Hij ziet er best oké uit, maar ik vond het niet erg geloofwaardig ofzo. Ze maken er helemaal niet zo'n issue van dat ze vast zitten in een game en dat vind ik best wel raar xd. Vond in ieder geval als je de eerste paar episodes vergelijkt met SAO, SAO wel beter.


    Aha, dat hoor ik ook, dat SAO een betere opbouw heeft, maar velen verwachten dat op langer termijn Log Horizon beter en wat serieuzer wordt, dus ik was benieuwd naar jullie mening erover. Want ik ga hem denk ik wel kijken, hoewel dat nog wel even gaat duren. Ik vond het alleen wel erg leuk dat ze het idee hadden van sword art online en had de hoop dat zij het miss konden overtreffen, hoewel de tweede arc overtreffen van SAO niet erg moeilijk is :X maar das mijn mening. Ik ben er in ieder geval wel benieuwd na en ik hoor ook veel mensen dat het nog onduidelijk is waarom ze eigenlijk in die wereld zitten, maar ik denk en daar kan ik ongelijk in hebben, dat de schrijvers dat expres achterhouden en dat later the big reveal van alles komt, maar dat denk ik als buitenstander van die anime xd.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Zelfs de tweede arc was naar mijn mening beter dan Log Horizon..
    Enige overeenkomst wat Log Horizon & SAO heeft naar mijn mening is dat ze vast zitten in een spel.. Verder valt het niet echt te vergelijken..
    SAO is veel serieuzer..

    Het is inderdaad vaag waarom ze daarin zitten... maar echt nieuwsgierig ben ik er niet naar, want daar zijn ze helemaal niet mee bezig, dus je vraagt er dan ook niet naar, bij mij is het meer een achterliggende vraag.. Het is wel een vraag maar niet echt iets waar ik op zit te wachten dat hij eindelijk eens word beantwoord..
    Wauw dat was vaag uitgelegd..

    Energy + half dood zijn is niet leuk.. Mijn vingers zijn druk en blijven wel typen, maar verder voel ik mij duf en absoluut niet druk xd.


    @Parachutes, Kaga is inderdaad egoïstisch.. Ze eist te veel.. Ook met van dat vreemdgaan als je iemand van het ander geslacht op bezoek heb.. Hoe is dat vreemdgaan o-o .. Overly attached girlfriend ofzo.. -en dat heb ik volgens mij verkeerd getypt-

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 17:17 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JUNJOU ROMANTICAAAA

    (sorry moest even. Ik kijk hem nu voor de vierde keer en hij blijft gewoon asdfghjkl) ^^

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 17:25 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    JUNJOU ROMANTICAAAA

    (sorry moest even. Ik kijk hem nu voor de vierde keer en hij blijft gewoon asdfghjkl) ^^


    Voor de vierde keer, wow. (':
    Maar hij was nice, ja. ;D
    Ik ben nu aan 07-Ghost begonnen, iemand die die heeft gezien?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yayde schreef:
    JUNJOU ROMANTICAAAA

    (sorry moest even. Ik kijk hem nu voor de vierde keer en hij blijft gewoon asdfghjkl) ^^


    Waar gaat die over? :P
    Ik ken die nog niet en ben wel nieuwsgierig.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.