• Mijn vriendinnen en ik willen graag geesten oproepen maar 1 is bang en de ander vind dat mijn vriendin en ik ons aanstellen als we zeggen dat het gevaarlijk is want zij zegt dat ze niet bestaan dus nu zit ik te twijfelen wat zal ik doen?

    Ps ik heb dingen opgezocht en iedereen zegt dat het link en gevaarlijk is.


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Megaera schreef:
    Don't mess with the dead, dude. Het lijkt wel alsof steeds meer mensen daar een "lolletje aan willen beleven". Wat niet slim is naar mijn mening. Bovendien vind ik dat ze eens met rust gelaten moeten worden.
    Maar als jullie zo koppig willen zijn, be my guest.


    There is nothing more badass than being yourself

    Mijn zus heeft het ooit gedaan in een eng schuurtje in een bos oid en toen vloog ineens de deur open, haha.
    Idk, ik ben gewone een bange poeperd en zou het niet durven, easy shit. Dingen die ik niet zeker weet test ik liever ook niet uit.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is gewoon dom, maar oké.


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    Het is gewoon dom, maar oké.


    Wat vind je dom? Geesten oproepen omdat je te maken krijgt met geesten of erin geloven?


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Wat vind je dom? Geesten oproepen omdat je te maken krijgt met geesten of erin geloven?


    Het oproepen. Je bemoeien met de wereld der doden is gewoon iets wat je niet moet doen.


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    (...)

    Het oproepen. Je bemoeien met de wereld der doden is gewoon iets wat je niet moet doen.


    Vind ik ook.


    Some people are art and do art at the same time

    Ze zijn niet voor niks de doden/geesten. Laat ze gewoon met rust, man. Don't mess with the dead. Houdt je gewoon bezig met de levenden.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 16:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik zou niet eens weten waarom je dat zou willen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tolstoy schreef:
    Just try it, nothing will happen. Als je al 'iets ziet gebeuren', zit dat in je hoofd omdat je een cognitief schema hebt opgebouwd over geesten oproepen. Je verwacht dat het glas zal verschuiven, ontploffen, etc dus het zal verschuiven maar alleen in je hoofd.
    Meh, ik heb wel eens dat glaasje schuiven of hoe 't ook heet gedaan. Ik heb geen mening over geesten, omdat er geen goed bewijs is. Dus ze kunnen bestaan, of niet. Maar het glaasje was toch wel echt verschoven. Beetje raar.
    Maar ik zoek er verder niks achter. Was wel awesome. Mijn vriendin kreeg ook een antwoord door toen we haar oma wat vroegen.
    Maar ja..

    Heb er gewoon geen behoefte aan om te doen. Áls ze bestaan, laat ze lekker met rust. I mean, als ik een geest was zou ik ook pissed off worden als je me oproept 8D

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 18:22 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Het glas verplaatst vaak omdat iemand het duwt, ook al zal diegene het niet doorhebben. Is ooit eens onderzocht, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Osaki schreef:
    Ze zijn niet voor niks de doden/geesten. Laat ze gewoon met rust, man. Don't mess with the dead. Houdt je gewoon bezig met de levenden.


    This.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Just don't do it.
    Ik heb nog nooit geesten opgeroepen en ik heb zelfs nu soms last van dingen die ik hoor zonder dat er iets gebeurt, of contouren die ik zie zonder dat er iemand staat. Wat moet dat geven als ik ze ga oproepen?
    Don't mess with it, just don't.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    Just don't do it.
    Ik heb nog nooit geesten opgeroepen en ik heb zelfs nu soms last van dingen die ik hoor zonder dat er iets gebeurt, of contouren die ik zie zonder dat er iemand staat. Wat moet dat geven als ik ze ga oproepen?
    Don't mess with it, just don't.


    Dat heb ik ook maar bij mij is het vooral s'avonds. Ik denk dat het bij mij echt ligt aan mijn hersenen en dat ze laten zien waarvan ik denk dat ik het zal zien.

    @SPObabbby

    Ik zou het niet doen als ik jou was. Er gebeurt misschien niks, maar misschien ga je wel dingen zien. Die zijn waarschijnlijk niet echt, maar dat kan wel eng zijn.


    Physics is awesome

    Het kan best zijn dat het zich in m'n hoofd afspeelt, en waarschijnlijk is dat ook zo. Het is vooral 's avonds en als ik alleen thuis ben. Het beste wat je dan kunt doen is filmen/een foto trekken,... zodat je later kunt zien of het echt was of niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ze proberen in rust te zijn, laat hun.. Ook al ben je nieuwsgierig wat er gaat gebeuren


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse