• Ik ga morgen naar de kapper en ik zou best wel eens iets nieuws willen. Mijn haar is stijl uit zichzelf, dus het hangt er altijd heel levenloos bij.. :c
    Dit ben ik.

    Iemand een ideetje wat ik kan laten doen? (Liefst met een foto als voorbeeld)
    Ik ga het sowieso wat korter laten knippen, tot onder mijn schouders.

    Jinxed schreef:
    Ja, ik ge het sowieso ook eens vragen aan mijn kapster, ik wil alleen al even ideetjes opdoen over wat mij zou staan. ^^

    Ik vind dit eigenlijk erg mooi
    Maar in de serie waar deze actrice dat kapsel heeft, zie je wel dat ze constant haar haar uit haar ogen moet wrijven. Laat staan dat ik niet weet hoe ze dat knotje aan de linkerkant nou net maakt. En dan moet het mij nog staan ook. :W

    Dit is het zonder knotje. Dat lijkt best op mijn haar, maar toch is het zoveel leuker. Het heeft meer volume..

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 18:26 ]


    Let the Night embrace you

    Laagjes.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind je haar eigenlijk zo echt al heel mooi :x

    Maar in ieder geval, zoals Rivaille al zei, zijn laagjes inderdaad wel een goede optie denk ik! En misschien een kortere lok?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Blancefloer schreef:
    Ik vind je haar eigenlijk zo echt al heel mooi :x

    Maar in ieder geval, zoals Rivaille al zei, zijn laagjes inderdaad wel een goede optie denk ik! En misschien een kortere lok?

    Bedankt! :x
    Wat bedoel je juist met een kortere lok? ^^

    Je hebt een leuke username!


    Let the Night embrace you

    Misschien dat iets korter je wel staat; halflang, tot net onder de schouders, en dan in laagjes. Eventueel met schuine lok. ^^'


    We need a bigger boat.

    Pony
    Iets schuine Poney
    Hele schuine pony
    Middenscheiding
    Dit zijn wat voorbeelden, als je je haar ook zou willen verven kan je bijvoorbeeld zoiets doen:
    Klik

    Of dit natuurlijk, want dit is echt awesome. :3


    nothing is true, everything is permitted.

    Het ligt er natuurlijk maar aan hoeveel tijd je er 's ochtends aan wilt besteden; aan je haar.


    We need a bigger boat.

    Jinxed schreef:
    (...)
    Bedankt! :x
    Wat bedoel je juist met een kortere lok? ^^

    Je hebt een leuke username!


    Dank je!

    Ik bedoel zoiets als dit:



    Kan je ook wel een 'schuine pony' noemen, zoals Briannah ook al met plaatjes laat zien (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik vind een boblijn zelf trouwens ook altijd wel heel mooi, en met stijl haar kan dat wel. Maar ik weet niet of jij dat mooi vindt ^


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Laagjes is bij jou geen optie, want dat zakt in elkaar. Maar als ik jou was zou ik 't gewoon aan de kapster zelf vragen, die weten wat er bij de ronding van je gezicht staat en bij jouw haarsoort ^^


    To infinity and beyond •

    High lights maken je haar al gauw wat levendiger (:
    En wat er al werd gezegd, even vragen aan de kapper!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had ook lang, stijl en redelijk futloos haar dat meestal maar een beetje naar beneden hangt, maar ik was zo blij toen ik het kort had geknipt met laagjes. Ik hoefde er enkel wat mouse in te doen en het ondersteboven te föhnen. Maar dat is wel erg veel in een keer haha.


    Your make-up is terrible

    Briannah schreef:
    Pony
    Iets schuine Poney
    Hele schuine pony
    Middenscheiding
    Dit zijn wat voorbeelden, als je je haar ook zou willen verven kan je bijvoorbeeld zoiets doen:
    Klik

    Of dit natuurlijk, want dit is echt awesome. :3

    Daar zitten best wel mooie kapsels bij! Ik vraag me alleen af of een schuine pony zou blijven liggen zonder haarlak. :p

    @Navi: Ik heb de gewoonte om er niets aan te doen, dus liefst niet al te lang (5 minuutjes)

    @Blancefloer: Dat is best mooi! ^^

    @Ubiquitous: Highlights vind ik best een goed idee, maar ik vrees dat ik daar het budget niet voor ga hebben. Hoeveel zou dat kosten?


    Let the Night embrace you

    Dan zou ik dus niet gaan voor van die op en top kapsels die je ziet op sommige fotootjes hierboven.

    Ik blijf bij korter, in ieder geval; je kapster / kapper weet het den ik het beste ^^.


    We need a bigger boat.

    Ik denk dat een pony je wel leuk zou staan, maar ik heb er zelf niet zo veel verstand van.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja, ik ge het sowieso ook eens vragen aan mijn kapster, ik wil alleen al even ideetjes opdoen over wat mij zou staan. ^^

    Ik vind dit eigenlijk erg mooi
    Maar in de serie waar deze actrice dat kapsel heeft, zie je wel dat ze constant haar haar uit haar ogen moet wrijven. Laat staan dat ik niet weet hoe ze dat knotje aan de linkerkant nou net maakt. En dan moet het mij nog staan ook. :W

    Dit is het zonder knotje. Dat lijkt best op mijn haar, maar toch is het zoveel leuker. Het heeft meer volume..

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 18:00 ]


    Let the Night embrace you