• Mijn vriendinnen en ik willen graag geesten oproepen maar 1 is bang en de ander vind dat mijn vriendin en ik ons aanstellen als we zeggen dat het gevaarlijk is want zij zegt dat ze niet bestaan dus nu zit ik te twijfelen wat zal ik doen?

    Ps ik heb dingen opgezocht en iedereen zegt dat het link en gevaarlijk is.


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    lol, ik vind 't onzin dus wat mij betreft doe je het.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    nerveus schreef:
    Ik geloof niet in geesten, maar toch zou ik ze niet oproepen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik geloof in geesten, zeker wel.
    Maar oproepen zou ik ze niet. Je weet niet wat er kan gebeuren.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Zou ik maar niet doen als ik jou was. Mijn oom heeft op jonge leeftijd dat ook eens gedaan met vrienden in een caravan. Eerst dachten ze dat er niks gebeurde, totdat alle ramen van de caravan kapot sprongen en het donker werd. Really, don't mess with dead people and ghosts.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eh, doe maar niet.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/39119-met-geesten-communiceren.html

    Hier staat nog wat uitleg over wat geesten zijn enzo en waarom je het niet moet doen.

    Maar ikzelf geloof niet in geesten


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Is het gevaarlijk om geesten op te roepen?
    Het is wel degelijk gevaarlijk om geesten op te roepen, omdat je niet weet of je met goede of slechte geesten te maken gaat krijgen. Ook als je niet in geesten geloofd en gaat proberen geesten op te roepen is het gevaarlijk. Je weet niet wat er gaat gebeuren. Als je met een geest contact hebt kan het zijn dat de geest zich voordoet als een dierbare van je die overleden is. De slechte geest kan je gaan achtervolgen en erge rare dingen met je doen zoals ineens zomaar tegen de muur aangooien. Of je kan ineens angstaanvallen krijgen. Het kan ook zover gaan dat je zelfmoord kan plegen.. Het is dus je eigen risico om geesten op te roepen.


    bron: http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/39119-met-geesten-communiceren.html

    Hm, ik zou het maar niet doen als ik jou was


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik geloof niet in geesten, maar ik zou ze voor de zekerheid niet oproepen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -_-

    Doen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hohenheim schreef:
    Er is geen reden om het te doen.
    Als het niet bestaat, waarom probeer je het dan? Die vriendin die jullie aanstellers vindt, gelooft er dus wel in, want anders wil je het niet proberen.
    Mogen ze wel bestaan, dan zou ik het ook maar uit je hoofd laten, zoals hier al is gezegd, want er zijn in het verleden wel echt dingen met mensen gebeurd die geesten opriepen. Waar dat aan ligt en of dat echte geesten waren of neit... dat zullen we niet weten, maar ik neem aan dat je dat niet over jezelf wilt afroepen.

    Ohara schreef:
    Als je twijfelt over zulke dingen, moet je ze niet doen. Geesten oproepen is iets wat je serieus moet nemen en niet zomaar even voor de lol doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eerlijk? Ik vind het flauwekul. Geesten bestaan niet volgens mij, maar als jullie het willen doen why not?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou begot niet weten of geesten bestaan, en ik ga het ook maar eens weten als ik zelf dood ben, maar ik zou het niet doen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Idk, je hoort altijd zoveel verhalen over dingen die verkeerd aflopen hierdoor, maar serieus? Volgens mij roepen zoveel mensen geesten op en toch gebeurd er eigenlijk nooit wat. Ik heb het idee dat het vooral verzinsels zijn, mensen die er echt zo hard in geloven dat het komt door hun onderbewustzijn of weet ik het. Ik geloof er niet meer in, anders hoor je het wel echt.


    Your make-up is terrible

    Don't mess with the dead, dude. Het lijkt wel alsof steeds meer mensen daar een "lolletje aan willen beleven". Wat niet slim is naar mijn mening. Bovendien vind ik dat ze eens met rust gelaten moeten worden.
    Maar als jullie zo koppig willen zijn, be my guest.


    Just try it, nothing will happen. Als je al 'iets ziet gebeuren', zit dat in je hoofd omdat je een cognitief schema hebt opgebouwd over geesten oproepen. Je verwacht dat het glas zal verschuiven, ontploffen, etc dus het zal verschuiven maar alleen in je hoofd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.