• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Je bent niet de enige, haha.

    Hmm ik heb Tsubasa Chronicles nog niet gezien ;d. Was het wel van plan.
    Wist wel dat hij een awesome persoontje is in K ;d.


    Maar ik wist niet dat Frau Undertaker deed van Kuroshitsuji.. Damn moet het echt nodig weer kijken o-o

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 23:45 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Je bent niet de enige, haha.

    Hmm ik heb Tsubasa Chronicles nog niet gezien ;d. Was het wel van plan.
    Wist wel dat hij een awesome persoontje is in K ;d.


    Maar ik wist niet dat Frau Undertaker deed van Kuroshitsuji.. Damn moet het echt nodig weer kijken o-o


    Doeeeen, het is leuk! ;D
    K en Kuroshitsuji moet ik ook nog steeds kijken... Kuroshitsuji ben ik aan begonnen, maar ik vond de eerste episode zo oninteressant dat ik niet verder keek. >< Maar dat wil ik nog wel doen, want veel mensen vinden 'm leuk...
    K kwam ik de eerste episode niet eens doorheen. XD Maar ja, daarvoor geldt hetzelfde.

    Maar eerst eens 07-Ghost af kijken...
    En ik wil er nog zoveel zien. -.- Danganronpa moet ik ook nog af kijken, net als Devil Realist dingetje, waarvan ik er eigenlijk nog maar drie hoef. ;p
    En dan wil ik Ao no Exorcist nog gaan kijken, want die is gewoon heel bekend en blablabla, veel te veel in ieder geval. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kuroshitsuji was in begin wel even saai..
    Bij Pandora Hearts kwam ik juist weer niet door de eerste 2 episodes heen xd.
    Bij K vond ik het halverwege beetje saai worden want er waren een paar episodes waarbij je zo beetje alleen maar informatie kreeg wat ik toch niet kan en ga onthouden xd.

    Danganronpa is leuk ;D Devil shitje ook ;D en Ao no Exorcist helemaal! Die wil ik nog een keer zien..
    Stiekem heb ik boven aan de muur een lijstje met animes die ik opnieuw wil zien xd en daar staat Ao no Exorcist ook op ;d. Moet hem alleen nog uitbreiden er staan echt nog maar 3 dingen op of zo..
    Nja op de andere lijstjes na dan.. Het is een a3 papier met 4 lijstjes op ofzo en zinlose mini tekeningetjes ;d.

    Mja ik ga slapen ;d. Slaap smakelijk mensjes!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    @Taka ik vind hem echt heel mooi ;o. I cried. T.T Maar eerlijk; jammer van de dubs, maar daar heb ik altijd koppig als ik ben iets tegen.

    @Shion
    Ja, echt hè, zo zat ik dus ook ;o. Ik wil echt verder kijken, nog maar twee eps...
    & Echt waar? :c Ik vind het echt niet leuk,
    dacht dat hij pas aan het einde dood zou gaan ofzo, maar al in ep9, meeeeh. T^T


    Jaaa, maar dat was wel balen. Ik kon geen goed beeld materiaal vinden voor Japanse dubs, dus daarom doe ik het maar in het Engels.
    Anders had ik ze wel in het japans gedaan en leuke Engelse subs bij gemaakt. :) MAar ja, ik vind hem zo ook nog wel best goed gelukt, want op zich ben ik niet zo fel tegen Engelse of japanse dubs. Mij maakt he tniet zoveel uit :P Ik heb de luxe dat ik naar allebei kan luisteren.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shion schreef:
    Kuroshitsuji was in begin wel even saai..
    Bij Pandora Hearts kwam ik juist weer niet door de eerste 2 episodes heen xd.
    Bij K vond ik het halverwege beetje saai worden want er waren een paar episodes waarbij je zo beetje alleen maar informatie kreeg wat ik toch niet kan en ga onthouden xd.

    Danganronpa is leuk ;D Devil shitje ook ;D en Ao no Exorcist helemaal! Die wil ik nog een keer zien..
    Stiekem heb ik boven aan de muur een lijstje met animes die ik opnieuw wil zien xd en daar staat Ao no Exorcist ook op ;d. Moet hem alleen nog uitbreiden er staan echt nog maar 3 dingen op of zo..
    Nja op de andere lijstjes na dan.. Het is een a3 papier met 4 lijstjes op ofzo en zinlose mini tekeningetjes ;d.

    Mja ik ga slapen ;d. Slaap smakelijk mensjes!


    Pandora Hearts had ik dan weer geen moeite mee, maar dat komt denk ik, omdat ik voor de anime de eerste volume van de manga al had gekocht en gelezen. Maar dat is sowieso mijn favoriete manga en één van m'n favoriete anime's. ^^
    Oeh nu ben ik stiekem heel erg benieuwd naar hoe die lijst eruit ziet. ;D Foto? ;D


    @Taka tja ik weet niet, ik kan Engelse dubs op de één of andere manier echt niet aanhoren. xd Op zich zijn ze bij Angel Beats! voor zover ik ze gehoord heb, helemaal niet zo slecht, maar toch wil ik altijd de Japanse dubs horen. (':

    Oh bij Death Note was dat zo erg... Daar stonden de Engelse dubs zeg maar op het eerste tapblad bij Animefreak, dus ik had de hele tijd per ongeluk die dubs en moest ik heel vaak de opening twee keer luisteren (want ja, als je doorspoelt laden ze vaak niet goed meer) xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    @Taka tja ik weet niet, ik kan Engelse dubs op de één of andere manier echt niet aanhoren. xd Op zich zijn ze bij Angel Beats! voor zover ik ze gehoord heb, helemaal niet zo slecht, maar toch wil ik altijd de Japanse dubs horen. (':

    Oh bij Death Note was dat zo erg... Daar stonden de Engelse dubs zeg maar op het eerste tapblad bij Animefreak, dus ik had de hele tijd per ongeluk die dubs en moest ik heel vaak de opening twee keer luisteren (want ja, als je doorspoelt laden ze vaak niet goed meer) xd.


