• Hay =)
    Heb jij al eens gedroomd over Bill, Tom, Georg of Gustav?
    Ik heb al 4 keer gedroomt over Bill xD


    1> Ik heb toen gedroomd dat ik in de wachtrij stond van een van hun concerten, en een bitch zei tegen mij dat het nog niet begonnen was terwijl het al lang begonnen was dus heb ik alleen maar het laatste liedje kunnen zien =(

    2> Ik mocht meespelen in de clip van Schrei =D En toen heb ik Bill zijn buik en rug kunnen aanraken en hij lachte super lief naar mij =D

    3> Dat was in verband met de quiz van mo0nXlo0n, Nick en zijn vrienden pesten Bill en Nick wilt met mij, maar ik hou van Bill en ik heb dus gedroomd dat Ik en Bill aan kussen waren xD En dat opeens Nick en zijn vrienden te voorschijn kwamen, en de vrienden van Nick pakten Bill stevig vast en Nick snijdt mij met een mes ofso en ik roepte achter Bill, maar die kon zich niet bewegen =(

    4> Ik droomde dat ik naar de cinema ging en Bill zat gewoon naast me xD Toen hebben ik en Bill lekker veel gebabbeld en het klikte echt ^^ Maar toen de film gedaan was, ben ik wakker geworden >.<


    Nuja =D Wat hebben jullie al allemaal gedroomd?

    Ik heb er wel over gedroomd, maar ik onthoud ze niet =(


    Tremaine <3

    ik heb al zovaak iets gedroomt! te veel om op te noemen. Maar 't leukste is wel dat ik zwanger was van Bill of Tom ofzo...maar ik heb nog nooit enge dromen gehad ofzo (gelukkig niet)

    Alle mensen, als ik dat moet gaan tellen,

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak x)

    Vooral weken voor een concert :x

    x)

    Ook rare dingen, enge dingen maar vooral, leuke dingen ^^

    Ik ga hier niet al mijn dromen in details beschrijven x)

    vanacht zelfs nog,ik ging in een achtbaan en Tom zat naast me xD en de rest herinner ik me niet meer


    maar ik droom vaak over hen (': dat vind ik ook totaaal niet erg!


    And all the girls in the front row scream your name.

    jaaaaaaaaaaaahb

    over mij en tom

    klinkt best melig he?

    Ik heb een SA over mijn droom gemaakt;)
    http://www.quizlet.nl/quiz/179761/sa---hugging-dream-lt3---th/

    Ik heb een keer gedroomd over Bill, dat we samen danste en dat hij iets te drinken ging pakken en ik iets te eten, en dat was apart en toen ging ik hem dat broodje voeren en toen zijn we samen naar buiten gegaan, en buiten zijn we tegen een hele dikke boom aan gaan zitten en toen werd ik wakker :)

    En ook dat ik me in m'n kamer aan het omkleden was, en dat er 2 jongens door m'n raam keken en toen keek ik naar buiten en toen was er een groot grasveld waar TH speelde en toen ging ik naar beneden, toen kwam ik in een klein hal met een hele boel gangen en uit al die gangen behalve 1 kwamen honden die kwispelend op mij afliepen, allemaal donkere honden, en toen liep ik naar buiten, en toen kwam Gustav op mij afgerend en toen zwierde hij mij in het rond. Hij zette mij weer neer en toen liep ik weer naar binnen en toen was ik in een enorme balzaal waar een butler op mij stond te wachten en die zei dat m'n limo voor klaar stond om naar de Oscaruitreiking te gaan. En toen werd ik wakker..

    En ook nog dat we over een hangbrug liepen, ik en TH, en dat ik eerst met Bill naar de overkant ging, en toen ging ik terug en toen gingen Georg en Gustav en toen gingen ik en Tom, maar die brug was heel smal zodat er maar een persoon kon lopen en Bill durfde niet en ik ging voor hem staan en steeds een pasje naar voren zodat hij naar achteren moest lopen en zo deden G+G dat ook en ik en Tom ook.

