• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Voor de vierde keer, wow. (':
    Maar hij was nice, ja. ;D
    Ik ben nu aan 07-Ghost begonnen, iemand die die heeft gezien?


    -steekt vinger op- ik ik ik ik ik ;D Ik vond hem echt leuk ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    -steekt vinger op- ik ik ik ik ik ;D Ik vond hem echt leuk ;d.


    Yaaay. ;D Ik ben nu bij ep 4, en tot nu toe vind ik hem ook wel leuk, maar kan er voor de rest nog niet zoveel over zeggen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Shion ik kijk net naar jouw MAL (om te kijken wat voor cijfer je 07-Ghost heb gegeven XD) en wauw, die ziet er echt awesome uit zeg. ;o Hoe lang heb je dat al? ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Taka schreef:
    (...)

    Waar gaat die over? :P
    Ik ken die nog niet en ben wel nieuwsgierig.


    Watch it and you'll see. ^^
    Een woord: boys love. Het klinkt misschien raar, maar het is hella sexy. Probeer maar eens een episode en je begrijpt waar ik het over heb, hehehe... :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Parachutes schreef:
    (...)

    Yaaay. ;D Ik ben nu bij ep 4, en tot nu toe vind ik hem ook wel leuk, maar kan er voor de rest nog niet zoveel over zeggen. (':

    Wel zeggen wat je er van vond als je hem af heb gekeken ;D
    Parachutes schreef:
    @Shion ik kijk net naar jouw MAL (om te kijken wat voor cijfer je 07-Ghost heb gegeven XD) en wauw, die ziet er echt awesome uit zeg. ;o Hoe lang heb je dat al? ;o

    Dank je! Ehm.. volgens mij een maandje ongeveer of net iets minder ;d. 3 weken? I dunno ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yes, zal ik doen. ;D
    Zeg, komt Teito nog een keer van die kettingen om z'n armen en benen af, of blijft hij die altijd houden? :'D Ik zit nu bij zes en hij heeft ze nog steeds. ><
    En ik vind het raar dat een man Frau heet. En dat een man naar een hondenras heet. :/
    Maar voor de rest vind ik het echt heel leuk. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kent iemand hier toevallig Stein's gate?
    Het schijnt een hele goede anime te zijn die een realistische theorie betreft tijdreizen.
    Een vriend van me heeft het een 10 gegeven, dus ik ben wel benieuwd wat het precies is en of het dat cijfer wel waard is.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Kent iemand hier toevallig Stein's gate?
    Het schijnt een hele goede anime te zijn die een realistische theorie betreft tijdreizen.
    Een vriend van me heeft het een 10 gegeven, dus ik ben wel benieuwd wat het precies is en of het dat cijfer wel waard is.


    Die staat op m'n lijstje! Maar ik heb 'm dus nog niet gezien, dus je hebt helaas niet zoveel aan mij. ><

    Oh, en trouwens, je weet dat het gemiddelde cijfer op MAL een 9,16 is? Ik denk dus dat hij wel de moeite waard is.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 20:56 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Die staat op m'n lijstje! Maar ik heb 'm dus nog niet gezien, dus je hebt helaas niet zoveel aan mij. ><


    Jaaa hij staat ook op mijn lijstje en ik zit te twijfelen of ik die ga kijken naar Shingeki no kyojin of dat ik het bij mijn oude plan houd om Toradora! te kijken.
    Want Stein's gate schijnt erg goed te zijn en ik begin er een beetje wel nieuwsgierig over te worden, dus vroeg me af of iemand er iets over kon vertellen :)
    En vooral of die goed os slecht is en waarom.