    Heeft denk ik ook met persoonlijke smaak te maken en bij mij maakt het niet heel veel uit, maar ik merk soms dat anderen echt moeite hebben om er naar te luisteren xd vind ik op zich wel grappig. Bij Angel Beats vind ik ze wel erg goed passen, omdat je veel diepe en zachte stemmen hebt op die van Yuri na, die wat krachtiger klinkt. Ik vind dat je aan de stem al veel kunt ontleden van de personages in Angel Beats! en dat vind ik wel weer heel mooi gedaan en sowieso blijft het een geweldige anime de beste samen met Clannad afterstory tot dus ver :) Ik pleit er eigenlijk ook wel voor dat ze ooit Angel Bears: Afterstory gaan maken xd hahaha, zou ik wel geweldig vinden :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Pandora Hearts had ik dan weer geen moeite mee, maar dat komt denk ik, omdat ik voor de anime de eerste volume van de manga al had gekocht en gelezen. Maar dat is sowieso mijn favoriete manga en één van m'n favoriete anime's. ^^
    Oeh nu ben ik stiekem heel erg benieuwd naar hoe die lijst eruit ziet. ;D Foto? ;D


    @Taka tja ik weet niet, ik kan Engelse dubs op de één of andere manier echt niet aanhoren. xd Op zich zijn ze bij Angel Beats! voor zover ik ze gehoord heb, helemaal niet zo slecht, maar toch wil ik altijd de Japanse dubs horen. (':

    Oh bij Death Note was dat zo erg... Daar stonden de Engelse dubs zeg maar op het eerste tapblad bij Animefreak, dus ik had de hele tijd per ongeluk die dubs en moest ik heel vaak de opening twee keer luisteren (want ja, als je doorspoelt laden ze vaak niet goed meer) xd.


    Ehm de foto komt een ander keer.. M'n mobiel doet weer even moeilijk met het opslaan van de foto's...
    Maar hij is echt niet fancy of zo hoor XD Echt een dood simpel dingetje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hebben jullie nog leuke gifs die ik kan gebruiken voor tumblr? c:
    Ik ben nu net m'n derde aan het maken, en die gaat natuurlijk over anime :3
    En dan niet om te posten maar voor mn profiel zelf c:






    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.



    Blijft geweldig xd
    Tobi & Deidara senpai!
    hahaha echt geweldig, blijf dat echt het beste duo ooit vinden xd

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 19:27 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Iemand antwoord op mijn prachtig omcirkelde vraag? Tumblr heeft vooralsnog geen antwoord en ik wil het ook weten. D:
    Oh damn hij is heel klein XD.
    Groter
    Basically vraag ik me dus af uit welke anime dit komt. D:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 20:00 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Iemand antwoord op mijn prachtig omcirkelde vraag? Tumblr heeft vooralsnog geen antwoord en ik wil het ook weten. D:
    Oh damn hij is heel klein XD.
    Groter
    Basically vraag ik me dus af uit welke anime dit komt. D:



    Gebruik jij internet explorer? :O
    Ik had geen idee dat iemand die nog gebruikte.
    Haha sorry, ik overdrijf heel erg. xd Ik heb altijd in de vriendengroep ruzie over welke beter is chrome of firefox, omdat we geen van allen Internet Explorer gebruiken.

    Trouwens firefox heeft een nieuw logo he dees: :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Gebruik jij internet explorer? :O
    Ik had geen idee dat iemand die nog gebruikte.
    Haha sorry, ik overdrijf heel erg. xd Ik heb altijd in de vriendengroep ruzie over welke beter is chrome of firefox, omdat we geen van allen Internet Explorer gebruiken.

    Trouwens firefox heeft een nieuw logo he dees: :P



    Pffs, ik heb nergens last van met Explorer. Hij doet het bij mij beter dan Chrome.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Pffs, ik heb nergens last van met Explorer. Hij doet het bij mij beter dan Chrome.


    Nou, ik heb er vaak wel last van en hijs vaak traag of blijft hangen, ben geen fan van die browser, maar zo heeft denk ik ieder zijn eigen browser waar die zich het meest prettig bij voelt :) Sorry als ik je beledigd heb of zo, maar het viel me gewoon op :X Ik zie niet vaak mensen die met Internet Explorer werken, want meestal is het chrome of firefox.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Nou, ik heb er vaak wel last van en hijs vaak traag of blijft hangen, ben geen fan van die browser, maar zo heeft denk ik ieder zijn eigen browser waar die zich het meest prettig bij voelt :) Sorry als ik je beledigd heb of zo, maar het viel me gewoon op :X Ik zie niet vaak mensen die met Internet Explorer werken, want meestal is het chrome of firefox.


    Ik ben niet beledigd hoor. (':
    Ik vind het gewoon altijd zo'n onzin dat mensen over Explorer zeuren terwijl ze alleen oude versies o.i.d. hebben gebruikt. Op mijn oude laptop gebruikte ik ook Chrome, puur omdat Explorer inderdaad sloom deed enzo, maar sinds ik een nieuwe laptop heb, doet Explorer het prima en zie ik geen reden om Chrome te installeren. ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)