• Mijn vriendinnen en ik willen graag geesten oproepen maar 1 is bang en de ander vind dat mijn vriendin en ik ons aanstellen als we zeggen dat het gevaarlijk is want zij zegt dat ze niet bestaan dus nu zit ik te twijfelen wat zal ik doen?

    Ps ik heb dingen opgezocht en iedereen zegt dat het link en gevaarlijk is.


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Ik geloof niet in Geesten. Dus ik kan hier eigenlijk niet over oordelen.. Maar als ze het niet willen, zou ik het niet doen. ;]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Titan schreef:
    Het glas verplaatst vaak omdat iemand het duwt, ook al zal diegene het niet doorhebben. Is ooit eens onderzocht, haha.
    Dat klopt. Maar vaak komt dit door het feit dat je iets graag wilt. Je wilt graag antwoord krijgen op je vraag, dus je lichaam duwt op het glaasjes zonder dat je er bewust van bent.
    Maar alsnog zou ik het nooit doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Persoonlijk denk ik dat dat hele geesten-gedoe een grote onzin is. Wanneer iemand geesten ziet, of contouren van mensen, mist iemand een stofje in zijn/haar hersenen. Geesten bestaan (naar mijn mening) niet. Een menselijk lichaam zijn stofjes die op elkaar reageren, en als je dood bent reageren die stofjes gewoon niet meer. Klaar. Je gaat niet ronddwalen of zo, denk ik. Dus, succes met oproepen maar je zal niks zien.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Doema schreef:
    Persoonlijk denk ik dat dat hele geesten-gedoe een grote onzin is. Wanneer iemand geesten ziet, of contouren van mensen, mist iemand een stofje in zijn/haar hersenen. Geesten bestaan (naar mijn mening) niet. Een menselijk lichaam zijn stofjes die op elkaar reageren, en als je dood bent reageren die stofjes gewoon niet meer. Klaar. Je gaat niet ronddwalen of zo, denk ik. Dus, succes met oproepen maar je zal niks zien.



    Serious, ik heb ooit een hand in het spiegelbeeld van mijn raam gezien zonder dat er iets was.
    Ik geloof niet dat ik het was, want die was totaal blauw, inbegrepen de arm en ik had een bruine pull aan.
    Dus oftewel scheelt er inderdaad iets met mijn hersens, of er was daar echt iets.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    niet doen. de geesten maken je gek. mensen hebben zelfmoord erdoor gepleegd.


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Waarom zo'n grote bump?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 15:13 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    blackfish schreef:
    niet doen. de geesten maken je gek. mensen hebben zelfmoord erdoor gepleegd.
    Jezus, waarom bump je dit? Kijk eens naar de datum. Diegene die dit topic heeft aan gemaakt heeft allang geen advies meer nodig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eén keer in de zoveel tijd verschijnt er hier een topic over geesten oproepen.
    Doe wat je wilt doen en niet kan laten, maar als het verkeerd afloopt is het je eigen probleem.
    En meer heb ik er niet over te zeggen, wij beslissen namelijk niet voor jou. Ik raad het alleen heel sterk af.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn opa zei altijd; bij twijfel nooit doen ...


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    #dat moment waarop iedereen gaat zeuren over bumpen en het zelf eigenlijk daarmee bumpt.

    OT; heb je het nog gedaan, of niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    #dat moment waarop iedereen gaat zeuren over bumpen en het zelf eigenlijk daarmee bumpt.

    OT; heb je het nog gedaan, of niet?
    Hoe ironisch :'D Nu bump je het zelf ook, net als ik het nu ook weer doe. Ooeeeeeeh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Hoe ironisch :'D Nu bump je het zelf ook, net als ik het nu ook weer doe. Ooeeeeeeh.


    Alleen ik zeur niet over bumpen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Idee, laten we ons allemaal inhouden en dit topic vergeten, ja? Dankjewel.


    'The best way to predict the future is to create it'.