• Hay =)
    Heb jij al eens gedroomd over Bill, Tom, Georg of Gustav?
    Ik heb al 4 keer gedroomt over Bill xD


    1> Ik heb toen gedroomd dat ik in de wachtrij stond van een van hun concerten, en een bitch zei tegen mij dat het nog niet begonnen was terwijl het al lang begonnen was dus heb ik alleen maar het laatste liedje kunnen zien =(

    2> Ik mocht meespelen in de clip van Schrei =D En toen heb ik Bill zijn buik en rug kunnen aanraken en hij lachte super lief naar mij =D

    3> Dat was in verband met de quiz van mo0nXlo0n, Nick en zijn vrienden pesten Bill en Nick wilt met mij, maar ik hou van Bill en ik heb dus gedroomd dat Ik en Bill aan kussen waren xD En dat opeens Nick en zijn vrienden te voorschijn kwamen, en de vrienden van Nick pakten Bill stevig vast en Nick snijdt mij met een mes ofso en ik roepte achter Bill, maar die kon zich niet bewegen =(

    4> Ik droomde dat ik naar de cinema ging en Bill zat gewoon naast me xD Toen hebben ik en Bill lekker veel gebabbeld en het klikte echt ^^ Maar toen de film gedaan was, ben ik wakker geworden >.<


    Nuja =D Wat hebben jullie al allemaal gedroomd?

    Ik heb al zo vaak over Tokio Hotel gedrooomd :]
    Maaar er komt er even niet 1 in me op, die ik nog weeet :'$


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    1. we ginge de hele dag gezellig op stap tot ze een voor een werden doodgeschoten (niemand leek het erg te vinde)
    2. Georg had kanker en we ginge op bezoek in het ziekehuis en bleve daar slape. (hij ging dood :/)
    3. Gustav werd doodgeschoten in het midden van een troep mensen.
    -Tot zover mijn gewelddadige THdromen ^^-
    4. We krege tickets voor een vreemd optreden in een hele grote gele arena waar we allemaal een bijzonder hoofddeksel moesten dragen. (ik droeg katteore) We kregen 'slechte' plaatsen, met onze rug tegen het podium xD en toen kwam georg, die bleef zwaaien naar ons :D
    5. vandaag nog: ik krijg een pb van Tokio hotel op youtube, om te zegge dat ze met me willen gaangolfen (right, met zo'n stokje en een balletje :D) dan make we een grote wandeling en voor ik het weet zijn we weer thuis, ben ik met bill en hebbe we een dochtertje. Prachtig kind :D

    Ik heb nog nooit over TH gedroomt
    Wel over Oliver Sykes, m'n nicht sliep bij me, en ik droomde dat Oli Sykes dus langsliep, en het bleek dus dat ik 3x ''Oli Sykes'' had geroepen in mijn slaap :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb er wel een paar gehad, maar die van vannacht was raar... Ik was volgensmij zwanger van Gustav..? :8 *zoekt betekenis van droom op*

    Zwanger xD
    Als je droomt dat je zwanger bent, suggereert dit dat jezelf of een aspect uit je persoonlijke leven aan het ontwikkelen is. Mischien ben je nog niet gereed om er over te praten of naar te handelen. Het kan tevens een verwijzing zijn naar het ontstaan van een nieuw idee, richting of doel.

    van www.droominfo.nl

    O jaa en die ene keer dat ik met Tokio Hotel door een soort fontijnenplaats liep en toen we terug gingen met de auto, ging ik op de achterbank liggen pitten en toen ik wakker werd, keek Gustav heel lief naar mij (H).


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ik heb daar al megavaak over gedroomd.

    Eén keer had ik gedroomd da Tom dood was gegaan en dak naar school ging, ik stond tuurlijk huilend in de rij 's morgens. En iedereen vroeg wa er me mij was. En toen ik zei da Tom gestorven was, keke ze mij almaal raar aan. Wnt bijna niemand in mn klas moet TH. Dus ja...

    Ik heb ook es gedroomd da mijn zus vermoord was en da Bill verdacht werd voor die moord. Natuurlijk had dieje daar niks mee te maken, maar twas tog wel eng. En het rare is dak geeneens een zus heb...

    En ng veel meer. Maar da ga ik nu nie almaal vertellen, wnt dan ben ik ng een uur bezig...


    Got up on the wrong side of life today

    Ik heb er ook al wel eens een keertje over gedroomd..
    Maar weet je wat weird is??
    Een vriendin van mij is totaal geen TH-fan, maar ik zit er tegen haar wel de hele tijd over te vertellen en zij vind dat altijd grappig dan dat ik daar zo in opga, maar zij droomt heel vaak over TH...
    Dan zijn we sochtends op weg naar school aan het praten en dan zegt ze van: "oh ja, ik heb een kei rare droom gehad vanacht. Spijtig dat je er niet bij was in mijn droom, want TH was bij mij. Ik was met ze aan het wandelen in het park. Toen we afscheid namen heb ik aan hen evraagd of ze handteleningen wouden geven voor jou. Ik heb ze gekregen...jaa..tuurlijk kan ik ze nergus vinden..het was maar een droom"
    En soms en ik er dan wel bij...ik vind het raar...


