• Als new edition van My Best Friends Brother


    "I want you to meet my family. These are my father, mother and my sister," she said with a smile.
    But I wasn't looking at her anymore.
    I was looking at the gorgeous creature she called her sister.
    She looked like my girlfriend, but she was so much prettier.
    And then I knew, I needed to have her.


    Invullijstje:
    Guys:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Vriendin van zus van:
    Extra:

    Girls:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Zusje van vriendin van:
    Extra:


    Personages:
          De meiden:
    - Avelynn Julia Fresno || Birdo [z.v. Harry]
    - Lizz Calypso Heather || Imagines [z.v. Zayn]
    - Santana Felidea Martinez || IrishBoss [z.v. Niall]
    - Alexandra Ciara Campbell || Givens [z.v. Louis]
    - Alexandria Brandy Rodriquez || Kayal [z.v. Liam]

          De jongens:
    - Harry Edward Styles || Petals
    - Niall James Horan || Liked
    - Liam James Payne || Kendizzzzle
    - Zayn Javadd Malik || Memorias
    - Louis William Tomlinson || 1946

    Regels:
    - Reservering blijft 48 uur staan, tenzij geldige reden.
    - Minimaal 120 woorden.
    - Het liefst wat ervarener RPG'ers.
    - Geen ruzie OOC.
    - Off-topic kan in het aan te maken praattopic.
    - Topics worden alleen geopend door Birdo, tenzij anders aangegeven.
    - +16 is toegestaan.
    - De jongens zijn vrienden met elkaar, net zoals de meisjes, dus zo hebben zij met elkaar te maken.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Absoluut geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Geen bromances
    - Have fun!


    Begin
    Het is een koude decemberavond; vijf december om precies te zijn. Sinterklaas wordt volop gevierd, en de vriendjes van de zussen zijn uitgenodigd om dit jaar mee te doen met lootjes te trekken.
    De jongens hebben de naam van de kleine zusjes getrokken, + de naam van 'je' zus mag je zelf bedenken.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 15:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Avelynn Julia Fresno.
    Harry beantwoordde de kus van Levinia maar al te graag, en erna liet hij zijn blik over me heen glijden met een licht gefrustreerde blik. Ik keek even vragend, maar liet het gaan. "Dus, hoe gaanwe het doen?" Levinia legde haar sinterklaas spel uit, wat ik eigenlijk heel saai en kinderlijk vond. Maar ze wilde het persé. Ik pakte een pakje, en zag Harry's naam. Ik gaf het met een glimlach aan, en onze handen raakten elkaar even. Mijn ogen ontmoetten de zijne, en mijn wangen kleurden lichtrood. Waarom was hij zo knap?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexandria Brandy Rodriquez

    Mijn felrode nagels glijden over mijn nepleren legging, in mijn zak en vissen zo de oordopjes eruit. Familie avonden, woehoe.. Ik zat nu liever gewoon bij mijn vrienden, maargoed. Kan er ook aan liggen dat ik me dooderger aan mijn zus Felicity die haar vriendje alleen maar loopt af te lebberen. Over dat vriendje gesproken, hij was niet verkeerd. Hij deed me denken aan een jonge David Beckham, en ik hou van David Beckham.. Ik stop een oortje in mijn linkeroor en al snel galmt "Lived a Lie" van You me at Six door mijn oor. Ik hoor de bel gaan maar doe geen poging om op te staan en open te doen. Dat doet Felicity wel. Ja hoor, ze rent al naar de deur en ik rol mijn ogen. 'Je jurkje kruipt omhoog schat, serieus? Björn Borg onder een jurkje?' grijns ik spottend naar mijn twee jaar oudere zus wanneer ze de deur opent. Ja, ik kon gemeen zijn. Maar mensen moeten gewoon tegen de waarheid kunnen..


    El Diablo.

    Harry Styles

    Ze keek me eventjes vragend aan, maar leek het daarna te laten gaan. Na mijn vraag legde Levinia het spel uit, het was een klein beetje kinderachtig, maar als zij het leuk vond -vond ik het best. Avelynn pakte een pakje dat blijkbaar voor mij was. Ze gaf het aan met een glimlach en haar handen raakten de mijne even. Ik keek haar recht aan en ze werd rood, waardoor ik zachte grinnik liet horen. Ik legde het pakje netjes op mijn schoot, ik wachtte wel tot iedereen hun cadeaus had. Ik sloeg mijn benen over elkaar en ging achterover zitten, om daarna mijn ogen op te slaan en Avelynn strak aan te kijken, zodat ik haar reactie goed kon zien. Heel stiekem moest ik toegeven dat ze toch echt knapper dan Levinia was, er was gewoon iets aan haar dat me aantrok.
    'Jullie mogen best gaan zitten hoor, ik bijt niet,' gniffelde ik zacht.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne:

    Het duurde niet lang voordat de deur open werd gedaan door mijn enthousiaste vriendin. En ik begroette haar gelijk met een kus recht op haar mond. 'Hey' Zei ik. Ik liep verder naar binnen, en hing mijn jas op de kapstok. O, fijn, nu moest ik haar zus onder ogen komen.. Ik kwam hier best vaak, maar meestal was haar zus niet thuis, en nu dus wel. Zowel mijn vriendin als haar zus zagen er goed uit. Mijn vriendin begeleidde me naar de woonkamer. Ik ging op de bank zitten, en probeerde niet te kijken naar haar zus, tevergeefs, want ik moest gewoon even kijken. Ik keek haar even aan, en focuste me daarna gelijk weer op Felicity, zij is mijn vriendinnetje, en niet haar zus. 'Dus, hoe gaan we dit doen?' Vroeg ik in het algemeen.