    En dat was het wel zo'n beetje, denk ik.

    heb al 3 of 4 keer gedroomd mr kwetet ni allemaal meer (kweet er eiglijk mr 1 mr vn)
    #1 euh kwetet ni meer precies mr we zaten samen op school en op een gegeven moment hadden we elkaar uitgedaags (bill en ik) en dan zijn wij in de kelder vn de mediatheek (die zelf al een kelder is) onder een of andere computertafel gan schaken en ik was gewonnen en ik kreeg allemaal boeken en een hoop ruzie me tom bill gustav en georg

    kwetet maffe droom slaat nergens op


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    uwhh best wel.. xP maar allemaal heel raar.. x3 zoals dat ik met myn vriendinnen op suriname was [wtf? x3] en dat ze daar rondliepen en met ons teruggingen in vliegtuig en dat ik mogt vliegen dik vaag x3


    We can only learn to love by loving.

    Lol =P Ik heb vannacht weer een droom gehad over Tokio Hotel =D Vooooor mijn droom, dus die avond, heb ik gekeken naar de film 'Charlie's Angels' dacht ik toch ^^ En het was iets met ringen, dat ie heel belangerijk waren ofso, en ik heb dus gedroomd dat Bill en Tom die ringen hadden en dat ze dan omsingeld werden door slechte mannen, en die mannen wouden dus die ringen en hebben die dan afgepakt van Bill en Tom. En toen gingen die mannen in ne grote zetel zitten, en der kwamen heeel veel meisjes op hen af. En Bill en Tom gingen dan ook in een zetel zitten, maar er kwamen geen meisjes af en toen ben ik gezellig bij hun gaan zitten =D En we waren aant praten enzo, lekker leuk =D En dan weetk niet meer xD

    Ff leuke mededeling: Als je naar 'Mijn Restaurant' kijkt, heb je het waarschijnlijk ook gezien =D Want dat was in Hasselt (Limburg) en er liep een meisje daar met een pull van TOKIO HOTEL =D En ik zo tegen mijn zus ; 'OMG! HEB JE DA GEZIEEEEN?!' En dan heel flippen =D Nuja, heb je het niet gezien , dikke pech ^^.

    x

    whaha ja xD ik zo tege mijne pa : 'eeh pa die had ne tokio hotel trui aan ^^' me pa:'uhu' ik:'kzei tog da hasselt de beste zijn ^^'
    geen idee wa hasselt daarmee te make had xD


    Imperfection Is Beautiful

    ja al kei veel xD
    vannacht ook :D tot iemand mij wakker belde -.-'
    een of andere franse vrouw Ô.o
    ik pakte op en zei slaperig; hallo?... sorry. en legde terug op xD nja zeg da kutmens heeft nu wel mijn droom verpest he -.-'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ja al veel:P
    khad zo gedroomt da ik bij Tokio hotel zong en dat we n mn oude sgool gingen zinge en mn beste vriendin lag in coma :O omdat er Tokio Hotel haters tege mij hadde probere sgiete en da was tege me vriendin gekome en die lag dus int zieke huis en dus ging ik concerte zinge en de opbrengst ervan ging naar het ziekehuis ma in het sgool kwam Fabi waar ik dus een koppel me was xD en die werd ontvoerd en me pony ook(jh in me droom hadk een ponyxD) en kwas die 8ernaggn op me pony en toen werd ek wakker xD

    Omg,
    ja.

    3x ofzo. (':
    Onder andere dat ik met Tom achter een huis ging zoeken voor hem en Bill. x)
    En vage dingen. (;

    haha ik droom iedere avond over hun of dat normaal is weet ik niet:S maar het is wel leukkk en grappig!! ik zou graag willen weten of ze in het echt ook zO zijn! zo grappIG saggie verveld eng of bang!! soms lig ik in een deuk als ik er zelf over na denk en later vertel ik het aan mijjn vriendin dan ligt die ook gewooon helemaal platxD dikke lol soms:P


    I can't fall any dieper, because i'm already fallin....