    Live for something or die for nothing

    1. ik zat met Bill op een bankje in bobbejaanland, hij ging mij net kussen, Word ik wakker gesmst door Tanya --". dat waf van Fuck itttt x'D

    2. Ik was op een concert van Milow, ik stond naast Tokio Hotel, ze deden zoals Diva's tegen me en zagen alleen een vriendin van me staan mij niet. En, op een gegeve moment komt de burgemeester van Samson en Gert op een witte geit aangreden en neemt Bill vol op zen Bek x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ja ehm. Ik zat op een bankje. En ehm.. hun ook. En toen werd ik wakker.


    Life is hard and then we die

    Like al tig keer of zo, zelfs 1x dat ik Bill vermoorde en daar was ik de volgende dag kinda proud of dat ik dat had gedroomd (A) Mja I'm evil and I love Bill! :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik heb nog nooit over tokiohotel gedroomt nja nii dat ik me kan herrineren


    ........

    ik ook,, xD
    but ik moet nu gaan dus vertel het wel een andere keer ;):PxD
    XXXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Hay =)
    Heb jij al eens gedroomd over Bill, Tom, Georg of Gustav?
    Ik heb al 4 keer gedroomt over Bill xD


    1> Ik heb toen gedroomd dat ik in de wachtrij stond van een van hun concerten, en een bitch zei tegen mij dat het nog niet begonnen was terwijl het al lang begonnen was dus heb ik alleen maar het laatste liedje kunnen zien =(

    2> Ik mocht meespelen in de clip van Schrei =D En toen heb ik Bill zijn buik en rug kunnen aanraken en hij lachte super lief naar mij =D

    3> Dat was in verband met de quiz van mo0nXlo0n, Nick en zijn vrienden pesten Bill en Nick wilt met mij, maar ik hou van Bill en ik heb dus gedroomd dat Ik en Bill aan kussen waren xD En dat opeens Nick en zijn vrienden te voorschijn kwamen, en de vrienden van Nick pakten Bill stevig vast en Nick snijdt mij met een mes ofso en ik roepte achter Bill, maar die kon zich niet bewegen =(

    4> Ik droomde dat ik naar de cinema ging en Bill zat gewoon naast me xD Toen hebben ik en Bill lekker veel gebabbeld en het klikte echt ^^ Maar toen de film gedaan was, ben ik wakker geworden >.<


    Nuja =D Wat hebben jullie al allemaal gedroomd?

    Je hebt dus echt van die mega-abnormaallelige dromenxD

    Ik had 3 keer gedroomd over de twins,maar dat was niets bijzonders.Gwn alsof we eklaar pas kennen.En een keer was ik met Bill aan t zoenen,maar toen werd k wakkerxD

    Ik heb ook al vaak over Th gedroomt =D
    Gosh, ik heb een keer gedroomt dat myn bf (CallOnMee) met Bill aan het kussen was ö Mwaha, ik haat haar.(duivel)


    Some people make the world special just by being in it

    1. ik zat met Bill op een bankje in bobbejaanland, hij ging mij net kussen, Word ik wakker gesmst door Tanya --". dat waf van Fuck itttt x'D

    2. Ik was op een concert van Milow, ik stond naast Tokio Hotel, ze deden zoals Diva's tegen me en zagen alleen een vriendin van me staan mij niet. En, op een gegeve moment komt de burgemeester van Samson en Gert op een witte geit aangreden en neemt Bill vol op zen Bek x'D

    Oh my god, Britt, dit vind ik grappig =D
    Heb ik net geantwoord op deze topic, scrol ik naar boven om eens wat telezen, zie ik jou hier staan. En jaa, dat weet ik nog dat ik jou wakker smste : D Wat was ik blij seg =D Stelt u voor dat die kus verder ging .... =D
    Njaaaaaaaa, Yannick is nog maaaagd joepie jeeej =D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    dan wil je niet weten hoe vaak ik over th heb gedroomt dat is dan gewoon niet meer normaal! soms de vaagste dingen en soms echt dikke hilarische dingen is gewoon vet melig soms!! en dan vertel ik het aan me vriendin en dan heb ik pas in de gate dat ikk al de hele dag over me droom aan het lullen ben! echt waar th komt iedere avond wel een bezoekje brengen in me droomxD hahah ik vind et niet erg hoor:P


    I can't fall any dieper, because i'm already fallin....