• Hay =)
    Heb jij al eens gedroomd over Bill, Tom, Georg of Gustav?
    Ik heb al 4 keer gedroomt over Bill xD


    1> Ik heb toen gedroomd dat ik in de wachtrij stond van een van hun concerten, en een bitch zei tegen mij dat het nog niet begonnen was terwijl het al lang begonnen was dus heb ik alleen maar het laatste liedje kunnen zien =(

    2> Ik mocht meespelen in de clip van Schrei =D En toen heb ik Bill zijn buik en rug kunnen aanraken en hij lachte super lief naar mij =D

    3> Dat was in verband met de quiz van mo0nXlo0n, Nick en zijn vrienden pesten Bill en Nick wilt met mij, maar ik hou van Bill en ik heb dus gedroomd dat Ik en Bill aan kussen waren xD En dat opeens Nick en zijn vrienden te voorschijn kwamen, en de vrienden van Nick pakten Bill stevig vast en Nick snijdt mij met een mes ofso en ik roepte achter Bill, maar die kon zich niet bewegen =(

    4> Ik droomde dat ik naar de cinema ging en Bill zat gewoon naast me xD Toen hebben ik en Bill lekker veel gebabbeld en het klikte echt ^^ Maar toen de film gedaan was, ben ik wakker geworden >.<


    Nuja =D Wat hebben jullie al allemaal gedroomd?

    Ik heb al vaak gedroomd over TH. Maar ik vergeet ze altijd weer :(


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Nooit over gedroomd en dat wil ik ook niet

    ik heb een x gedroomd over bill dat ik op de kermis was, en toen ging ik in zo'n draai bank ding xD en toen zat bill ineens naast me! en toen was ie bang :P


    Tears falling down because you break my heart...

    Teveel keer om op te noemen. :'DD

    Serieus,


    -

    En dan nog het meest over Bill natuurlijk. 8DD


    -

    ik droomde laatst dat ik naar een concert ging maar dat er maar 6 mensen waren.
    en toen had Bill geen zin meer om op te treden toen ging hij met ons praten.
    maar hij kon geen nederlands.
    en het concert was in een kroeg en ze stonden op te treden achter de bar..:S


    AAP

    Oeehh,
    Ik heb al vaak over ze gedroomd =D
    Maar kherinner me niet meer wat allemaal..:D
    De laatste tijd droom ik eigenlijk over The Idiots en Paramore en dan vooral over Zac Farro x'd

    ik iets heel doms XD ik liep door een gang en opeens zag ik tom zijn benen scheren met een vinus scheermesje een roze !!


    ...

    ik iets heel doms XD ik liep door een gang en opeens zag ik tom zijn benen scheren met een vinus scheermesje een roze !!

    Hahahahaaa :D

    ik was in een grot, en het was daar donker [[klinkt logisch toch o_O?] Ik had zo'n zaklampje dat een beetje licht gaf en ik zag Bill en Tom daar staan. Komt Tom ineens naar mij: njááh, je mag niet meer met me broer omgaan! ik: uhm..waarom niet? Tom: omdat het niet mag! ben ik huilend weggelopen en kwam Bill achter me aan omdat hij me wilde vertellen dat Tom een grapje maakte. Vond het toch niet zo grappig hoor o_O!

    ik heb best vaak over Th gedroomt..
    - over dat ik mee op tour mocht
    - over dat ik bill's vriendin was
    - dat bill elke keer werd gepest en ik er niks aan kon doen -_-' niet leuk(huil)


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ik droomde dat ik naar een concert ging maar ik zat achter een paal. En het had iets met dominosteentjes te maken.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik droomde dat ik mee deed met een uitwisseling op school met duitskand en die uitwilsseling leerling van me was tom.
    toen moesten we van m'n oude gym leraar een spuurtog doen door de stad om bij de jamin uitekomen.
    daar kregen we een verrassing.
    we moesten op de fiets, maar m'n zus had m'n fietse sleutel dus moes ik bij tom achter op. toen kwamen wij(ik tom en 2 vrienden van me) als eerste bij jamin aan en kregen we een ruzen zak met zuurstokken.
    toen vroeg die vrouw uit de winkel of ze het in klijnere zakken moest doen, we zijde ja
    en toen wert ik wakker
    egt een wazige droom:SxD


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Mijn dromen gaan altijd een stukje verder waar ze de vorige keer geëindigt zijn.. Net een Story (A)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik heb ooit gedroomd Da ik een meet met hen had en toen ik binnen kwam had Bill appel blauw zeegroen haar fs. XD


    If music be the food of love, play on!