    Ohh dat gemiddelde cijfer had ik nog niet gezien, maar ik hou me niet echt erg aan de cijfers van MAL :X
    Want ik zie soms anime's hoog op dat lijstje staan, waarbij ik mijn twijfels hebt xd

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 20:58 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    Yes, zal ik doen. ;D
    Zeg, komt Teito nog een keer van die kettingen om z'n armen en benen af, of blijft hij die altijd houden? :'D Ik zit nu bij zes en hij heeft ze nog steeds. ><
    En ik vind het raar dat een man Frau heet. En dat een man naar een hondenras heet. :/
    Maar voor de rest vind ik het echt heel leuk. ^^

    Ehm.. Volgens mij wel.. Weet alleen niet meer wanneer en waarom.. Moet hem nodig weer opnieuw kijken..
    En over die namen.. Tja.. Ehm.. Heb daar niks over te zeggen haha xd.
    Taka schreef:
    Kent iemand hier toevallig Stein's gate?
    Het schijnt een hele goede anime te zijn die een realistische theorie betreft tijdreizen.
    Een vriend van me heeft het een 10 gegeven, dus ik ben wel benieuwd wat het precies is en of het dat cijfer wel waard is.

    Hij staat op mijn lijstje ;D
    Zag vaak beelden er van verschijnen hij lijkt mij awesome ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Taka schreef:
    (...)

    Jaaa hij staat ook op mijn lijstje en ik zit te twijfelen of ik die ga kijken naar Shingeki no kyojin of dat ik het bij mijn oude plan houd om Toradora! te kijken.
    Want Stein's gate schijnt erg goed te zijn en ik begin er een beetje wel nieuwsgierig over te worden, dus vroeg me af of iemand er iets over kon vertellen :)
    En vooral of die goed os slecht is en waarom.


    Ohh dat gemiddelde cijfer had ik nog niet gezien, maar ik hou me niet echt erg aan de cijfers van MAL :X
    Want ik zie soms anime's hoog op dat lijstje staan, waarbij ik mijn twijfels hebt xd


    Oeh, Toradora! is ook heel erg awesome. ^^ Die heb ik wel gezien en ik kan ik je in ieder geval heel erg aanraden. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oeh, Toradora! is ook heel erg awesome. ^^ Die heb ik wel gezien en ik kan ik je in ieder geval heel erg aanraden. (:


    Jaaa, mensen vergelijken hem de hele tijd met Clannad en daar word ik een beetje moe van xd
    Maar ik wil de anime niet direct helemaal afkraken, dus ga ik er gewoon zonder enige gevoelens erin en wss als het zo goed is als Clannad dan kom ik er gebroken in tranen er weer uit xd hahaha, maar ik ben wel benieuwd of het echt dat niveau haalt, want Clannad was wel echt ontzettend goed. Dus ik moet het nog zien, hoewel ik er niets op tegen heb om nog een anime toe te voegen aan mijn 10'en lijstje. Ik ben er juist naar opzoek xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Jaaa, mensen vergelijken hem de hele tijd met Clannad en daar word ik een beetje moe van xd
    Maar ik wil de anime niet direct helemaal afkraken, dus ga ik er gewoon zonder enige gevoelens erin en wss als het zo goed is als Clannad dan kom ik er gebroken in tranen er weer uit xd hahaha, maar ik ben wel benieuwd of het echt dat niveau haalt, want Clannad was wel echt ontzettend goed. Dus ik moet het nog zien, hoewel ik er niets op tegen heb om nog een anime toe te voegen aan mijn 10'en lijstje. Ik ben er juist naar opzoek xd


    Clannad? Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens, misschien alleen de laatste paar episodes, maar voor de rest echt absoluut niet, hoor. Als ik Toradora! met iets moest vergelijken, dan was het Shakugan no Shana, en dat komt omdat de karaktertrekjes van de hoofdpersonen in die twee anime's exact hetzelfde zijn. Het verhaal lijkt er ook niet op.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oeh, nieuwe episode van Diabolik Lovers gesignaleerd, die ga ik eerst even tussendoor kijken voor ik verder ga met 07-Ghost. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yeeyyy!
    Nu is die gelukt met fullscreen en zonder die vervloekte zwarte balken in youtube :D



    Wat vinden jullie? Toch nog best aardig, hè? :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.