    How far is far

    Alexandria Brandy Rodriquez

    Ik keek toe hoe hij binnen kwam en ik liet mijn blik goedkeurend over hem glijden. Ik zie dat hij kort naar mij kijkt maar gelijk weer naar Felicity. Felicity kijkt daarintegen naar mij en ik bijt op mijn lip terwijl mijn wenkbrauwen snel, uitdagend en kort naar boven schieten. Ze mocht dan wel het vriendinnetje zijn, maar ik blijf toch lekker flirten. Tot haar grote ergenis. Dus, hoe gaan we dit doen?' Vroeg die Liam in het algemeen en ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Weet niet, ik kwam niet op het belachelijke idee. Vraag het maar aan mijn lieve zusje, die een grote modeblunder heeft gemaakt.' grijns ik. Ja, ik bleef even pesten. Dat vond ik gewoon helemaal geweldig.


    El Diablo.

    Liam Payne.

    Ik keek weer even naar Alexandria, damn, waarom was het zo moeilijk om niet naar haar te kijken. Ze beet op haar lip, terwijl haar wenkbrauwen even kort naar boven schoten. Ze haalde haar schouders op 'Weet niet, ik kwam niet op het belachelijke idee. Vraag het maar aan mijn lieve zusje, die een grote modeblunder heeft gemaakt.' Antwoordde ze op mijn vraag. Ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan, maar ik moest eigenlijk moeite doen om mijn lach te onderdrukken. Het was gemeen wat ze zei, maar toch echt wel waar, haar jurkje was veels te kort. 'Ik vind dat Felicity er goed uitziet, en het idee is vast niet belachelijk.' Zei ik. Ik moest mijn vriendin toch verdedigen. Haar zus had wel gelijk, maar ze kon het ook gewoon voor haar houden. 'Dus, hoe werkt het Felicity?' Vroeg ik aan mijn vriendin.


    How far is far

    Alexandria Brandy Rodriquez

    Ik zag dat hij de moeite deed om zijn lach in te houden en ik grijns breed. Ik zie dat Felicity me kwaad aankijkt maar het boeit me niet. 'Ik vind dat Felicity er goed uitziet, en het idee is vast niet belachelijk.' Zei hij en ik haal mijn schouders op. 'Wat jij wil.' zeg ik nonchalant. Mijn ouders zeiden niks, ze waren mijn gedrag gewend. 'Dus, hoe werkt het Felicity?' Vroeg Liam aan haar en ze legt het snel uit. Ik zucht even diep als ik als eerste aan de beurt ben , 'really people..' mompel ik, en pak een van de cadeau's. 'Liam Beckham, voor jou.' grijns ik en gooi het pakje nonchalant op zijn schoot waarna ik weer naar achter leun. Ik switch het nummer dat afspeelt naar Radioactive en beweeg zacht met mijn hoofd mee.


    El Diablo.

    Liam Beckham.

    Alexandria haalde haar schouders op. 'Wat jij wil.' Zei ze nonchalant. Felicity had me het spel inmiddels uitgelegd, en ik snapte het een soort van. Alexandria was als eerste aan de beurt. 'really people..' Mompelde ze, en ze pakte een van de cadeaus. 'Liam Beckham, voor jou.' Grijnsde ze. Oke, blijkbaar is mijn achternaam ineens veranderd van Payne naar Beckham. Ze gooit nonchalant het pakje op mijn schoot, waarna ze weer achterover leunt. 'Dankje, en mijn naam achternaam is niet Beckham maar Payne.' Zei ik grijnzend. Ik verbaasde me erover hoe weinig hun ouders eigenlijk zeiden, mijn ouders hadden allang een interview gehouden met mijn vriendinnetje. Ik wacht maar tot iedereen zijn pakjes heeft. Ik hoop dat ik hier niet in faalde, want meestal als ik lootjes trok met mijn familie had ik altijd precies het tegenover gestelde gekocht van wat ze wouden.


    How far is far

    Alexandria Brandy Rodriquez

    'Dankje, en mijn naam achternaam is niet Beckham maar Payne.' Zei hij grijnzend en ik grinnik. 'Moet je er maar niet uit zien als de jonge Beckham.' grijns ik en haal een hand door mijn donkere lokken. 'Kunnen we verdergaan.' zeg ik en het gaat gelukkig al snel verder. Met mijn hak open ik een kastje en ik vis een flesje wijn eruit. Je weet wel, van die kleine flesjes. Ik maak hem open en neem een kleine slok. Ja, het is wel bijna zeker dat ik dit niet ga overleven zonder een slokje alcohol. 'Ey, Beckham-Payne, jij bent.' mompel ik als Felicity is geweest.


    El Diablo.

    Liam Beckham - Payne.

    Alexandria grinnikte. 'Moet je er maar niet uit zien als de jonge Beckham.' Grijnsde ze. 'Ik zal het proberen, ik zal mijn haar wel anders doen.' Grijnsde ik. 'Kunnen we verdergaan.' Zei ze, en haalde haar hand door haar donkere lokken, en met haar hak opent ze een kastje, en vist ze er een klein flesje wijn uit. 'Ey, Beckham-Payne, jij bent.' Mompelde ze als Felicity geweest is. 'Oke,' Zei ik, en ik pakte een pakje van de stapel. Ik had het pakje andersom gepakt, dus ik draaide het om, en keek naar de naam die op het pakje stond. 'Alexandria.' Las ik hard op voor, en ik stond op, en gaf het pakje aan haar.


    How far is far

    Alex(andra) Ciara Campbell
    Met het vrolijke gevoel dat ik altijd had tijdens Sinterklaas kauwde ik op een pepernoot. Ondertussen stond mijn zus, Doreen, luidkeels te zingen in de badkamer. Ik grinnikte om haar valse stemgeluid dat zelfs in de woonkamer te horen was.
    'Doreen, stop daarmee! Je vriendje kan hier elk moment zijn en je zou verkeerde indrukken kunnen wekken!' riep ik lachend. Meteen hield het gezang op.
    'Is het al zo laat dan? Shit, bijna klaar!' klonk vanuit de badkamer. Ik glimlachte even en tikte zenuwachtig met mijn vingers op mijn benen. Ik had via Doreen al veel over Louis gehoord, maar een foto had ze niet willen laten zien. Ik kon niet wachten tot het moment dat ik zelf kon beslissen of hij zo knap was als Doreen zei, en ik wist dat - dat moment elk moment daar kon zijn.


    :)

    Phantasie schreef:
    (Mijn topics)


    "Family don’t end in blood”

    - MT.

    Alexandria Brandy Rodriquez

    'Ik zal het proberen, ik zal mijn haar wel anders doen.' Grijnsde hij en ik schud mijn hoofd. 'Nee joh, het zit net zo leuk.' zeg ik en gooi er een snelle knipoog achteraan. Hij pakte een pakje van de stapel, 'Alexandria.' Las hij hardop en ik grijns even om de jaloerse blik van mijn zus. Ik pakte het pakje aan en glimlach. 'Gracias.' zeg ik en leg het pakje op mijn schoot. Ik neem nog een slok wijn en kijk naar mijn zus die opstaat. 'Iedereen heeft een pakje? Tijd om het open te maken dan.' glimlacht ze. Kom op zeg. Zelfs een blinde puppie kan zien dat die lach nep is.. Ik let niet echt op en zet mijn hand tegen de verwarming. 'Heet hier joh.' zeg ik en trek mijn hand snel terug. Ik haal mijn schouders op en trek het jasje uit dat de bovenkant van mijn topje liet verdwijnen. 'Oké, waar waren we? Pakjes open maken?' zeg ik als ik zie dat iedereen ze open maakt. Ik trek snel mijn bh een beetje goed aangezien dat rotding weer scheef zit en begin dan rustig mijn pakje open te maken.


    El Diablo.

    Santana Felidea Martinez
    Mijn vingers gleden over de toetsen van de piano terwijl een kraaienstem, of beter gezegd die van mijn zus, de woonkamer vulde. Het was alleen voor korte duur, want al snel overstemde mijn stem weer met een of andere oud sinterklaasliedje. Niet dat Catherina daar genoegen mee nam, want haar stem werd ook alleen maar harder en nog valser. Ik vroeg me toch wel eens af of het meisje echt niet doorhad dat ze niet kon zingen en mensen het alleen maar zeiden om haar niet te kwetsen. Iedereen vond het dan ook raar dat zij niet dezelfde stem had dan mij.
    Ik hoopte op dit moment dat ook dat Niall heel snel aan de deur zou staan. Niet dat ik daar vrolijk van zou worden, want ik wist hoe klef mijn zus kon zijn, maar alles was beter dan dit kattengejank. Daarbij kon het misschien dan nog een beetje een gezellige sinterklaasavond worden.
    Een lichte glimlach speelde dan ook rond mijn lippen toen niet veel later na deze gedachten de deurbel klonk, mijn zus stilviel en ik een duw kreeg als teken dat ik moest stoppen. Niet dat ik aandacht besteedde aan het laatste en mijn zusje ook niet, want deze snelde al snel naar de deur toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer